Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
„Žmonės pradėjo bėgti ir norėjo išsilaisvinti, bet troleibusas nestojo ir riedėjo toliau. Vairuotojas atvėrė vienas duris per vidurį. Žmonės šoko iš važiuojančio troleibuso..."
Iš karto atsiprašau už šį emocionalų pranešimą ir griežtą savo poziciją.
Comment
-
Nėra už ką pirkti naujų. Nežinau tiksliai, bet turbūt jie dar nebaigė išsimokėti už Solarius, nors jų eksplotacijos terminas jau įpusėjo.
Šito gaisro priežastis greičiausiai kaip tik yra remonto nedavimas. 2600 buvo vienas pirmųjų visam Vilniuje kapitaliai suremontuotų troleibusų maždaug prieš 9-10 metų. Nuo to laiko jokio didelio remonto neturėjo. Ir bendrai, vertinant šiandieninėj perspektyvoj, tas "kapitalinis" remontas buvo tiesiog pasikrapštymas, kai kurių vietų netgi pagadinimas. Taigi nieko kito tikėtis ir nereikėjo. Galiu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.
Reikia pažymėti, kad 15Tr degė net ir visiškai nauji.
Gerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai. Užsidegė dėkingoj vietoj, Karoliniškėse, kur netoli yra gaisrinės punktas. Būtų užsidegęs prie Parodų rūmų, ar Pašilaičiuose - būtų nelikę pusės troleibuso. Greičiausiai bus remontuojamas. Ir šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąGerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTaip, niekas nenukentėjo fiziškai, bet morališkai tai tikrai nukentėjo. Aš pvz. negalėčiau iššokti iš važiuojančio degančio troleibuso ir ramiai eiti savo reikalais. Nemanau, kad daug kas taip galėtų. Jei viską palikti kaip dabar, tai kito sėkmingo karto galima ir nesulaukti, gali pasibaigti žymiai blogiau.
Tokios moralinės nesėkmės yra neišvengiama kasdienybė. Ir nauji troleibusai čia nepadės. Nebus galimybės užsidegti, bus galimybė atsitrenkti į taksofono būdelę ir t.t...
VVT žymiai mieliau pirktų naujus troleibusus, negu kištų pinigus į senus grabus. Deja, kol kas tai neįmanoma. Kas kaltas? Neefektyvus lėšų paskirstymas, nepagrįstos VVT grietinėlės premijos, blaškymasis, bendros transporto koncepcijos nebuvimas ir t.t. Galima vardinti ir vardinti.Paskutinis taisė rufas...tr; 2012.09.05, 00:04.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąIr šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąGaliu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.
Beje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.09.05, 15:54.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąManai 2600 laukia toks pat remontas, koks buvo ir 2603?
Aišku, lieka galimybė, kad gali būti nurašytas. Pati markė 15Tr Vilniuje yra mažiau pageidautina, o jeigu dar sumelė iš draudimo ateis nedidelė, tai gali ir nepasirašyti. Arba pastatys į remonto eilę, kur bestovėdamas supus...
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąBeje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?
Anot miglotų liudininkų pasakojimų, troleibusas ėmė trūkčioti, po to per visą nuėjo srovė. Galėjo įvykti jungimas, iššauti saugikliai ir sistema atsijungė. Faktas, jog kažkurioj vietoj troleibusas jau buvo perdegęs, bet vis dar dalyvavo grandinėje, buvo pajungtas ant laidų. Taigi galėjo būti kas tik nori. Net ir žmogiškas faktorius - iš šoko vairuotojas pasimetė, supainiojo pedalus ir t.t.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMielai laukiam tavo sudaryto sąrašo, kurie gali pakartoti vakarykštį incidentą
2406 (Paskutinis kapitalinis 2003/2004)
1411 (2002?)
1417 (2003?)
2428 (2003?)
1431 (2004)
1446 (2005)
1449 (2003?)
2450 (2003/2004)
1455 (2004)
1456 (2003?)
2464 (2003/2004)
2470 (2003?)
2471 (2004?)
1491 (2004?)
1493 (2003)
1505 (2002?)
1508 (2004?)
1514 (2002/2003)
2524 (2004)
1530 (2003?)
2539 (2005)
2541 (2003)
1552 (2004?)
1555 (2003?)
1568 (2004?)
1572 (2004)
1575 (2002?)
2582 (2003/2004)
2602 (2004) (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)
Aišku, užsidegti gali kiekvienas, net ir tik ką išvažiavęs po remonto (ypač! )
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąVertinant tokiu požiūriu verta pastebėti ir kitus troleibusus, pvz: <...> (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)
P.S. 1449 buvo paskutinis su Škoda 9Tr apvaliais priekiniais žibintais. Iki dabar.
Comment
-
Gana idomus sarašiukas, rufai. Domėjausi parke kokios #2600 degimo priežastys. Man buvo paaiškinta, kad gaisras isiliepsnojo troleibuso saugiklių skyriuje. Saugikliai neatlaikė įtampos kaitos ir nuo susidevėjimo užsiliepsnojo. Manau šis įvykis tik į naudą, nes troleibuso tikrai nenurašys dėl saugiklių skyriaus sudegimo bei salono aprukimo. O dėl 09.01 galiu pavardinti:
#1565 pagaliau peradažytas.
#1449 pakeistas vadinamas kapotas. Jau su standartinemis Škoda 14Tr modelio lempomis.
#1437 perdažytas galas.
#2569 taip pat pagaliau perdažė ir sumontavo naujus žibintus galinėje troleibuso dalyje.
Vietoje #1110 troleibuso kuriam atliekamas kapitalinis remontas dirba buvęs rezervinis #1117.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą2406, 1449, 1572, 2602 - jau tikrai dirbantys. Gal galima būtų patikslinimą gauti, kurie iš jų konkrečiai "nerasti"?
1449 "remontas" nesiskaito. Čia ne remontas, o desperatiškas bandymas sušvelninti situaciją. Bendra troleibuso būklė prasta. Turėtų nurašyt, bet neturi kuo pakeist.
Mane labiau domina šių troleibusų dingimas: 2466, 2475, 1542. Ar jie visi remontuojami?
Taip pat domina 2523 likimas. rvr, atrodo, tu ten turi kanalų 2-ame parke. Gal galėtum pasiaiškinti jo likimą? Kada nurašytas, kodėl neremontuotas ir t.t. ? Norisi pagaliau padėti tašką jo istorijoje.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąNa, aš dar nemačiau šių: 1411, 2428, 1431, 1446, 1456, 1508, 1530, 1555, 2582, bet nelabai jų ir ieškojau, todėl panikos nekeliu. Tiesiog norėjau apsidrausti, kad su kai kuriais tame sąraše troleibusais, galbūt jau yra kažkas daroma/padaryta.
1449 "remontas" nesiskaito. Čia ne remontas, o desperatiškas bandymas sušvelninti situaciją. Bendra troleibuso būklė prasta. Turėtų nurašyt, bet neturi kuo pakeist.
Mane labiau domina šių troleibusų dingimas: 2466, 2475, 1542. Ar jie visi remontuojami?
Taip pat domina 2523 likimas. rvr, atrodo, tu ten turi kanalų 2-ame parke. Gal galėtum pasiaiškinti jo likimą? Kada nurašytas, kodėl neremontuotas ir t.t. ? Norisi pagaliau padėti tašką jo istorijoje.
Esu beveik įsitikinęs, jog 2523 bus nurašytas su paskutine Solaris troleibusu partija. Transphoto nuotraukų archyve matyti, kad jo salonas buvo kitokios spalvos, nei dabartinių. Iš išorės galima įžiūrėti dar vieną skirtumą
Pridedu: vasarą mačiau, jog 1434 antrąkart perdažytas (šįkart jam didesni "kabliai" ūsams dėti pakeisti)Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.09.07, 08:44. Priežastis: Papildytas pranešimas ir ištaisytos klaidos
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠiandien būsiu matęs 1446. 1456 mačiau dar rugpjūčio mėnesį (yra mano įkelta nuotrauka), o 1555 kažkurią dieną būsiu matęs Konstitucijos prospekte prie "Europos PC" važiuojantį tušcią link Pašilaičių. Vasarą 1508 mačiau 15 maršrute, o 1530 - 6 arba 12 maršrute.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąEsu beveik įsitikinęs, jog 2523 bus nurašytas su paskutine Solaris troleibusu partija. Transphoto nuotraukų archyve matyti, kad jo salonas buvo kitokios spalvos, nei dabartinių. Iš išorės galima įžiūrėti dar vieną skirtumą
2523 nebuvo kapitaliai remontuotas. Praktiškai tai buvo vienintelis likęs troleibusas be jokio rimtesnio remonto. Viduje atrodė tikrai labai archajiškai. Pagal TA buvo nurašytas neanksčiau 2009m. (Solariai, kiek pamenu, baigė atvykinėt 2007m.? ). Tikėtiniausia, kad 2523 pakliuvo kartu su nelaimingaisiais konservais, (kaip tik sutampa laikotarpis!) ir buvo nurašytas po kelių metų stovėjimo. Bet taip šauniai prasisuko, kad nepastebėjau nei stovinčio toje grupėje, nei nurašyto parko kampe. Todėl ir nežinau, ką su juo daryti...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠianden 54 maršrutų dirbo Volvo 7700A 700. Šiame maršute ši dalykas buna laaaaaaaabai retai (nuo 2007 m. buvo tik 2 kartus). Sveiktinas dalykas. Deja, juo pavažiuoti nepavyko ...
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąNežinau, ar matėte, bet zuikiams pravers. http://www.facebook.com/Kontrolieriai
Nežinia, kodėl reikia instrumento, kuris pravers vagims, atsiprašau, zuikiams...
„Susisiekimo paslaugų“ vadovas Gintautas Bliuvas (...) prisipažino nesuprantantis, kodėl dalis vilniečių kelionę „zuikiu“ laiko žygdarbiu.
„Tu vagi ne iš vežėjo – tu vagi iš visų žmonių. Tie, kurie moka, tikisi gauti atitinkamo lygio paslaugą. O negaudami pinigų mes negalime gerinti, tobulinti ir pan. Jie vagia iš visos visuomenės. Aš nemanau, kad tai didvyriai. (...) Mūsų tikslas – skatinti žmones, kad jie mokėtų už kelionę ir nevogtų iš savęs pačių. Yra žmonės, kurie moka ir turi teisėtus lūkesčius už tuos pinigus gauti kažką. Bet yra tam tikra visuomenės dalis, kuri garbe laiko pavogti“, - stebėjosi G. Bliuvas.
http://verslas.delfi.lt/automoto/bij....d?id=59495501
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąRodos, jau tapo aišku, kad po sugrįžtuvių į 8 maršrutą 2598 išstūmė 2548 į 18A maršrutą
Keista, rodos, anksčiau 2548 ir 2598 sugyvendavo kartu 8-ame maršrute.
Comment
Comment