Kaip internetu perka neaišku? Bet man įtarimas, kad tai panašus maršrutas kaip baltarusių Intax Gardinas - Druskininkai - Lazdijai - Suvalkai. Kaip nori taip važiuoja. Tiksliau, važiuoja kai yra keleivių. Tokie maršrutai turi būti užraukiami. Tai ne reguliarusis susisiekimas. Tegul skelbiasi, kad veža pagal užsakymą ir važinėja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Nuo liepos 10 d. paleidžiamas naujas reisas Vilnius-Varšuva, kurį aptarnaus Lux Express autobusas- išvykimas 6:40 val. iš Vilniaus AS ir 15:10 val. iš Varšuvos.
Taipogi, nuo birželio 20 d. Lux Express prideda dar vieną reisą maršrute Vilnius-Ryga- 11:15 val. iš Vilniaus ir 15:30 val. iš Rygos.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.05.20, 15:09.
Comment
-
Keistoka, kad taip elgiasi pakankamai solidus, rimtas vežėjas. Ecolines- tikrai ne iš tų vežėjų, kurie specialiai vengtų autobusų stočių. Bet net ir be AS galėtų Kaune rasti geresnę ir miestiečiams patogesnę vietą. Keleivių tikrai būtų, nes pagrindinis konkurentas tuo rytiniu išvykimu- Lux Express - per Kauną nevažiuoja.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeistoka, kad taip elgiasi pakankamai solidus, rimtas vežėjas. Ecolines- tikrai ne iš tų vežėjų, kurie specialiai vengtų autobusų stočių. Bet net ir be AS galėtų Kaune rasti geresnę ir miestiečiams patogesnę vietą. Keleivių tikrai būtų, nes pagrindinis konkurentas tuo rytiniu išvykimu- Lux Express - per Kauną nevažiuoja.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGalėtų stoti Devintam forte.
Mano nuomone, jei jau taip jiems nesinori važiuoti giliau į miestą, geriausia būtų stoti prie Kalniečių poliklinikos (lankas gautųsi nedidelis, be to, vietiniai jau įpratę naudotis tarpmiestiniais autobusais nuo šios stotelės) arba, kitas variantas, prie Megos.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąČia turi omeny tą sustojimą, kur stoja tarpmiestiniai autobusai? Bet kad ir jis nėra itin patogus keleiviams- pirma, dėl taipogi prasto pasiekiamumo VT. Be to, sustojimas, jei neklystu, yra jau pravažiavus A1 ir Via Baltica kelių mazgą, vėliau teks pravažiuoti kelis kilometrus, kad apsisukti.
Mano nuomone, jei jau taip jiems nesinori važiuoti giliau į miestą, geriausia būtų stoti prie Kalniečių poliklinikos (lankas gautųsi nedidelis, be to, vietiniai jau įpratę naudotis tarpmiestiniais autobusais nuo šios stotelės) arba, kitas variantas, prie Megos.
Comment
-
Stotis turi būti ten kur yra, arba iš viso prie geležinkelio stoties, o ne miesto pakraštyje. Ir taip VT mažėja keleivių dėl jo nepatogumo, tai stoties iškėlimas dar labiau pakenktų VT. Žmogus turi atvažiuoti į miestą, o ne jo pakraštį, iš kurio dar reikėtų važiuoti į miestą. O iš centro visuomet yra ir bus geresnis susisiekimas miesto VT su miesto rajonais.
Comment
-
Sakykit, kodėl ki šiol nėra Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Stockholm autobusų linijos ? Negi nebūtų keleivių ? Manau, kad per tris didžiausius Lietuvos miestus tikrai susirinktų, plius įdomumas keltu persikelti per Baltijos jūrą ir be problemų toliau tęsti kelionę iki Stockholm'o. Žinau, kad labai daug Vakarų Lietuvos lietuvių važiuoja iki Rygos, kad keltu keltis į Stockholmą. Tai ar ne paprasčiau būtų organizuoti tokį autobuso-kelto reisą ? Kokios čia kliūtys ? Ką manot ?
Comment
Comment