Tai piarinis straipsnis. Nei PC Lietuvoje kainas mažina, nei bijo Lidl. Iš tiesų tai aš galiu pasakyti, kad tai, ką matau Lidl Lenkijoje, yra žemas lygis. Ne kainų požiūriu. Kainos irgi tokios pat, kaip kituose PC. Nemanau, kad jie kažką kito pasiūlys ir Lietuvoje. Labiausiai nerimauti turi Rimi ir IKI. Maximai ir Norfai Lidl mažiausiai turės įtakos.
Grįžtant prie autobusų. Ir kas, kad parduoda? Ar ilgai pratemps, pardavinėdami po eurą? 30 autobusų per savaitę? 5 per dieną. Tai juokingai mažai. Įdomu, ilgai jie pratemps parduodami po eurą? Kainas reikės didinti, o tada ir keleivių sumažės.
Aš tau dar kartą kartoju, kad vairuotojai nepersės iš automobilio, nors ir už dyką vežtų. Tai psichologinis dalykas. Konkurencija vyksta tik dėl jau esamų keleivių. Lietuvoje potencialas dar mažesnis, nes dar didesnis procentas automobilistų, sunaikinta VT sistema, kai negalima ir bet kurio taško A į bet kurį tašką B nuvažiuoti autobusu. Tu bent nuvažiuok į Daugpilį, pažiūrėk, koks ten priemiestinis susisiekimas ir koks Vilniuje. Daugpilis lenkia Vilnių. Kiekvienas maršrutas kursuoja kasdien po 4-6 ar net daugiau kartų nuo ryto iki vėlyvo vakaro. Važiuoja normalūs autobusai, mikrobų mažuma.
Grįžtant prie autobusų. Ir kas, kad parduoda? Ar ilgai pratemps, pardavinėdami po eurą? 30 autobusų per savaitę? 5 per dieną. Tai juokingai mažai. Įdomu, ilgai jie pratemps parduodami po eurą? Kainas reikės didinti, o tada ir keleivių sumažės.
Aš tau dar kartą kartoju, kad vairuotojai nepersės iš automobilio, nors ir už dyką vežtų. Tai psichologinis dalykas. Konkurencija vyksta tik dėl jau esamų keleivių. Lietuvoje potencialas dar mažesnis, nes dar didesnis procentas automobilistų, sunaikinta VT sistema, kai negalima ir bet kurio taško A į bet kurį tašką B nuvažiuoti autobusu. Tu bent nuvažiuok į Daugpilį, pažiūrėk, koks ten priemiestinis susisiekimas ir koks Vilniuje. Daugpilis lenkia Vilnių. Kiekvienas maršrutas kursuoja kasdien po 4-6 ar net daugiau kartų nuo ryto iki vėlyvo vakaro. Važiuoja normalūs autobusai, mikrobų mažuma.
Comment