Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien prieš 9 ryto, Stotyje įvyko dar viena avarija, šįkart kelio nepasidalino MAN'as 4194 ir Škoda 2648 (yra foto feisbuko kontrolės grupėj).
    Dėl šio įvykio prasidėjo apylankų kūrimas, troleibusai - 2,7,20 per Basanavičiaus g. , apsisuko G. Vilties žiede ir toliau atgal link centro, tačiau vienas 1 sumąstė nesisukiot ratais kvadratais ir nevažiuot atgal link centro, o patraukė tiesiu keliu link Laisvės pr., 16 per Žvėryną, taip nukirsdamas pusę tikrojo maršruto, 15 per Basanavičiaus g. , o štai autobusai - 1G ir 53 per Aušros vartų stotelę, o 42 ir 2G per Basanavičiaus gatvę! Prašau patikslinti žinančius gerai istoriją, ar yra kada taip buvę iki šio ryto, kad ilgas autobusas važiuotų Basanavičiaus gatvės sudėtinguoju grindiniu?

    Click image for larger version  Name:	42,2G.PNG Views:	0 Size:	577,0 kB ID:	1925650
    Paskutinis taisė Mantas95; 2021.11.04, 09:59.

    Comment


      Ilgi autobusai Basanavičiaus gatve važiavo, bet tik į kalną - kažkada 21 autobuso maršrute pasitaikydavo ilgi.

      Comment


        Visgi Transrevis savavališkai vykdo streiką. Nežinau kiek iš jūsų pastebėjo, manau, kad tik maža dalis, tačiau tiek lapkričio 16, tiek 17 dienom, buvo vykdomi ne visi reisai. Įdomu kiek ilgai tai tęsis. 16 dieną 7,26,57,61,114 maršrutuose antroj dienos dalyj vyko reisų apkarpymai. Grafikus paskelbė tik 16 dienos popietę. O štai 17 dieną rečiau antrą dienos dalį kursavo 7 ir 57 maršrutai. Grafikai buvo įkelti tik tos pačios dienos vakare kai jau nevyko reisai. Gal ir nebūčiau pastebėjęs 17 dienos apkarpimų, jei nebūčiau įsijungęs Trafi pranešimų, kur pasipylė bent keletas žmonių pranešimų dėl 7 maršruto vėlavimų (nors iš tiesų - reisų nebuvimų).

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Ilgi autobusai Basanavičiaus gatve važiavo, bet tik į kalną - kažkada 21 autobuso maršrute pasitaikydavo ilgi.
          O naktiniai maršrutai nesiskaito?

          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
          Visgi Transrevis savavališkai vykdo streiką. Nežinau kiek iš jūsų pastebėjo, manau, kad tik maža dalis, tačiau tiek lapkričio 16, tiek 17 dienom, buvo vykdomi ne visi reisai.
          Ar tikrai tai susiję su streikavimu? Kažkaip straipsniuose buvo linksniuojamas tik VVT ir jo profsąjungų nesutarimai su įmonės ir miesto valdžia.

          Transrevis pastaruoju metu kenčia nuo katastrofinio vairuotojų trūkumo.

          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

            <...>

            Transrevis pastaruoju metu kenčia nuo katastrofinio vairuotojų trūkumo.
            Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafiku
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

              Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafiku
              Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.
                Dar didesnis - į sispo daržą. Trumpalaikis vairuotojų trūkumas dėl kažkokių fource-majoure priežasčių gali būti suprastas, bet tikrai ne šiandien dienos metu suprato, kad nėra kuo padengti vakarinės pamainos. Galų gale, oficialios informacijos iš sįspo - nulis, jeigu neįeitum į tvarkaraščių svetainę (kalbu apie stops.lt) - tai net nežinotum, kad kažkas pasikeitė. Na bet keisti tvarkaraščius dieną prieš ir niekur normaliai nepranešant pas mus jau tampa nauja norma.

                Comment


                  Ačiū Mettal už paaiškinimą!
                  Dėl grafikų, tai kaip ir minėjau, ne tik šiandien "(tik 11-18)" išdygo dienos vidury, bet taip buvo ir praėjusias dvi dienas, netgi palei vakarą tie grafikai buvo įkeliami kai jau artėjo dienos pabaiga .

                  Comment


                    Nuo momento, kai Mantas95 parašė apie laikinus grafikus, buvo dar pasikeitimų: 20 maršrute užkamšė 1 skylę, kad nesigautų, jog vakare važinėja traukinukai 20+62 kelių min. intervalu, o tada 60+ min. skylė. Bet tai padaryta 1 51-o grafiko sąskaita. Popietinio piko metu per https://www.stops.lt/vilnius/#bus/map matėsi, kad 38 dirba ir 3-as autobusas, kurio jau neturėjo būti.

                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.
                    Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2021.11.18, 22:29.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
                      Kaune jau buvo tokia pati situacija rugsėji. Buvo apkarpytu grafiku, o kai kuriomis dienomis 24 visai nevažiuodavo (dabar panaikintas). Tačiau Kaune niekas neskelbdavo laiku, kada nebus autobusu.

                      Comment


                        O kokios yra vairuotojų trūkumo priežastys?

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          O kokios yra vairuotojų trūkumo priežastys?
                          Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                            Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
                            Na tuomet miestas turi atsisakyti tos įmonės paslaugų, kuri neatlieka sutarties sąlygų. Ar čia tas atvejis, kad jei atsisakytų, neturėtų iš ko užsisakyti?

                            Šiaip matyt valdžiai tikrai reiktų streiko, kad suprastų pagaliau kad ne viskas tik ant entuziazmo laikosi.

                            Kita problema, kad aukštesnės kvalifikacijos darbotuojai, kaip pvz. mokslininkai-chemikai arba pan. gauna nei ką daugiau už autobusų vairuotojus.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
                              Kuriuose maršrutuose yra suspausti grafikai?

                              Comment


                                Pirmoje vietoje yra atlyginimas. Yra alternatyvų, kur galima uždirbti daugiau. O naujų/jaunų vairuotojų pritraukti sunku, nes ypatingai valstybinėse įmonėse vis dar vyrauja nusistatymai, kad naujesnė / didesnė technika ir geresni maršrutai yra turinčių ilgametį stažą privelegija.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Kur pavyzdžiui galima uždirbti daugiau?

                                  Comment


                                    Krovinių pervežime

                                    Comment


                                      Jeigu kalba apie tarptautinius pervežimus, tai aišku. Bet ten nėra galimybės visada miegoti savo namuose. Aišku, kad turi būti mokama daugiau, bet ir darbo sąlygos ne tokios patogios.

                                      Comment


                                        Dėl tarptautinių niekas ir nešneka. Dabartinėje ekonominėje situacijose, vietiniuose pervežimuose irgi principe moka daugiau. Aišku kaip kam, bet pliusai gali būti ir vokelis, rūkymas kabinoj, blaivumo kontrolė ir t.t.

                                        Comment


                                          594 šiandien dirba a115

                                          Comment

                                          Working...
                                          X