Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visiškai nemąstoma. Autobusai turėtų būti koncentruojami viename parke, o ne po vieną ar du išdalinami keliems parkams. Viena iš Lietuvos vežėjų problemų - parkų "margumas". Vieno modelio autobusų geriausiu atveju yra 2 ar 3 ir retais atvejais kiek didesnis kiekis... Žinoma, didieji parkai turi didesnį vieno modelio autobusų kiekį, bet vis tiek problema išlieka.
    Aš įsivaizduoju, kad šitie autobusai laikys panašiai kaip laikė Karosos. Pirktos buvo taip pat centralizuotai, o kažko ypatingo iš jų nebuvo.
    www.autobusas.4l.lt +
    www.facebook.com/Autobusas4l

    Comment


      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
      Aš įsivaizduoju, kad šitie autobusai laikys panašiai kaip laikė Karosos. Pirktos buvo taip pat centralizuotai, o kažko ypatingo iš jų nebuvo.
      TATA Hispano turės MAN'o važiuoklę ir kitus agregatus.
      Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.07, 12:48.
      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Parašė Lincas Rodyti pranešimą
        Dar viena dalis iš autobusų parodos
        Van Hool - vieni iš man gražiausių autobusų šioje parodoje. Ačiū už nuotraukas.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Norėčiau naujų Vanhool Vilniuje.

          Comment


            Šis VANHOOL troleibusas- superinis

            Comment


              Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
              Šis VANHOOL troleibusas- superinis

              Atvaizdas
              Atrodo gražiai labai

              Comment


                Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                Aš įsivaizduoju, kad šitie autobusai laikys panašiai kaip laikė Karosos. Pirktos buvo taip pat centralizuotai, o kažko ypatingo iš jų nebuvo.
                Kas nors galėtų atsakyti į klausimą, kodėl Karosos Lietuvoje taip greitai subyrėjo, kai tuo tarpu tokie pat modeliai iki šiol sėkmingai rieda Čekijos miestų gatvėmis? Prasta techninė priežiūra? Gamintojo specifikacijų nesilaikymas?

                Comment


                  Troleibusas kaip troleibusas, dabar visuose populiaru maži žibintai. Tik tiek, kad ratai uždengti.
                  Flickr

                  Comment


                    Skonio reikalas tie autobusai Man asmeniškai VanHool nepatinka, va SETRA-tai tobulybė visom prasmėm

                    Comment


                      Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                      Kas nors galėtų atsakyti į klausimą, kodėl Karosos Lietuvoje taip greitai subyrėjo, kai tuo tarpu tokie pat modeliai iki šiol sėkmingai rieda Čekijos miestų gatvėmis? Prasta techninė priežiūra? Gamintojo specifikacijų nesilaikymas?
                      Taip, gana prasta priežiūra, prasti keliai.Silpna rėmo konstrukcija. Be to, jei neklystu, tai trumpos Karosos C734 ,B732 ir B832 Lietuvoje turėjo "LIAZ" variklį," Praha" pavarų dėžė, kurie yra nelabai geros.Ypač dabar, VVT turi tik dvi Karosos B832 203 ir 302, tai genda tik pavarų dėžės, dėl netinkamo naudojimo, ypač kai žiemos metų paleido autobusus į maršrutus duodami bet kokiems vairuotojams.
                      Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.07, 20:39.
                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                      Comment


                        Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                        Kas nors galėtų atsakyti į klausimą, kodėl Karosos Lietuvoje taip greitai subyrėjo, kai tuo tarpu tokie pat modeliai iki šiol sėkmingai rieda Čekijos miestų gatvėmis? Prasta techninė priežiūra? Gamintojo specifikacijų nesilaikymas?
                        Atsakymas paprastas: čekiškam autobusui/troleibusui po n metų reikia kapitalinio remonto. Čekijoje Karosoms jis atliekamas, Lietuvoje gi - tik Škoda troleibusams. Iš lietuviškų Karosų būklės matosi, kad nė viena iš jų to tikrojo kapitalinio remonto nematė.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Troleibusas kaip troleibusas, dabar visuose populiaru maži žibintai. Tik tiek, kad ratai uždengti.
                          Žibintai kaip žibintai, bet panašaus dizaino troleibuso nesu matęs.
                          Tikrai labai gerai atrodo. Beje, kiek primena tramvajų, gal dėl to pagalvojau jog jis tiktų vietoj siūlomo tramvajaus Vilniuj
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                            Žibintai kaip žibintai, bet panašaus dizaino troleibuso nesu matęs.
                            Tikrai labai gerai atrodo. Beje, kiek primena tramvajų, gal dėl to pagalvojau jog jis tiktų vietoj siūlomo tramvajaus Vilniuj
                            Būtent, labai panašus į tramvajų.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Troleibusas kaip troleibusas, dabar visuose populiaru maži žibintai. Tik tiek, kad ratai uždengti.
                              Kaip tik jau jų populiarumas mažėja. Šitą dešimtmeti bus populiarus žibintai kaip nuotraukose galima pamatyti ant Hispano TATA, Setra (nors jie jau gana ilgai juos naudoja), kai kurie Vanhool ir Mercedes-Benz Citaro trečios generacijos autobusų.
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                Šį dešimtmetį lempas pagaliau pakeis šviesos diodai, todėl žibintų konstrukcija ir dizainas iš esmės keisis.

                                Comment


                                  BUSWORLD 2011 - 9 dalis

                                  Taigi, atėjo laikas ir paskutinėms kategorijoms su nuotraukomis iš Busworld 2011. Vėliau, galbūt atsiras pavienių nuotraukų.

                                  VDL







                                  VOLGABUS





                                  Prastai padarytas. Vairuotojo bei keleivio - konduktoriaus sėdynė prisukta prie paaukštintų grindų. Atsirėmus į tvorelę, ji linksta.

                                  VOLVO





                                  Paskutinis taisė Lincas; 2012.04.16, 10:33.
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    'VDL Synergy' autobuso išvykimas iš Stokholmo. Kaip jau ne katą minėjau, šie autobusai operuoja linijoje Stockholm Norra (station) - Norrtälje. Daug daugiau VDL dviaukščių galima pamatyti galutinėje stotelėje (prie KTH universiteto):



                                    Fotografavu pavasario pradžioje.

                                    Comment


                                      Visiškai netikėtas atradimas - ekrano užsklanda su autobusais (sumažinta).
                                      Autobusų poilsis garaže Stokholme:


                                      Šaltinis

                                      Tiesą sakant, dar nesu matęs, kaip autobusai elektra 'maitinami'.

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Visiškai netikėtas atradimas - ekrano užsklanda su autobusais (sumažinta).
                                        Autobusų poilsis garaže Stokholme:

                                        Atvaizdas

                                        Šaltinis

                                        Tiesą sakant, dar nesu matęs, kaip autobusai elektra 'maitinami'.
                                        Čia ne tik krauna akumuliatorius, bet ir žiemą palaiko autobuso sistemoje esantį aušinimo skystį, kad ryte autobusai būtų šilti.
                                        Pagal profesinių sąjungų susitarimą, vairuotojas gali nevažiuoti į liniją (žiemą), jei ryte autobuso vidaus temperatūra bus mažesnė nei 15 laipsnių šilumos.
                                        Žinoma, prie jungčių gali būti pritaisytos ir dujų užpildymo žarnos.
                                        www.autobusas.4l.lt +
                                        www.facebook.com/Autobusas4l

                                        Comment


                                          Čia tik elektros jungtys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X