Kol kas situacija tokia, kad iš Varšuvos į Taliną bilietai parduodami pigiau nei iš Vilniaus į Taliną (!). Na, o pigesnių nei 30 zlotų bilietų jau nebelikę, turbūt keleiviai iš Lenkijos greitai išpirko
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė ether Rodyti pranešimąAutobusai bus keičiami Vilniuje. Superbus.com yra tvarkaraštis, taigi į estiją ir iš jos veš estai, o lenkiją ir iš ten lenkai.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.16, 00:23.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Varšuvą. Ir dabar tokiu laiku važiuoja.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš galiu sakyti, kad patirs vėlavimą. Kiek šiemet teko važiuoti, tai į Vilnių atvykdavo 5 min. vėluodamas. Grafikas labai įtemptas, važiuoja kiek įmanoma greitai.
Beje, kas labai įdomu ir keista- perkant bilietą iš Talino į Varšuvą per PolskiBus.com- kaina 30-40 zlotų, kai kuriom dienom ir dar pigiau. Tuo tarpu perkant per Superbus.com- kainą net 35 eurai.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.16, 10:18.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą(...) Beje, kas labai įdomu ir keista- perkant bilietą iš Talino į Varšuvą per PolskiBus.com- kaina 30-40 zlotų, kai kuriom dienom ir dar pigiau. Tuo tarpu perkant per Superbus.com- kainą net 35 eurai.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPasirodo, per Kauną jis (iš Vilniaus išv. 00:50h) nevažiuoja...
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKadangi bilietas parduodamas visam maršrutui (Varšuva-Talinas), tai, iš principo, autobusas į Taliną neturėtų išvažiuoti, kol neatvyks autobusas iš Varšuvos. Iš esmės taip turėtų būti.
Beje, kas labai įdomu ir keista- perkant bilietą iš Talino į Varšuvą per PolskiBus.com- kaina 30-40 zlotų, kai kuriom dienom ir dar pigiau. Tuo tarpu perkant per Superbus.com- kainą net 35 eurai.
Comment
-
Superbus.com – autobuso bilietai tarp Vilniaus, Rygos Talino, Varšuvos nuo 1 €
Konkurencija tarp autobusų kompanijų, keleivius vežančių tarp Baltijos valstybių ir Lenkijos, stiprėja. Į jų gretas įsilieja dar viena Estijoje naujai įkurta kompanija Superbus.com. Pradėjusi veiklą nuo tarpmiestinių maršrutų Estijoje, nuo spalio 1 d. šios kompanijos autobusai kursuos tarp Vilniaus, Talino, Rygos, o bendradarbiaujant su Polskibus.com ir tarp Varšuvos.
Kuo didesnė konkurencija, tuo mažesnė kaina ar didesnis komfortas keleiviams. Pradėdama veiklą Superbus.com kompanija siūlo įsigyti bilietus tik nuo 1 € į vieną pusę (+ 1 € administracinis mokestis). Visuose autobusuose bus nemokamas belaidis internetas, el. maitinimo šaltinis prie kiekvienos sėdynės, kondicionavimo sistema, tualetas. vietos riboto judumo žmonėms, patogios sėdynės.
Bilietus kelionėms nuo spalio 1 d. galite įsigyti jau dabar kompanijos tinklalapyje, adresu Superbus.com. Pirmųjų bilietų kainos tik nuo 1 €.
Vilnius – Talinas – Vilnius:
Comment
-
Kolegos, noriu pasitikslinti: pavakarinis Eurolines tokso reisas 18:00 is Rygos i Vilniu neuzsuko i Panevezio autobusu stoti, kadangi nebuvo keleiviu ten islipanciu (isleido viena keleive prie Panevezio ligonines). Ar gali vairuotojas priimti toki sprendima nestoti 10 minuciu poilsiui stotyje, jeigu nera islipanciu keleiviu ir juos isleist miesto stoteleje, jei jiems yra patogiau nei Stotyje?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKolegos, noriu pasitikslinti: pavakarinis Eurolines tokso reisas 18:00 is Rygos i Vilniu neuzsuko i Panevezio autobusu stoti, kadangi nebuvo keleiviu ten islipanciu (isleido viena keleive prie Panevezio ligonines). Ar gali vairuotojas priimti toki sprendima nestoti 10 minuciu poilsiui stotyje, jeigu nera islipanciu keleiviu ir juos isleist miesto stoteleje, jei jiems yra patogiau nei Stotyje?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO kas dėl to nepatenkintas? TOKS'as sutaupė dyzelio, vairuotojas ir keleiviai greičiau grįžo namo. Nepirmas kartas toks grįžtant iš Rygos, ar važiuojant į Rygą neužsukti į oro uostą jei nėra reikalo.
Reziume: į Vilnių autobusas atvyko net 20min anksčiau laiko (21:55 jau buvau atvyęs į Vilniaus AS)
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO kas dėl to nepatenkintas? TOKS'as sutaupė dyzelio, vairuotojas ir keleiviai greičiau grįžo namo. Nepirmas kartas toks grįžtant iš Rygos, ar važiuojant į Rygą neužsukti į oro uostą jei nėra reikalo.
Žinoma ir dabar, jei tuo metu yra ir tolimojo susiekimo reisas, tai viena. Bet jei nėra tarkim nei valanda anksčiau, nei valandą vėliau galėtų leisti. Dabar 20.15-05.20 samdyk taksi, bendradarbį, bet nieko nėra iš Panevėžio į Vilnių. Analogiškai ir kitos kryptys.
Comment
-
Į tarptautinius bilietus parduoda iš anksto. Dalis autobusų būna pilnai užpildyti. Tai jei leistų vežti vietinius keleivius, turėtų galioti tarpmiestinio susisiekimo tvarka bilietų pardavimui užsieio vežėjui (nes tik apie tokius galima kalbėti; visi vietiniai Lietuvos vežėjai gali vežti keleivius tarp miestų Lietuvos teritorijoje tarptautiniais autobusais). Bet kokiu atveju vietiniai keleiviai išpirktų dalį bilietų ir tarptautiniams liktų mažiau vietų. Juk tai nuostolis vežėjui - jei vietos užimamos tik dalį maršruto važiuojančiais keleiviais. Leisti pardavinėti bilietus tik autobuse jei yra laisvų vietų irgi nėra prasmės. Vežėjui tai papildoma buhalterija (ypač kitų šalių vežėjams), nes vietinių ir tarptautinių bilietų platinimas yra skirtingai apiforminamas (PVM ir kt.), o keleivis nebus garantuotas, kad jį paims į autobusą ir tokio autobuso nesirinks. O jei vietiniams daryti gerokai didesnę kainą, tai irgi nėra prasmės, nes tokių keleivių būtų mažai, o vietinio susisiekimo atskirą buhalteriją reikėtų vesti, nors keleivių būtų ir 0.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.17, 12:19.
Comment
-
Nesutinku. Ar keleivių vežimas verslas ar paslauga ir socialinė funkcija? Jei pastarasis variantas - tai turi būti užtikrinami tam tikri standartai (pvz. susisiekimo dažnis tarp pagrindinių miestų). Dieną dengia tolimieji respublikiniai maršrutai? Ok, tuomet tegu neveža. Bet kitu paros metu turi būti užtikrinama tokia galimybė.
Dėl įgyvendinim (buhalterijos). Tegu parduoda tik internetu ir sms.
Tokią prievolę galėtų įrašyti leidžiant vežti keleivius. Nepatinka - nevežk. Jeigu esi privatus vežėjas (vidaus) ir neveži respublikoje už pusę kainos vaikų iki tam tikro amžiaus - gali greitai baigtis "verslo plėtra". Taigi tam tikra socialinė funkcija prisiimama.
Comment
-
Taip, yra ta problema, kad autobusai anksti "baigia" darbą ir netgi tarp didžiųjų miestų išvykti po 19 val. yra problematiška. Tačiau tai turėtų būti daroma ne vežant keleivius tarptautiniais autobusais. Realiai iš tarptautinių maršrutų tik tarp Vilniaus ir Panevėžio galėtų būti vakare. Kitom kryptimi yra pakankamai vietinių autobusų. Jei tarptautiniai vežėjai matytų potencialą, jie patys bandytų prastumti įstatymų pakeitimus.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNesutinku. Ar keleivių vežimas verslas ar paslauga ir socialinė funkcija? Jei pastarasis variantas - tai turi būti užtikrinami tam tikri standartai (pvz. susisiekimo dažnis tarp pagrindinių miestų). Dieną dengia tolimieji respublikiniai maršrutai? Ok, tuomet tegu neveža. Bet kitu paros metu turi būti užtikrinama tokia galimybė.
Dėl įgyvendinim (buhalterijos). Tegu parduoda tik internetu ir sms.
Tokią prievolę galėtų įrašyti leidžiant vežti keleivius. Nepatinka - nevežk. Jeigu esi privatus vežėjas (vidaus) ir neveži respublikoje už pusę kainos vaikų iki tam tikro amžiaus - gali greitai baigtis "verslo plėtra". Taigi tam tikra socialinė funkcija prisiimama.
Dėl tos pačios priežasties, manau, tarptautiniai vežėjai nesiimtų vežti keleivių tarp Lietuvos miestų- papildomos išlaidos ir biurokratija dėl tarpmiestinių bilietų, lengvatų, o nauda yra abejotina. Be to, tie keli tarpmiestiniai keleiviai užims į užsienį keliaujančių (ir nemažą kainą mokančių) keleivių vietas.
Jei dar pardavinėti bilietus tik internetu, tai dar labiau sumažintų keleivių skaičių. Tarpmiestines keliones, skirtingai nei tarptautines, žmonės dažniausiai iš anksto neplanuoja ir bilietus perka paskutiniu momentu- autobusų stotyje arba pas vairuotoją.
O kas dėl sms bilietų- neįsivaizduoju, kaip juos įgyvendinti tarpmiestyje. Vienas dalykas sms`u įsigyti 1 eurą kainuojantį miesto bilietą ir visai kitas- tarpmiestinį, kuris yra kur kas brangesnis.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.18, 15:20.
Comment
-
21 d. 22:30 - 02:30 (22.09.2015) Simple Express Vilnius - Riga 11 EUR (37.98 LTL)Vilnius - Panevėžys (18.05) 18:05 20:05 Panevėžio AP UAB 48 9.34 EUR 9.84 EUR
(LUX Express neradau taisyklių, bet manau bus panašios)
UAB “KAUTRA” tarptautiniuose maršrutuose taikomos šios nuolaidos: – 13-25 ir 60 bei daugiau metų amžiaus asmenims, bet kurio lygio neįgaliesiems – 10%; – moksleiviams ir studentams (nuo 13 metų) su bet kurios šalies galiojančiu pažymėjimu – 10% – 0-12 metų amžiaus vaikams – 50%
Apibendrinant kliuvinių kaip ir nėra.
Comment
Comment