Jei nebūčiau trejus metus gyvenęs lazdynuose ir iš ten važinėjęs į mokslus saulėtėkyje (kas užimdavo visą valandą, kad ją kur) - gal ir galėtum su manim šia tema ginčytis
Nežinau kaip yra dabar, bet tuomet galinėmis maršruto stotelėmis buvo Architektų (prie Rimi) Lazdynuose ir Kražių prie Lukiškių. Aš važiuodavau iš Papračio stotelės, kuri yra dvi stotelės nuo Architektų, savaime suprantama kartais man prireikdavo ir iš kitų stotelių važiuot - tiek nuo baseino, tiek nuo ex Iris. 2 min. skubėjimas buvo visose mano paminėtose stotelėse, iš ko visiškai nesunku suprasti, kad vairuotojas pajudėdavo 2 min. anksčiau jau iš pradinės maršruto stotelės. Tiek piko metu, tiek ne piko metu.
Mano nuomone vairuotojai tiesiog dėl man nežinomų priežasčių nenorėdavo kiurksoti lazdynuose, o geriau tas dvi papildomas minutes pastovėdavo prie lukiškių aikštės. Who knows.
Kadangi tai kartojosi minimum trejus metus - manau buvo pakankamai laiko pakoreguoti tuos tvarkaraščius. Matyt ne juose buvo bėda.
Nežinau kaip yra dabar, bet tuomet galinėmis maršruto stotelėmis buvo Architektų (prie Rimi) Lazdynuose ir Kražių prie Lukiškių. Aš važiuodavau iš Papračio stotelės, kuri yra dvi stotelės nuo Architektų, savaime suprantama kartais man prireikdavo ir iš kitų stotelių važiuot - tiek nuo baseino, tiek nuo ex Iris. 2 min. skubėjimas buvo visose mano paminėtose stotelėse, iš ko visiškai nesunku suprasti, kad vairuotojas pajudėdavo 2 min. anksčiau jau iš pradinės maršruto stotelės. Tiek piko metu, tiek ne piko metu.
Mano nuomone vairuotojai tiesiog dėl man nežinomų priežasčių nenorėdavo kiurksoti lazdynuose, o geriau tas dvi papildomas minutes pastovėdavo prie lukiškių aikštės. Who knows.
Kadangi tai kartojosi minimum trejus metus - manau buvo pakankamai laiko pakoreguoti tuos tvarkaraščius. Matyt ne juose buvo bėda.
Comment