Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žitomiras, Ukraina. Mieste apie 280 tūkst. gyventojų, tai srities centras. Viešasis transportas - troleibusai, tramvajus ir maršrutiniai taksi.
    Mieste yra apie 25 maršrutinių taksi maršrutai. Kelionės kaina 3 grivnos, jokių lengvatų.
    Maršrutiniai taksi Žitomire tikras mikrobynas. Visi mikrobai yra Ukrainoje gaminami ant GAZelės važiuoklės. Tai Ruta (kelių modifikacijų) ir vienas kitas BAZ Delfin. Jokių vakarietiškų mikroautobusų nėra. Taip pat yra keliolika autobusų: I-Van, BAZ Podsnežnik, Bogdan, PAZ, Shaolin.

    Bendras vaizdelis Kyjivska gatvėje.



    Ruta 25.



    Ruta 23. Ilgiausia bazė iš visų Rutų.



    BAZ-2215 Delfin. Taip pavadintas, nes priekis panašus į delfino snukį. Bus nuotrauka ir iš šono, geriau matosi panašumai.



    Ruta 20.



    Ruta 25 Nova. Pagamintos ant Gazel Next važiuoklės. Naujausias iš Rutų modelių, 2014 metų. Vidaus apdaila iš kokybiškesnių medžiagų nei kitose Rutose, kur pigus kartonas. Novoje apdailai naudojamas plastikas su medžio imitacija, kuris, ten kur reikia, profiliuotas pagal kėbulo išlinkimus. Tik su durimis, manau, padaryta nesąmonė. Dviejų varčių yra geresnės, nes Novose pusė durų išlenda į lauką, kai yra atidarytos...





    Ruta 25.



    Ruta 25 Nova.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 21:01.

    Comment


      Ruta 22 Inva.



      Ruta 20.



      Ruta 25A Nova.



      Bendras vaizdas prie centrinės autobusų stoties.



      Ruta 19.



      Ruta 20.



      Ruta 25.





      Delfinas. Geriau matosi iš profilio snukio panašumai...



      Ruta 18.



      Ruta 25.

      Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 20:20.

      Comment


        BAZ Delfin.



        Pora užpakaliukų. Ruta 20.



        Ruta 22 Inva.



        Ruta 20.



        Ruta 20. Kiek naujesnis variantas.



        Ruta 20.



        Ruta 25.



        Ruta 25.



        BAZ Delfin.



        Ruta SPV A048.4.



        Ruta 25 Nova iš užpakalio.



        Ruta 23. Ilgiausios bazės iš visų Rutų, 6 langai iš šono dešinėje...



        Kaip minėjau, naujosiose Rutose 25 Nova durys nelabai vykusios...

        Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 20:32.

        Comment


          Atkreipkite dėmesį, dauguma Rutų varomos dujomis. Nors kai teko važiuoti Ruta 25 Nova ir Ruta 25, taip ir nesupratau, ar variklis benzininis-dujinis. Pagal garsą labiau panašu į dyzelinio. Nors tikrai buvo su balionais... Negi dyzeliniai-dujiniai mikrobai??? Beje, varikliai ne vakarietiški, o GAZ. Dirba tyliai, jokio kvapo. Apie pačias Rutas. Mikrobas miestui, priemiesčiui ir tarpmiesčiui. Tarpmiestinis variantas su minkštomis sėdynėmis. O šiaip tai kėbulas pagamintas iš standartinių plieninių stačiakampių vamzdžių. Viduje tarp langų jie nepridenti, tik nudažyti. Kėbulo šonai iš stikloplastiko.

          Maršrutiniai taksi autobusai.

          Shaolin SLG6720CGE.



          I-VAN A07A.



          Iš užpakalio kitas I-VAN'as.



          Shaolin iš užpakalio.





          "Klasikinis" Bogdanas.



          BAZ-А079.14 Podsnežnik.



          PAZ-3205.



          Kitą dieną bus užmiesčio autobusų nuotraukos iš Žitomiro.
          Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 20:51.

          Comment


            Žitomiro priemiesčio ir tarpmiesčio autobusai. Mieste yra dvi autobusų stotys. Centrinė (nors taip nevadinama) yra netoli geležinkelio stoties, apie 400-500 metrų arba viena stotelė VT. Kita stotis yra priemiestinė, nors yra nedaug tarpmiestinių ar tarpsritinių reisų. Ji yra arčiau centro ir vadinasi "Urožainaja". Ji yra šalia buvusio kolūkinio turgaus (Urožainyj rynok). Dar yra autobusų stotelė Pergalės a., šalia tramvajų žiedo, iš kurios išvyksta keletas autobusų į Kijevą.
            Susisiekimas geležinkeliu Žitomire yra apgailėtinas, viso labo keli priemiestiniai traukiniai, keli regioniniai ekspresai ne kiekvieną dieną ir keli tolimojo susisiekimo traukiniai ne kiekvieną dieną, įskaitant ir tarptautinį Kišiniovas - Sankt Peterburgas.

            Iš šalia "centrinės" stoties iš miesto pusės esančioje aikšteles veža autobusai į Kijevą. Tai ekspresai, kiti autobusai į Kijevą važiuoja iš perono.



            Iš užpakalio nuo stoties. Kitas autobusas, ne tas, kuris pirmoje nuotraukoje.



            Žitomire santykinai nemažai priemiestinių ar tarpmiestinių (neilgų maršrutų), kuriuos aptarnauja LAZ-699R.



            Kinietiškas YouYi ZGT6831DH. Rim-Bogdan yra vienas iš stambesnių vežėjų srityje.



            LAZ-699R su kuriuo vakare, turėdamas laiko pasivažinėjau.



            Iki Červonoarmeisko. Červonoarmeisko stotelėje. Autobusas buvo pilnas iš darbo mieste į kaimus grįžtančių keleivių. Stovėjo, vos durys užsidarydavo. Maršrutas tarpmiestinis, nors realiai kaip priemiestinis, nes stojo visur. Kažkokia boba dar Žitomire (miesto stotelėje) į bagažinę prikrovė kelis didelius pakus naudotų plastikinių butelių, kuriuos vežėsi į savo kaimą. Ten išsikrovė. Kam jie jai???

            Grįžau į Žitomirą ta žalia Ruta, stovinčia kairėje.



            Stryj Avto А0756 tarpmiestinis autobusas.



            B. Teno gatvė. LAZ-695.




            PAZ-32054.

            Paskutinis taisė Al1; 2016.10.18, 20:46.

            Comment


              LAZ-4207JN "Lainer-10" įsuka į stotį.



              BAZ А079.23 Mal'va (Мальва). Irgi įsuka į stotį.



              Ecolines autobusas į Varšuvą. 2014 m. juo važiavau iš Lucko į Varšuvą.



              LAZ-695 įsuka į stotį.



              Ir išvažiuoja iš stoties.



              Dar vienas LAZ-699R.



              Dar vienas Stryj Avto. Sėdynes juose 2+2, jie platesni už MB Vario.



              Čia jau mano minėtas LAZ-699R su kuriuo važiavau iki Červonoarmeisko. Prie geležinkelio stoties.



              Iš Žitomiro į Tartaką važinėjantis LAZ-699R. Autobusų stotyje.



              Tas pats, išvažiuoja iš stoties.



              Bogdaną ant konvejerio pakeitęs Atamanas.



              Gan reti vakarietiškų panaudotų autobusų egzemplioriai tolimuose maršrutuose. Visgi pasikaiko. Maršrutas ilgas, tarpsritinis.



              Shaolin SLG6860CFR. Važiuoti neteko, bet autobusas kietas, pas juos lingės, o ne oriniai amortizatoriai.



              Trumpesnis ir ilgesnis Etalonų (liaudyje jie visi Etalonai) variantai (Realiai BAZ Malva).

              Paskutinis taisė Al1; 2016.10.18, 20:35.

              Comment


                Pergalės a. Karosos ne maršrutinės, tai tikriausiai kažkokios tai įmonės darbuotojus vežiojantys autobusai.



                "Urožainaja" stotyje. Ten, kaip ne keista, autobusai didesni nei centrinėje, mažųjų Etalonų, Bogdanų beveik nėra. Ir yra vakarietiškų normalaus dydžio autobusų.



                PAZ-4230 "Avrora". Nelabai nuotrauka pavyko. Teko su "Avrora" važiuoti, tik ne Žitomire. Pagal dydį panašu į LAZ-695, kiek trumpesnė. Komfortas spartietiškas, lingės, apdaila pigi.



                Iš galo (kita "Avrora").



                ČAZ-А08310 "Маk" (Aguona). Retas aparatas.



                Etalonas leidžiasi nuo viaduko per geležinkelį.

                Paskutinis taisė Al1; 2016.10.18, 20:44.

                Comment


                  Sunku patikėt kokį šlamštą gamina NVS šalys. Greičiau ateitų muitų pabaiga, žymiai patikimesnės vakarietiškos techinkos sugebėtų įpirkt

                  Comment


                    Ukraina nieko nesugebės įpirkti su dabartine ekonomikos būkle. Jei anksčiau nesugebėjo, tai dabar tuo labiau. Dar penai buvo pagaminti keli šimtai įvairių autobusų vietinei rinkai, šiemet tik kelios dešimtys. Visos autobusų gamyklos praktiškai sustojo. Muitai čia ne prie ko. Taip, autobusai ne kokie. Bet tie midibusai puikiai tiktų Lietuvos priemiesčių maršrutams. Tiek komfortu, tiek kaina, tiek ir kokybe.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Beje, varikliai ne vakarietiški, o GAZ. Dirba tyliai, jokio kvapo. Apie pačias Rutas. Mikrobas miestui, priemiesčiui ir tarpmiesčiui. Tarpmiestinis variantas su minkštomis sėdynėmis. O šiaip tai kėbulas pagamintas iš standartinių plieninių stačiakampių vamzdžių. Viduje tarp langų jie nepridenti, tik nudažyti. Kėbulo šonai iš stikloplastiko.
                      Jei nesivaidena, tai lyg ir kažkokio austriško variklio licenciją buvo nusipirkę ir pas save gamina (?).
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ukraina nieko nesugebės įpirkti su dabartine ekonomikos būkle. Jei anksčiau nesugebėjo, tai dabar tuo labiau. Dar penai buvo pagaminti keli šimtai įvairių autobusų vietinei rinkai, šiemet tik kelios dešimtys. Visos autobusų gamyklos praktiškai sustojo. Muitai čia ne prie ko. Taip, autobusai ne kokie. Bet tie midibusai puikiai tiktų Lietuvos priemiesčių maršrutams. Tiek komfortu, tiek kaina, tiek ir kokybe.
                        Pasigedau autobusu garaziniu numeriu. Ju ten nera, ar tiesiog ju neraso ar tie numeriai figuruoja tik "popieriuose"?

                        Comment


                          Valdiškų autobusų parkų belikę tik vienetai visoje Ukrainoje. Privatininkai veža, jie garažinių neturi. Vienos įmonės turi po kelias transporto priemones, kitos po kelias dešimtis.

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Jei nesivaidena, tai lyg ir kažkokio austriško variklio licenciją buvo nusipirkę ir pas save gamina (?).
                            Nežinau. Faktas tik tas, kad dalis GAZ akcijų priklauso vakariečiams.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Valdiškų autobusų parkų belikę tik vienetai visoje Ukrainoje. Privatininkai veža, jie garažinių neturi. Vienos įmonės turi po kelias transporto priemones, kitos po kelias dešimtis.
                              Na bet nors ir privatininkas, logiskai mastant garaziniai nr. juk vistiek turetu buti. Vien jau del masinu identifikavimo keleiviams.

                              Comment


                                Parašė 000 Rodyti pranešimą
                                Na bet nors ir privatininkas, logiskai mastant garaziniai nr. juk vistiek turetu buti. Vien jau del masinu identifikavimo keleiviams.
                                O Lietuvoje daug privatininkų turi garažinius? Identifikuoti galima ir pagal valstybinį

                                Comment


                                  Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                  O Lietuvoje daug privatininkų turi garažinius? Identifikuoti galima ir pagal valstybinį
                                  Daug. "Vlasava", ta pati "Kautra", "Vilneda" vienu metu buvo pradejusi skirti garazinius nr.
                                  Skirti pagal valstybinius nera gerai, praktika rodo, jog autobusu parkai megsta valstybinius nr. "permetineti" ant kitu masinu, arba aplamai juos pamesti ir pakeisti naujais ("Toks" ir visi kt.)

                                  Comment


                                    Trys privatininkai čia daug? Vien Kaune daugiau yra

                                    Comment


                                      Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                      Trys privatininkai čia daug? Vien Kaune daugiau yra
                                      Visi turi tureti garazinius nr. bent dokumentuose tai yra privaloma.

                                      Comment


                                        Argi? Gal galite nuorodą į tokį įstatymą pateikt?

                                        Comment


                                          Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                          Argi? Gal galite nuorodą į tokį įstatymą pateikt?
                                          Istatymas yra toks, kad keleivius vezantis viesasis transportas turi tureti keliones lape nurodyta garazini nr. Tai reglamentuoja VKTI. Musu kolegos forumieciai A1, Raikonnen manau gali placiau pateikti sio istatymo pagrindus.
                                          Taip yra nustatyta visur ir visada.
                                          Atsibuskit is saldaus miego, VT garaziniai nr. yra ne siaip sau. Jie yra privalomi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X