Grįžtant prie emblemų temos, tai jau 2645 troleibusas jau važinėja su emblema.
Jei prakalbome apie logotipu trafaretus, tai nežinau kaip ten bus su 2499 pas jį visiškai užklijuotas raudoną spalva trafareto stiklas. Jei klystu pataisykite. Mačiau iš pravažiuojančio troleibuso jį. Beje šiandien 1543 pateko į labai nedidelę avariją (jei taip galima pasakyti) ir per ją susidarė didelis kamštis (važiuojantiems link Santariškių).
Jei prakalbome apie logotipu trafaretus, tai nežinau kaip ten bus su 2499 pas jį visiškai užklijuotas raudoną spalva trafareto stiklas.
Net, už stiklo tiesiog raudonos spalvos lentelė.Vakar kaip tik buvo su 11 maršrutų lentelė toje vietoje pastatyta, šiandien jau be, įdėti lentelę su logotipu nekils jokių problemų.
Net, už stiklo tiesiog raudonos spalvos lentelė.Vakar kaip tik buvo su 11 maršrutų lentelė toje vietoje pastatyta, šiandien jau be, įdėti lentelę su logotipu nekils jokių problemų.
pries kelis menesius, ziema kazkur maciau ir liublina dirbant 49tu marsrutu
Šito negali būti. Jis yra per mažas darbui tokiame maršrute.
10 ir 49 puikiai susitvarko trumpi autobusai. Nebent tu žinai, iš kur galima gauti dar 18 ilgų autobusų.
Ilgų Karosų MANai Lions City tikrai nepakeis. Teoriškai, jeigu žiūrėsime tik į talpą - taip, pakeis. Bet negi dabar vietoje 1 ilgo 47 bus leidžiama 1,5 trumpo autobuso? Ar iškart 2 autobusus "traukinuku"? Tarkim, vietoje 10 ilgų mašinų 47, paleis 15 trumpų, tačiau tai bus tik nuostoliai, nes kuro sanaudos žymiai padidės, o bendras pervežamų keleivių skaičius nesikeis.
Šito negali būti. Jis yra per mažas darbui tokiame maršrute.
10 ir 49 puikiai susitvarko trumpi autobusai. Nebent tu žinai, iš kur galima gauti dar 18 ilgų autobusų.
Ilgų Karosų MANai Lions City tikrai nepakeis. Teoriškai, jeigu žiūrėsime tik į talpą - taip, pakeis. Bet negi dabar vietoje 1 ilgo 47 bus leidžiama 1,5 trumpo autobuso? Ar iškart 2 autobusus "traukinuku"? Tarkim, vietoje 10 ilgų mašinų 47, paleis 15 trumpų, tačiau tai bus tik nuostoliai, nes kuro sanaudos žymiai padidės, o bendras pervežamų keleivių skaičius nesikeis.
Sitaip buvo uzrasyta pildant paraiska paramai gauti, kad atseit palieka tokia pat keleiviu talpa, bet padaznina grafikus, pakelia paslaugos kokybe, o del dujinio kuro ir nereikejimo remontuoti jie dar sutaupo ir kazkiek lesu. Kiek galiausiai tame tiesos pasirodys - nezinia, bet faktai yra tie, kad jie tures numatyta kieki sujungtiniu Karosu nurasyti, po to dar gave ispaniskus autobusus, dar toki pat kieki senu nurasyti.
Škoda 14tr #2499 po kapitalinio remonto šiandien pastebėtas dirbantis 1 maršrutu (ko gero rezervinis, nes prieš kelias dienas mačiau jį 11 maršrutu dirbantį)
Beje, gal kam yra žinoma, koks gedimas pas 1630 troleibusą (5 maršrutas)? Nes kokią savaitę ar daugiau matau dirbantį 1514
Škoda 14tr #2499 po kapitalinio remonto šiandien pastebėtas dirbantis 1 maršrutu (ko gero rezervinis, nes prieš kelias dienas mačiau jį 11 maršrutu dirbantį)
Beje, gal kam yra žinoma, koks gedimas pas 1630 troleibusą (5 maršrutas)? Nes kokią savaitę ar daugiau matau dirbantį 1514
2499 siandien buvo 18a. Beje, prie ledo rumu 512 siandien taip smarkiai pristabde, kad maniau i kazka ivaziavo. keli keleiviai vos nenukrito. Gerai, kad viskas gerai baiges
...kad jau apie tai kalbama...
Tik ką grįžau iš pakeliavimo keliais troleibusais. Nemaloniai nustebino grįžimas 11-to maršruto "Škoda" - ar ten vairuotojui kažkas su nervais negerai, ar akseleratoriaus pedalas jei spaudžiasi, tai tik iki dugno - bet keliavau tai ekstremaliai, nuo stotelės iki stotelės skrenda taip, kad viskas ūžia, barška, o troleibusas į šonus linguoja (čia aš rimtai - nors sėdėjau, bet laikiausi už turėklo) - o atvažiavęs į stotelę stovi porą minučių. Kas čia per vairavimo manieros? Ar čia šitaip kai kurie piktybiniai vairuotojai mėgina supjaut paskutinius dar važiuojančius troleibusus, nors ir žinodami, kad naujų niekas nenupirks?
...kad jau apie tai kalbama...
Tik ką grįžau iš pakeliavimo keliais troleibusais. Nemaloniai nustebino grįžimas 11-to maršruto "Škoda" - ar ten vairuotojui kažkas su nervais negerai, ar akseleratoriaus pedalas jei spaudžiasi, tai tik iki dugno - bet keliavau tai ekstremaliai, nuo stotelės iki stotelės skrenda taip, kad viskas ūžia, barška, o troleibusas į šonus linguoja (čia aš rimtai - nors sėdėjau, bet laikiausi už turėklo) - o atvažiavęs į stotelę stovi porą minučių. Kas čia per vairavimo manieros? Ar čia šitaip kai kurie piktybiniai vairuotojai mėgina supjaut paskutinius dar važiuojančius troleibusus, nors ir žinodami, kad naujų niekas nenupirks?
bent geriau nei 20km greitis. beje, 512o greitis sieke tik 10-15km kazkur, bet visvien to pakako, kad visi stovintys vos nenugriutu
sorry uz double post, bet. Siandien salia stoteles zirmunu seniunija susidure 13as troleibusas #1555 ir martono taksi. panasu niekas nenukentejo, bet taksi kairyt sonas atrode gan smarkiai apgadintas
Comment