Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Šiaip tokių papildomų sustojimų yra ir daugiau. Prie Panoramos stoja visi Lux Express ir Simple Express autobusai, išvykstantys iš Vilniaus. Taip pat Ecolines autobusai, važiuojantys iš Vilniaus į Rygą ar Taliną, įlaipina bei išlaipina keleivius Šeškinės poliklinikos stotelėje. Analogiškai TOKS autobusai, važiuojantys į Rygą/Taliną, stoja J.Baltrušaičio stotelėje.

    Yra toks sustojimas ir Kaune- Kautros maršruto Kaunas-Ryga autobusai pagal grafiką turi stoti prie Šilainių poliklinikos.

    Bet iš esmės, jei jokio sustojimo nenumatyta grafike, sustoti išleisti keleivius vairuotojas tikrai neprivalo.
    Baltarusių Kaunas-Minskas bent jau anksčiau tikrai stodavo Kalniečiuose.

    Yra (ar bent jau turėtų būti būti) esminis skirtumas tarp tarptautinių autobusų, nevežančių keleivių Lietuvos vidaus maršrutais, ir vežančių. Pastarųjų sustojimo vietos didmiesčiuose keleivių patogumui neturėtų skirtis nuo kitų tarpmiestinių.

    Comment


      O kodėl neturėtų? Tarpmiestiniai ekspresai irgi nestoja stotelėse miestuose, išskyrus keleivių išleidimui. Tačiau įlaipinimo nedaro. Taip ir tarptautiniai. Blogiausiai, kad tarptautiniai kartais miestuose stoja ne autobusų stotyse, o kažkur kitur. Pavyzdžiui, Šiaulių AS jau nebestoja autobusas Kaliningradas - Ryga. Anksčiau stodavo. Bet jis važiuoja ir stoja kažkur prie autobusų stoties. Įtariu, kad aikštelėje prie viaduko per geležinkelį. Arba kuris ten iš minėtų maršrutų, stojantis Plungėje kolonėlėje. Ar ne Ollexo Klaipėda - Ryga?

      O žinote, kokius cirkus išdarinėja berods pernai atidarytas marštrutas - Gardinas - Druskininkai - Lazdijai - Suvalkai? Jį aptarnauja baltarusių firmelė "Intax". Taigi, jei keleivių iš Gardino nesusirenka, mikrobas net nevažiuoja. Arba jei keleivių į Suvalkus nėra, tai toliau Druskininkų nevažiuoja.

      Comment


        Latviškas, Daugpilio bendrovės "Dautrans" aptarnaujamas, maršrutas "Vilniaus oro uostas - Vilniaus AS - Daugpilis" (tarpinės stotelės – Ignalina, Visaginas, Dūkštas ir Zarasai).
        Važiuoja visomis dienomis; tvarkaraštis čia.Tiesa, maršruto numeris lentelėje nelabai panašus į nurodytą tvarkaraščių puslapyje ("8918").

        Naujas 5-os kartos Ford Transit vakar Vilniuje, Mindaugo gatvėje (jau išvažiavęs iš autobusų stoties "link namų"):


        Comment


          Čia tik pradžia. Gali būti, kad po traukinio į Sankt Peterburgą panaikinimo važiuos pilnavertis autobusas ir kiek kitu laiku (vėliau), privežantis iki latvių traukinio į Peterburgą, galbūt ir su vieningu kelionės bilietu autobusui ir traukiniui. Analogiškai, iš ryte iš Daugpilio į Vilnių.
          Paskutinis taisė Al1; 2015.04.21, 07:42.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O kodėl neturėtų? Tarpmiestiniai ekspresai irgi nestoja stotelėse miestuose, išskyrus keleivių išleidimui. Tačiau įlaipinimo nedaro. Taip ir tarptautiniai. Blogiausiai, kad tarptautiniai kartais miestuose stoja ne autobusų stotyse, o kažkur kitur. Pavyzdžiui, Šiaulių AS jau nebestoja autobusas Kaliningradas - Ryga. Anksčiau stodavo. Bet jis važiuoja ir stoja kažkur prie autobusų stoties. Įtariu, kad aikštelėje prie viaduko per geležinkelį. Arba kuris ten iš minėtų maršrutų, stojantis Plungėje kolonėlėje. Ar ne Ollexo Klaipėda - Ryga?

            O žinote, kokius cirkus išdarinėja berods pernai atidarytas marštrutas - Gardinas - Druskininkai - Lazdijai - Suvalkai? Jį aptarnauja baltarusių firmelė "Intax". Taigi, jei keleivių iš Gardino nesusirenka, mikrobas net nevažiuoja. Arba jei keleivių į Suvalkus nėra, tai toliau Druskininkų nevažiuoja.
            Kurios įmonės autobusas, važiuojantis maršrutu Ryga-Kaliningradas, nestoja autobusų stotyje Šiauliuose? Turbūt rusų Kionig Avto? Nes be jų, šį maršrutą aptarnauja Ecolines, tokia įmonė į AS tikrai turėtų įvažiuoti. O kad kai kurie smulkieji vežėjai kartais neįvažiuoja į autobusų stotį, tai nieko nuostabaus- taupo ant įvažiavimo mokesčių.

            Kas dėl Ollexo Ryga-Klaipėda, tai Plungėje jie bent jau užsuka į miesto centrą, nors ir sustoja ne AS, o Maximos aikštelėje. Idiotiškas sustojimas degalinėje prie magistralės neseniai įvestas Telšiuose. Tas sustojimas iš tiesų yra visiškai nelogiškas- degalinė miške šalia magistralės, iki miesto ribos dar kokie 5 kilometrai, žinoma, joks VT nevažiuoja. Nemanau, kad ten kažkas lips, nors bilietus iš Telšių į Rygą ir atgal įsigyti galima. O juk miestas nemažas, keleivių į Rygą ir ypač oro uostą tikrai būtų.

            O dėl "Intaks" maršruto Gardinas-Suvalkai tai pirmą kartą girdžiu. Gal ten kažkoks pusiau užsakomasis maršrutas, skirtas apsipirkinėjimams? Tokių baltarusiai nemažai organizuoja, pavyzdžiui, tikrai girdėjau apie tokį savaitgalinį "shopping" maršrutą Minskas-Vilniaus Akropolis (važiuoja tam tikru laiku, jei prisirenka žmonių, žinoma, tai labiau užsakomasis, nei reisinis maršrutas). Praėjusią vasarą maršrutą Augustavas-Gardinas atidarė Suvalkų PKS, tiesa dabar jo lyg ir nebėra.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Čia tik pradžia. Gali būti, kad po traukinio į Sankt Peterburgą panaikinimo važiuos pilnavertis autobusas ir kiek kitu laiku (vėliau), privežantis iki latvių traukinio į Peterburgą, galbūt ir su vieningu kelionės bilietu autobusui ir traukiniui. Analogiškai, iš ryte iš Daugpilio į Vilnių.
            Na tikrai netikėtos žinios, tikrai pagerinamas susisiekimas tap Vilniaus ir Daugpilio. Ir galimi ir kiti pokyčiai. Įdomu, ar šeštadieninis Daugpilio AP "gariūninis" maršrutas išliks? Taip pat įdomu, koks likimas laukia Meteorit Turo Visaginas-Daugpilis bei Daugpilio AP Zarasai-Daugpilis.

            Į Daugpilį taip pat kasdien galima nuvykti Ecolines autobusu (buvęs tiesioginis maršrutas Marijampolė-Maskva, dabar iš abiejų galų sutrumpintas iki Kaunas-Rezeknė).

            Beje, jei jau prakalbom apie traukinių į Sankt Peterburgą panaikinimą, tai gal įmanomi ir kiti pokyčiai tarptautiniame susisiekime? Pavyzdžiui, dabar Ecolines Marijampolė- Peterburgas važiuoja berods 2 kartus į savaitę, gal po uždarymo važiuos dažniau.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.04.21, 11:01.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Taip, apie Kionigavto rašau. Dar specialiai klausiau Šiaulių AS kasoje, ar važiuoja į Kaliningradą. Tai sakė, kad važiuoja, bet stoja kažkur šalia, todėl stotyje nėra grafiko (anksčiau stodavo ir grafikas buvo).
              Nėra normalu, kad miestuose, kuriuose yra stotys, keleiviai vežami iš visokių pakampių.
              "Intaks" veža oficialiu reguliariu maršrutu, net "Kautros" autobusubilietai.lt skelbia. Be to dar stoja Infotaške Druskininkuose ir prie Vandens pramogų parko. Apie maršrutą yra skelbiama ir Suvalkų PKS puslapyje. Tą maršrutą ne Suvalkų PKS atidarė, o baltarusiai. Taip, pernai važiavo iki Augustavo, bet vėliau sutrumpino iki Suvalkų.
              Dėl maršruto Daugpilis - Vilniaus OA, tai jis ne konkurentas nei Visagino "Meteoritturui" - šis važiuoja ryte į Daugpilį, o grįžta po pietų, kai "Dautrans" važiuoja ryte į Vilnių, o pavakaryje grįžta į Daugpilį. Ne konkurentas ir Daugpilio AS rytiniam maršrutui į Zarasus, nes keleivių iki Zarasų ir taip vienas kitas. Be to, "Dautrans'o" kaina 2,34 Euro iki Zarasų, o Daugpilio AP 1,68 Eur. Daugpilio AS daugiausiai keleivių susirenka Latvijoje, o "Dautrans" neveža Latvijoje. Gariūniniam maršrutui irgi ne konkurentas, nes jis Gariūninis - keleiviai atvežami ir paimami iš turgaus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                "Intaks" veža oficialiu reguliariu maršrutu, net "Kautros" autobusubilietai.lt skelbia. Be to dar stoja Infotaške Druskininkuose ir prie Vandens pramogų parko. Apie maršrutą yra skelbiama ir Suvalkų PKS puslapyje. Tą maršrutą ne Suvalkų PKS atidarė, o baltarusiai. Taip, pernai važiavo iki Augustavo, bet vėliau sutrumpino iki Suvalkų.
                Čia, vadinasi, aš suklydau. Galvojau, kad, jei jau informacija apie maršrutą paskelbta Suvalkų PKS puslapyje, tai jie turėtų ir aptarnauti šį maršrutą. Kaip matau iš grafiko, kurį radau internete, tai maršrutas savaitgalinis- važiuoja šeštadienį ir sekmadienį. Bet šiuo metu grafikų nėra nei Suvalkų PKS puslapyje, nei autobusubilietai.lt. Gal jis tik vasarą važiuoja?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Suvalkų PKS puslapyje jis yra, tik užslėptas. http://www.pkssuwalki.pl/0,1,952.html?locale=pl_PL
                  Važiuoja tik šeštadieniais.
                  Autobusubilietai.lt seniau rodė. Dabar neberodo. Bet Suvalkų PKS puspalyje apie atšaukimą nieko nerašo. Vasarį, kai buvau Druskininkuose, važiavo.
                  Va mikrobas, atvykęs į Druskininkus. Toliau į Suvalkus nebevažiavo.

                  Comment


                    Keletas likusių nuotraukų iš Balstogės.
                    Neblogai pažįstami Ecolines autobusai. Praha-Talinas


                    Roterdamas-Ryga


                    Neperseniausiai Ecolines autobusus pradėjo registruoti ir Baltarusijoje, šai vienas jų, vykstantis iš Maskvos į Varšuvą.


                    Greičiausiai vienas iš "išvežiojamųjų" Simbado autobusų, maršrute Freiburgas-Suvalkai, tiesa iš Balstogės jis jau niekur nevažiavo.


                    Polskibus'o autobusas kuriuo ir grįžau į Vilnių, su manim važiavo dar 8 žmonės ir trys vairuotojai. Visgi, nuo Balstogės į Lenkijos pusę, žmonių buvo gerokai daugiau, tik atkarpa į Vilnių kol kas nepopuliari. Pačios paslaugos kokybė kiek prastesnė nei Simple/Lux express grupės, tačiau apskritai vežėjas tikrai solidus ir patikimas.


                    Gardinas visai netoli Balstogės, todėl transporto į Baltarusiją nemažai.
                    MAZ'as iš Varšuvos į Gardiną.


                    Privatūs vežėjai veža ir mikroautobusais...
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      ECOLINES pradėjo siūlyti naują kryptį - Graikiją. Maršrutas Riga - Sofia - Saloniki, su persėdimu Sofijoje. Trukmė ~50 valandų, kaina nei daug nei mažai - 138 eu.

                      Comment


                        Pastebėjau, kad UAB "Kautra" maršrutai į Baltarusiją kaip ir dalijami į du . Vienas - važiuojant Lietuvoje iki miesto arčiau sienos, kitas - jau per sieną. Antas Kaunas-Gardinas skelbiamas kaip Kaunas-Druskininkai ir Druskininkai-Gardinas. Kaip yra su maršrutu Kaunas_Minskas, dar neįsitikinau. Ir kažin ar nėra taip padalintas bet dar egzistuoja TOKS maršrutas Palanga-Minskas?
                        Kaune anksti rytą (~4h) kartais pamatau, kad važiuoja Palanga -Vilnius, bet Vilniaus autobusų stotyje pastebėjau tęsinio į Minską požymių. Gal būt taip padaryta išsaugant galimybę tarptautiniu maršrutu vežti keleivius Lietuvos viduje?

                        Comment


                          Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                          ECOLINES pradėjo siūlyti naują kryptį - Graikiją. Maršrutas Riga - Sofia - Saloniki, su persėdimu Sofijoje. Trukmė ~50 valandų, kaina nei daug nei mažai - 138 eu.

                          Tai jie kiekvieną vasaros sezoną siūlo keliones į Graikiją (į Atėnus per Salonikus). Tiesa, nuo Sofijos iki Atėnų veža ne Ecolines, o kažkoks bulgarų vežėjas. Nuo birželio pradžios į Sofiją važiuos du kartus į savaitę.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.04.25, 10:56.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Pastebėjau, kad UAB "Kautra" maršrutai į Baltarusiją kaip ir dalijami į du . Vienas - važiuojant Lietuvoje iki miesto arčiau sienos, kitas - jau per sieną. Antas Kaunas-Gardinas skelbiamas kaip Kaunas-Druskininkai ir Druskininkai-Gardinas. Kaip yra su maršrutu Kaunas_Minskas, dar neįsitikinau. Ir kažin ar nėra taip padalintas bet dar egzistuoja TOKS maršrutas Palanga-Minskas?
                            Kaune anksti rytą (~4h) kartais pamatau, kad važiuoja Palanga -Vilnius, bet Vilniaus autobusų stotyje pastebėjau tęsinio į Minską požymių. Gal būt taip padaryta išsaugant galimybę tarptautiniu maršrutu vežti keleivius Lietuvos viduje?
                            Tiesiog tas pats autobusas veža ir Lietuvos viduje, kad jis matytųsi vietiniuose tvarkaraščiuose (kad ir 118.lt), galiotų vidinis Lietuvos tarifas, maršrutas formaliai sudarytas iš dviejų dalių. Persėsti tikrai nereikia, tas pats autobusas veža į Gardiną, tas pats į Minską. Bent jau "Kautros" maršrute į Minską keleivių pakanka, ypač nuo Vilniaus. Į Gardiną kiek prasčiau, bet nuostolius kompensuoja pigesnis kuras, kurio užsipilama Baltarusijoje.
                            TOKS maršruto Palanga - Minskas nėra. Nebent jis sezoninis ir vasarai prasidėjus bus.

                            Comment


                              Blemba, įdomu būtų į Atėnus pravažiuot. Aš jau Berlyne kaip lavonas išlipu, tai kas po 50 valandų būtų... Įdomu, kam apskritai tokie maršrutai reikalingi? Paieškojus, už 138 eu pirmyn - atgal galima lėktuvą rasti... Buvo tikras atvejis, kad aviabilietus Vilnius - Paryžius ir atgal dviem žmonėm gavau pigiau, nei būtų su ECOLINES vienam žmogui į vieną pusę... Nebent, didelis bagažo kiekis vienintelis pliusas...

                              Comment


                                Sofijoje 5 val. tarp persėdimų. Bet vis tiek nenormalu. Ilgesnės trukmės persėdimą reikėjo organizuoti kur nors Bratislavoje, tuomet maždaug per pusę kelionė būtų perskelta.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  TOKS maršruto Palanga - Minskas nėra. Nebent jis sezoninis ir vasarai prasidėjus bus.
                                  Anksčiau toks tiesioginis maršrutas tikrai egzistavo, dabar jo jau nebėra. Jau kelis metus.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                                    Blemba, įdomu būtų į Atėnus pravažiuot. Aš jau Berlyne kaip lavonas išlipu, tai kas po 50 valandų būtų... Įdomu, kam apskritai tokie maršrutai reikalingi? Paieškojus, už 138 eu pirmyn - atgal galima lėktuvą rasti... Buvo tikras atvejis, kad aviabilietus Vilnius - Paryžius ir atgal dviem žmonėm gavau pigiau, nei būtų su ECOLINES vienam žmogui į vieną pusę... Nebent, didelis bagažo kiekis vienintelis pliusas...
                                    Tai kad Europoje (o gal ir ne tik Europoje) yra ir dar įspūdingesnių maršrutų (bent tie kuriuos pats žinau):
                                    Maskva-Neapolis
                                    Kijevas-Madridas
                                    Skopjė-Praha
                                    Hamburgas-Sofija;
                                    Na, žinoma, ir Kautros Vilnius-Roma.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Tai Rytų Europos ubagams skirti maršrutai, nes normalūs žmonės tokiais atstumais skraido ar važiuoja traukiniu.

                                      Comment


                                        Paprastai tokiuose itin ilguose maršrutuose tik nedidelę keleivių dalį sudaro keleiviai, vykstantys visą maršrutą. Dauguma keleivių vyksta iš vieno tarpinio punktą į kitą. O ir šiaip tokie ilgi maršrutai yra labai paklausūs, jei tarp tų miestų prastai išvystytas susisiekimas lėktuvais.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Retokai fotografuojami Pl Int autobusai, Vilnius-Minskas maršrute.


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Persėsti tikrai nereikia, tas pats autobusas veža į Gardiną, tas pats į Minską.
                                          Dabar važiuojant į Minską persėsti reikia. Iki Vilniaus veža Kauno Kautra, nuo Vilniaus - Vilniaus Kautros filialas.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X