Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
-
Taigi, pasibaigus mokslams, atejo laikas ir darytoms nuotraukoms. Stai keletas:
Centras:
Svedu autobusas.
Pabaliai:
Estu autobusas.Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 01:42.
Comment
-
Įvairių Europos miestų visuomeninis transportas
1. Tipinis Brno miesto(Čekija) autobusas.
2. Bolonija(Italija) autobusai...
3.
4.
5.
6.
7. San Marino(valstybė Italijoje, netoli Riminio miesto) keltuvas
Paskutinis taisė Andrius.S; 2009.07.27, 20:26. Priežastis: Pastebėta klaida - įdėtas bėginis transportas, nors jam čia ne vieta :)"Nenormaliai reaguoti į nenormalią padėtį yra normalu." - V.E.Frankl
Comment
-
Gera nuotrauka.
http://img528.imageshack.us/img528/7493/img4550q.jpg
Matosi, kad įlipimas per priekines ir galines duris, o išlipimas tik per vidurines. Įdomu kaip tos vidurinės atsidaro, ar lieka statramstis per vidurį...
Comment
-
Autobusai pasaulio miestuose
Kadangi temos, skirtos autobusams pasaulio miestuose nėra, yra tik kelios atskiros temos apie autobusus Lenkijoje, Vokietijoje, ar bendrai VT kitose šalyse, nutariau sukurti atskirą temą apie autobus.
Pradėsiu nuo Portugalijos sostinės Lisabonos.
Kaip jau minėjau temoje apie tramvajus Europoje, Lisabonoje vienintelis vežėjas miesto antžeminiu VT yra municipalinė kompanija Carris.
Beje, šiemet ji pripažinta geriausio prekinio ženklo kompanija Portugalijoje. Ir tai kai ką pasako apie viešojo transporto situaciją Portugalijoje.
Mieste šiuo metu yra 87 autobusų maršrutai. Iš jų vienas maršrutas yra naktinis, du maršrutai - oro uosto ekspresai (nors iki oro uosto kursuoja ir daugiau maršrutų). Kai kurie iš dalies priemiestiniai, kuriuose galioja dviejų zonų tarifai. Yra papildomas spalvinis maršrutų grupių žymėjimas.
Bendrai visas Lisabonos VT dirba nuo maždaug 5 val ryto iki 1-1.30 val nakties. Tik metro pradeda darbą šiek tiek vėliau - apie 6-6.30 val.
Vienkartinis bilietas - 0,85 €, mėnesinis (kartu su tramvajumi, atskiro tramvajui ar autobusams nėra) - 22,85 €, o mėnesinis su metro 1 zonai - 28,25 € (~100 Lt), taigi pigiau nei Vilniuje. 1 zona apima visą administracinę miesto teritoriją. Žinoma, yra lengvatos.
Pirmieji autobusai Lisabonoje pasirodė 1904 m. Jais keleivius vežė viena iš funikulierių kompanijų. Carris pirmus 5 autobusus nusipirko 1912 m. Bet tuo visi keleivių pervežimai mieste autobusais ir baigėsi. Tik 1940 m. Carris nupirko 6 autobusus Pasaulinės parodos Lisabonoje aptarnavimui. Po Antrojo pasaulinio karo prasidėjo sparti autobusų tinklo plėtra mieste.
Šiuo metu mieste važinėja Volvo, MAN, MB paprasti autobusai, Volvo ir MB dvigubi, MAN midibusai ir MB Sprinter mikroautobusai. Iš viso autobusų mieste yra apie 650 vnt., iš jų apie 90 dvigubų, 20 midibusų, 20 varomų gamtinėmis dujomis. Be maždaug 650 autobusų yra yra apie 40 vnt. MB Sprinterių.
Autobusų parkas smarkiai atnaujinamas nuo 2000 metų, bet vis dar yra važinėjančių autobusų, pagamintų prieš maždaug 10-15 metų. Tiesa, jų nėra daug. Tačiau pernai buvo paskelbtas konkursas autobusams, kuriuos nupirkus autobusų vidutinis amžius bus 6 metai.
Įlaipinama į autobusus tik pro priekines duris. Dauguma autobusų dviduriai, bet yra ir trijų durų autobusų. Mieste daug VT skirtų juostų, todėl autobusai važinėja iš tiesų gan greitai, nešliaužioja. Žinoma, įlaipinimas tik pro priekines duris apkrautuose maršrutuose lėtina važiavimo spartą, nes kartais stotelėse stovima iki minutės ar dviejų. Bet daugumos maršrutų autobusai kursuoja gan dažnai. Dauguma autobusų kursuoja mažiau nei kas 10 min., kai kurie kurusoja tris - keturis kartus per valandą. Tokių, kurie kursuotų po porą kartų per valandą yra tik vienas kitas maršrutas, ir tai piko metu tų maršrutų autobusai važiuoja 3-4 kartus per valandą. O kursuojančių kas valandą ar dar rečiau tiesiog nėra.
Tiesiog atsistojau vienoje vietoje netoli Lisabonos savivaldybės pastato ir per 20 minučių sugaudžiau beveik visų modelių autobusus.
Spalvoti popierianiai skrituliai žymi maršruto spalvą. Naujausių modelių autobusų maršrutų indikatoriai gali šviesti RGB spalvomis ir todėl tų spalvų maršrutų autobusuose nėra popierinių skritulių.
Paskutinis taisė Al1; 2010.10.23, 23:31.
Comment
-
Dvigubi autobusai yra tik dviejų modelių - nauji MB ir seni Volvo.
Oriente autobusų stotyje.
Cais do Sodré.
Oro uosto ekspresas.
Prie Santa Apolonijos geležinkelio stoties.
Nelabai pavyko nuotrauka. Bet tik vieną kartą teko pagauti midibusą turint fotoapratą rankoje. Kyla į kalną gatve netoli Gyvojo Vandens (Águas Livres) akveduko.
Paskutinis taisė Al1; 2010.10.23, 23:37.
Comment
-
MB Sprinter mikroautobusai naudojami daugiausiai senamiesčio su siauromis, vingiuotomis ir stačiomis gatvėmis maršrutuose. Nors vieną teko matyti ir maršrute pakraštyje miesto. MB su dvejomis automatinėmis durimis, automatine pavarų dėže. Viduje yra apie 14 sėdimų vietų ir dar stovimų apie 15. Stovėti galima pilnu ūgiu aikštelėje už vairuotojo ir gale. Praėjimas pakankamai platus, nes mikroautobusas yra šiek tiek platesnis nei standartiniai.
Štai tokia gatve irgi važiuoja autobusai. Netoli Šv. Jurgio pilies.
Turistus vežiojantys po miestą autobusai.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.24, 00:17.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąManau moderatoriai vėl turės darbo apvalant temą Viešojo transporto fotogalerija
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąGal kas žinot kiek, maždaug gali važuot žmonių tais trigubais autobusais? Ir kur galima rasti Lisabonos miesto autobusų tvarkarasčius?
Na o dėl Lisabonos tvarkaraščių, tai viską galima rasti čia http://www.carris.pt/
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąAtvaizdas
sitie man patiko itariu, kad gali vezti koki 100 zmoniu maziausiaiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąĮtariu, perpus daugiau. Net Vilniuje dar važinėjančios dvigubos Karosos talpina ~145 (+- 10) keleivius, o čia — trigubas autobusas.
Comment
Comment