TOKS, Kautra, Lux Express visi po tuo pačiu Eurolines skėčiu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTOKS, Kautra, Lux Express visi po tuo pačiu Eurolines skėčiu.
Comment
-
O aš sakau, kad nėra jokios tiesioginės konkurencijos tarp "Kautros" ir TOKS'o tarptautiniuose pervežimuose, kurie yra po "Eurolines" ženklu. "Eurolines" yra pervežimų organizatorius, o "Kautra" ir TOKS tik atlieka techninę pervežimo funkciją. Taip pat per savo kasas platina bilietus. Jei "Eurolines" nepatiks TOKS'o ar "Kautros" paslaugos, jie gali pasikviesti kitus vežėjus. Ar ne prieš kelis metus jau būta tokio bandymo - atsisakyti TOKS'o paslaugų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakau, kad nėra jokios tiesioginės konkurencijos tarp "Kautros" ir TOKS'o tarptautiniuose pervežimuose, kurie yra po "Eurolines" ženklu.
"Eurolines" yra pervežimų organizatorius, o "Kautra" ir TOKS tik atlieka techninę pervežimo funkciją. Taip pat per savo kasas platina bilietus. Jei "Eurolines" nepatiks TOKS'o ar "Kautros" paslaugos, jie gali pasikviesti kitus vežėjus. Ar ne prieš kelis metus jau būta tokio bandymo - atsisakyti TOKS'o paslaugų.
Comment
-
Čia panašiai kaip su divejų Maximų viename mieste tik skitinguose jo galuose konkurencija. Vienoje dešros neperka, nes rajonas prastesnis ir daugiau biednų žmonių gyvena, todėl padaro akciją ir dešrą parduoda pigiau. O kitoje ir taip perka, tai kam dar akcijos?
Žinoma, kad pašalinus iš "Eurolines" vežėjas galėtų važinėti į užsienį. Bet jam reikėtų atsikovoti rinkos dalį, nes "Eurolines" savo maršrutą atiduotų kitam vežėjui.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTik jei Kautra arba TOKS'as nevykdytų savo įsipareigojimų Eurolines, jie galėtų būti pašalinti iš asociacijos, bet tai tikrai nereikštų, jog jie negalėtų važinėti į užsienį reguliariais reisais.
Parašė CarnifexJums gal bus naujiena, A|1, bet akcijos visada visose Maximose yra identiškos ir jos nuleidžiamos iš viršaus. Pasirinkote labai nevykusį pavyzdį.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakau, kad nėra jokios tiesioginės konkurencijos tarp "Kautros" ir TOKS'o tarptautiniuose pervežimuose, kurie yra po "Eurolines" ženklu. "Eurolines" yra pervežimų organizatorius, o "Kautra" ir TOKS tik atlieka techninę pervežimo funkciją. Taip pat per savo kasas platina bilietus. Jei "Eurolines" nepatiks TOKS'o ar "Kautros" paslaugos, jie gali pasikviesti kitus vežėjus. Ar ne prieš kelis metus jau būta tokio bandymo - atsisakyti TOKS'o paslaugų.kaip?
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąAr tikrai galėtų? Įdomi situacija su Panevėžio autobusų parku. Anksčiau jie reguliariai kelis kartus per dieną važinėdavo maršrutu Panevėžys - Ryga (gal keli iš jų prasidėdavo Vilniuje, bet negaliu patvirtinti), tačiau dabar jiem yra draudžiama išvažiuoti už Lietuvos ribų. Ar tai niekaip nesusiję, kad ta kompanija nepriklauso jokiems Eurolines ar Ecolines?? Gal kas gali pakomentuoti plačiau?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNevažiuoja dėl to, kad įstojus į ES neleidžiama keleivių tarptautiniuose reisuose vežti tik tos pačios šalies ribose. Pvz. jei maršrutas Kaunas-Panevėžys-Ryga, keleiviai negali iš Kauno važiuoti į Panevėžys ir analogiškai Latvijoje. Tokia tvarka labai kirto per keleivių srautams tarptautiniuose maršrutuose, todėl daug jų buvo panaikinta.P.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNevažiuoja dėl to, kad įstojus į ES neleidžiama keleivių tarptautiniuose reisuose vežti tik tos pačios šalies ribose. Pvz. jei maršrutas Kaunas-Panevėžys-Ryga, keleiviai negali iš Kauno važiuoti į Panevėžys ir analogiškai Latvijoje. Tokia tvarka labai kirto per keleivių srautams tarptautiniuose maršrutuose, todėl daug jų buvo panaikinta.kaip?
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąNorėjau pasiteirauti nuo kada tokia tvarka? Studijuodamas 2004-2008 metais dažnai važiuodavau Vilnius-Panevėžys (kuris važiuodavo Vilnius-Ryga ar Vilnius-Talinas).
Parašė alm Rodyti pranešimąIr apie tai diskutuota buvo, nėra tokio apribojimo ES. Galbūt yra šiokių tokių problemėlių tarp Lietuvos ir Latvijos (nors irgi abejoju), bet ne apskritai.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąJums gal bus naujiena, A|1, bet akcijos visada visose Maximose yra identiškos ir jos nuleidžiamos iš viršaus. Pasirinkote labai nevykusį pavyzdį.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąIr tarptautiniuose maršrutuose jokios lengvatos negalioja ,o tai didelis minusas vežejams ir keleiviams.
Jei vežėjai nori, tegul taiko įprastas nuolaidas - kas trukdo?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąIr tarptautiniuose maršrutuose jokios lengvatos negalioja ,o tai didelis minusas vežejams ir keleiviams.
Comment
-
„Kautra“ važinės iš Druskininkų į Minską
Bendrovė „Kautra“, pernai Druskininkuose pradėjusi vežti keleivius miesto maršrutais, plečia savo veiklą ir pradeda į šį kurortą reguliarius tarptautinius reisus iš Minsko.
„Tikimės, kad šis maršrutas sudomins baltarusius, kurie mėgsta ilsėtis Druskininkų sanatorijose. Šis besivystantis kurortas traukia vis daugiau lankytojų, todėl jiems reikia pasiūlyti ir daugiau atvykimo į Druskininkus galimybių“, - sakė „Kautros“ marketingo direktorius Gintautas Pakusas.
Reguliarus autobusų maršrutas iš Druskininkų į Minską pradės kursuoti nuo balandžio 12 dienos. Tarptautiniu maršrutu keleivius veš su „Kautra“ bendradarbiaujanti Baltarusijos įmonė.
Autobusas kursuos trečiadieniais ir sekmadieniais iš Druskininkų, o antradieniais ir šeštadieniais iš Minsko.
Kelionė į vieną pusę truks apie 6 val., bilieto į vieną pusę kaina - 60 litų. Autobusas dar sustos Gardino autobusų stotyse, informuoja bendrovė.
Šaltinis: http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=44310067
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą„Kautra“ važinės iš Druskininkų į Minską
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO tai sis marsrutas priklausys "Kautrai" ar tai Baltarusijos imonej? Autobusas juk kaip supratau bus Baltarusu? Ar dar "Kautra" turi tokiu reisu kuriuos kiti vezejai aptarnauja?
Kautra visus savo maršrutus aptarnauja patys.
Comment
Comment