Trigubas autobusus reikia nupirkti. Už kokius pinigus? Keli autobusai nieko iš esmės nepakeis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrigubas autobusus reikia nupirkti. Už kokius pinigus? Keli autobusai nieko iš esmės nepakeis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMano asmeniniu pastebėjimu Vilniuje darbo dienų rytais į 7-o maršruto autobusą tik musė įsibrautų Nepaisant to, kad tai vienas iš dažniausiai kursuojančių maršrutų, visi autobusai dvigubi.
Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
Comment
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąAutoLiet, nuotraukoj su Dobeles parko autobusu gal pastebėjai kokia markė? Nejau made in China?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujai
Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
Man atrodo šita pokalbį reikia jau kelti į (Vilniaus viešasis transportas)Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujai
Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO gal kainos prašo nerealios, kad net kazachai, dar paskaičiavę transportavimo išlaidas, priversti atsisakyti? Ar ne labiau apsimokėtų tokiu atveju kuo greičiau tokias nebevažiuojančias atgyvenas parduoti į metalo laužą, o ne tuščiai pūdyti patvoriuose?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.
Trumpąsias Karosas ar Van Hoolus rytiečiai mielai pirktų. Keista, kad jie"marinuojami" parke, nors į reisus jau seniai neišvažiuoja.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTrumpąsias Karosas ar Van Hoolus rytiečiai mielai pirktų. Keista, kad jie"marinuojami" parke, nors į reisus jau seniai neišvažiuoja.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš ko sprendi, kad mielai pirktų?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTuo tarpu Viduriniosios Azijos šalyse (Tadžikistane, Uzbekistane ir tt.), kur greičiausiai (nesu įsitikinęs) autobusų parkų pagrindą užima sovietinių laikų TP, mūsų Karosos ar senesni MAN/MB atrodys kaip apynaujai...
Comment
-
Porto autobusai.
Mieste kelevius autobusais veža municipalinė (nors didžioji dalis akcijų priklauso valstybei) kompanija STCP. Jos šaknys labai senos - tai pirmoji miesto viešojo transporto kompanija Portugalijoje ir Iberijos pusiasalyje, pradėjusi vežti keleivius 1872 m. tramvajumi.
Ji yra vienintelis vežėjas mieste autobusais. Kompanija įkurta 1946 m. pasibaigus privačios tramvajų bendrovės koncesijai ir miestui perėmus visą tramvajų ūkį. Dėl koncesijos išskirtinių sąlygų mieste nebuvo leista atsirasti jokiems kitiems vežėjams. Visgi trečiajame ir ketvirtajame XX a. dešimtmečiuose keleivius mieste ėmė vežti sunkvežimiai su kėbulais, pritaikytais keleivių pervežimui. Tai sukėlė didelį tramvajų bendrovės savininkų pyktį ir atnešė jiems daug nuostolių. Visgi miesto valdžia nepajėgė uždrausti sunkvežimių.
Pokaryje miesto transporto plėtrai buvo pasirinktas autobusas. Autobusai mieste atsirado tik 1948 m. Nuo 1959 iki 1997 m. STCP vežė keleivius ir troleibusais. Septintojo dešimtmečio pabaigoje autobusai tapo pagrindine transporto rūšimi. Tramvajų tinklas pamažu nyko. Šiuo metu STCP mieste veikia 3 tramvajaus linijos, kurios, nors ir yra bendrojo naudojimo, labiau skirtos turistams (kursuoja tik dienos metu kas pusvalandį; naudojami seni vagonai).
Praeityje mieste naudoti ir dviejų aukštų autobusai bei troleibusai. Prieš kelis metus mieste buvo bandomi vandeniniu varomi autobusai.
Mieste teko matyti tik MB ir MAN autobusus. Kai kurie gan seni. Galbūt tai susiję su milžiniškomis investicijomis į metro sistemą?
Dvigubų autobusų nedaug.
Priemiestinis kitos kompanijos autobusas.
Šiuo metu mieste yra apie 80 autobusų maršrutų. Įlipimas pro priekines duris. Galioja bendras e-bilietas metro ir autobusams, tramvajams bei priemiestiniam transportui, taip pat ir priemiestiniams traukiniams. Apmokėjimas zoninis. Mieste ir apylinkėse yra virš 10 zonų. Autobusai kursuoja 3-8 kartus per valandą, priklasomai nuo maršruto. Autobusai mieste kursuoja nuo maždaug 5.30 val iki 1 val. Yra naktiniai autobusai.Paskutinis taisė Al1; 2010.11.08, 22:40.
Comment
Comment