Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    o velniam jie priristi prie tam tikru marsrutu? Kazkokie durniai tokiais dalykais uzsiimineja trol parke.
    Tam kad jie būtu geriau eklsplotuojami ir techniškai prižiūrimi, jie priskiriami pastoviems vairuotojų ekipažams ir tam tikru maršrutu.

    Aš manau tai yra gerai kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute.

    Comment


      Parašė rufas...tr
      VT domėjimosi šakų yra tiek pat, kiek yra VT fanų. Vieniems galbūt užtenka padiskutuoti apie VT išorę, 'pafotkinti' ir daugiau nesigilinti. Kiti, kaip tik, priešingai, labiau linkę gilintis į VT technines charakteristikas, modelius, rūšis, porūšius, treti domisi transporto darbo organizavimu ir visokiais reiškiniais, ketvirti - VT istorija, o penkti - apskritai, visko po truputį. Siekiant naudingo abipusinio bendradarbiavimo - tarpusavio pagarba ir tolerancija yra būtina!

      Aš paprastai darau taip: kai diskutuojama man neįdomia arba nesuprantama tema, aš į ją nesikišu, nes nebūtinai visų diskusijos dalyvių nuomonė ir interesai turi sutapti su manąja, įsiterpiu tik ten, kur matau, kad tikrai turėsiu ką nors daugiau ar mažiau vertingo pasakyti

      Aš asmeniškai domiuosi konkrečiai kiekvieno troleibuso charakteristika ir ką jis gero nuveikė per savo egzistencinį laikotarpį. Ir tikrai yra keista, kai troleibusas diena iš dienos dirba tam pačiam maršrute, su tais pačiais vairuotojais, o štai vienai - dviem dienom nusigrybauja į kitą maršrutą. Žiūrint praktine prasme, tai irgi svarbu. Pavyzdžiui, susiplanuoji žūtbūt susimedžioti konkretaus troleibuso nuotrauką, žinai jo maršrutą, kantriai sėlini, lūkuriuoji, jau tuoj turėtų pasirodyti, o finale paaiškėja, kad tądien jis sau ramiai dirba kitam numeryje. Pasitakė atvejų, kada per vieną dieną net kelios dešimtys troleibusų susikeitė maršrutais. Kadangi man tokie atvejai neretai 'krauna ant nervų', tai tiesiog savaime imi mąstyti ir domėtis tuo reiškiniu.

      Šiaip, galima sakyti, periodiškai pasitaiko koks nors 'nugrybėlis' troleibusas nesavam maršrute. Pavyzdžiui, 2644 tai padaro ne pirmą kartą. Apskritai, tikriausiai nėra troleibuso, kuris nebūtų vienai dienai suvažinėjęs neįprastu maršrutu. Priežasčių, kodėl taip yra, galima prisigalvoti pačių įvairiausiu. Bet dabar jų neminėsiu, kadangi jau ir taip ilgas pranešimas ir beveik visas offtopic
      Saunuokls Ruff tr, gerai isdeste savo nuomone respect Tau

      Comment


        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
        Tam kad jie būtu geriau eklsplotuojami ir techniškai prižiūrimi, jie priskiriami pastoviems vairuotojų ekipažams ir tam tikru maršrutu.

        Aš manau tai yra gerai kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute.

        Kad priskirti tam tikriems vairuotojams,kad geriau priziuretu technika ir butu is ko pareikalauti-sutinku. Bet ,kad tie patys marsrutai turi kazkokia itaka troleibusu techniniam stoviui-tai cia jau totali nesamone.

        Comment


          Parašė rufas...tr
          Aš asmeniškai domiuosi konkrečiai kiekvieno troleibuso charakteristika ir ką jis gero nuveikė per savo egzistencinį laikotarpį.


          Keistokas poziuris. To troleibuso charakteristikos bus lygiai tokios pacios ,kaip ir simtu kitu to pacio modelio......

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Kad priskirti tam tikriems vairuotojams,kad geriau priziuretu technika ir butu is ko pareikalauti-sutinku. Bet ,kad tie patys marsrutai turi kazkokia itaka troleibusu techniniam stoviui-tai cia jau totali nesamone.
            Na nežinau, iš esmės man tas netrugdo kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute. Pvz, šiandien važiavau su troleibusų 5-u maršrutu, nr. 1660 jisai visada dirbo dirba ir dirbs 5-ame maršrute, nieko čia blogo aš nematau. Gal vairuotoju ekipažui patinka 5 maršrutas, gal jis pelningas užtat ir dirba 1660 tik 5 maršrutu.

            Comment


              Parašė 2120 Rodyti pranešimą
              Na nežinau, iš esmės man tas netrugdo kiekvieną dieną matyti ta pati troleibusą tame pačiame maršrute. Pvz, šiandien važiavau su troleibusų 5-u maršrutu, nr. 1660 jisai visada dirbo dirba ir dirbs 5-ame maršrute, nieko čia blogo aš nematau. Gal vairuotoju ekipažui patinka 5 maršrutas, gal jis pelningas užtat ir dirba 1660 tik 5 maršrutu.


              Stai cia tu pataikei. Vieni marsrutai pelningi,kiti ne ,nes juose parsiduoda maziau taloneliu (vairuotojai gauna 50 proc. nuo parduotu taloneliu sumos). Autobusu parke kasdien buna vis kitas marsrutas,kad zmones nesiskustu,jog stai vieniems geresnes,o kitiems blogesnes salygos. Ir tik tie,kurie moka kysius pastoviai dirba tuose paciuose marsrutuose. O totali tokia sistema troleibusu parke irodo tik tai,kad ten siaubingu mastu klesti korupcija ir visa ju vadovybe reikia kuo greiciau isvaikyti ir sukisti i lukiskes.

              Comment


                Parašė rufas...tr
                Tu nesupratai. Domėjimasis kiekvieno troleibuso charakteristika tai nėra tik domėjimasis detalėmis iš kurių jis pagamintas ar kažkas panašaus, kas tikrai būdinga tai pačiai serijai. 'Kiekvieno troleibuso charakteristika' gal nebuvo pats tinkamiausias išsireiškimas, labiau vertėjo pavartoti 'kiekvieno troleibuso istorija', į tai įeina ne tik modelis, ar serijinis numeris, bet ir kokiuose maršrutuose konkretus troleibusas dirbo, kokios reklamos ant jo buvo išklijuotos, svarbus faktai, kaip, pavyzdžiui, kapitalinis remontas, incidentai ir pan. ir pan. Perkratęs visą sukauptą informaciją tikrai neaptikau bent dviejų identiškų troleibusų Galų gale net ir tos pačios serijos troleibusai, ypač po ilgesnio pavažinėjimo mieste, turi savitų bruožų, iš kurių aš galiu net ir nematydamas numerio nustatyti, kas tai per troleibusas
                Man atrodo šiems reikalams turėtų būti atskira tema, nes ištiktųjų nevisiems tai yra įdomu, tai gana specifiniai techniniai ir stebėjimų dalykai.
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Parašė rufas...tr
                  Tu nesupratai. Domėjimasis kiekvieno troleibuso charakteristika tai nėra tik domėjimasis detalėmis iš kurių jis pagamintas ar kažkas panašaus, kas tikrai būdinga tai pačiai serijai. 'Kiekvieno troleibuso charakteristika' gal nebuvo pats tinkamiausias išsireiškimas, labiau vertėjo pavartoti 'kiekvieno troleibuso istorija', į tai įeina ne tik modelis, ar serijinis numeris, bet ir kokiuose maršrutuose konkretus troleibusas dirbo, kokios reklamos ant jo buvo išklijuotos, svarbus faktai, kaip, pavyzdžiui, kapitalinis remontas, incidentai ir pan. ir pan. Perkratęs visą sukauptą informaciją tikrai neaptikau bent dviejų identiškų troleibusų Galų gale net ir tos pačios serijos troleibusai, ypač po ilgesnio pavažinėjimo mieste, turi savitų bruožų, iš kurių aš galiu net ir nematydamas numerio nustatyti, kas tai per troleibusas
                  esi visiskai teisus Mes Tave palaikome..tai yra labai aktualu

                  Comment


                    [VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

                    Šią temą kuriu tiems, kam yra įdomios kiekvieno autobuso ar troleibuso „biografijos“ ir charakteristikos. T.y. viskas, kas nelabai įsipaišo į temų Vilniaus troleibusų fotogalerija ir [VLN] Vilniaus viešasis transportas rėmus.
                    Pastaba forumo nariams: prieš užduodami klausimus „kam jums to reikia“ ir „kokia iš to nauda“, pamastykite, kaip atsakyti į šiuos klausimus: „ar ši tema jums trukdo“ ir „kodėl jūs skaitote tai, kas jums neįdomu ir nenaudinga“.

                    --------------------------------------------------------------------

                    Pradėsiu nuo to, kad šiandien mačiau 2 neįprastus dalykus:
                    1. Tamsiai mėlynas/žalias troleibusas nr. 1629 dirbo ne įprastame 5, o 2-ame maršrute.
                    2. Maždaug 19:05 troleibusas nr. 1660, dirbantis 5 maršrutu, darė posūkį iš Šeimyniškių g. link Žaliojo tilto ir stoties, lyg jis būtų 12 ar 13 maršruto. Važiuojant Kalvarijų gatve tarp sankryžos su Šeimyniškių g./Konstitucijos pr. ir Žalgirio g. nemačiau nė vieno troleibuso (gal tiesiog toks tarpas pasitaikė?). Galbūt kas nors numano, kas ten per avarija buvo?
                    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.11, 13:52.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Dėkui labai kad sukuriai šita diskusija.
                      Na nežinau, vakar viena iš avariju buvo ties sankriža Kalvarijų gatvė/Konstitucijos pr. susidurė kokios 5 ar 6 mašinos ir 8, 9 ir 19 maršruto troleibusai nevažiavo į Žirmūnu puse. O autobusai suko į Kalvarijų gatvę iš ketvirtos juostos, (iš tos juostos kur 30 autobusas suka į kairę važiuodamas į Antakalni.) Daugiau avariju nemačiau.
                      Šiandien dar mačiau naujai nudažytą 1641 10-uoju maršuru važiuojantį troleibusą, tik jisai buvo priekije be trafareto. Nežinau kodėl. gal pamiršo iš parko paiimti.

                      Comment


                        Pastebėjimai Verkių/Kareivių g. sankryžoje - autobusai, atvažiuojantys nuo Kuro aparatūros ir sukantys link autobusų parko neretai suka iš antros juostos ir paralyžiuoja eismą (ypač prailginti autobusai, kurie vos vos įsuka), bet esu matęs, jog kai nėra mašinų, autobusai netgi kerta ištisinę juostą ir tada suka į kairę.

                        Comment


                          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                          Šiandien dar mačiau naujai nudažytą 1641 10-uoju maršuru važiuojantį troleibusą, tik jisai buvo priekije be trafareto. Nežinau kodėl. gal pamiršo iš parko paiimti.
                          Tikimybė, kad su tuo ir važiavau, nes matyt kito troleibuso 10 maršrutu be trafareto priekyje vakar nebuvo.

                          Comment


                            Gal kas žinote kada gi pagaliau 1650 išvažiuos? P.s. 1510 troleibusas tapo 2510. Matyt 2-asis parkas senus troleibusus nurašynėja o vietoi jų iš 1-ojo parko geresnio stovio troleibusų gauna. Išvis manau 1-asis troleibusų parkas gelbsti 2-aji parka, nes 1-ojo parko troleibusai yra žymiai švaresni ir gražesni nei 2-ojo parko.

                            Comment


                              Gal greičiau 1 parke jų yra perteklius, o 2 parke - trūksta.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                1507 irgi perrašytas, o 1123 ir 1411, kurie irgi stovėjo 2-am parke - ne. Mettal'ui jau minėjau, kad prieš kelis metus labai daug troleibusų buvo perrašyta į 1-ą parką. Veikiausiai dabar grįžta skola.

                                Dėl 1650 imu rimtai abejoti, ar jis išvažiuos kada nors. Plius taip ir nesupratau, kur išgaravo troleibusai: 1101, 1105, 2442, 2476, 2523 - visų TA kaži kada pasibaigusi, o 1106 ir 1387 atseit perėjo TA, bet gatvėj nei to, nei ano nemačiau.

                                1641 važinėjo be trafareto, nes jo nebuvo kur užkišti - taip greit išrūko iš garažo, kad net nespėjo prisukti to laikiklio (ar spaudiklio ) ir paliko 'plikas' stiklas. Ne pirmas kartas.

                                Pastebėjimai Verkių/Kareivių g. sankryžoje - autobusai, atvažiuojantys nuo Kuro aparatūros ir sukantys link autobusų parko neretai suka iš antros juostos ir paralyžiuoja eismą (ypač prailginti autobusai, kurie vos vos įsuka), bet esu matęs, jog kai nėra mašinų, autobusai netgi kerta ištisinę juostą ir tada suka į kairę.
                                Ilgiems autobusams dėl jų gabaritų galbūt leidžiama sukti ir iš nesukimui skirtos juostos, troleibusai ypač Solariai dažnai irgi taip elgiasi. Čia žinoma priklauso nuo situacijos ir vairuotojo kultūros - kitas taip daro, nes nenori stovėti kamštyje. Bet šiaip kirsti ištisinę juosta yra KET pažeidimas, apie kurį derėtų informuoti parką, nurodant konkretų laiką ir numerius.

                                Comment


                                  Ženklinimo ištisinės juostos kirtimas nėra pažeidimas kai kuriomis aplinkybėmis. Vilniuje yra tokių eismo juostų pridaryta, kad jos neatitinka pločio standartų ir sunkvežimiai ar autobusai tiesiog netelpa į tas eismo juostas. Jei vairuotoją nubaustų policija, o jis būtų bent minimaliai teisiškai prakutęs, tai galėtų paduoti į teismą savivaldybę (ar kitus, kas atsakingas už gatvės ženklinimų techninių sąlygų rengimą ir tvirtinimą) ir užginčyti paskirtą baudą.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.10.24, 23:02.

                                  Comment


                                    Kas per troleibusas Vilniuje Solaris Trollino 15AC per www.transphoto.ru kurio garažinis numeris 3601? Kažkaip tai jo nematau.

                                    Comment


                                      Tai bandomasis Solaris iš Ostravos, važinėjęs Vilniuje kelias savaites prieš kokius 6-7 metus, kai dar Vilniuje nebuvo nupirkta kitų Solarių. Nuotraukų neturiu, nes tada dar neturėjau fotoaparato, bet man teko juo važiuoti. Štai kaip jis atrodė: --> http://www.phototrans.eu/14,51637,0,...15AC_3601.html

                                      Comment


                                        Dėkui labai už informacija. O Šoda 21Tr irgi buvo pas mus Vilniuje? Nuotraukos nėra bet http://transphoto.ru/vehicle/103840/#n100185 linkas yra ir čia rašo jo garažo nr. kad jo garažo nr. buvo 354. Čia tiesa?

                                        Comment


                                          Taip, tokį irgi prisimenu. Jo foto --> http://www.foto.elta.lt/index.php?ac...hoto_id=234006
                                          Iš tikrųjų jo garažinis numeris buvo kažkoks kitoks, pagal Brno miesto numeraciją, o numerį 354 jam suteikė Kaunas, kuriame prieš tai taip pat šitas troleibusas pavažinėjo.

                                          Pasirodo buvo ir dar vienas bandomasis Solaris troleibusas nr. 323, atitemptas iš Talino. Asmeniškai aš jo gatvėse nemačiau. Čia jo nuotraukos -->
                                          http://www.foto.elta.lt/index.php?ac...hoto_id=159542
                                          http://www.foto.elta.lt/index.php?ac...hoto_id=159541

                                          Nuotraukų aprašymas tiesiog fantastiškas. Jeigu jos tikrai darytos 2004m., tuo metu Vilniuje jau tikrai nebebuvo tokios stotelės kaip "Savivaldybė". Ir išvis kas čia per vengriškas "GanzTransElektro", maniau, kad Solarius gamina lenkai?

                                          Įdomu, ar be mūsų jau minėtų Vilniuje buvo dar bandomųjų troleibusų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X