Parašė Tautvydas_R
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Panašu, kad nuo šiol 2-as parkas užsiiminėja nurašytais troleibusais iš abiejų parkų.
Čia, šalia nurašyto 2423, atsirado dar vienas draugs - 1104. Taip pat jau išmėsinėtas. Gaila, iš išorės neatrodė prastai... Na, o kits draugs - 1106, nors ir apgailėtinai nusilupinėjęs, byra į šipulius, bet važinėja kasdien ir gana stabiliai Saulėtekio kryptimi.
12 maršrute jau važinėja tik ką iš garažo po remonto ištrauktas 14TrM - 1657.
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąŠiandien mačiau 8- maršrutu važiavo Škoda 14Tr17/6M garaž. 2673. Neįprastas akiai vaizdas
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąŠian dar geresnį vaizdą mačiau: Škoda 14Tr garaž. 2646 3-iame maršrute!! Aš nebesuprantu kas čia pasidarė, kad taip troleibusus, mėto vis po maršrutus...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO paprastai troleibusų vairuotojai yra "pririšti" tik prie vieno maršruto?
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąTaip, jie galima sakyti visą gyvenimą kiek dirba parke, tiek dirba tuo pačiu maršrutu. P.S. vakar daug troleibusų mačiau kitu maršrutu dirbo. Troleibusas nr. 1133 dirbantis 19 maršrutu, dirbo 6-uoju maršrutu, 2122 vakar dirbo 7-uoju maršrutu, nors dirba 19-ame maršrute, 2120 vakar dirbo 3-ame maršrute ir dar daug daug yra kitųtroleibusų kuriuos mačiau kitauose maršrutuose, beje kiek supratau 2666 taip ir liks 9-ame maršrute, o 2673 kuris dirbo 8-ame maršrute, tai gal iš rezervo išvažiavo ir viskas.
Manyčiau, kad, norint sukurti sąžiningą ir lanksčią atlyginimų išmokėjimo sistemą, pagal kurią kiekvieno vairuotojo atlyginimas priklausys nuo jo darbo kokybės, o ne maršruto, kuriuo jis dirba, vairuotojus tiesiog būtina bent kas trečią dieną kilnoti iš vieno maršruto į kitą.
Be to, visgi įgrysta dirbant kasdien matyti tas pačias vietas
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą1617 važinėja šviežias (o gal ne?) po remonto.
Comment
-
Nezinau kaip Vilniui, bet pas mus Kaune buna taip uzplanuota, kad per menesi tenka viena ar du kartus vaziuoti kituose marsrutuose. Aisku, ne visada. Arba buna rezervai. Kurio metu per pamaina prasedi, arba vaziuoji keleis marsrutais, tik spek suktis. Dar kitas atvejis, kai tam tikro troleibuso ar autobuso ekipazams buna iseigines, tai jie parke stovi laisvi. Tai tokiu atveju, jei gedimai ar profilaktikos, tai vairuotojai sodinami i tuos laisvus troleibusus ar autobusus. Ir gaunasi is pasalies, kad ta VT priemone vaziuoja kitu marsrutu, negu jis vaziuodavo pastovei. Kaune yra toks neissprendziamas dalykas su 8 marsruto antrojo solario. Ten, 8 marsrute yra tik vienas grafikas zemagrindziui, kuris ir 004 soleris pastovei dirba. Bet dar reikalingas vienas soleris, kuris vaziuoja jau ne zemagrindziams skirtu grafiku. Tad kekviena menesi yra skiremas soleris is kitu marsrutu. Kaip mes vairuotojai sakome, isvykstam i komandiruote. Gruodzio menesi teko ir man isvykti. Tad cia yra visokiu niuansu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSakyčiau, tai nėra sąžininga. Juk tam tikruose maršrutuose skiriasi, pavyzdžiui, vienkartinių bilietų pardavimai. 50% sumos, surinktos už parduotus bilietus, atitenka vairuotojui. Vadinasi, yra užprogramuota, kad vieno maršruto vairuotojas kas mėnesį uždirbs daugiau už dirbantį kitu maršrutu, nors ir abiejų darbo kokybė bus vienoda. Taigi galimybės yra nevienodos.
Manyčiau, kad, norint sukurti sąžiningą ir lanksčią atlyginimų išmokėjimo sistemą, pagal kurią kiekvieno vairuotojo atlyginimas priklausys nuo jo darbo kokybės, o ne maršruto, kuriuo jis dirba, vairuotojus tiesiog būtina bent kas trečią dieną kilnoti iš vieno maršruto į kitą.
Be to, visgi įgrysta dirbant kasdien matyti tas pačias vietas
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKaune, tai mokama 10% is parduotu vienkartiniu bilietu.Bet viena diena parduodi daugiau, kita dienai jau maziau. Pastovus keleivei vaziuoja su elektronineis ar nuolatineis. O seip man labiau patiktu kiekviena diena dirbti vis kitu marsrutu. Pvz. Kaune autobusu vairuotojai kiekviena diena vazineja vis kitais marsrutais.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąNezinau kaip Vilniui, bet pas mus Kaune buna taip uzplanuota, kad per menesi tenka viena ar du kartus vaziuoti kituose marsrutuose. Aisku, ne visada. Arba buna rezervai. Kurio metu per pamaina prasedi, arba vaziuoji keleis marsrutais, tik spek suktis. Dar kitas atvejis, kai tam tikro troleibuso ar autobuso ekipazams buna iseigines, tai jie parke stovi laisvi. Tai tokiu atveju, jei gedimai ar profilaktikos, tai vairuotojai sodinami i tuos laisvus troleibusus ar autobusus. Ir gaunasi is pasalies, kad ta VT priemone vaziuoja kitu marsrutu, negu jis vaziuodavo pastovei. Kaune yra toks neissprendziamas dalykas su 8 marsruto antrojo solario. Ten, 8 marsrute yra tik vienas grafikas zemagrindziui, kuris ir 004 soleris pastovei dirba. Bet dar reikalingas vienas soleris, kuris vaziuoja jau ne zemagrindziams skirtu grafiku. Tad kekviena menesi yra skiremas soleris is kitu marsrutu. Kaip mes vairuotojai sakome, isvykstam i komandiruote. Gruodzio menesi teko ir man isvykti. Tad cia yra visokiu niuansu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNoriu paklausti, ar 1 maršrutu išties Soliariai nebedirba, ar tik grafike laikas, kada jie atvažiuos, neberodomas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąApie troleibusus ar autobusus klausi?
Comment
Comment