Taigi buvo kalba apie Stokholmą. O organziuoti autobusą, kuris keltųsi minėtais keltais ir vežtų iki Stokholmo nemanau, kad verta. Autobuso perkėlimas brangus, pigiau išeitų nuvažiuoti traukiniu pačioje Švedijoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Manau, kad su Švedija susisiekimo autobusais nėra dėl to, kad pakankamai patogus ir nebrangus susisiekimas lėktuvais. Kas liečia Skandinaviją apskritai, juk turėjo TOKS'as neseniai (prieš 8-9 metus berods) maršrutą į Kopenhagą (per Vokietiją, toliau keltu iš Kylio). Bet nunyko. Lygiai taip pat nunyko susisiekimas su Londonu, Paryžiumi, didžiausiais Vokietijos (be Berlyno) ir Italijos miestais. O buvo laikai, kai ten autobusai važiavo tikrai tankiai, ir ten tik Ecolines, bet ir Kautra, TOKS'as turėjo savo itin ilgo nuotolio maršrutus. Buvo netgi toks vežėjas "Tibus". O dabar iš Lietuvos vežėjų ilgo nuotolio maršrutų liko tik Kautros į Romą kartą į savaitę. Netgi Eurolines aptarnaujamus maršrutus į Vokietijos miestus perėmė lenkų vežėjai.
O kodėl visa tai? Ne vien tik dėl Ecolines ir Lux Express konkurencijos. Pagrindinė priežastis- Europoje išpopuliarėjusios žemų sąnaudų avialinijos, kurios, maža to, kad, savaime suprantama, veža greičiau už autobusus, bet ir už mažesnę kainą. Žinoma, keleivis visada rinksis lėktuvą, nes greičiau nugabena, autobusą pasirinks nebent norintys nusigabenti daug bagažo arba jei autobuso bilietas ženkliai pigesnis.
Dabar tendencija tokia, kad autobusų kainos nemaža dalimi krypčių netgi didesnės už lėktuvų. Išimtys- populiariausios kryptys iš Lietuvos- Ryga, Talinas, Varšuva, Berlynas, Praha, šiomis kryptimis autobusai veža dažnai ir pigiai, nes dar nėra patogaus, tiesioginio ir pigaus susisiekimo lėktuvais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes važiuoti tokius atstumus autobusu yra mazochizmas. Visi skraido arba važiuoja traukiniais. Ir tik ubagiškiausių Europos šalių keleiviams siūlomos kelionės autobusais.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGal ir yra tame tiesos. Pavyzdžiui, maršrutas Bukareštas-Stokholmas.
http://www.quora.com/Which-are-the-l...s-in-the-world
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKaip tai nėra kelto ? Keltas plaukia kasdien. Keltas Klaipėda-Karlshamnas jungia Lietuvą ir Pietų Švediją. Liniją aptarnauja keltai REGINA SEAWAYS ir ATHENA SEAWAYS, plaukiantys kasdien iš Centrinio Klaipėdos terminalo(CKT) ir iš Keltų terminalo Karlshamne.
Be to, šiomis dienomis patrauklu skristi lėktuvu tarp Rygos ir Stokholmo.Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.21, 00:16.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi buvo kalba apie Stokholmą. O organziuoti autobusą, kuris keltųsi minėtais keltais ir vežtų iki Stokholmo nemanau, kad verta. Autobuso perkėlimas brangus, pigiau išeitų nuvažiuoti traukiniu pačioje Švedijoje.
Comment
-
Būtent. Vieno bilieto sistemą reikia įdiegti. Aišku, iš Lietuvos pusės paprasčiausiai koks nors Vilniaus - Kauno - Klaipėdos autobusas užvažiuotų iš Klaipėdos stoties į uostą. Kaip būtų Švedijoje - nežinau. Tikriausiai koks nors privežimas galėtų būti organizuotas nuo kelto iki traukinio į Stokholmą.
Comment
-
Kai škotų multimilijonierius Brian Souter, jau valdantis lenkų PolskiBus, nusipirko suomių OnniBus, parašiau čia, kad tik laiko klausimas, kada jis pradės veiklą Baltijos šalyse. Ir štai jis jau Estijoje, nuo liepos mėn. pradeda veiklą jo nauja bendrovė Superbus.com . Netrukus turėtume jo sulaukti ir Lietuvoje.
Superbus – a new low cost bus carrier in Estonia. Cheap rides from 1 EUR!
From this summer Sir Brian Souter’s company will expand with the launch of Superbus – a new low cost coach service operator in Estonia. Fares will start at 1 EUR plus 1 EUR booking fee. The express bus connections will operate between the main cities in the country.
Sir Brian Souter is the founder of Megabus – coach operator that serves numerous destinations in the United Kingdom, Ireland, France, Belgium, the Netherlands, Spain, USA and Canada. He also owns ManaBus (New Zealand), OnniBus (Finland) and PolskiBus (Poland), among many other transport related investments.
A new low cost bus carrier in Estonia will operate a fleet of eight two-storey buses VanHool Astromega TX927.
Tickets will soon be available to purchase on SuperBus.com.
Comment
-
Kol kas paskelbti tik vietiniai maršrutai:
SuperBus will provide express intercity bus services on 3 routes:
Tallinn – Tartu – Tallinn (8 departures per day, travel time: 2 hours 40 minutes)
Tallinn – Pärnu – Tallinn (5 departures per day, travel time: 2 hours 10 minutes)
Tallinn – Narva – Tallinn (4 departures per day, travel time: 3 hours 20 minutes)
Dėl tarptautinių reikia palaukti, bet neabejoju, kad atsirado rimtas konkurentas LuxExpress ir Ecolines firmoms. TOKS spėjo laiku parsiduoti. Jei Superbus ateis į Lietuvą su vietiniais maršrutais, tai bus karšta ne tik Kautrai
Comment
-
Niekam.
Neateis tas superbusas į Lietuvos vidinę rinką, nes Lietuva, skirtingai nuo Estijos ir Latvijos yra VT outsaiderė, viešasis transportas sunaikintas iki tiek, kad mikrobai pustuščiai važinėja, priemiestinis sunaikintas totaliai (iš esmės moksleivių vežiotoju tapo), išskyrus aplink didžiuosius miestus, kur ir tai mikrobai vos ne pusę rinkos užima. Dauguma persėdo į automobilius ir iš ten jų neiškrapštys niekas, išskyrus valstybę. Bet tam politinės valios nėra. Todėl jokie superbusai nieko nepadarys net ir veždami už eurą. Už tokią kainą keleivių būtų, bet juk tai ir pelno neduos. Vadinasi, neveš.Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 20:43.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kam TOKS'as parsidavė?Paskutinis taisė vilnews; 2015.06.24, 20:40.
Comment
-
Parduoda Tolimojo keleivinio transporto kompaniją
http://vz.lt/article/2015/6/1/parduo...orto-kompanija
Verslininkas Andriejus Paleičikas parduoda 100% savo turimų keleivių vežimo UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) akcijų.
Bendrovę planuoja įsigyti vienas iš buvusių „Kautros“ akcininkų, praėjus pusmečiui po to, kai pati „Kautra“ atsisakė minties pirkti TOKS.
Apie tai, kad akcijas siekia įsigyti UAB „Keina“, pirmadienį pranešta Konkurencijos tarybos tinklapyje. Šią bendrovę, Registrų centro duomenimis, šių metų sausio 30 d. valdė UAB „Nordic Minds“.
Pastarajai vadovauja Nemunas Dagilis, o jos vienintelė akcininkė – Agnė Dagilė. „Nordic Minds“ anksčiau valdė 20% „Kautros“ akcijų, tačiau vasario mėnesį registruotas jų perleidimas pačiai „Kautrai“.
VŽ rašė, kad praėjusių metų praždioje TOKS ketino įsigyti jos pagrindinė konkurentė UAB „Kautra“. Tačiau rudenį skelbta, kad „Kautros“ akcininkų nuomonės apie įsigijimą išsiskyrė. Be to, Konkurencijos taryba greičiausiai nebūtų išdavusi leidimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu tai ne "Kautrai" parduodama.
Comment
Comment