Naujieji dviaukščiai autobusai 'VDL Synergy' jau kurusoja Stockholm Östra - Norrtälje linijoje:
(c) DN.se
Pagrindiniai šios transporto priemonės privalumai: visi autobusai varomi tik biokuru, instaliuotas alkoholio detektorius, nemokamas belaidis internetas, salone yra video instaliacijos, navigacinės sistemos bei elektroninė bilietų žymėjimo sistema. Tikimasi, jog šie autobusai taps puikia išeitimi kasdien iš tolimesnių priemiesčių į centrą vykstantiems žmonėms, kurie galės atsisakyti kelionių automobiliais.
Jau rytoj pavažiuosiu šiuo autobusu. Galbūt ir reportažas bus.
Šiam Setros dizainui jau daugiau nei 10 metų. Tikriausiai greit pasirodys 5 kartos Setros ir atrodys ne mažiau "kosmosiškai" nei kiti nauji autobusai. Beveik ne į temą, bet internete pavyko rasti šį tą keisto - Setra 515 HD Exclusive (Šaltinis: photostef.over-blog.com )
Atrodo neitiketinai ir labai savotiskai bet logika tame kokia.. ? Jei tai ne fotosopas,tai kokie metai idomu sios masinos ir kam moket tokius pinigus jei uz juos itariu galima butu nusipirkti 4-os kartos Setra
Negi šituos žada pirkti už parduotus taršos leidimus ? Kaip visada pagailima pinigų ir pasirenkamas pigiausias variantas. Paskui tenka tokius remontuoti vos ne kas mėnesį.
Negi šituos žada pirkti už parduotus taršos leidimus ? Kaip visada pagailima pinigų ir pasirenkamas pigiausias variantas. Paskui tenka tokius remontuoti vos ne kas mėnesį.
Mano žiniomis tai taip. Kiekvienam parkui po 2 hibridinius autobusus. Daug plastmasės kaip ir visur. Variklio skyriaus laidai parodoje jau buvo nudažyti teptuku ir pan.
Visiškai nemąstoma. Autobusai turėtų būti koncentruojami viename parke, o ne po vieną ar du išdalinami keliems parkams. Viena iš Lietuvos vežėjų problemų - parkų "margumas". Vieno modelio autobusų geriausiu atveju yra 2 ar 3 ir retais atvejais kiek didesnis kiekis... Žinoma, didieji parkai turi didesnį vieno modelio autobusų kiekį, bet vis tiek problema išlieka.
Comment