Labai aukštai užkėlėt kartelę su "bent Škodas pakeisim". Tikrai ne tiek, bet užtektinai, kad kokio trečdalio neliktų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLabai aukštai užkėlėt kartelę su "bent Škodas pakeisim". Tikrai ne tiek, bet užtektinai, kad kokio trečdalio neliktų.
Beje, gal žinote kokia dalis iš jų bus ilgieji?Paskutinis taisė taccido; 2021.12.08, 16:52.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Turėjo, šito nenuginčysi, bet yra kaip yra. Dabar, kai pagaliau VVT gavo bent kažkokią valdžios paramą, jau yra žingsnis geresnių pokyčių link. Visi troleibusai bus su autonomine eiga, tačiau apie talpą informacijos neturiu. Gali būti, kad tai nėra galutinai nuspręsta, nes techninių specifikacijų ir konkursų dokumentacijos dar nėra.
Papildymas: ką tik paskelbė oficialiai - ten yra visos detalės https://judu.lt/vilniaus-viesasis-tr...s-troleibusai/Paskutinis taisė Mettal; 2021.12.08, 17:03.
- 5 patinka
Comment
-
Prie sklandesnių ir greitesnių kelionių prisidės ir nauji kontaktinių tinklų iešmai, kuriuos populiariausiuose troleibusų maršrutuose ketinama pakeisti artimiausiais metais. Atnaujinti iešmai leis sklandžiau įveikti sankryžas, kuriose susikerta troleibusų linijos. Tai reiškia, kad prieš įvažiuojant į sankryžą, troleibusas taip žymiai nemažins greičio, kaip yra iki šiol, o tai padės pagreitinti keliones.
Netolimoje ateityje planuojama atnaujinti ir autobusų parką, numatant 70 naujų autobusų. Svarstomi Vilnių tenkinantys technologiniai sprendimai, aiškinamasi koks tinkamiausias elektros įkrovimo būdas tiktų viešajam transportui
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąPanašu, kad kartojasi Transrevio istorija su tam tikrų maršrutų reisų nuiminėjimu dienos eigoje, tik šį kartą tai vyksta su VVT. Reisai apkarpyti T2, T6, T12, T17, A40, 1G, 2G, 5G maršrutuose. Žinoma, ir vėl jokios informacijos keleiviams nepateikta.
Comment
-
Gal kas nors pastebėjote, jog į 5G maršrutą poilsio dienomis grįžo ilgi (triašiai) autobusai. Kažkodėl pandemijos laikotarpiu šis greitasis maršrutas buvo vienintelis, į kurį buvo nuspręsta siųsti trumpus autobusus. Negi buvo tikimasi, jog ir žmonių atitinkamai mažiau važiuos? Kaip tik tie trumpi prisigrūsdavo pakankamai.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąGal kas nors pastebėjote, jog į 5G maršrutą poilsio dienomis grįžo ilgi (triašiai) autobusai. Kažkodėl pandemijos laikotarpiu šis greitasis maršrutas buvo vienintelis, į kurį buvo nuspręsta siųsti trumpus autobusus. Negi buvo tikimasi, jog ir žmonių atitinkamai mažiau važiuos? Kaip tik tie trumpi prisigrūsdavo pakankamai.
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
5G važiuoja pro daug mokyklų bei į universitetus Saulėtekyje, kurie, savaime suprantama, šventinėmis dienomis nedirba. Vieninteliai realesni traukos taškai ties maršruto trasa tuomet būna Akropolis ir Ozas, į kuriuos srautas savaitgaliais irgi netoks didelis, kad reikėtų triašių autobusų
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąŠiandien pasiektas rekordas 115 maršrute, net 6 vidutinio dydžio (12m) autobusai.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O tarp kokių stotelių važiuoja 115 maršruto autobusai?
- 2 patinka
Comment
-
Įdomus klausimas žinantiems. Gal kas žinote ar VVT autobuso garaž. nr. 988 pirmas ekipažas dar dirba su šita mašina, ar gavo jau kitą, naujesnę. Kažkodėl 988 kurį laiką nesimato to vairuotojo kuris beveik visuomet būna su kepure su snapeliu, kur papūstom lūpom iškėlęs galva žiūri į veidrodžius ir klausosi senų gerų muzikos kūrinių beje-labai kiek žinau mėgsta "tiuniguoti" autobusus. Pirma jo mašiną dar apie 1996-1997m. pamenu Ikarus 280, garaž. nr. 2367, valstyb. nr. ZVM 583. Labai būdavo "išgrąžinta", visad iš atidarytos kabinos stipriai kvepėdavo oro gaiviklių aromatas, dažniausia grodavo "Junior" muzika. Vairuotoją pamenu nuolat rankos pirštais "grojantį" per pavarų svirties medinę rankeną, visad su kepure su snapeliu ant kelėnų užsimetus rankšluostį būtų įdomu sužinoti su kokia mašina jis dirba. Ačiū.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąĮdomus klausimas žinantiems. Gal kas žinote ar VVT autobuso garaž. nr. 988 pirmas ekipažas dar dirba su šita mašina, ar gavo jau kitą, naujesnę. Kažkodėl 988 kurį laiką nesimato to vairuotojo kuris beveik visuomet būna su kepure su snapeliu, kur papūstom lūpom iškėlęs galva žiūri į veidrodžius ir klausosi senų gerų muzikos kūrinių beje-labai kiek žinau mėgsta "tiuniguoti" autobusus. Pirma jo mašiną dar apie 1996-1997m. pamenu Ikarus 280, garaž. nr. 2367, valstyb. nr. ZVM 583. Labai būdavo "išgrąžinta", visad iš atidarytos kabinos stipriai kvepėdavo oro gaiviklių aromatas, dažniausia grodavo "Junior" muzika. Vairuotoją pamenu nuolat rankos pirštais "grojantį" per pavarų svirties medinę rankeną, visad su kepure su snapeliu ant kelėnų užsimetus rankšluostį būtų įdomu sužinoti su kokia mašina jis dirba. Ačiū.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Na gal kas iš čia esančių dirbate ar esate dirbę VVT autobusais? Ir ar žinote šį vairuotoją ar bent žinote mašinos nr. 988 pats pirmas ekipažas dar dirba su šita mašiną ar perkeltas dirbti ant kitos (naujesnės). Nes iš čia ir sužinojau, apie 988 mašinos ekipažą. Dabar nepamenu kuris iš forumo dalyvių rašė.
Comment
Comment