Parašė k0fis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
As irgi ne karta pastebejau, kai vienu metu i stotele atvaziuoja G marsruto sausakimsas autobusas ir ta pacia kryptimi vaziuojantis tuscias troleibusas.
Bukagalviai renkasi G autobusa, nes jis juk "greitasis". Del keliu stoteliu tikrai sutaupoma vos viena kita minute, pats isitikinau ir maciau.
Yra 3 iseitys:
1) pagaliau padazninti G autobusu kursavimo intervala, jau seniai reikejo ta padaryti ir jau seniai matosi kad tam yra poreikis (autobusai vaziuoja sausakimsi); be to juk ir buvo zadet pries ikuriant G marsrutus, jog kursuos kas 3-4 min. Kur pazadai?? Apie 6-7 val. ryto intervalas kartais siekia net 15 min.;
2) dar labiau praretinti stoteles ir stoti geriausiu atveju tik kas trecioje, mikrobai juk budavo is vis stodavo vos ne kas penktoje jei budavo keleiviu (taip butu atsijojami keleiviai bukagalviai-gudruciai, noredami naudotis G autobusu, pedintu kelias stoteles pesciomis);
3) reiso pabaigoje, paskutinese stoteles duris kazkaip naudoti tik islipimui, bet ne ilipimui (nezinau kaip reiktu sutvarkyti sia sistema, maziau tiketinas variantas)Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.05.14, 14:25.
Comment
-
Tokią pačią situaciją papasakosiu, kas buvo penktadienį. Važiavau 1G į centrą ir Santariškėse, Jeruzalėje, Baltupiuose bei Pramogų arenos stotelėje labai daug žmonių grūdosi į šio maršruto autobusą. Kartais, kai man tenka į mokyklą važiuoti 1G/2G/55/75 autobusais, tai Santariškių st. įlipa 5-10 keleiviai, o Jeruzalėje, kai išlipu, tai visi pradeda prie G autobuso durų būriuotis. Tas pats buvo ir grįžtant. Užuot Žalgirio st. išlipant daug žmonių iš autobuso, įlipa dar ir akurat autobusas važiuoja perpildytas iki Santariškių (aš taip spėju, nors 1G važiavau iki Pramogų arenos). Paskui persėdau tada į 36. Nesuprantu, kodėl taip daug žmonių, užuot rinkęsi vietoje 1G 10 ar 53 grūdasi į tą 1G? Niekaip nesuprantu. Tokios pat žmonių grūstys būna ir maršrutuose, kurie kerta Ozą ir Akropolį (5G, 7, 53). Taip pat pastebėjau, kad didelės žmonių grūstys susidaro ir Jeruzalės st. (važiuojant į Santariškes, Balsius) 35, 36, 66, 76 maršrutuose. Aš neapskęsiu tokio bardako ir išvyksiu gyventi į Varšuvą (Lenkija).
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą...grudasi keleiviai-bukagalviai i G marsruta...
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąO jei troleibusai tokie tušti, tai artėja logiška išvada: mažiau troleibusų ir daugiau greitųjų, teisingai galvoju?
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąYra 3 iseitys:
1) pagaliau padazninti G autobusu kursavimo intervala, jau seniai reikejo ta padaryti ir jau seniai matosi kad tam yra poreikis (autobusai vaziuoja sausakimsi); be to juk ir buvo zadet pries ikuriant G marsrutus, jog kursuos kas 3-4 min. Kur pazadai?? Apie 6-7 val. ryto intervalas kartais siekia net 15 min.;
Dar vienas niuansas: dienos metu turėtų dirbti tik ilgi autobusai. Juk piko metu yra pakankamas ilgų autobusų skaičius, tačiau dienos metu autobusai miega, vietoje jų dirba trumpi.
Ir išvis, visuose G maršrutuose dienos metu autobusai turėtų važiuoti bent jau kas 7-8 minutes (išskyrus 6G, ten pakaktų kas 11-12 (o ne kas 15-18 min).
Dažninti G maršrutus piko metu nelabai išeitų, nes nėra tiek autobusų pajėgų. Todėl vienintelė išeitis šiuo metu - stiprinti G maršrutus troleibusais (dažninti T2, T6, T10, T16, T19).
2) dar labiau praretinti stoteles ir stoti geriausiu atveju tik kas trecioje, mikrobai juk budavo is vis stodavo vos ne kas penktoje jei budavo keleiviu (taip butu atsijojami keleiviai bukagalviai-gudruciai, noredami naudotis G autobusu, pedintu kelias stoteles pesciomis);
Nebent Jus manote, kad reikia stoti jau esančio maršruto kas trečioje stotelėje. Tada 1G stotų tik Stotis, Kudirkos aikštė, B. Laurinavičiaus skveras, Kalvarijos, Vaikų ligoninė. Tada jam net nereikėtų tų 18 autobusų, nes jie važinės tuštoki. Be to eliminuojamas Žaliasis tiltas, Trakų st., Baltupiai.
3) reiso pabaigoje, paskutinese stoteles duris kazkaip naudoti tik islipimui, bet ne ilipimui (nezinau kaip reiktu sutvarkyti sia sistema, maziau tiketinas variantas)
Parašė denisas Rodyti pranešimąUžuot Žalgirio st. išlipant daug žmonių iš autobuso, įlipa dar ir akurat autobusas važiuoja perpildytas iki Santariškių (aš taip spėju, nors 1G važiavau iki Pramogų arenos). Paskui persėdau tada į 36. Nesuprantu, kodėl taip daug žmonių, užuot rinkęsi vietoje 1G 10 ar 53 grūdasi į tą 1G? Niekaip nesuprantu.
Nepamiršk, kad keleiviai, įlipantis atkarpoje Stotis - Pramogų arena ir išlipantys Santariškėse, gali laisvai naudotis šiuo maršrutu, nes joks kitas maršrutas iš ten neveža tiesiogiai į Santariškes.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJie nėra bukalgalviai, tiesiog jei žmogus nesidomi viešuoju transportu, jis nežino to, ko žinote Jus.
Išvada nėra logiška: šiuo metu troleibusai kai kuriose atkarpose surenka keleivius tose stotelėse, kur nestoja G autobusas. Pvz., atkarpoje Skalvių st. - Taikos st., 5G pravažiuoja Medeinos, Sūduvių ir Justiniškių žiedo stoteles nestodamas, o 7, 13 ir 18 maršrutų troleibusai ten sustoja. Panaikinus troleibusus, nėra kam aptarnauti šių stotelių.
Dienos metu juos tikrai reikėtų dažninti. Pvz., 1G neužtenka kas 10 minučių, galėtų kursuoti bent jau kaip 5G kas 7-8 minutes dienos metu.
Dar vienas niuansas: dienos metu turėtų dirbti tik ilgi autobusai. Juk piko metu yra pakankamas ilgų autobusų skaičius, tačiau dienos metu autobusai miega, vietoje jų dirba trumpi.
Ir išvis, visuose G maršrutuose dienos metu autobusai turėtų važiuoti bent jau kas 7-8 minutes (išskyrus 6G, ten pakaktų kas 11-12 (o ne kas 15-18 min).
Dažninti G maršrutus piko metu nelabai išeitų, nes nėra tiek autobusų pajėgų. Todėl vienintelė išeitis šiuo metu - stiprinti G maršrutus troleibusais (dažninti T2, T6, T10, T16, T19).
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTada prašau paaiškinti man šitokią situaciją : į stotelę atvažiuoja tuščias ilgas 16 maršrute, įlipa ~5 keleiviai; beveik tuo pačiu laiku į stotelę atvažiuoja trumpas sausakimšas 2G, visi grūdasi į jį ir dar rėkia ''praleiskit, praeikit!''.
Mūsų VMS, SĮSP tikrai nerūpi kelionės patogumas. Juk neseniai taip ''besinaudojantis VT'' K. Lubys buvo nupaparacintas naudojant tarnybinę mašiną savo reikmėms. Nepamenat jo žodžių ''kasdien naudojuosi VT, žinau kur, kas ir kada''? Ne?
Comment
-
Labai nemaloniai nustebau paskaitęs kai kurių „VT entuziastų“, vadinančių kai kuriuos keleivius ne itin maloniais žodžiais. Iš kur jumyse tas netvardomas pyktis? Tikėjausi daugiau savivokos - juk turėtumėte suprasti, kodėl keleiviai grūdasi ž lipa į pirmiausią jiems tinkantį transportą. Ne visi turi marias laiko laukti kito. Be to, kai kurie keleiviai yra atsitiktiniai ir jie vietoje nebevažiuojančio maršrutinio taksi renkasi greitąjį maršrutą, nes lėtieji jų poreikių netenkina. Jie gali ir nežinoti, kad kelionės laiko skirtumas yra labai menkas. Kiekvienas žmogus renkasi tai, kuo jis nori važiuoti ir tai jo asmeninis pasirinkimas. Ne žmogus turi taikytis prie sistemos, bet sistema, kurią prižiūri ir kuria, turi būti derinama prie keleivių. Tad siūlau permąstyti tai, ką čia prikalbėjote ir atsiprašyti (tinka ir viešai). VT entuziastui rūpi VT, o be keleivių nebūtų VT (ir atvirkščiai). Save ir kitus gerbiantis VT entuziastas tiesiog negali šitaip įžeidinėti keleivių, nes tai dalis VT, kuriuo jis domisi, sistemos dalis. Tad nei garbinga, nei profesionalu šitaip elgtis. Sakyčiau, toks elgesys menkina tikrųjų VT entuziastų vardą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąLabai nemaloniai nustebau paskaitęs kai kurių „VT entuziastų“, vadinančių kai kuriuos keleivius ne itin maloniais žodžiais. Iš kur jumyse tas netvardomas pyktis? Tikėjausi daugiau savivokos - juk turėtumėte suprasti, kodėl keleiviai grūdasi ž lipa į pirmiausią jiems tinkantį transportą. Ne visi turi marias laiko laukti kito. Be to, kai kurie keleiviai yra atsitiktiniai ir jie vietoje nebevažiuojančio maršrutinio taksi renkasi greitąjį maršrutą, nes lėtieji jų poreikių netenkina. Jie gali ir nežinoti, kad kelionės laiko skirtumas yra labai menkas. Kiekvienas žmogus renkasi tai, kuo jis nori važiuoti ir tai jo asmeninis pasirinkimas. Ne žmogus turi taikytis prie sistemos, bet sistema, kurią prižiūri ir kuria, turi būti derinama prie keleivių. Tad siūlau permąstyti tai, ką čia prikalbėjote ir atsiprašyti (tinka ir viešai). VT entuziastui rūpi VT, o be keleivių nebūtų VT (ir atvirkščiai). Save ir kitus gerbiantis VT entuziastas tiesiog negali šitaip įžeidinėti keleivių, nes tai dalis VT, kuriuo jis domisi, sistemos dalis. Tad nei garbinga, nei profesionalu šitaip elgtis. Sakyčiau, toks elgesys menkina tikrųjų VT entuziastų vardą.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą2ia 50/50 tiesos ir melo. Tiesa - jeigu važiuoji pirmą kartą, nebežinai kas kur kada, tai ir lipi į pirmą tinkanti. Tai pateisinama. Tačiau kai važiuojama kasdien, ir žmogus mato, jog į stotelę atvyko troleibusas, o prie šviesoforo laukia greitasis - kai kurie vistiek važiuos greituoju, atseit ''sutaupysim laiko'', kai aš dukart mačiau, kaip troleibusas aplenkė greitajį. Troleibusas vėlavo kažkur 10 min, spaudė iki 60 km/h. Greitasis pavijo troleibusą tik ''ne G stotelėje''. Čia sutaupom laiko? Antra - Laisvės prospekte transportas važiuoja kas 3-6 min. Palaukti tikrai nėra bėdos, nebent kažkos extra atvejis. Galų gale, čia žmogaus valia - važiuoti susispaudusiam, su sugandinta nuotaika, bet greičiau, ar lėčiau, bet ''būnant karaliumi troleibuse''.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad ir kokį pasiteisinimą ar situaciją sugalvotum, nevalia kvailiais vadinti žmonių. Tai tiesiog nederamas ir nepateisinamas elgesys. Ypač kalbant apie VT entuziastus, kurie piktuoju kalba apie keleivius. Tai tiesiog apgailėtina.
Nezinau kam Jus atstovaujate, bet is Jusu puses matomi akivaizdus interesai ginti dabartine VT sistema ir sakyti, "kad viskas yra puiku".
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad ir kokį pasiteisinimą ar situaciją sugalvotum, nevalia kvailiais vadinti žmonių. Tai tiesiog nederamas ir nepateisinamas elgesys. Ypač kalbant apie VT entuziastus, kurie piktuoju kalba apie keleivius. Tai tiesiog apgailėtina.Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.05.15, 14:40.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąAr jis vežioja picas?
Comment
Comment