Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trigubas autobusus reikia nupirkti. Už kokius pinigus? Keli autobusai nieko iš esmės nepakeis.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Trigubas autobusus reikia nupirkti. Už kokius pinigus? Keli autobusai nieko iš esmės nepakeis.
      Mano asmeniniu pastebėjimu Vilniuje darbo dienų rytais į 7-o maršruto autobusą tik musė įsibrautų Nepaisant to, kad tai vienas iš dažniausiai kursuojančių maršrutų, visi autobusai dvigubi.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Sutankinti galima. Juk kursuoja ne kas 5 min.

        Comment


          AutoLiet, nuotraukoj su Dobeles parko autobusu gal pastebėjai kokia markė? Nejau made in China?

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Mano asmeniniu pastebėjimu Vilniuje darbo dienų rytais į 7-o maršruto autobusą tik musė įsibrautų Nepaisant to, kad tai vienas iš dažniausiai kursuojančių maršrutų, visi autobusai dvigubi.
            7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujai
            Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
              AutoLiet, nuotraukoj su Dobeles parko autobusu gal pastebėjai kokia markė? Nejau made in China?
              Ten Guleryuz Cobra GL 9L. Made in Turkey.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujai
                Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.

                Man atrodo šita pokalbį reikia jau kelti į (Vilniaus viešasis transportas)
                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujai
                  Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
                  Tokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Tokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.
                    O gal kainos prašo nerealios, kad net kazachai, dar paskaičiavę transportavimo išlaidas, priversti atsisakyti? Ar ne labiau apsimokėtų tokiu atveju kuo greičiau tokias nebevažiuojančias atgyvenas parduoti į metalo laužą, o ne tuščiai pūdyti patvoriuose?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      O gal kainos prašo nerealios, kad net kazachai, dar paskaičiavę transportavimo išlaidas, priversti atsisakyti? Ar ne labiau apsimokėtų tokiu atveju kuo greičiau tokias nebevažiuojančias atgyvenas parduoti į metalo laužą, o ne tuščiai pūdyti patvoriuose?
                      Kažin, nes pastarieji potencialūs pirkėjai (lyg kazachai buvo) net neklausė kainos, o apžiūrėję autobusus nusprendė, kad nepirks.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Tokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.
                        Tai kaip manai ar reikėtų 7 pridėti vieną pertraukiamu grafiku dirbantį autobusą? Beje, praėjusį šeštadienį prie Akropolio vos pavyko įsibrauti į šio maršruto autobusą, važiuojantį link Žirmūnų. Tad nesakyčiau, kad jis itin apkrautas tik darbo dienomis. 53 irgi reikėtų daugiau transporto piko metu. Jau nebekalbu apie senąją problemą- trumpus autobusus 26 maršrutu. Man atrodo, jis tikrai yra populiaresnis už 55 (nors darbo dienomis jie važinėja panašiu kursavimo dažniu (po 9 autobusus kiekviename maršrute), tačiau 26 dirba tik trumpi, o 55 tik ilgi autobusai), tačiau, valdininkų skaičiavimais, atrodo, yra atvirkščiai.

                        Trumpąsias Karosas ar Van Hoolus rytiečiai mielai pirktų. Keista, kad jie"marinuojami" parke, nors į reisus jau seniai neišvažiuoja.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Trumpąsias Karosas ar Van Hoolus rytiečiai mielai pirktų. Keista, kad jie"marinuojami" parke, nors į reisus jau seniai neišvažiuoja.
                          Iš ko sprendi, kad mielai pirktų?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Iš ko sprendi, kad mielai pirktų?
                            Trumpąsias Karosas nelaikyčiau visišku šlamštu. Taip, jos nėra itin ekologiškos ir dar turi mechanine pavarų dėžę (miesto autobusui tai tikrai ne pliusas), todėl Vilniaus AP, kuris turi tikslą ateityje įsigyti kuo daugiau ekologiškų autobusų, Karosos jau nebepateisina lūkesčių ir yra nebenaudojamos. Tuo tarpu Viduriniosios Azijos šalyse (Tadžikistane, Uzbekistane ir tt.), kur greičiausiai (nesu įsitikinęs) autobusų parkų pagrindą užima sovietinių laikų TP, mūsų Karosos ar senesni MAN/MB atrodys kaip apynaujai, todėl už prieinamą kainą juos pavyktų parduoti. Reikia tik nustatyti protingą, o ne jų rinkai neprieinamą kainą. Tai juk ne metalo laužas kaip Ikarusai
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Norėdamos parduoti nenaudojamą turtą valdiškos ir savivaldybių įmonės turi laikytis galiojančių įstatymų ir parduoti turtą tik aukcione. Taip kad biurokratizmas yra didelė problema. Net nurašyto visiškai menkaverčio turto negalima išmesti ar parduoti kam nori. Yra skelbiamas konkursas.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Tuo tarpu Viduriniosios Azijos šalyse (Tadžikistane, Uzbekistane ir tt.), kur greičiausiai (nesu įsitikinęs) autobusų parkų pagrindą užima sovietinių laikų TP, mūsų Karosos ar senesni MAN/MB atrodys kaip apynaujai...
                                Uzbekistano sostinėje Taškente važinėja Škoda 14Tr troleibusai, Tatra tramvajai ir seni, dar nuo tarybinių laikų užsilikę nežemagrindžiai ir žemagrindžiai autobusai Mercedes Benz Conecto. Conecto - turkiški MB O345 (tokie kaip Rygoje) ir turkiški MB Citaro analogai..
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Rusija 1974m


                                  Šaltinis englishrussia.com
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    Porto autobusai.

                                    Mieste kelevius autobusais veža municipalinė (nors didžioji dalis akcijų priklauso valstybei) kompanija STCP. Jos šaknys labai senos - tai pirmoji miesto viešojo transporto kompanija Portugalijoje ir Iberijos pusiasalyje, pradėjusi vežti keleivius 1872 m. tramvajumi.
                                    Ji yra vienintelis vežėjas mieste autobusais. Kompanija įkurta 1946 m. pasibaigus privačios tramvajų bendrovės koncesijai ir miestui perėmus visą tramvajų ūkį. Dėl koncesijos išskirtinių sąlygų mieste nebuvo leista atsirasti jokiems kitiems vežėjams. Visgi trečiajame ir ketvirtajame XX a. dešimtmečiuose keleivius mieste ėmė vežti sunkvežimiai su kėbulais, pritaikytais keleivių pervežimui. Tai sukėlė didelį tramvajų bendrovės savininkų pyktį ir atnešė jiems daug nuostolių. Visgi miesto valdžia nepajėgė uždrausti sunkvežimių.
                                    Pokaryje miesto transporto plėtrai buvo pasirinktas autobusas. Autobusai mieste atsirado tik 1948 m. Nuo 1959 iki 1997 m. STCP vežė keleivius ir troleibusais. Septintojo dešimtmečio pabaigoje autobusai tapo pagrindine transporto rūšimi. Tramvajų tinklas pamažu nyko. Šiuo metu STCP mieste veikia 3 tramvajaus linijos, kurios, nors ir yra bendrojo naudojimo, labiau skirtos turistams (kursuoja tik dienos metu kas pusvalandį; naudojami seni vagonai).

                                    Praeityje mieste naudoti ir dviejų aukštų autobusai bei troleibusai. Prieš kelis metus mieste buvo bandomi vandeniniu varomi autobusai.

                                    Mieste teko matyti tik MB ir MAN autobusus. Kai kurie gan seni. Galbūt tai susiję su milžiniškomis investicijomis į metro sistemą?









                                    Dvigubų autobusų nedaug.









                                    Priemiestinis kitos kompanijos autobusas.







                                    Šiuo metu mieste yra apie 80 autobusų maršrutų. Įlipimas pro priekines duris. Galioja bendras e-bilietas metro ir autobusams, tramvajams bei priemiestiniam transportui, taip pat ir priemiestiniams traukiniams. Apmokėjimas zoninis. Mieste ir apylinkėse yra virš 10 zonų. Autobusai kursuoja 3-8 kartus per valandą, priklasomai nuo maršruto. Autobusai mieste kursuoja nuo maždaug 5.30 val iki 1 val. Yra naktiniai autobusai.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.11.08, 22:40.

                                    Comment


                                      Ateities autobusas













                                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                      Comment


                                        Milijonas+1 tokiu...

                                        Comment


                                          1956 Maskva








                                          Šaltinis englishrussia.com
                                          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                          Comment

                                          Working...
                                          X