Heuliez GX317 taip vadinamoje autobusų stotyje.
Pravažiavime tarp geležinkelio (prie stoties) ir kongresų centro.
Autobusų stotyje prie gelež. st.
Mikroautobusai:
Dietrich City (MB Sprinter bazėje),
MB Sprinter City 35,
Vehixel Cytios 3/23 (MB bazėje)
Renault Master
Mikroautobusus kelis mačiaus, bet nufotografuoti nepavyko. Todėl įdėsiu kelias nuotraukas iš interneto.
Vienintelė autobusų maršrutą, aptarnaujamą mikroautobusais, aptarnauja štai tokie Dietrich City. Taip pat tokie važinėje ir p'tit stan maršrutais.Iš https://www.flickr.com/photos/115271604@N04/25482368704
Vehixel Cytios 3/23, P'tit Stan maršrute. Iš Iš http://www.busstop.fr/nancy/urbain/v...902-cytios323/
Spalvinė schema – balta ir sidabrinė. Irisbus Créalis Néo yra šviesiai pilki.
Mokyklinių autobusų spalvinė schema kitokia. Bet tą dieną, kai buvau, buvo atostogos ir mokykliniai maršrutai neveikė.
Įlipimas pro priekines duris, išskyrus 2-4 maršrutus. Išlipimui reikia spausti sustojimo pagal pageidavimą mygtuką. Irisbus Créalis Néo 18 durys iš išorės atsidaro mygtuko pagalba, 4 maršrute visas duris atidaro vairuotojas.
Autobusai kursuoja:
2 maršrutas nuo 4.30-0.30 d. d., poilsio d. 6.30-0.15. Dienos metu kas 7 min, anksti ryte kas 10 min., vakare po 22 val. kas 30 min. Šeštadieniais kas 10 min dieną, ryte kas 15, vakare kas 20 min. Sekmadienį visą dieną kas 20 min.
3 maršrutas maždaug 5.15-22.50 d. d., ir šeštad., o sekmad. 7.30 iki 21.30. Darbo dienomis intervalas 10-12 min., vakare kas 15-20 min. Šeštadienį kas 15-20 min., o sekmadienį visą dieną kas 30 min.
Kiti autobusai darbo dienom pradeda apie 5.15, kai kurie po 6 val., baigia apie 21.30-22 val., tik nedaugelis važinėja iki 22.30. Šeštadieniais autobusai pradeda darbą kiek vėliau, baigia panašiai kaip ir darbo d. Sekmadieniais dauguma pradeda 7.30, baigia irgi šiek tiek anksčiau nei darbo dieną.
Kursavimo intervalas, priklausomai nuo maršruto, yra 15-20, kai kurių 20-30, taip pat 30-40 minučių. Mikroautobusu aptarnaujamas maršrutas veža maždaug kartą per valandą, piko metu kas 40-50 min.
P‘tit stan maršrutų mikroautobusai važiuoja maždaug kartą per valandą nuo 7 iki 19-20 val., išskyrus vieną, kuris važiuoja kas valandą, bet dirba tik nuo 11 iki 17.30
Bilietų automatai yra dideliu srautus turinčiose autobusų stotelėse, yra keli klientų aptarnavimo punktai ir dar kai kurie bilietų pardavimo taškai. Kelionės kaina 1,3 Eur už valandinį bilietą iš automato. Paros bilietas - 4 Eur. Bilietus parduoda ir autobusų vairuotojai - 1,5 Eur. valandą galiojatis bilietas. Bilietai yra kartotiniai su magnetine juosta (valandiniai, paros ir kiti ne ilgo naudojimo laiko) ir plastikinės bekontaktinės kortelės. Taip pat miesto VT bilietai galioja priemiestiniuose autobusuose ar TER traukiniuose miesto ribose, tik tokiu atveju bilietai turi būti atskiroje plastikinėje kortelė, skirtoje ir priemiestiniam susisiekimui. Visi bilietai turi būti žymimi transporto priemonėje kiekvieną kartą įlipus (autobusuose ta pati tvarka). Yra ir daugiau visokių rūšių bilietų, įskaitant ir lengvatinius. Pavyzdžiui, paprastas mėnesinis 31 dienos bilietas visoms VT rūšims važiuoti kasdien kainuoja 35,5 Eur. Studentų, asmenų virš 65 metų bilietas kainuoja 28 Eur. Moksleiviams kelionė į mokyklą ir atgal yra nemokama. O dabar palyginam prancūzų pajamas ir bilietų kainas bei VT kainas Lietuvoje. Lietuvoje VT yra labai brangus, tik lengvatos didesnės.
Ir pabaigai pora priemiestinių autobusų nuotraukų ant viaduko per geležinkelį.
Comment