Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąo tu turbūt neskaitei šio pranešimo? Būtent tuo maršrutu sulūžo autobusas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLaukiu paaiškinimo kaip tavo teiginys susijęs su cituojamu mano pranešimu.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąNuo perkrovimo trumpi autobusai važiuojantys tuo maršrutu ypač piko valandomis sulūžta. Turi būti ne perkrauti autobusai. Šiandien važiavau tai autobusas buvo perkrautas iki pat priekinio stiklo, net vairuotojas nematė priekinių durų.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGal jau uztenka vien apie ta 36 marsruta kalbeti.. elgiesi kaip tas valdininkas,kuriam rupi tik jo kiemas ir TIK ji supanti aplinka!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą34-u dvipamainiais grafikais jau važiuoja tik trumpi autobusai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąŠiandien iš rezervo išvažiavo Mercedes Benz Citaro numeris 154 į 53 maršrutą.
Parašė centras85 Rodyti pranešimąIr ilgi šiandien dirbo 34-u maršrutu.
Comment
-
Šiek tiek patikslintas 1993-95m. Vilniaus pirktų naudotų Škodų sąrašas:
Parkinis nr.-Modelis-Gamyklinis nr.-Gamybos metai-Atvežtas į Vilnių-Iš kur atvežtas-Valstybinis nr. arba nurašymo data-Pastabos/Kiti įrašai
1568 - Škoda 14Tr05 - 9092 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 48 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA568
2569 - Škoda 14Tr05 - 9095 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 50 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA569
2570 - Škoda 14Tr05 - 9096 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 51 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA570
2571 - Škoda 14Tr05 - 9093 - 1984 - 1993 - ex.Prešov 49 (Nurašytas 1993.05.12) - BNA571
1572 - Škoda 14Tr07 - 9519 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 52 (Nurašytas 1993.11.18) - BNA572 - Regitros bazėje nurodyti gamybos metai - 1983m.
2573 - Škoda 14Tr07 - 9526 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 57 (Nurašytas 1993.11.18) - 2006.10 - Regitros bazėje gamyklinis numeris sutampa su 2584
2574 - Škoda 14Tr07 - 9523 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 55 (Nurašytas 1993.11.18) - 2006.04
1575 - Škoda 14Tr01 - 8503 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 370 (Nurašytas 1993.06 (oficialiai 1994.04.30)) - BNA 575 - Kapitalinis remontas DP Zlin
2576 - Škoda 14Tr01 - 8501 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 368 (Nurašytas 1993.01 (oficialiai 1994.04.30)) - 2005/06 - Kapitalinis remontas DP Zlin
1577 - Škoda 14Tr01 - 8497 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 364 (Nurašytas 1993.01) - BNA 577 - Kapitalinis remontas DP Zlin
1578 - Škoda 14Tr01 - 8402 - 1982 - 1994 - ex.Plzen 355 (Nurašytas 1994.05.31) - 2006.04 - Gamyklinis numeris kelia abejonių
2579 - Škoda 14Tr01 - 8393 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 352 (Nurašytas 1994.05.31) - BNA 579
2580 - Škoda 14Tr01 - 8397 - 1983 - 1994 - ex.Plzen 354 (Nurašytas 1994.05.31) - 2008.09
2581 - Škoda 14Tr07 - 9521 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 53 (Nurašytas 1993.11.18) - 2007.05
2582 - Škoda 14Tr07 - 9534 - 1985 - 1994 - ex.Prešov 65 (Nurašytas 1993.11.18) - BNA582
2583 - Škoda 14Tr07 - 9525 - 1985 - 1995 - ex.Prešov 56 (Nurašytas 1995.01.26) - 2007.06
2584 - Škoda 14Tr07 - 9528/33 - 1985 - 1995 - ex.Prešov 59/64 (Nurašytas 1995.01.26) - 2007.02 - Regitros bazėje įrašų apie tokius gamyklinius nr. nėra.
Faktas, kad troleibusai 1575 ir 1577 atvyko ne iš Prešovo, bet iš Pilzeno. Iki remonto jie abu atrodė kaip 14Tr01. Abiejų gamybos metai ir gamykliniai numeriai būtent atitinka 14Tr01 ir TIP-TOP sutampa su Pilzeno pateiktais duomenimis. Man dėl jų jokių abejonių nebėra. Su 2584 kaip buvo galvosūkis - taip ir liko. Kur tik pažiūrėsi - visur pateiktas skirtingas gamyklinis numeris. Prešovas tvirtina, kad 1995m. nurašė ir Vilniui pardavė 3 troleibusus (gamykliniai numeriai 9525, 9528, 9533). Sąraše iš viso yra tik 2 troleibusai gauti iš Prešovo 1995m. 2583 ir 2584. Dėl 2583 abejonių nėra. 2584 galėjo būti vienas iš dviejų likusių. Gamybos metai, atsiradimo Vilniuje data lyg ir sutampa. Kur dingo trečiasis troleibusas, aš iš viso neišmanau. Gal ir jis atvyko į Vilnių, bet buvo tiek suvarytas, kad net neišvažiavo į gatves, o buvo iškart nurašytas. Pasižiūrėjus į to meto Prešovo troleibusų nuotraukas - nieko nuostabaus. O ir Vilnius tada garsėjo suvarytos technikos supirkinėjimu, kurių dalis nė karto neišvažiavo į gatves...
2-as parkas galų gale pajudino užkonservuotus troleibusus. 2519 po 2-ų metų pertraukos vėl važinėja gatvėmis.
Comment
-
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMūsų ilgiems autobusams reikia D kategorijos, kaip ir trumpiems. Čia ko gero visos ilgos rezervinės mašinos išvažiavo ir neliko paruoštų. Teko leisti tai, kas buvo paruošta - trumpą...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe. Jei autobuso variklis gale, tai jam pakanka D kategorijos.
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąVolvo 7700A kartais motoras ne gale stovi?
Comment
Comment