Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Kinijoje pristatytas pirmas traukinys, važiuojantis virtualiais bėgiais
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/video/mokslas-ir....d?id=74846668
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Izmailas, Ukraina, Odesos srities miestas, rajono centras, įsikūręs prie Dunojaus. Mieste gyvena apie 73 tūkst. gyventojų. Yra miesto VT - autobusai PAZ, nedaug I-Van ir nemažai mikroautobusų Rūta. Nors iki Izmailo atvestas geležinkelis, kursuoja tik du tolimojo susisiekimo traukiniai, iš kurių tik vienas kasdien (į Kijevą). Pagrindinė tolimojo ir priemiestinio susisiekimo priemonė yra autobusai. Šiek tiek nuotraukų iš Izmailo autobusų stoties, kuri yra netoli miesto centro.
LAZ-4207 gatvėje šalia AS.
PAZ-4230 Avrora.
Izmaile nemažai Ikarus 256, 250, LAZ-699R ir kt. autobusų, kurie važinėja priemiestyje.
LAZ-695 gatvėje netoli AS.
Paskutinis taisė Al1; 2017.06.14, 19:30.
- 3 patinka
Comment
-
Kelios nuotraukos iš Lvovo.
Ukrainos autopromo naujienos - naujas autobusas Bogdan A22112.
Gale žemagrindė aikštelė. Yra modifikacija su vienos varčios galinėmis durimis.
Taip pat naujas Ataman A092H6. Gale irgi žemagrindė aikštelė. Šio modelio autobusu teko važiuoti. Viduje pigi apdaila, keleiviams vietos, atrodo, kiek daugiau. Tik neaišku, kaip elgsis nuolat pekraunamų autobusų galas. Ten ir taip matosi, kad prieš galines duris yra labai plati stoikė, analogiškai iš kitos pusės tarpas tarp priešpaskutinio ir galinio lango irgi platus.
Electron A18501.
BAZ A148.2 Podsolnečnik autobusų stotyje prie geležinkelio stoties.
Naujas autobusų stoties prie geležinkelio stoties pastatas.
- 1 patinka
Comment
-
Tęsiant apie Nikolajevo, Ukraina, viešąjį transportą (žr. fotoreportažą apie troleibusus https://www.miestai.net/forumas/foru...estuose/page50 ir https://www.miestai.net/forumas/foru...26#post1569726), reikia paminėti ir autobusus. Būtent paminėti, nes jų tėra tik 3 maršrutai. Jie aptarnaujami dideliais autobusais, visi panaudoti vakarietiški. Mačiau kelis MB, berods dar MAN (negaliu garantuoti, nes iš toli) iš kurių du dvigubi MB (nufotografauvau tik vieną). Taip pat viename autobusų maršrute dirba ir miesto-priemiesčio Setros, kurias mačiau, bet nufotografuoti nepavyko.
Kelionės kaina - 4 grivnos (maršrutinių taksi kaina irgi 4 gr.). Bilietus parduoda konduktoriai.
O pagrindinė transporto priemonė yra maršrutiniai taksi, kurių nemaža dalis Rūtos, nedaug Delfinų, taip pat yra daug vakarietiškų mikroautobusų. Galinė stotelė prie geležinkelio stoties.
Rūta.
Kaip minėjau temoje apie troleibusus, vienas iš pagrindinių maršrutinių taksi maršrutų yra 8, aptarnaujami mikroautobusais. Taip pat yra ir autobusų maršrutas su tuo pačiu numeriu, aptarnaujamas midibusais. Kelionės kaina juo - 2 grivnos, bilietus parduoda konduktoriai, tačiau jis kursuoja ne taip dažnai kaip mikroautobusai. Šiame maršrute dirba labai įvairūs midibusai, pavyzdžiui, Bogdan A06921.
Arba Etalon. Taip pat yra ir ChAZ, kažkoks tai vakarietis ant Iveco Daily važiuoklės su paplatintu kėbulu ir kt.
Kelios kitų autobusų nuotraukos.
Autobusas Skif 5204, važinėja priemiestiniu maršrutu į kapines.
Priemiestinis maršrutinis taksi, ČAZ A074 Barchatec.
Paskutinis taisė Al1; 2017.06.27, 08:57.
- 1 patinka
Comment
-
Vaikus vežęs Ikarus 256. Orion Avto yra gan stambus vežėjas ir priemiesčio bei tarpmiesčio maršrutais.
Priemiestinis LAZ-695.
Dar vienas Ikarusas, vežęs firmos Sandora darbuotojus.
Tarptautinis maršrutas Salernas - Nikolajevas...
LAZ-699R priemiesčio maršrute.
Dar vienas tarnybinis Ikarusas.
LAZ 42072, vežiojantis firmos Sandora darbuotojus.
Paskutinis taisė Al1; 2017.06.22, 18:44.
- 1 patinka
Comment
-
Černovcai, Ukraina, keletas autobusų nuotraukų.
ČA A092N2. Nuo eilinio Bogdano skiriasi plačiomis galinėmis durimis, nors žemagrinės aikštelės ten nėra.
Tas pats modelis iš kito šono. Nuo Bogdano skirasi langų išdėstymu. Pas Bogdaną siauras langas gale, o ČA - priešpaskutinis.
Bogdan A092.
Bogdan A09302. Pailgintas, lyginant su A092 versija. Langai aukštesni.
Čia jau Ataman A09304. Iš esmės tas pats kas ir Bogdan 09302, tik kiek kitas galo dizainas, gale žemagrindė aikštelė ir visi langai su fortkėmis. Priekis niekuo nesiskiria.
Ataman iš priekio.
ČA.
Ikarus 256 prie geležinkelio stoties.
Šiuo Ikarusu važiavau iš Černovcų į Rachovą. Sustojimas poilsiui pakeliui degalinėje. Maršrutas Černovcai - Užgorodas, naktinis. Dalis maršruto eina kalnais. Variklis pakeistas, įdėtas iš MAN autobuso. Retkarčiais šiuo maršrutu važiuoja MB autobusai, bet daugiausiai - Ikarus. Įmonė "Denisovka" turi nemažai Ikarusų. Aukščiau esančioje nuotraukoje irgi jai priklausantis.
Paskutinis taisė Al1; 2017.06.30, 14:39.
- 1 patinka
Comment
-
Iki Rachovo ne naktį, o nuo 17.00 iki 22.20 berods. Vasarą tai šviesu būtų ir vaizdai pro langus geri, nes kalnai. Nuo Rachovo iki Lugo irgi kelias labai vaizdingas, siauras ir vietomis pavojingas. Nemaža dalis jo eina palei Tysą, kuria pravesta siena su Rumunija ir yra neveikiantis geležinkelis nuo Rachovo iki sienos su Rumunija. Normaliai. Šito autobuso salonas tikrai neblogas. Keleivių nebuvo tiek daug, sėdėjau vienas. Be to buvo sustojimas Kolomijoje stotyje apie 15 min. ir degalinėje. Važiuojant iki Užgorodo, aišku, būtų dar keli sustojimai naktį ir autobusų stotyse paryčiui. Variklis pakeistas, vibracijų nėra, traukia gerai, dyzelio kvapo nėra.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.30, 14:54.
Comment
-
Ukraina, Zaporožė. Srities centras su 760 tūkst. gyventojų. Mieste yra tramvajai, troleibusai. O autobusų tik du maršrutai. Kelektas maršrutinių taksi maršrutų yra aptarnaujami autobusais, visi kiti maršrutai (o jų virš 80) - mikroautobusais. Daug BAZ Delfin, Rūta mikrobų, bet dar daugiau vakarietiškų - MB Sprinter, VW LT ir kt.
Abu autobusų maršrutai priklauso elektrotransporto įmonei. Jie aptarnaujami autobusais MAZ 103.062 ir MAZ 103.485. Pirmieji aptarnauja tik 38 maršrutą, o antrieji tik 18 maršrutą, dubliuojantį 3 troleibusų maršrutą. Kelionės kaina 3 grivnos, galioja lengvatos, bilietus parduoda konduktoriai.
MAZ 103.485 prie geležinkelio stoties. Tas pats kėbulas panaudotas ir troleibusų gamybai, bet salono komponuotė gerokai kitokia.
MAZ 103.062
Kaip minėjau, keletas maršrutinių taksi maršrutų yra aptarnajami autobusais. Maršrutinių taksi kainos skiriasi. Pavyzdžiui, 55 ekspresinis maršrutas kainuoja 6,5 grivnas. Bet šiaip maršrutinių taksi kainos yra 3, 3,5 gr. ar 4 gr.. Pagrinde kelionės kaina 4 g., pigiau trumpuose maršrutuose.
Bogdan A1442, prie geležinkelio stoties.
LiAZ 5256, mieste yra du autobusai, abu jie dirbo 55 maršrute. Sobornyj pr.
Tas pats. Prie autobusų st.
Bogdan A092 prie geležinkelio st.
Bogdan A091 Sobornyj pr.
Bogdan A069. Sobornyj pr.
Etalon. Taip pat mačiau keletą naujų Atamanų ir 36 maršrutiniame taksi, kurį aptarnauja Rūtos, piko metu važinėja MAN ar tai Neoplan autobusai.
Taip pat yra nedaug PAZ autobusų maršrutinių taksi maršrutuose.
Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 20:19.
Comment
-
Mieste daug pramonės gigantų savo darbuotojus vežioja autobusais. Daug tų autobusų - įvairūs Ikarusai.
Dviejų durų (priekyje ir gale) tarnybinis Ikarus 260 Plotinna g.
Sobornyj pr.
Ikarus 260.
Sobornyj pr.
"Motor Sič" darbuotojus vežioja daug Ikarusų. Įvairių, kai kurie labai seni.
Buvo labai sutemę, nors dar tik popietė. Artėjo audra, kurios mieste nebuvo, nuslinko kažkur kitur. Todėl nuotraukos gavosi prastos, nes fotoaparatas irgi prastas, žemame apšvietimo lygyje normaliai nefotografuoja...
Ikarus 365.
LiAZ 6212.
Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 20:28.
- 5 patinka
Comment
-
Žilina, Slovakija. Miestas yra krašto centras. Gyventojų apie 81 tūkst., o jų tankis mažesnis nei Vilniuje.
Troleibusai yra pagrindinė viešojo transporto rūšis. Vežėjas yra vienas - savivaldybės įmonė.
Mieste yra 8 troleibusų maršrutai ir 9 paprasti autobusų maršrutai. Taip pat vienas naktinis ir du specialieji maršrutai į KIA automobilių gamyklą, bet jais gali važiuoti visi.
Tik 4 autobusų maršrutai, kurie kursuoja panašiu dažniu kaip troleibusai. Visi kiti autobusų maršrutai iš esmės yra privežamieji su kursavimu 1 kartą per valandą, piko metu 2-3 kartus arba tik piko metu, arba tik atskirais reisais po kelis kartus per dieną. Jie važiuoja į priemiesčius.
Viešasis transportas dirba nuo maždaug 5 val. iki 22.30. Kelionės kainos: vienkartinis bilietas - 55 eurocentai 1 zonoje (troleibusai visi 1 zonoje) ir 65 eurocentai 1-2 zonos, aktualu tik kai kuriems autobusams. Mėnesinis bilietas – 20 eurų, galioja abiejose zonose. Atskirai vienai zonai nėra. Paros bilietas tik 2 eurai. Yra ir kitos bilietų rūšys. Bilietus parduoda automatai, vairuotojas (brangiau ir tik vienkartinius) bei dvejose klientų aptarnavimo vietose mieste.
Įlipimas pro visas duris.
Autobusų parke yra 41 vnt. autobusų. Tai kelių modelių Karosa autobusai, taip pat keletas Solaris autobusų, Irisbus bei Renault autobusai.
Klasika. Karosa B 732
Karosa B952. Šių yra daugiausiai.
Karosa B932.
Solaris Urbino 12.
Renault City bus PS09D1.
Iš galo.
Paskutinis taisė Al1; 2017.11.17, 09:38.
- 3 patinka
Comment
-
Irisbus Citelis PU09D1. Taip pat yra keli paprasti, o ne dvigubi Irisbus Citelis autobusai.
Iš galo.
Karosa B 961. Jų irgi yra keli.
Tiek apie miesto autobusus.
Priemiesčio maršrutus aptarnauja privati įmonė Slovenská autobusová doprava s.r.o.
Priemiestinių autobusų parką sudaro daug naujų autobusų Irisbus Crosway ir Karosa autobusai. Dauguma autobusų yra štai tokios spalvos.
Nors pasitaiko ir kitokios spalvos.
Autobusų stotyje. Vasara, atostogų metas, o priemiestinis susisiekimas dirba. Autobusų stotis yra šalia geležinkelio stoties. Tarpmiestinių autobusų nedaug.
Irisbus Crosway
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2017.11.17, 09:10.
- 2 patinka
Comment
Comment