Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai pateikt nuoroda tave praso be isvedziojimu. Kartais ne bussfanas busi?

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Kartais ne bussfanas busi?
      Tuo diskusija ir pasibaigs. Kalbos maniera, šiandien prasiveržusi garažinių numerių manija ir dar kai kurie kiti dalykai viską išdavė.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Galinė stotelė. 2016 m. rugpjūtis. Stolberg (Rhineland).















        Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.11.14, 07:21.

        Comment


          Gruzijos sostinės gyventojai, keleiviai turi kuo džiaugtis, nuspresta pirkti 143 naujus dujinius MAN , pirmieji autobusai jau pasiekė Tbilisi (straipsnis anglų kalba) p.s. galbūt keistai nuskambės, bet net Gruzijoje i VT požiūris „europietiškesnis” nei pas mus
          http://www.bus.man.eu/de/en/man-worl...si-267909.html

          Comment


            Taip gali teigti, tik nebuvę Gruzijoj Iki šių MAN'ų Tbilisio VT kursavo geltonieji ukrainietiški laužai, bei gausybė mikriukų. Apie periferiją išvis tyliu. Jei jau lygint su Lietuvą, Vilniuje jei tikėt Šimašium bus greit susprogdinta 250 autobusų bomba

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Taip gali teigti, tik nebuvę Gruzijoj Iki šių MAN'ų Tbilisio VT kursavo geltonieji ukrainietiški laužai, bei gausybė mikriukų. Apie periferiją išvis tyliu. Jei jau lygint su Lietuvą, Vilniuje jei tikėt Šimašium bus greit susprogdinta 250 autobusų bomba
              puikiai žinau, koks laužynas gruzijoj, na bent jau kruta kruta po truputi. Vėlgi, kas dėl sostinės, tai vienam „greitai” yra pusmetis, kitam „greitai” gali ir penkiolika metų būt.., o vienintelis pavyzdis man šiuo metu yra Kauno autobusai, jei ivykdys pažada dėl troleibusu nauju, bus pvz visai lt kaip vt reik tvarkyti,o Vilnius tai margūmynai šiuo metu, zoo tiek ivairovės nerasi.. o čia sostinės vt..

              Comment


                Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
                puikiai žinau, koks laužynas gruzijoj, na bent jau kruta kruta po truputi. Vėlgi, kas dėl sostinės, tai vienam „greitai” yra pusmetis, kitam „greitai” gali ir penkiolika metų būt.., o vienintelis pavyzdis man šiuo metu yra Kauno autobusai, jei ivykdys pažada dėl troleibusu nauju, bus pvz visai lt kaip vt reik tvarkyti,o Vilnius tai margūmynai šiuo metu, zoo tiek ivairovės nerasi.. o čia sostinės vt..
                Kolkas planuojama 20 naujų troleibusų, vėliau gal ir dar daugiau.
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Girobusai
                  Tai autobusas, kurį varo kinetinė energija, sukaupta įsukant smagratį.
                  Vikipedijos info:
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Gyrobus
                  https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93...B1%D1%83%D1%81

                  Comment


                    Čerkasai.
                    Miesto autobusai yra pagrindinė viešojo transporto priemonė. Troleibusai, kaip jau buvo minėta temoje apie troleibusus pasaulio miestuose, kursuoja gan prastai. Visi autobusai kursuoja autobusų režime, t.y. maršrutinių taksi nėra. Mikroautobusai pervežimams nenaudojami. Vyrauja vidutinės talpos ukrainietiški autobusai Bogdan, Ataman, taip pat PAZ ir kai kurie kiti. Taip pat yra ir didelių 11-12 m. autobusų, daugiausiai tai panaudoti vakarietiški, bet yra ir keli LIAZ (nupirkti nauji).
                    Mieste yra apie 30 autobusų maršrutų, kuriuos aptarnauja privatūs vežėjai. Kai kurie turi tik po vieną maršrutą, o kiti po kelis. Kelionės kaina - 3 grivnos. Nežinau, ar visuose, bet tuose, kuriais važiavau, bilietus parduoda konduktorės. Būtent parduoda bilietus, o ne renka pinigus, kaip kad daugumoje Ukrainos miestų.
                    Taip pat neaišku, ar visų vežėjų bent jau vidutinės talpos autobusuose yra konduktorės. Neaišku, ar visos firmos taiko tokią pat tvarką, tačiau vieno vežėjo autobusuose parduodami bilietai yra su persėdimo galimybe 30 min. bėgyje. Tačiau apie planuojamą persėdimą reikia pranešti konduktorei, kuri ant bilieto uždeda antspaudą su maršruto numeriu ir užrašo laiką. Toks bilietas galioja tik to paties vežėjo autobusuose, tačiau negalioja to paties maršruto, kuriuo buvo važiuota perkant bilietą, autobusuose.

                    LIAZ-5293.60 prie geležinkelio stoties.



                    Smilianska g.



                    114 maršrute dirba kinietiški YouYi ZGT6710D. Smilianska g.



                    Prie geležinkelio st.



                    Smilianska g. ir kitos nuotraukos iš tos gatvės, jei nenurodyta kita vieta.



                    Vakarietiški autobusai. Hispano.



                    Ataman A093H4. Dyzelinis. Galinė aikštelė yra žemagrindė.



                    Ir iš galo.



                    PAZ sankryžoje.



                    Prie geležinkelio st.



                    Nadpilna ir Smilianska gatvių sankryža. Bogdan А20111.

                    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 21:37.

                    Comment


                      Vėl Smilianska g.





                      Taip ir turi būti - gatvėse daugiau VT nei nuosavo transporto.



                      Pirmos kartos Bogdanai.







                      Atmanas. Tiksliau ČA, pagamintas Čerkasuose.

                      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 21:36.

                      Comment


                        Caetano City Gold. T. Ševčenkos bulvaras.



                        Ataman. Suka iš T. Ševčenkos bulv. į Smilianską g.



                        Posūkis iš Smilianskos g. į T. Ševčenkos bulv.



                        Hispano. T. Ševčenkos bulv.



                        PAZ'ai toje pat T. Ševčenkos bulv. ir Smilianskos g. sankryžoje.







                        MB O405N2.



                        Antros kartos Bogdanas.

                        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 21:44.

                        Comment


                          M. Hruševskio g.



                          T. Ševčenkos bulv.



                          Dujinis Ataman A092G6. Varomas metanu.





                          Etalon А079.32 Podsnežnik.



                          I-VAN A07A.



                          M. Hruševskio g.



                          T. Ševčenkos bulv.


                          Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 21:53.

                          Comment


                            T. Ševčenkos bulv. Dujiniai Atamanai.
                            Taip pat reikia atkreipti dėmesį, kad dviejų firmų autobusai turi garažinius numerius, prasidedančius raide A, o vienos - be raidės. Kitų vežėjų autobusai garažinių neturi.





                            Etalon А079.32 Podsnežnik iš priekio.



                            Ir galo.



                            Smilianska g.



                            Ir trys tolimojo susisiekimo autobusų nuotraukos. Klasika - LAZ-699R autobusų stotyje prie gelež. stoties. Mieste yra kelios AS.



                            T. Čevčenkos bulv. Caetano Optimo V maršrute Kijevas - Čerkasai.



                            Temsa Prestij.

                            Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 22:03.

                            Comment


                              Lvovas.
                              Mieste yra autobusų maršrutai ir maršrutiniai taksi. Kaina važiuojant vienoda, tačiau autobusuose formaliai turėtų galioti lengvatos. Gal prieš metus ar du ir buvo. Dabar tikriausiai nėra, nes pagal įstatymus lengvatos numatytos tik elektrotransporte, o autobusuose neprivalomos, paliktos vietinės valdžios nutarimams. Autobusų maršrutai aptarnaujami dideliais autobusais, įskaitant ir dvigubus (4A maršrutas). Maršrutiniai taksi - ukrainietiški mažieji autobusai: BAZ, Bogdan, Etalon ir pan. Iš mikroautobusų tėra tik keletas GolAZ ant GAZelės važiuoklės. Bet tai panašus yra Rutą mikrobas, tik su Delfino priekiu (nuotrauka bus). Autobusų maršrutų yra 11, maršrutinių taksi yra apie 45. Taip pat yra 7 naktiniai maršrutai.

                              Bilietus parduoda vairuotojas, įlipimas formaliai pro priekines duris, tačiau žmonės lipa ir pro kitas, o pinigus perduoda ar eina prie vairuotojo susimokėti.

                              LAZ A183D1, Šotos Rustavelio gatvė šalia Stryjaus turgaus.



                              Bogdan А60110. Maršrutinis taksi. Netoli geležinkelio stoties žiede.



                              Maršrutinis taksi Etalonas, Stryjska g.



                              Bogdanas ten pat.



                              GolAZ 3207.05 Viktorija. Dmitra Vitovskoho g.



                              MAN A10 NL222 netoli geležinkelio st. žiede.



                              Kitos nuotraukos Černovcų g. link geležinkelio stoties.
                              LAZ A191F0.







                              MAN A12 EL222.



                              Den Oudsten Alliance City B96. Atstovos vieta prie gelež. stoties.

                              Paskutinis taisė Al1; 2016.11.19, 10:19.

                              Comment


                                LAZ prie Stryjaus AS.



                                Iš galo.



                                Etalonai S. Banderos g.





                                Bogdanas S. Banderos g.



                                Etalon А081.10 Vasiliok.

                                Paskutinis taisė Al1; 2016.11.19, 10:19.

                                Comment


                                  Vasiliokas iš užpakalio. Rizni a. Gaminamas ant indiškos Ashok Leyland važiuoklės ir su Ashok Leyland varikliu.



                                  Černovcų g. link gelež. stoties.



                                  Torgova g.



                                  V. Černovolo pr., Horodockos ir Torgovos g. sankryža. LAZ A292D1. Tik trys dvigubi autobusai Lvove miesto maršrutuose.



                                  Svobodos pr. šalia Horodockos ir Torgovos g. sankryžos.



                                  GolAZ Bikrotija prie Stryjaus AS.



                                  Bogdanas ten pat.



                                  Pernai dar nebuvo, o šiemet mačiau, tačiau nepavyko nufotografuoti Electron autobusų 3 maršrute.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.11.19, 10:23.

                                  Comment


                                    Ne miesto autobusai. Prie geležinkelio stoties.



                                    Centrinė (Stryjaus) AS.



                                    Priemiestinis maršrutas prie Stryjaus turgaus. Dauguma priemiestinių visgi yra autobusai, mikrobų neteko matyti, išskyrus šį Delfiną. Gal ir yra mikrobų, bet nedaug.



                                    Stryjska g. LAZ gamyklos korpusai. Autobusai nebegaminami, įmonei paskelbtas bankrotas.



                                    Troleibusas LAZ irgi čia pagamintas. Вороги спалили рідну хату...





                                    Senų LAZ autobusų, nors Lvove jie gaminti, mačiau tik kelis. Vienas iš jų, tarnybinis, netoli Centrinės AS.



                                    Tarnybinis Ikarusas Torgova g.



                                    Tarnybinis Etalon А081.20-40 Roza.



                                    Autobusų stotis prie geležinkelio stoties arba AS Nr. 8. Kairėje aptverta vieta, kur dabar jau veikiantis, o tuomet buvo statomas AS pastatas. Iki tol jokio pastato nebuvo. Nuotraukos centre matosi barakėlis, kuriame buvo dispečerinė ir kasa, o rūsyje mokamas tualetas. Pastačius naują AS pastatą, padėtis nepasikeitė - stotis užgrūsta autobusais, aikštės danga kaip buvo, taip ir liko išmalta...



                                    Gal priemiestinis (tolimojo priemiesčio), o gal ir tarpmiestinis autobusas netoli gelež. st.



                                    Tarpmiestinis normalus autobusas TAM (Slovėnija).

                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.19, 10:24.

                                    Comment


                                      Červonogradas, Lvovo sritis. Mieste yra miesto VT (maršrutiniai taksi). Susisiekimas su Lvovu tarpmiestiniais autobusais, kurie kursuoja kas 7 minutes (taktas išsilaiko didesnę dienos dalį, tik ryte kiek mažesnis ir vakare). Neskaitant pravažiuojančių autobusų ir važiuojančių į Lvovą nepagrindiniu keliu. Pagrindiniai autobusai maršrute į Lvovą - BAZ, Etalon. Visuomet perpildyti. Bilietus reikia pirkti kasoje, norint garantuotai tilpti. Tokiame maršrute turėtų kursuoti dvigubi autobusai (deja, kelių būklė neleidžia) ar bent jau normalūs autobusai ne kas 7 min, o kas 10-15 min.

                                      Bet fotoreportažas ne apie reguliaraus susisiekimo autobusus (nors bus keli ir tokie), bet apie akmens anglies šachtų darbininkus vežiojančius autobusus.

                                      Daug Ikarusų, keli LAZ'ai, bent dvi Karosos, taip pat keli PAZai ir Etalonai. Į šachtas vežama nuo autobusų stoties, kuri yra šalia geležinkelio stoties. Kai kurie autobusai daro ratus ir po miestą, surinkdami ar išleisdami keleivius, bet arba baigia (pradeda) maršrutą nuo stoties, ar bent pro ją pravažiuoja.
                                      Nežinau, kokiu būdu atliekama važiuojančių keleivių kontrolė, jei važiavimas nemokamas. Ir ar iš viso ji atliekama. Galbūt važiavimas mokamas.
                                      Visi autobusai nufotografuoti netoli autobusų stoties.



                                      LAZ A141.





                                      Mačiau dvi, kitos nepavyko nufotografuoti.



                                      260-asis Ikarusas Ukrainoje jau raritetas.







                                      LAZ 4202.







                                      Ikarus 256.51. Ir tai buvo ne paskutinis Ikarusas, vežiojantis šachtininkus. Dar kelių nepavyko pagauti, nors mačiau, kaip jie važiavo.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.25, 18:28.

                                      Comment


                                        Maršrutiniai autobusai.

                                        Tarptautiniu maršrutu Lvovas - Kovelis - Brestas važiavo Ikarusas.



                                        Vietiniu maršrutu važiavo LAZ-695NG, autobusų stotis. Minkštas 695 serijos variantas su dviem durimis.



                                        Jis iš šono.



                                        Į Ravą Ruską per Belzą išvažiuojantis LAZ'as.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.26, 08:33.

                                        Comment


                                          Rovnas. Po pirmo apsilankymo 2014 m. įvyko šiokių tokių pokyčių: padaugėjo mikroautobusų, anskčiau jų buvo mažiau, ir vėl atsirado autobusų maršrutas, vienintelis, nes visi kiti dirba maršrutinio taksi režime. Autobuso skirtumas nuo maršrutinio taksi tik toks, kad galioja lengvatos ir kaina mažesnė - 2,5 grivnos, o maršrutiniame taksi - 3 gr.

                                          Autobuso maršrutas. I-Van, Soborna g.



                                          Maršrutinių taksi numeracija prasideda nuo 30. Pirmos kartos Bogdanas. Soborna g.



                                          GalAZ A075.



                                          Šitą Vehixel Cytios 30 mačiau ir 2014 m. Kiti mikroautobusai - daugiausiai MB Sprinter ir seni Iveco Daily.



                                          Bogdan A06921.



                                          Perpildytas...



                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.12.29, 21:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X