Deja šito nežinau, anksčiau poskiriai vadinosi Kolonomis, buvo iš viso 8 kolonos, 8-oji kolona buvo mechanikų. Dabar liko tik 2 kolonos, kurios vadinasi poskiriai.
man rodos kiekvieno poskyrio maršrutas turi savo komandą [pas vairuotoją "Mijola" kompiuteryje mačiau užrašą: komanda xxxxx [rodos, kad penkiaženklis skaičius].
Tai matyt aš ir šneku apie tai, kas buvo gerokai anksčiau
Neverta apie tai kalbeti..nes kai buvo 8 kolonos manes dar nebuvo,o Taves juolabiau
nelabai aiskiai manau jos buvo isdestytos ir todel pernumeravo
kiek atsimenu Vilniaus AP,tai kai jis turejo 6 kolonas. Ir jos pakankamai aiskiai isdestytos buvo (ankstesniame poste surasiau)
Neverta apie tai kalbeti..nes kai buvo 8 kolonos manes dar nebuvo,o Taves juolabiau
nelabai aiskiai manau jos buvo isdestytos ir todel pernumeravo
kiek atsimenu Vilniaus AP,tai kai jis turejo 6 kolonas. Ir jos pakankamai aiskiai isdestytos buvo (ankstesniame poste surasiau)
tai nori pasakyt, kad 8kolonos buvo apie 1980metus? nes tikrai dar mūsų nebuvo
man rodos kiekvieno poskyrio maršrutas turi savo komandą [pas vairuotoją "Mijola" kompiuteryje mačiau užrašą: komanda xxxxx [rodos, kad penkiaženklis skaičius].
Ne, ten struktūra yra visiškai kita ir skaičius penkiaženklis arba šešiaženklis: XXWYYZ XX - maršruto nr. (jeigu numeris vienženklis, tai ir vedame 1 skaitmenį; taip gaunasi penkiaženklis kodas). W - jeigu maršruto numeris be raidės - vedame 0, jei su raide (pvz. 26A), vedame 1. YY - grafiko numeris (01, 02, ...) Z - diena (1 - darbo d., 2 - šeštadienis, 3 - sekmadienis).
Pvz.:
41011 - 4A, 1 grafikas, darbo d.
500022 - 50, 2 grafikas, šeštadienis.
Šios komandos yra rašomos žaliame fone vairuotojui duodamame maršruto grafike.
2 poskyrio brigados yra 2 ar 3. 1 ar 2 - trumpų autobusų ir 1 - ilgų. Maršrutų pasiskirstymo tarp trumpų nėra - važiuojama visais maršrutais.
1 poskyrio brigados yra 3: 2 trumpų autobusų ir 1 ilgų. Ilgi autobusai turi savo maršrutus (jų nerašau), viena trumpų autobusų brigada turi 1, 1A, 5+30, 8, 20, 23, 23+54, 25, 26A, 28, 30, 32, 36 (žiemą), 41, 50, 51, 78 maršrutus (patys "nepelningiausi" talonų pardavimo prasme), o kita - 4, 5+18, 5+38, 10, 14, 14+74, 18, 27, 34 (buvo kitos brigados, bet ir šitą "pasivogė" sau), 35, 38, 55 (p.d.), 67, 74.
Ne, ten struktūra yra visiškai kita ir skaičius penkiaženklis arba šešiaženklis: XXWYYZ XX - maršruto nr. (jeigu numeris vienženklis, tai ir vedame 1 skaitmenį; taip gaunasi penkiaženklis kodas). W - jeigu maršruto numeris be raidės - vedame 0, jei su raide (pvz. 26A), vedame 1. YY - grafiko numeris (01, 02, ...) Z - diena (1 - darbo d., 2 - šeštadienis, 3 - sekmadienis).
Pvz.:
41011 - 4A, 1 grafikas, darbo d.
500022 - 50, 2 grafikas, šeštadienis.
Šios komandos yra rašomos žaliame fone vairuotojui duodamame maršruto grafike.
2 poskyrio brigados yra 2 ar 3. 1 ar 2 - trumpų autobusų ir 1 - ilgų. Maršrutų pasiskirstymo tarp trumpų nėra - važiuojama visais maršrutais.
1 poskyrio brigados yra 3: 2 trumpų autobusų ir 1 ilgų. Ilgi autobusai turi savo maršrutus (jų nerašau), viena trumpų autobusų brigada turi 1, 1A, 5+30, 8, 20, 23, 23+54, 25, 26A, 28, 30, 32, 36 (žiemą), 41, 50, 51, 78 maršrutus (patys "nepelningiausi" talonų pardavimo prasme), o kita - 4, 5+18, 5+38, 10, 14, 14+74, 18, 27, 34 (buvo kitos brigados, bet ir šitą "pasivogė" sau), 35, 38, 55 (p.d.), 67, 74.
dabar žinosiu, kaip ten iš tikro yra dėkui už suteiktą informaciją
2 poskyrio brigados yra 2 ar 3. 1 ar 2 - trumpų autobusų ir 1 - ilgų. Maršrutų pasiskirstymo tarp trumpų nėra - važiuojama visais maršrutais.
1 poskyrio brigados yra 3: 2 trumpų autobusų ir 1 ilgų. Ilgi autobusai turi savo maršrutus (jų nerašau), viena trumpų autobusų brigada turi 1, 1A, 5+30, 8, 20, 23, 23+54, 25, 26A, 28, 30, 32, 36 (žiemą), 41, 50, 51, 78 maršrutus (patys "nepelningiausi" talonų pardavimo prasme), o kita - 4, 5+18, 5+38, 10, 14, 14+74, 18, 27, 34 (buvo kitos brigados, bet ir šitą "pasivogė" sau), 35, 38, 55 (p.d.), 67, 74.
Lieka 12, 16, 19, 26, 31 (nuo rugpjūčio 1 d.), 37, 39, 42, 47 maršrutai. Tai kokioms brigadoms jie priklauso? Turiu omeny laikotarpius (savaitės diena ar metų laikas), kai šiais maršrutais važinėja trumpi autobusai.
Juk iš pirmo poskyrio tik 31 ir 44 maršrutais visus metus visomis dienomis važinėja tik ilgi autobusai. Net pagal tą patį grafiką.
na, manau visiems įdomu sužinoti kokia situacija mieste, kai į VT įlipama pro visas duris:
1. dauguma "Karosa" autobusų vairuotojai įleidinėja keleivius ir pro priekines duris.
2. "Škoda 14tr" troleibusuose primontuotos papildomos rankenos [pvz: 2125 troleibusas]
3. kai kurie keleiviai įlipa pro priekines duris žinoma, autobuso Neoplan #276 vairuotojas priekinių durų neatidarė
4. autobuse Neoplan #276 gale galima pasižymėti talonėlį kokiu noriu skylamušiu [ar tradiciniu raudonu, ar elektromechaniniu]
5. 7maršruto autobuse "MB Castrosua" #547 gale buvo uždėti raudono skylamušio "griaučiai"
6. troleibusas "Solaris trollino 15ac" #1705 važinėja su nauja, itin kokybiška "Pegaso" reklama
Dabar tikriausiai iki rugpjūčio 28 dienos 31 maršrutu važiuos tik trumpi autobusai, nes šiandien mačiau Parko stotelėje trumpą 31. Garažinis numeris 150
Dabar tikriausiai iki rugpjūčio 28 dienos 31 maršrutu važiuos tik trumpi autobusai, nes šiandien mačiau Parko stotelėje trumpą 31. Garažinis numeris 150
taip ir bus entuziastų entuziastas Mettal jau nufilmavo, kaip autobusas sukasi J. Kolaso ir Švariosios gatvių sankryžoje
1. tai gal greičiausiai buvo ardomi dėl to, kad juos leis į planinį remontą?
2. o ką reiškia paryškinti skaičiukai? ar čia šie troleibusai į TA keliaus?
1. tai gal greičiausiai buvo ardomi dėl to, kad juos leis į planinį remontą?
2. o ką reiškia paryškinti skaičiukai? ar čia šie troleibusai į TA keliaus?
Nu 2474 tai tikrai jau ne remontui ten kampe stovi. Viskas su juo. Gaila, nes rėmas, atrodo, dar neblogai išsilaikęs. 2500 jau dingo iš akiračio. Tikriausiai įstumtas į garažą ir jį ten pribaiginėja, po to atsistos šalia 2474. Jeigu jį remontuotų, būtų parašyta tam sąraše.
Kur dingo 2476 ir 2523? Ar jie kur nors garaže trūnija, ar jų jau nebėra?
Papildau: Pievos tam grafike parašyta. 445 tech. apžiūra 18d! Bet juk jo jau nebėra!
Pirmą kartą Karosa B732 444 dirba šiandien 36 maršrutu, 1 grafiku, ryte dirbo 520 1 grafiku. Nes vakare 18:30 val., iš Žalgirio St., išvyksta tas pats autobusas, kaip ryte 7:00 val., iš St. Naujaneriai. Įdomu kas atsitiko 520? Kad į 36 išleido niekad nevažiavusi 444. Nes pagrinde 444 dirba 43 maršrute.
1. kuris poskyris aptarnauja 36maršrutą? nes savaitės pradžioj buvau mieste ir mačiau "Volvo 7700" #707 Žalgirio st.
2. autobusas "MB Castrosua" #546 nuo šiol bus rezervinis šio autobuso vairuotojai gavo naują "MB 0405GN CNG" #915
36 yra 1 poskyrio. Dabar autobusai maišosi ir beveik visą mėnesį maišysis tarp skirtingų vairuotojų, maršrutų ir poskyrių, nes daugeliui dabar yra atostogos, o ir sugedę autobusai ne taip greitai taisomi. Pvz. "per rankas" eina tokie autobusai kaip 804, 497, 506. Tas pats 444 - rezervas. Jo "savininkas" atostogauja, tai ir davė kitam vairuotojui pirmą laisvą mašiną. 546 nebus rezervinis - tokių gi nėra, jau esu sakęs. Tiesiog gal jį gaus koks vairuotojas, dirbantis pertraukiamu grafiku.
Comment