Jeigu toliau tes numeracija turbūt, kad taip rašys, nes troleibusai jau yra užėmę numeraciją pvz: 1115, 2114, 1101 ir t.t.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąJeigu toliau tes numeracija turbūt, kad taip rašys, nes troleibusai jau yra užėmę numeraciją pvz: 1115, 2114, 1101 ir t.t.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė hydrex Rodyti pranešimąTrumpas reportažas iš įvykio vietos T. Narbuto ir Laisvės pr. gatvių sankryžoje. Kokybė tikrai nebus viena iš geriausių, nes fotografavau su telefonu, lyjant lietui ir labai skubant į paskaitas.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Ir netikėtai užtiktas ryto siurprizas Solaris Trollino GN 2685, 3 maršrute.
Atvaizdas
jooo ilga eilutė...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąTai va kodėl aš ryte Jeruzalėj laukiau (numaniau, kad avarija) 2G daugiau nei 20min..., per tą laiką turėjo 4 greitieji pravaryt, paskui žiūrau kitoj pusėj kelio ~6 2G vienas paskui kitą varė link Santariškių, na poto atvarė pirmieji jau į stotelę (Jeruzalė,link ateities) 3 greitieji: 359,743,401, įsėdau į vidurinį, stotelėj buvo armija žmonių tikrai didelė, visi tie 3 buvo sausakimškai užpildyti......, sekančiose st. taip pat daugybė žmonių, jie vos sutilpo, žmonės vėlavo į darbus/mokyklas.
Manau panašiai buvo galima pasielgti ir šį kartą. Juk VVT būstinė turi kažkokį kontaktą su vairuotojais? Ar tai racija, ar tai paprasčiausias skambutis į mob. tel. galėtų šitoje padėtyje greičiau keleiviams pasiekti savo tikslą. Juk iš VVT galima nurodyti vairuotojui nevažiuoti iki maršruto galo, o apsisukti pakeliui.
Tarkim iš tų minėtų 6 autobusų važiavusių nuo Spaudos rūmų du galėjo apsisukti ties Pašilaičių žiedu, dar du - Ateities g. žiede, o likę 2 važiuoti iki Santariškių žiedo. Tokiu būdu organizuojant eismą išloštų visi: dalis keleivių trumpiau lauktų; vairuotojai gautų mažesnius vėlavimus; pirmiau važiuojantis transportas iš tos 6 autobusų voros maršruto pradžioje nebūtų taip stipriai apkrautas (sausakimšas), kol likę autobusai važiuoja tušti iki tam tikro taško. Visiems nuimama šiek tiek streso, sutaupoma kažkiek laiko. Tad kodėl taip nėra daroma?
Comment
-
Todėl, kad dirbančios dispečerės nesugeba normaliai atlikti savo pareigų. Tas pats pastebėta per dujovežio virtimą, sunkvežimio partrenktą moterį prie Salininkų ir pan.
Gerai, tąkart dėl dujovežio avarijos nebuvo galima leist eismo viaduku, šitas suprantama. Bet kodėl dėl smulkios avarijos viešojo transporto negalima leisti viaduku? (Troleibusų šiuo atveju neskaitykim)Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.10.20, 22:59.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTodėl, kad dirbančios dispečerės nesugeba normaliai atlikti savo pareigų. Tas pats pastebėta per dujovežio virtimą, sunkvežimo partrenktą moterį prie Salininkų ir pan.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimą2G mano pastebėjimu dirba 4 Neoplanai (gali būti ir daugiau). 994 jei neklystu pirma darbo diena (?).
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąAš mačiau tik 990 ir 994 šiam maršrute šiandien
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMan teko matyti ir netgi važiuoti 992 šiandien 2G.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąPastebėjau, kad 994 ekipažas nemoka naudotis švieslente. Ant jos buvo užrašyta: betriebsfhart .
Comment
Comment