Šiandien vakare, Ukmergės g., prie "Senukų", teko užmatyti važiuojantį dar vieną Berkhof Jonckheer-G – Nr. 178. Turbūt dirbo 3G maršrutu (nes 24 mažai tikėtina).
Patvirtinu, jog 178 dirba 3G.
Taip pat šiandien į 12 maršrutą išvažiavo 170. 16-am maršrute dirba 283
Dėmesio!, kažkas nutiko Baltupiuose, didlaukio g. per sistemą matau, įstrigę be proto daug autobusų, 8:26 duomenimis 32 autobusai.
(8:31) O, vienas 10 protingas, nusprendė važiuot į kalną (link Kalvarijų st.) (kur važiuoja 1G) .
Ir sau ramiausiai dabar važiuoja ateities gatve. Jeigu tai būtų ir ilgas autobusas (bet to nėra ), vistiek jis būtų visas užpildytas jau net gal toj pačioj kaimelio st. (link Markučiai), nes kiek žmonių laukia turbūt net baisu pagalvoti...
2 49 ir 69 irgi daro apylanką.
1 50 nuo Bajorų, nevažiuoja per didlaukį, o tiesiai į Baltupių st. per kalvarijų g. . 8:43 autobusai pradėjo judėti, sklaidytis... Vėlavimai - didžiausi...
Pora autobusų, kurie turėjo važiuot gilyn i kalvarijų g., nusprendė nevažiuot ten, o pvz.: 34 stovėdamas kamštyj, turėjęs važiuot link Stoties, važiuoja į Visorių pusę, per kalvarijų g. kalną, taip daro ir 50.
Paskutiniu metu ilguose autobusuose pastebėjau, jog prie galinių durų yra sumontuoti papildomi laikikliai lentelei
Nuo š.m. Sausio mėn. visuose ilguose autobusuose bus po 4 trafaretus nurodanius maršrutą, kaip kadaise buvo ir yra Karosa markės autobusuose. O tuose, kuriuose yra švieslentės bus dedami du trafaretai autobuso gale.
Kokie dar du trafaretai gale? Po vieną šone tiek galinėje, tiek priekinėje sekcijoje ir viskas. Išvis autobusuose su švieslentėmis neturėtų būti jokių trafaretų.
Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.01.04, 16:55.
Priežastis: Patikslinimas
Kokie dar du trafaretai gale? Vienas šone ir viskas. Išvis autobusuose su švieslentėmis neturėtų būti jokių trafaretų.
O kodėl ne? Jie juk niekam netrukdo, tik yra papildoma keleivių informavimo priemonė. O juk kartais ir su švieslentėmis būna ne viskas gerai. Tai, kad greituosiuose maršrutuose trafaretai naudojami visuose autobusuose, nesvarbu, turi jie švieslentę, ar ne - aš vertinu vienareikšmiškai teigiamai.
Tai gal dar trafaretą priekyje pastatom ir išvis švieslentes išmontuojam? Juk gi ''papildoma informavimo priemonė''... Kuo greitieji skiriasi nuo paprastų maršrutų, apart to, kad ''greičiau važiuoja'', kad ir paprastuose maršrutuose negalima naudoti paprastų kartono gabalų su lipdukais? Juk ''papildoma informavimo priemonė''...
Tai gal dar trafaretą priekyje pastatom ir išvis švieslentes išmontuojam? Juk gi ''papildoma informavimo priemonė''... Kuo greitieji skiriasi nuo paprastų maršrutų, apart to, kad ''greičiau važiuoja'', kad ir paprastuose maršrutuose negalima naudoti paprastų kartono gabalų su lipdukais? Juk ''papildoma informavimo priemonė''...
Tai nepakenktų ir paprastuosiuose, jeigu būtų, o švieslenčių išmontuoti dėl to tikrai nereikia.
Aš šiaip kalbėjau apie autobusus su švieslentėmis apie trafaretus gale O jeigu bus lentelės gale autobusuose su švieslentėmis - puikiai taupome pinigus
Norėčiau tikėtis, kad nedarote tokių apibendrintų išvadų pagal vienos dienos duomenis. Nežinau, kaip buvo vakar, bet štai šiandien 12 maršrutu dirba 3001 (pamaininis), 16 užmačiau Berghof'ą (laiko neužfiksavau, bet tikriausiai tai buvo reisas, kai iš Stoties išvykstama 14:46 - jeigu taip, tai čia buvo irgi pamaininis grafikas), o 19-am mačiau 3003 ir 3004 (šiame maršrute savaitgaliais vienas autobusas dirba vienpamaininiu grafiku ir du - pamaininiu).
Sausio 1 pats mačiau šiuose maršrutuose trumpus autobusus, vakar - taip pat (į akis kliuvo du pamaininiai 19-am ir vienas 16-am). Kas vakar dirbo 12-am ir 16-am vienpamaininiu, neaišku. Jeigu tikėti tuo, jog 19-am ir 3003, tada "puikiai taupomi pinigai" vežant orą.
Šiandien 5 maršrutu dirba trumpa (mokomoji) Karosa Nr. 302.
O 2-ojo parko Mercedes-Benz O405 Nr. 455 (dirba 43 maršrutu) pakeista antrųjų durų kairioji pusė - ji balta, nors visas autobusas standartinio (oranžinė - mėlyna) dažymo. Įdomu, kurį baltą "nuskriaudė"?
Paskutinis taisė aRa; 2015.01.07, 16:12.
Priežastis: Papildyta
Šiandien 5 maršrutu dirba trumpa (mokomoji) Karosa Nr. 302.
O 2-ojo parko Mercedes-Benz O405 Nr. 455 (dirba 43 maršrutu) pakeista antrųjų durų kairioji pusė - ji balta, nors visas autobusas standartinio (oranžinė - mėlyna) dažymo. Įdomu, kurį baltą "nuskriaudė"?
Reikia žiūrėti pagal durų laikiklius iš vidaus - gali būti arba buvęs Toks'o 237, arba buvęs Meteorito 269. Kiek anksčiau kitas duris iš kažkurio donorinio autobuso gavo 622 (gal kam pavyks nufotografuoti, jeigu dar nespėjo durų perdažyti)
Kol jo nesutrumpins iki Ateities st., tol ir tęsis vėlavimai. Kas iš to, jeigu pridėta laiko važiavimui tik nuo ~ Vanaginės iki Šeškinės, kai visi "minusai" surenkami nuo Ozo žiedo iki st. Kalvarijos.
Papildymas: dabar realiu laiku rodomi 5 autobusai šiuo maršrutu, o tas traukinukas, panašu, yra tiesiog sistemos gedimas. Kai dar buvo rodomi garažo numeriai, ten būtų koks nors 788 ir 788R.
O 2-ojo parko Mercedes-Benz O405 Nr. 455 (dirba 43 maršrutu) pakeista antrųjų durų kairioji pusė - ji balta, nors visas autobusas standartinio (oranžinė - mėlyna) dažymo. Įdomu, kurį baltą "nuskriaudė"?
Balta durų pusė yra iš 269 autobuso. Kadangi savininkas leido viena autobusa padaryti donoru 2 TP buvo nuspresta pasielgti taip su 269. Beje 269 variklis yra uždėtas 545 autobusui.
Balta durų pusė yra iš 269 autobuso. Kadangi savininkas leido viena autobusa padaryti donoru 2 TP buvo nuspresta pasielgti taip su 269. Beje 269 variklis yra uždėtas 545 autobusui.
Idomu kaip visa tai bus apiforminta, ar pasibaigus nuomai tiesiog tie agregatai bus grazinti.... Ir kaip su mokesciu uz to stovincio donoro nuoma (variklis tai naudojasi). Ar cia tiesiog meteorit turas tiesiog "padovanojo" VVT sena autobusa "turekites kaip donora"? Nes jei kazka pirkti, tai turi buti skelbiamas konkursas ar bent jau derybos, tokiu uzkulisiniu susitarimu nelabai gali buti...
Comment