Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    2G ir taip tų dublerių turi, tikrai ne vien tik 16 troleibusą - nuo Stoties iki Spaudos Rūmų yra 54 nuo Lazdynų iki Santariškių - 55 autobusų maršrutai. Norint užtikrinti geresnį susisiekimą tarp Pašilaičių ir Santariškių užtektų tik kiek padažninti 55 maršrutą. O dėl Pilaitės - tai labai abejoju, ar toks maršrutas kažką pagelbėtų. Jis niekur neprivežtų, tik iki spaudos rūmų, kur keleiviai toliau persėstų į tą patį 4G Taigi, situacijos tai smarkiai nepakeistų.
    55 dažnininti irgi yra nerentabilu - yra 16 troleibusų maršrutas. Todėl ir sakau, kad 2G turėtų alternatyvą - 16 troleibusą bei naują maršrutą. Tas pats ir su 4G. O dienos metu važiuojant į Pilaitę irgi autobusai sausakimši. Kiek pastebiu, tai būna dažniausiai nuo Sietyno stotelės. O ir rytinio piko metu, važiuojant iš Pilaitės, nemaža dalis keleivių išlipa būtent Sietyno st. Todėl ir siūlau naują maršrutą. Kitoje maršruto dalyje yra 19 troleibuso maršrutas. Keleiviai persėstų į 19. Šitie maršrutai leistų nukrauti maršrutus.
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai 82 irgi kursavo tik piko metu. Dienos metu Pilaitėje viskas yra gerai, visi keleiviai visur telpa :-) Jeigu ir reikia papildomų pajėgų išvežioti keleivius, tai tik piko metu. Manau, ir rytais 63 galima leisti tik iki Pilaitės, neįsivaizduoju, kam ten ko 6-tą valandą Karveliškėse gali reikėti. Šis maršrutas į Karveliškes gali važinėti kaip ir anksčiau - tik dienos metu, o kitu metu kursuoti trasa Pilaitė-Žvėrynas. Tiesa, niekada šiuo maršrutu nesinaudoju, nežinau ar daug kas juo važinėja vakarais nuo Pilaitės, ar jis išvis rentabilus yra. Gal geriau išvis jį leisti tik vienpamainiu grafiku ? Kitu metu autobusas galėtų dirbti kokiam 4G maršrute
    Netelpa :-) Jei nori, galiu specialiai nufotografuoti, kas vyksta Sietyno st. link Pilaitės dienos metu :-) 63 vyksta keleiviai iš Papiškių ir Padekaniškių (bei dar kelių gyvenviečių), todėl jo liesti nereikėtų. 101 rajoninis nėra alternatyva - jame negalioja Vilniečio kortelė.

    Comment


      Na, jeigu jau palietė rajoninius 112/112A, tai gal atėjo laikas nagus priliesti ir prie 101-o? Per paskutinius metus išaugo tose apylinkėse gyvenančiųjų skaičius, tad, manau, būtų galima link Rastinėnų leisti miesto autobusą
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        55 dažnininti irgi yra nerentabilu - yra 16 troleibusų maršrutas.
        Taip, bet, kaip minėjo forumietis Mettal, 2G su keleiviais nesusitvarko atkarpoje Pašilaičiai - Santariškės. 16 troleibusas čia ne prie ko, jis šitoje atkarpoje nekursuoja, kursuoja 55 Kam kurti dar vieną autobusų maršrutą, kai galima tiesiog padažninti esamus ? O iš vis geriausia turbūt būtų padažninti 2G dienos metu - permesti porą grafikų iš petraukiamų į pamaininius. Tuomet nereikės nei kurti jokių naujų maršrutų, nei dažninti esamų. Atkarpoje Santariškės - Pašilaičiai yra praleidžiamos tik tai J.Baltrušaičio/J.Juzeliūno, A.Jonyno, Rugių ir Žaliųjų Ežerų stotelės - čia išlipančių keleivių beveik nebūtų ir dažnesnio susisiekimo tiktai šioms stotelėms nereikia. Čia puikiai užtenka ir 55 autobuso.

        O dėl Pilaitės - visuose greituosiuose maršrutuose dienos metu yra užimamos stovimos vietos. Tai yra normalu. Tačiau, taip, kad keleiviai netilptų į autobusus tikrai nėra - nebent čia tie patys keleiviai, kurie "nuolat netelpa į Balsių maršrutus", retkarčiais pakeičia savo dislokacinę vietą :-)

        Dėl 63 maršruto - aš turėjau omeny tai, kad šio maršruto autobusai anksti ryte ir vėlai vakare dirbtų 4G maršrute. Tokiu metu iš/į Papiškių ir Padekaniškių niekas nevažiuoja. O jei ir važiuoja kokie 2 keleiviai - tai negi dėl jų dabar būtina gainioti visą tuščią autobusą ?
        P.S. Gal kas nors numano, kodėl 63 autobusų maršrutas nėra aptarnaujamas antrojo troleibusų parko ?

        Comment


          2G dienos metu galėtų kursuoti tokiu pat dažniu kaip ir 1G.

          Comment


            Tam nėra reikalo. Yra dažnai važinėjantis 16 troleibusas.

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              2G dienos metu galėtų kursuoti tokiu pat dažniu kaip ir 1G.
              Taip, aš irgi nesuprantu, kodėl kartais atsitinka taip, kad 16 kursuoja dažniau už 2G. Manau, kad turėtų būti priešingai, kadangi 2G yra greitasis, ir sudaro viešojo transporto sistemos stuburą (na, ne vien jis aišku). 16 yra pagalbinis maršrutas, skirtas tiems, kieno stotelėje 2G nestoja, taigi jis tikrai galėtų važinėti rečiau. Be to, pavažiuoti tą keletą stotelių įvairiose Laisvės pr. atkarpose galima ir su 1,3,9,13,18,19,7,46,48,49,54,55,59,116 maršrutais. Viską sudėjus, gaunasi, kad ir be šešioliktojo, laikas, kurį gali tekti palaukti stotelėje, tam, kad vėliau persėstum į greitąjį, nėra toks jau didelis.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Tam nėra reikalo. Yra dažnai važinėjantis 16 troleibusas.
                Kalba eina apie problemišką atkarpą Santariškės - Pašilaičiai. Ir norint išspręsti problemą, jus siūlote 16 troleibusą? O gal dar 16 troleibusą dar labiau padažninti? Juk tada tikrai išsispręs problemos keleiviams, važiuojantiems iš Santariškių link Laisvės ar Savanorių prospekto.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  Kalba eina apie problemišką atkarpą Santariškės - Pašilaičiai. Ir norint išspręsti problemą, jus siūlote 16 troleibusą? O gal dar 16 troleibusą dar labiau padažninti? Juk tada tikrai išsispręs problemos keleiviams, važiuojantiems iš Santariškių link Laisvės ar Savanorių prospekto.
                  Iki Pašilaičių galima būtų pratęsti 57, 76 maršrutus, dalį Pašilaičių pravažiuoja 87.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                    Iki Pašilaičių galima būtų pratęsti 57, 76 maršrutus, dalį Pašilaičių pravažiuoja 87.
                    Juk keleiviai iš Santariškių ligoninių, Jeruzalės ir Baltupių studentų miestelio nevažiuoja tik iki Pašilaičių. Jie važiuoja gyliau į miestą.
                    57 važiuoja mažos talpos autobusas kartą per valandą. 76 netinka dėl aukščiau išvardintos priežasties, o 87 maršruto pasiūlymas kaip alternatyva - išvis nesąmonė. Asmeniškai pats važiuotum 40 min pro Riešę, norint iš Jeruzalės patekti į Pašilaičius?

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Kalba eina apie problemišką atkarpą Santariškės - Pašilaičiai. Ir norint išspręsti problemą, jus siūlote 16 troleibusą? O gal dar 16 troleibusą dar labiau padažninti? Juk tada tikrai išsispręs problemos keleiviams, važiuojantiems iš Santariškių link Laisvės ar Savanorių prospekto.
                      Tai aš parašiau, kad alternatyva 2G būtų 16 troleibusas ir naujas maršrutas Pašilaičiai - Santariškės. O iš Savanorių pr. į Santariškes daug geriau važiuoti 4/6/14/12 maršrutais ir vėliau persėsti į 1G.
                      Naujaneriai, aš nežinau net kaip čia reikėjo galvoti, kad 87 pravažiuoja Pašilaičius. 57 vykdo moksleivių privežimą iš Visorių ir Bajorų į Fabijoniškes ir Baltupius (nors šiaip reikia 26 su 57 pertvarkyti ir sujungti). 76 labai retai važiuoja.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Tai aš parašiau, kad alternatyva 2G būtų 16 troleibusas ir naujas maršrutas Pašilaičiai - Santariškės. O iš Savanorių pr. į Santariškes daug geriau važiuoti 4/6/14/12 maršrutais ir vėliau persėsti į 1G.
                        Naujas maršrutas atkarpoje Santariškės - Pašilaičiai niekuo nepadėtų miestiečiams. Kaip ir minėjau, žmonės važiuoja gyliau į miestą. Taip pat čia netinka ir 4/6/12/16 ir 1G, nes 1G užgrūstas žmonių iš Stoties ir Senamiesčio. Kur dar tilps Savanorių prospekto gyventojai? Jau net nekalbu apie kamščius piko metu Centre bei Kalvarijų gatvėje.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Tai aš parašiau, kad alternatyva 2G būtų 16 troleibusas ir naujas maršrutas Pašilaičiai - Santariškės. O iš Savanorių pr. į Santariškes daug geriau važiuoti 4/6/14/12 maršrutais ir vėliau persėsti į 1G.
                          Naujaneriai, aš nežinau net kaip čia reikėjo galvoti, kad 87 pravažiuoja Pašilaičius. 57 vykdo moksleivių privežimą iš Visorių ir Bajorų į Fabijoniškes ir Baltupius (nors šiaip reikia 26 su 57 pertvarkyti ir sujungti). 76 labai retai važiuoja.
                          Pritariu 26 ir 57 sujungimui. Sujungus galėtų važiuoti taip: Ozo g. - Baltupiai - Jeruzalė - Santariškės - Bajorai - Fabijoniškės - Pašilaičiai iš Bajorų yra tiesioginis išvažiavimas į Fabijoniškes.

                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          Juk keleiviai iš Santariškių ligoninių, Jeruzalės ir Baltupių studentų miestelio nevažiuoja tik iki Pašilaičių. Jie važiuoja gyliau į miestą.
                          57 važiuoja mažos talpos autobusas kartą per valandą. 76 netinka dėl aukščiau išvardintos priežasties, o 87 maršruto pasiūlymas kaip alternatyva - išvis nesąmonė. Asmeniškai pats važiuotum 40 min pro Riešę, norint iš Jeruzalės patekti į Pašilaičius?
                          Bet juk problema rašote, kad yra atkarpoje Pašilaičiai - Santariškės, tai 76 gali užvažiuoti į Santariškes. Jeigu reikėtų važiuočiau.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Nereikia išradinėti dviračio ir papildomus maršrutus. Tiesiog reikia, kad 2G dienos metu kursuotų dažniau ir problemos išsispręstų. Net ir padidinus 2G reisų skaičių dienos metu, 16 troleibuso dažnis galėtų likti kaip ir dabar.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Aš irgi galvojau apie variantą, kad atidaryti maršrutą Pašilaičiai – Santariškės, kuris stotų visose stotelėse. Reikėtų apie 5-6 trumpų autobusų. Taip keleivimas būtų du 2G dubleriai - 16 troleibusas ir šis maršrutas.
                              5-6 trumpi autobusai, kurie vežiotų orą kas 7-8 min. mat nei jų ten dažnai taip reikia, nei kam nors reikia važiuoti tik iki Pašilaičių žiedo.

                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Kam kurti dar vieną autobusų maršrutą, kai galima tiesiog padažninti esamus ? O iš vis geriausia turbūt būtų padažninti 2G dienos metu - permesti porą grafikų iš petraukiamų į pamaininius.
                              Arba taip (t.y. ir Grustnyj siūlomas variantas), arba išrasti dviratį - 55 pridėti kokį 1 autobusą, dirbantį tik 1 pamainą nuo ryto iki maždaug 14-15 val. kai jau 2G išvažiuoja pertraukiami.
                              2G prisirenka žmonių Santariškių st. bei Jeruzalėje, o paskui jau likę prisigrūda prie Riomerio. Ir į Pašilaičius atvažiuoja pilnas autobusas, į kurį dar bando įsigrūsti važiuojantys link stoties.

                              O dėl Pilaitės - visuose greituosiuose maršrutuose dienos metu yra užimamos stovimos vietos. Tai yra normalu. Tačiau, taip, kad keleiviai netilptų į autobusus tikrai nėra - nebent čia tie patys keleiviai, kurie "nuolat netelpa į Balsių maršrutus", retkarčiais pakeičia savo dislokacinę vietą :-)
                              4G dienos metu link Pilaitės tikrai būna problemų įsigrūsti į autobusą, bet juk yra 54, 63, 75. Pastarasis labai dažnai atvažiuoja tuo pačiu metu kaip 4G, bet vis tiek visi grūdasi į 4G.

                              Dėl 63 maršruto - aš turėjau omeny tai, kad šio maršruto autobusai anksti ryte ir vėlai vakare dirbtų 4G maršrute. Tokiu metu iš/į Papiškių ir Padekaniškių niekas nevažiuoja. O jei ir važiuoja kokie 2 keleiviai - tai negi dėl jų dabar būtina gainioti visą tuščią autobusą ?
                              P.S. Gal kas nors numano, kodėl 63 autobusų maršrutas nėra aptarnaujamas antrojo troleibusų parko ?
                              Tai kad važiuoja. Ir važiuoja labai daug žmonių, ypač moksleivių.
                              63 buvo aptarnaujamas 2 parko, bet jį atėmė dėl techniškai tvarkingų autobusų stygiaus.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Dėl autobusų skaičiaus man tik taip pasirodė, kad ten srautai dideli, mat ten aš važinėju retai, bet paskutinį kartą teko grūstis į autobusą

                                Visi grūdasi ne į 54 ar 63 o į 4G dėl to, kad jie važiuoja Pilaitės pr. Gyvenantiems Smalinės g. tai nėra patogu, dėl to ir siūliau žiedinius maršrutus. O jeigu žmonės nelipa į 75, o vis tiek į 4G - čia jau reformos aukos, kurios mano, kad greitieji nuveš juos stebuklingai greičiau nei paprasti maršrutai. O apie tai, kas vyksta Papilėnų st. ryte, tai jau geriau net nekalbėti...

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  63 buvo aptarnaujamas 2 parko, bet jį atėmė dėl techniškai tvarkingų autobusų stygiaus.
                                  Įdomu, kodėl nesugražina ? Jeigu jau darbo dienomis 2-asis parkas aptarnauja net 13 4G maršruto grafikų, o čia reiktų tik vieno autobuso. Tuolab, kad 4G esama tokių dalykėlių, kaip kad reisas 23:33 iš Saulėtekio į troleibusų parką (nu taip, tokiu metu tikrai dar yra keleivių), arba 23:43 iš Pilaitės į autobusų parką. Mano manymu, reikia padaryt griežtai - autobusai nakvojantys pas troleibusus, savo maršrutą pradeda/darbą pabaigia Pilaitėje, o iš autobusų parko - Saulėtekyje. Ir jokių čia važiavimų po miestą vidury nakties

                                  Comment


                                    Gi aiškiai pažymėta - dėl techniškai tvarkingų autobusų stygiaus. Situacija šiai dienai analogiška anksčiau buvusiai /\
                                    Ir tai troleibusistams užtenka dabartinių maršrutų. Vienitelis, kurį galėčiau išskirti kaip kertantį gerą dalį užmiesčio, yra 32-as, kuris yra vienintelė su Spaudos rūmais arba Skalvių žiedu susisiekti Zujūnų, Buivydiškių gyventojams
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Situacija su autobusais 2 parke dabar tokia, kad visi ilgi autobusai privalomai važiuoja į 4G, o visa, kas liko (jei liko) - į 43 ir 75.
                                      Išties, ten situacija ne ką pasikeitė - prasieikite palei parko tvoras piko metu - ten labai daug autobusų stovės. Kai kurie jų nejudinami kur kas daugiau nei pusmetį.

                                      Iš kitų žinių - nuo praėjusio savaitgalio pagaliau į 42 ir 78 išvažiavo transporto priemonės, atitinkančios visų metų laikų srautus šiais maršrutais - trumpi autobusai.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Trasoje Santariškės-Pašilaičiai 2G turi net du pagalbininkus - 48 ir 55. Galima pasirinktinai padažninti vieną iš jų, tai nemanau, kad reikalingas kažkoks naujas maršrutas ta kryptimi.

                                        1G problemos tik tame, kad dienos metu dažnai važiuoja trumpi autobusai.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                          Tiesa, šiandien 3G hibridas dirba, jis ne toks talpus kaip kiti.
                                          Teko vakar stebėti, kaip hibridas V. Kudirkos gatvėje į Tauro kalną bandė aplenkti troleibusą (Škoda 14Tr)
                                          Iki pusės kalno (posūkio) važiavo lygiai, po to lyg po truputį atsiplešė... Bet ir tai, turbūt, dėl to, kad troleibusas posūkyje prilėtino

                                          Comment

                                          Working...
                                          X