Taigi rašo, kad ta įmonė jau nebeturi "Kautros" akcijų. Ta "Nordic Minds" kažkokia investicinė kompanija, kuriai nelabai rūpi, "Kautra" ar TOKS, svarbu kad mato galima pelną iš įmonės akcijų įsigijimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi rašo, kad ta įmonė jau nebeturi "Kautros" akcijų. Ta "Nordic Minds" kažkokia investicinė kompanija, kuriai nelabai rūpi, "Kautra" ar TOKS, svarbu kad mato galima pelną iš įmonės akcijų įsigijimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekam.
Neateis tas superbusas į Lietuvos vidinę rinką, nes Lietuva, skirtingai nuo Estijos ir Latvijos yra VT outsaiderė, viešasis transportas sunaikintas iki tiek, kad mikrobai pustuščiai važinėja, priemiestinis sunaikintas totaliai (iš esmės moksleivių vežiotoju tapo), išskyrus aplink didžiuosius miestus, kur ir tai mikrobai vos ne pusę rinkos užima. Dauguma persėdo į automobilius ir iš ten jų neiškrapštys niekas, išskyrus valstybę. Bet tam politinės valios nėra. Todėl jokie superbusai nieko nepadarys net ir veždami už eurą. Už tokią kainą keleivių būtų, bet juk tai ir pelno neduos. Vadinasi, neveš.
Comment
-
Nėra dėl ko konkuruoti. Štai kame esmė. Keleivių srautų nėra ir nebus, nes dauguma persėdo į automobilius. Pagrinde liko tik lenvatininkai. Latvijoje ir Estijoje situacija kita. Ten yra srautai, jų dalį ir bando atsiriekti tas Superbusas. Tas pats Lenkijoje. Ten situacija kiek kita. PoskiBus labiau graibo geležinkelių, kurie masiškai praranda sulig kiekvienais metais po kelis milijonus keleivių. Taigi, tokiame sraute, tarkim Lenkijoje, tarp didžiųjų miestų keli reisai kasdien pilnai gali surinkti keleivių pilną autobusą. Bet tai vis tiek bus nedidelė dalis nuo bendro srauto.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jei tas žmogus neturi "Kautros" akcijų ir ten nedirba, tai jis su "Kautra" ir nesusijęs. Buvo susijęs, bet dabar nėra. Ir dar neaišku, koks jo tas interesas "Kautroje" buvo. Gal jam rūpėjo tik daugiau pelno gauti ir turimų akcijų ir viskas. Žodžiu, įmanomi visokie variantai.
Na ir koks rezulatats? Toks pats - aš perku Toks, tik ne per kautrą, o per kitą UAB. Niekas nepasisekitė, tas pats žmogus konktroliuoja toksą tik per kitas įmones.
Niekas nepasikeitė apart formalumų.
Comment
-
Tai ir taip aišku. Bet gi sakau, koks to akcininko tikslas įsigijant akcijas, yra neaišku. Tiesiog gauti pelną. Natūralu. Įmonių sujungti, kaip norėta vis tiek negalima. Sužlugdyti. Taip, galima. Bet koks tikslas tada? Sužlugdžius leis sujungti su "Kautra"? Mažai tikėtina. Perimti maršrutus? Galbūt. Kas už tą visą spektaklį sumokės? "Kautra"?
Comment
-
Taigi neaišku, kokiu tikslu tos akcijos perkamos. Ar mato kažkokia perspektyvas gauti pelną iš TOKSo kaip atskiros įmonės, ar tai tik jo suvirškinimo plano dalis. Būtų blogai, nes "Kautros" dominavimas dar labiau pasistūmėtų monopolijos link. Po to žiūrėk, dar ir kokį "Busturą" suskaidytų į miesto ir tarpmiesčio (apie ką jau prieš kelis metus buvo kalbėta), o pastarąjį parduotų tai pačiai "Kautrai"...
Comment
-
Aš manau, kad Superbus Lietuvoje kaip tik turėtų daugiau galimybių nei Estijoje, kur jau ir taip kokybiški vežėjai yra - Lux Express ir Simple Express. Be to Lietuvoje daugiau didesnių miestų ir didesnis srautas. Kaunas - Vilnius, Klaipėda - Vilnius, Šiauliai - Vilnius ir t.t. Apie tarptautinius - manau tikrai paleis Tallinn-Riga-Vilnius-Warsaw. Bet manau, kad gali paleisti ir toliau, arba bent su persėdimu Varšuvoje, kad galima būtų naudotis visu PolskiBus tinklu. Vienu žodžiu, manau rimti reikalai nusimato. O įdomiausia, kad paims visus Tallinn-Warsaw kelevius dar prieš pradedant Rail Baltic statybą.
Comment
-
Apie kokius keleivių srautus kalbi? Lietuvos vidaus rinkoje keleivių srautai gerokai mažesnis nei Estijoje tiek autobusų, tiek ir geležinkelių segmente, esami autobusai važinėja pustuščiai, nes, kaip jau kelintą kartą minėjau, dauguma važinėja su mašinomis. Estijoje ir Lietuvoje pernai padaryta 2,6 ir 2,9 mlrd. keleivio kilometrų, atitinkamai. Vidaus maršrutuose. Čia visų rūšių (miesto (autobusų, troleibusų ir tramvajų) priemiesčio, tarpmiesčio) autokelių VT. O dabar palygink gyventojų skaičių ir šalies teritorijos dydį. Tai kur srautai didesni ir kiek? Be to Estijoje yra potencialas nugraibyti ir geležinkelių keleivius, nes ten jų kur kas daugiau lyginant su Lietuva.
Dabar paskaičiuokime konkrečiai tarpmiestį. Estijoje 4,4 mln. keleivių pernai. Lietuvoje 9,1 mln. Tačiau reikia turėti omenyje, kad Lietuvoje priemiestinis VT sužlugdytas ir didelė dalis tarpmiesčiui priskiriamų keleivių važiuoja iš esmės priemiestyje. T.y. jie naudojasi tarpmiestiniais autobusais nuvažiuoti kelis ar keliasdešimt km iš miesto į kaimą ir atvirkščiai, taip pat ir tarp kaimų, miestelių. Kiek tokių keleivių yra statistikos nėra, tačiau važinėjant autobusais matosi, kad jų ne tiek jau ir mažai. Drįsčiau teigti, kad nuo ketvirčio iki trečdalio. O dabar palyginam su gyventojų skaičiumi ir šalies dydžiu. Vėl ne Lietuvos naudai.
Duomenys iš Lietuvos Statistikos departamento ir Estijos atitinkamos institucijos.Paskutinis taisė Al1; 2015.06.25, 10:07.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSunku pasakyt dėl konkurencijos. POLSKI BUS nors ir pigus, bet patogumu nusileidžia konkurentam
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąPuiku. Ateis Superbus ir pamatysim kaip visus persodins iš automobilių į savo autobusus. Kaina ir kokybė viską padarys. Todėl ir sakau, kad Lietuvoj potencialas didžiausias. Ir statistika bus pakeista greitai.
Comment
-
Koks yra Superbus pasirodymo Estijoje poveikis ? Toks pat kaip Lietuvoje Lidl tinklo atėjimas. Lidl dar neatidarytas, o prekybos tinklai mažina kainas ruošdamiesi dideliam kainų karui su Lidl. Taip ir SimpleExpress, net nepradėjus Superbus vežti keleivių, skelbia 1 Eur akcijas ir per savaitę parduoda 1600 bilietų ir, kaip patys sako, matyt vairuotojai nusprendė persėsti iš savo automobilių į autobusus. Tas pats potencialas yra ir bus ir Lietuvoje, tik dar didesnis -
Компания Simple Express продала за неделю более 1600 билетов по одному евро
http://rus.postimees.ee/3233473/komp...po-odnomu-evro
Первая в Эстонии бюджетная автобусная компания Simple Express, которая вышла на рынок с автобусными билетами стоимостью в один евро, продала за первую неделю 1633 билета, что равняется почти 30 полным автобусам.
Ханнес Саарпуу, председатель правления автобусной фирмы Lux Express, которая оперирует бюджетные маршруты под именем Simple Express, рассказал, что интерес пассажиров к дешевым билетам превзошёл ожидания автобусной компании. "Вероятно, некоторые автомобилисты сделали выбор в пользу путешествия на автобусе, что является очень положительным моментом, так как именно личный транспорт - главный конкурент автобусных фирм", - сказал Саарпуу.
Comment
Comment