Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelios Stokholmo autobusų nuotruakos:

    (c) SSC, Falubaz


    (c) SSC, Falubaz


    (c) SSC, Falubaz


    Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=192

    Naujieji regioniniai (P&R):

    (c) expressen.se


    Šaltinis: http://tv.expressen.se/nyheter/inrik...harma-pendlare

    Comment


      Viena, "Wiener Linien".





      Maršrutinis mikroautobusas senamiestyje.





      Turas po senamiestį.

      Paskutinis taisė Al1; 2011.08.31, 15:00.

      Comment


        Ką reiškia raidė "U" švieslentėse? Metro (U-Bahn) stotis?
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ką reiškia raidė "U" švieslentėse? Metro (U-Bahn) stotis?
          Taip, kad važiuoja iki metro stoties.

          Comment


            Prahos autobusai.

            Pagrindinis miesto vežėjas autobusais yra akcinė bendrovė „Dopravní podnik hl. m. Prahy“. Tai savivaldybei priklausanti transporto įmonė, kuri veža keleivius metro, tramvajumi, autobusais ir funikulieriumi. Nedaug miesto maršrutų aptarnauja privatūs vežėjai. Daugiausiai iš privačių vežėjų maršrutų turi „Veolia“. Tik keli iš jų yra miesto, likusi didžioji dalis – priemiestiniai, tačiau integruoti į bendro bilieto sistemą ROPID. Kiti privatūs vežėjai veža vos keliais miesto maršrutais, daugiausiai aptarnaudami priemiestinius. Taip pat priemiestiniais integruotais maršrutais veža ir keli gretimų miestų autobusų parkai.

            "Dopravní podnik hl. m. Prahy" autobusas.




            Taigi, kaip minėjau, veikia integruoto bilieto sistema ROPID, į kurią įeina metro, tramvajaus, miesto, dalies priemiesčio autobusų, keltų, funikulieriaus, priemiestinių traukinių maršrutai.
            Įlipimas į visus miesto autobusus pro visas duris. Taip pat ir į kai kuriuos priemiestinius.

            Apie pagrindinių bilietų rūšių bilietų kainas bus temoje apie tramvajus.

            Miesto maršrutai numeruojami nuo 100 iki 299, realiai maršrutų yra kiek mažiau (kai kurių numerių nėra, o didžiausias maršruto numeris 297, taigi maršrutų yra apie 270-280), jokių raidžių prie maršruto numerių nėra dedama.
            Pagrindinė Prahos ypatybė tai, kad autobusai beveik nekursuoja centrinėje miesto dalyje. Čia pagrindinis antžeminis transportas yra tramvajus. Yra vos keli maršrutai, kurie kerta centrinę miesto dalį. Dar keli autobusų maršrutai prasideda centrinėje miesto dalyje ir eina į periferiją.
            Kai kurie maršrutai pikiniai, bet bendrai paėmus judėjimo intervalas yra 5, iki 10 minučių, kai kurių maršrutų iki 15 min. Ir tik labai nedaugelio – kas pusvalandį ar dar ilgiau. Grafikai dažniausiai cikliniai – t.y. autobusai kursuoja kiekvienos valandos tą pačią minutę. Autobusai važiuoja tikrai ekspresyviai ir gan greitai, net ir su keleiviais, o ne velkasi kaip pas mus. Daug VT juostų. Kai kur autobusai važiuoja tramvajaus išskirtomis juostomis ir stoja bendrose stotelėse. Bet tai praktikuojama, tik ten, kur siauros gatvės.
            Miesto autobusai kursuoja tik vienoje (centrinėje) bilietų zonoje.

            Per centrinę miesto dalį važiuoja nedaug autobusų. Kai kuriuos maršrutus aptarnauja midibusai, kai kuriuos, kur platesnės gatvės - net ir dvigubi autobusai, o dar kitus maršrutus - minibusai.

            Breda Menarini.























            Žinoma, kai toks tankus tramvajų tinklas centrinėje dalyje, neapsieinama ir be pakaitinių autobusų maršrutų, kai prireikia remontuoti tramvajų kelius. Tam organizuojami specialūs autobusų maršrutai su raide X ir tramvajaus maršruto numeriu.

            Pakaitinio maršruto autobusas. Keista, kad tramvajui pakeisti naudojamas toks mažas autobusas miesto senamiestyje, kur keleivių (ypač turistų sezono metu) daug.



            Vienas iš nedaugelio privačių vežėjų aptarnaujamų miesto maršrutų. Dujinis "Veolia" SOR. Prahoje dujinių autobusų vos vienas kitas.

            Paskutinis taisė Al1; 2011.09.10, 10:13.

            Comment


              Priemiestiniai numeruojami nuo 301-499, realiai maršrutų yra apie 140. Bet čia tik tie, kurie įtraukti į bendro bilieto sistemą. Dar yra nemažai priemiestinių maršrutų, kurie neįtraukti į ROPID‘ą. Dauguma priemiestinių maršrutų prasideda prie toliau nuo centro esančių metro stočių, kelių autobusų stočių, mieste esančių geležinkelio stočių ir pan. Įtraukti į bendrą sistemą, priemiestinių maršrutų autobusai miesto teritorijoje (centrinėje bilietų zonoje) taip pat veža keleivius kaip miesto autobusai ir už tą patį tarifą. Tik stoja ne visose stotelėse. Yra be centrinės dar 5 bilietų zonos autobusams. Kai kurių maršrutų autobusai išvažiuoja ir už 5 zonos. Tikriausiai į tas teritorijas važiuojant reikia pirkti bilietą mokant už kilometrus.
              Priemiestiniai kursuoja ne taip, kaip Lietuvoje, vos po kelis kartus per dieną, kuomet jais gali naudotis tik moksleiviai ar pensininkai. Priemiestiniai Prahos aglomeracijoje kursuoja dažnai – nuo kelių kartų per valandą nuo ryto iki nakties, iki karto per valandą, kai kuriais maršrutais piko metu maždaug kas valandą, o ne piko kas dvi valandas ir panašiai. Žinoma, yra maršrutų, kuriais autobusai važiuoja vos kelis kartus per dieną, bet jie arba papildomi, arba skirti tolimesnei periferijai. Be to, priemiestiniai autobusai jungia ne tik priemiesčius su tam tikrais transporto mazgais Prahoje, bet ir jungia gretimus kaimus ar miestelius tarpusavyje toliau nuo Prahos. Taigi, priemiestinių autobusų tinklas iš dalies decentralizuotas.
              Priemiestiniai maršrutais veža ir „Dopravní podnik hl. m. Prahy".







              Neintegruotas priemiestinis maršrutas (o gal koks specialusis, nes numeris WBC)






              Priemiestinis neintegruotas.


              Kladno miesto AP autobusas, integruotas į Prahos VT sistemą.



              Dar vienas Kladno AP autobusas.



              "Veolia" autobusas galinėje stotelėje.



              Vienintelis matytas "Solaris" pas privatininką "Martin Uher".



              Yra mokykliniai autobusų maršrutai. Jų numeriai prasideda nuo 551. Yra 20 maršrutų.
              Yra naktiniai miesto autobusų. Jiems rezervuotas 501-549 segmentas. Kol kas yra 16 maršrutų. Yra naktiniai priemiestiniai maršrutai – numeriai nuo 601, iš viso 10 maršrutų.

              Yra du žmonėms su judėjimo negalia skirti maršrutai. Pirmąjį aptarnauja „Dopravní podnik hl. m. Prahy“, antrąjį – privatininkas. Nežinau kodėl, bet jais kursuoja netgi nežemagrindės „Karosos“, kas labai keista, nes žmogui su vežimėliu į tokį autobusą pačiam patekti neįmanoma.
              1-ojo maršruto žmonėms su negalia skirtas autobusas mikrorajone Invalidovna.



              Taip pat yra oro uosto ekspresas AE, vežantis nuo oro uosto per centrą į centrinę geležinkelio stotį. Maršrutą aptarnauja „Dopravní podnik hl. m. Prahy“. Jame negalioja jokie integruoti bilietai, reikia pirkti bilietą kasoje (geležinkelio stotyje, oro uoste) arba pas vairuotoją. Beje, šio autobuso išvykimo laikai skelbiami centrinės geležinkelio stoties traukinių tvarkaraštyje (ekranuose).

              Yra dviratininkams skirtas ciklobuso maršrutas. Kursuoja nuo vienos priemiestyje esančios geležinkelio stoties nuo balandžio iki spalio.

              Taip pat kursuoja nemokami prekybos centrų autobusai.

              Paskutinis taisė Al1; 2011.09.10, 10:13.

              Comment


                Taigi, kaip matyti, didžioji dauguma autobusų "Prahoje" yra vietinės čekų gamybos "Karosos", SOR'ai, naujesni jau tik Irisbusai (bet taip pat gaminti "Karosa" gamyklose).

                „Dopravní podnik hl. m. Prahy“. Daugiausia eksploatuoja įvairias "Karosas" ir SOR'us. Karosos nuo visų mums gerai pažįstamų Lietuvoje, taip pat šiek tiek modifikuotų modelių su kitais priekiais iki priemiestinių senų "Karosų", tame tarpe ir dvigubų su 3 siauromis durimis. Taip pat naujesnio modelio "Renault-Karosa", naujesnių "Irisbus-Karosa". SOR'ai kelių modelių - 5 durų dvigubi, 4 durų paprasti, 4 durų kuproti, 2 durų midibusai kuproti ir dar mažesni midibusai be kupros.



















                Pas privatininkus ir kitų miestų AP irgi vyrauja vietinės gamybos autobusai, daugiausia įvairios "Karosos", senesni SOR'ai, nauji "Irisbusai" (tikriausiai irgi vietinės gamybos).
                Paskutinis taisė Al1; 2011.09.10, 12:57.

                Comment


                  Kelios tolimojo susisiekimo autobusų nuotraukos.

                  Student Agency veža tarpmiestiniais maršrutais tokiais aukštos klasės autobusais. Beje, šis autobusas į Pilzeną važiuoja ne iš pagrindinės autobusų stoties, o nuo galinės B linijos metro stoties.








                  Čia olandų turistinis autobusas.

                  Paskutinis taisė Al1; 2011.09.10, 12:59.

                  Comment


                    Kaip matau, visos į liniją išvažiuojančios Karosos yra kapitališkai remontuotos.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Kaip matau, visos į liniją išvažiuojančios Karosos yra kapitališkai remontuotos.
                      B9xx serijos autobusai dar neremontuoti, o B7** - praktiškai visi po remonto.
                      Kas liečia tą neįgaliųjų maršrutą, tai tose Karosose ties vidurinėmis durimis yra specialus keltuvas. Tiesa, neaišku, ar kodėl tiesiog nepaleidžiamas žemagrindis vietoje šio, nes pats įkėlimas-nukėlimas užima laiko.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Tas invalidų maršrutas yra specialiai invalidams, juo nevežami kiti keleiviai. Kiek teko matyti, keleivių jais važiuodavo vos vienas kitas. Kam iš viso toks autobusų maršrutas reikalingas? Ar ne pigiau bent jau specialius mikroautobusus, pritaikytus 4-5 vežimėliams vežti, paleisti?

                        Comment


                          Autobusai ir mikroautobusai Tbilisyje.
                          2011 09

                          Normalūs miesto autobusai yra tik tokie. Kokia markė? Be jų dar knibžda miestui visiškai neinkamų Isuzu ir Bogdanų.






                          Vidus

                          Priekyje matosi mokėjimo aparatas. Galima arba monetas mesti ir bilietas (čekis) išlenda, arba pridėti papildymo kortelę.







                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment






                            Pora turistinių




                            Mokykliniai


                            Turkiškas?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Mikroautobusai






                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Tie didieji autobusai irgi "Bogdanai". Skaičiau, kad Tbisiui užsakyta virš 3000 (tūkstančių) "Ford Transit" mikroautobusų. Tai normalus transportas??? Kol kas tik virš 10 proc. jų patiekta ir planuojama vietoj dalies Transitų prikti Iveco Daily.

                                Comment


                                  Tbilisis nurašė visus turėtus olandiškus Den Oudsten ir prisipirko tokių Bogdanų .
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Ir dar tūkstančius mikrobų... Jie dar į Vakarus nori...

                                    Comment


                                      Parašė Silber418
                                      Naujieji dviaukščiai autobusai 'VDL Synergy' jau kurusoja Stockholm Östra - Norrtälje linijoje:

                                      (c) DN.se
                                      Atvaizdas


                                      Pagrindiniai šios transporto priemonės privalumai: visi autobusai varomi tik biokuru, instaliuotas alkoholio detektorius, nemokamas belaidis internetas, salone yra video instaliacijos, navigacinės sistemos bei elektroninė bilietų žymėjimo sistema. Tikimasi, jog šie autobusai taps puikia išeitimi kasdien iš tolimesnių priemiesčių į centrą vykstantiems žmonėms, kurie galės atsisakyti kelionių automobiliais.
                                      Kaip ir buvo planuojama, rugsėjo mėnesį Stokholmo viešojo transporto kompanijai 'Nobina' pristatyta visa partija naujos kartos dviaukščių autobusų 'VDL Synergy'.
                                      Naujieji autobusai kursuoja 676 linijoje: Stockholm Södra - Norrtälje.

                                      (c) norrteljetidning.se


                                      (c) svd.se


                                      Šaltinis: www.sl.se, www.norrteljetidning.se, www.svd.se.
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.13, 00:59.

                                      Comment


                                        Paskutinį kartą būnant Taline, teko pamatyti įdomu egzempliorių. Gal kas galėtų papasakoti daugiau apie tai? Taip pat pastebėjau, kad dalyje autobusų sumontuoti visiškai kitokie durų valdymo pultai. Kaip supratau, tie pultai pritaikyti priekaboms. Man įdomu, ar tos priekabos gamintos vietoje, ar užsakinėtos iš autobusų gamintojų.

                                        Comment


                                          Kiek atsimenu, berods gaminamos Švedijoje, labai jau senai apie Talino VT buvo kur nors rašyta, bet apie priekabas teko skaityt kažkur 4 metus atgal, bet nieko konkretaus neatsimenu
                                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                          Comment

                                          Working...
                                          X