Į Prahą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Arši konkurencija tarptautiniuose pervežimuose tęsiasi. Nuo vakar TOKS 10 litų (buvo 65 Lt, dabar 55 Lt) sumažino bilieto kainą maršrute Vilnius - Varšuva. Taip kaina daugmaž sulyginta su Ecolines ir Simple Express. Taip kad konkurencija paaštrėja, ir su PolskiBus atėjimu dar labiau paaštrės.
Comment
-
PolskiBus nuo penktadieno (spalio 3 d.) pradės važiuoti maršrutu Vilnius-Balstogė-Varšuva. Šiandien paleistas bilietų pardavimas. Numatomi du išvykimai per dieną iš Vilniaus AS (00:50 ir 16:10 val.) ir iš Varšuvos "Metro Mlociny" stoties (6:00 ir 15:00 val.). Pirmasis autobusas iš Vilniaus išvyks penktadienį 16 val. Kol kas bilietų kainos svyruoja tarp 1 ir 30 zlotų* . P.S. bus įdomu pamatyt, kokie autobusai kursuos naujuoju maršrutu- Van Hoolai ar naujieji ADL Plaxton Elite. Daugiau info čia (anglų k.) Atėjus PolskiBus, atsirado galimybė su persėdimu Varšuvoje labai nebrangiai pasiekti kitus Lenkijos ir Vidurio Europos miestus, su kuriais iki šiol susisiekimas buvo pakankamai komplikuotas ir brangus- pavyzdžiui, Bratislavą, Vieną, Krokuvą, Katovicus, Zakopanę.
*Pagal taisykles : (0,82-24,8 Lt arba 0,24-7,17 Eur)Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.09.30, 21:03.
Comment
-
Na, turbūt kokie bandomieji važiavimai be keleivių
Beje, sprendžiant pagal grafiką, PolskiBus autobusai Vilniuje nenakvos. Atvažiavę į Vilnių, po 1 valandos atstovos (realiai tik 30 min., likęs pusvalandis bus skirtas keleivių sulaipinimui) iš karto važiuos atgal į Varšuvą. Nebent laikys porą autobusų Vilniuje, bet labai tuo abejoju.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiame forume nebuvo jokios info, bet gal kas žino, ar dar veikia Mažeikių AP maršrutas Mažeikiai - Rygos oro uostas? Atidarytas, berods, 2010 metais.
Comment
-
Na, aš taipogi apie tai, kad toks Mažeikių AP maršrutas egzistuoja/egzistavo, sužinojau visai neseniai, internete visai netikėtai aptikęs straipsnį . Beje, tame pačiame straipsnyje yra aprašyta gana įdomi šio maršruto specifika (pvz: vietų rezervavimas per banką, keleivių paėmimas iš namų). Iš to galiu daryti išvadą, kad tai nebuvo grynai reisinis maršrutas (t.y. važiuojantis pagal nustatytą tvarkaraštį nepriklausomai nuo keleivių srauto), o greičiau "pusiau užsakomasis" (t.y. važiuojantis, tik jei susirenka pakankamas kiekis keleivių). Dar labiau tą įsitikinimą sustiprina fotobuse rasta kolegos nuotrauka. Sprendžiant pagal fotografavimo laiką, tai tikrai turėtų būti tas maršrutas? Tuomet jis dar keistesnis- net maršruto lentelės nėra, tik lentelė "Užsakytas". Matyt, nenorėjo šviestis atsitiktiniams keleiviamsPaskutinis taisė Vilnietizz; 2014.10.14, 23:29.
Comment
-
Už reisą į Latviją – piketas uostamiestyje
Prašo senojo maršruto
Vėliavomis ir plakatais ginkluoti piketuotojai reikalavo sugrąžinti istorinį maršrutą ir piktinosi esą absurdiškais draudimais, neleidžiančiais Lietuvos vežėjams pakeliui į Rygą vežti keleivių ir pačioje Latvijos teritorijoje.
"Mes surinkome 150 gyventojų parašų ir norime, kad būtų atkurtas istorinis maršrutas, kuriuo žmonės naudojosi daugiau nei 50 metų. Vasarą juo važiuodavo daugybė žmonių", – tikino asociacijos "Baltų unija" pirmininkas Gotfridas Tapinas.
Latviai kovoja už įmonės "Klaipėdos autobusų parkas" maršrutą Klaipėda–Liepoja–Ryga.
Į uostamiestį vakar atvykę Rucavos ir kitų Latvijos miestelių gyventojai bandė įtikinti įmonės "Klaipėdos autobusų parkas" vadovę Jelizavetą Daugininkienę, esą jeigu šiuo maršrutu žiemą važiuotų mažiau keleivių, parkas galėtų išsiųsti kur kas mažesnį autobusą nei iki šiol.
"Į Rygą pro Šiaulius važiuoja net 8 privatūs vežėjai, o Vakarų Lietuva lieka be priemiestinio susisiekimo Latvijos pasienyje. Tai absurdas", – piktinosi G.Tapinas.
Varžė direktyvos
Įmonės "Klaipėdos autobusų parkas" norus teikti paslaugas kaimyninėje šalyje iki šiol varžė ES reglamentas, kuris vežėjams draudė kabotažinius vežimus. Tai reiškia, kad užsienio šalies transporto įmonė negalėjo teikti paslaugų kitoje ES šalyje.
"Taip kažkam tik atrodo, kad mes nenorime jūsų vežti. Važiuojame pro šalį ir nenorime paimti keleivių? Įvykus šiems pakeitimams, vairuotojai patyrė didelį smūgį, nes jiems tekdavo išklausyti daug priekaištų", – svečius įtikinėjo J.Daugininkienė.
Laukia derybos
Lietuvos vežėjai Latvijos pusėje galėjo įsisodinti tik lietuvius ar važiuojančiuosius į Klaipėdą.
"Tačiau tarp Latvijos miestelių pervežti keleivių mes neturime teisės. ES leidžia tokius pervežimus tik tada, kai šalys tarpusavyje susitaria. Štai ir visa problema – iki šiol negalime susitarti", – aiškino J.Daugininkienė.
Valstybinė kelių transporto inspekcija vežėjams išduoda leidimus maršrutams. Inspekcijos viršininko pavaduotojas Eugenijus Ryškus rašte asociacijai "Baltų unija" aiškino, kad įmonė "Klaipėdos autobusų parkas", turėdama leidimą teikti reguliarias tarptautines paslaugas maršrutu Klaipėda–Ryga, galėtų gauti kompetentingos Latvijos įstaigos leidimą.
"Tačiau dėl leidimų, konkursų parinkti vežėjus, trasų parinkimo ir vežimo sąlygų turi būti taikomi Latvijos teisės aktai", – pažymėjo E.Ryškus.
Lietuvos vežėjui privalu susitarti ir dėl to, kaip Latvija mokės kompensacijas vežėjui už transporto lengvatas keleiviams.
"Mes norime žinoti, kokį atsakymą tokiam siūlymui paruoš latviai. Nes mes esame pasirengę tokią paslaugą teikti", – tikino J.Daugininkienė.
Comment
-
Latvių Setra S415ÜL šiandien maršrute Vilnius-Daugpilis. Autobusas į autobusų stotį atvyksta iš Gariūnų jau su keleiviais, kas iš esmės yra nelegalu nes tarptautiniai maršrutai turi prasidėti tik autobusų stotyse...
Ir apmaudu, jog kuomet latviai sugeba susiorganizuoti apsipirkimams skirtą maršrutą, Lietuvos vežėjams nepasirodė maršrutai į artimuosius Lenkijos miestus įdomūs...
Comment
-
Sveiki, gal šiek tiek ne į temą, bet paklausiu čia, gal yra žmogus, vairuotojas ar šiaip žmogus, kuris gerai nusimano keleivių pervežimo srityje ir galėtų šiek tiek pakonsultuoti? Jei galite parašykite į elektorininį paštą andriusadomavicius@yahoo.com arba į privatą... būsiu labai dėkingas
Comment
Comment