Šiandien prieš 9 ryto, Stotyje įvyko dar viena avarija, šįkart kelio nepasidalino MAN'as 4194 ir Škoda 2648 (yra foto feisbuko kontrolės grupėj).
Dėl šio įvykio prasidėjo apylankų kūrimas, troleibusai - 2,7,20 per Basanavičiaus g. , apsisuko G. Vilties žiede ir toliau atgal link centro, tačiau vienas 1 sumąstė nesisukiot ratais kvadratais ir nevažiuot atgal link centro, o patraukė tiesiu keliu link Laisvės pr., 16 per Žvėryną, taip nukirsdamas pusę tikrojo maršruto, 15 per Basanavičiaus g. , o štai autobusai - 1G ir 53 per Aušros vartų stotelę, o 42 ir 2G per Basanavičiaus gatvę! Prašau patikslinti žinančius gerai istoriją, ar yra kada taip buvę iki šio ryto, kad ilgas autobusas važiuotų Basanavičiaus gatvės sudėtinguoju grindiniu?
Dėl šio įvykio prasidėjo apylankų kūrimas, troleibusai - 2,7,20 per Basanavičiaus g. , apsisuko G. Vilties žiede ir toliau atgal link centro, tačiau vienas 1 sumąstė nesisukiot ratais kvadratais ir nevažiuot atgal link centro, o patraukė tiesiu keliu link Laisvės pr., 16 per Žvėryną, taip nukirsdamas pusę tikrojo maršruto, 15 per Basanavičiaus g. , o štai autobusai - 1G ir 53 per Aušros vartų stotelę, o 42 ir 2G per Basanavičiaus gatvę! Prašau patikslinti žinančius gerai istoriją, ar yra kada taip buvę iki šio ryto, kad ilgas autobusas važiuotų Basanavičiaus gatvės sudėtinguoju grindiniu?
Comment