Man rodos, 87 maršrutas regi pirmą kartą Solarį, šiandien šiam maršrute - 957 . 65 866.
Greičiausiai parke kažkoks sugedo tai dėl to išleido 866 į 65. Nes 187 vairuotojas sakė, kad mechnanikai liepia imti bet kurį, koks dar važiuoja, nes didžioji dalis autobusų negali važiuoti.
Logiškai mastant Vilniaus parkas turetu nurašyti seniausius autobusus o ne 2000metu dujinius ar kokius turi. Tai rodo kad prastai dirba remonto zona ir vairuotojei nepriziuri savo transporto.
Logiškai mastant Vilniaus parkas turetu nurašyti seniausius autobusus o ne 2000metu dujinius ar kokius turi. Tai rodo kad prastai dirba remonto zona ir vairuotojei nepriziuri savo transporto.
Kad visi dujiniai yra 97-99 metų gamybos, t.y. iki 2000-ųjų metų
Tai taip, Kaune tokių metų Den ir DAF atrodo kurkas geresnės buklės autobusai, Tad manau VAP dirbtuvės arba labai prastai dirba arba vairuootojei labai greit sulaužo autobusus. Kad ir VAP turi 93-96metų dyzelinių MB , juos tikrai galima būtų nurašyti pagal amžių.
Tai taip, Kaune tokių metų Den ir DAF atrodo kurkas geresnės buklės autobusai, Tad manau VAP dirbtuvės arba labai prastai dirba arba vairuootojei labai greit sulaužo autobusus. Kad ir VAP turi 93-96metų dyzelinių MB , juos tikrai galima būtų nurašyti pagal amžių.
MB kad ir 1995 metų nepalyginamai geresnis nei Karosos, Saffle ir pan. Įsėskit į 1995 MB, o po to į Karosą, tai iškart MB pasirodys kokių 2000 metų.
Logiškai mastant Vilniaus parkas turetu nurašyti seniausius autobusus o ne 2000metu dujinius ar kokius turi. Tai rodo kad prastai dirba remonto zona ir vairuotojei nepriziuri savo transporto.
Jūs neįsivaizduojate kokios būklės yra tie jūsų minimi dujiniai 2000m. Jie jau atvažiavo nusibaigę į Vilniu. Kitas dalykas yra tai, kad vairuotojas pats turi prižiurėti mašiną. Kartais paraiškos dėl remonto neužtenka.
Karosos beintjau "eina" gerai. Kiek tenka pravažiuoti tai juos tom ir išsiskiria, kad traukos ir greičio jom netrūksta, nors ir senos jau. Tai aš jau geriau tokiu autobusu važiuosiu, nei naujesniu kuris velkasi kaip vežlys.
Karosos beintjau "eina" gerai. Kiek tenka pravažiuoti tai juos tom ir išsiskiria, kad traukos ir greičio jom netrūksta, nors ir senos jau. Tai aš jau geriau tokiu autobusu važiuosiu, nei naujesniu kuris velkasi kaip vežlys.
Velkasi ne autobusas, o vairuotojas, kuris jį vairuoja.
Velkasi ne autobusas, o vairuotojas, kuris jį vairuoja.
Velkasi ir autobusai, ypač seni dujiniai. Ūžia be proto, pavarą kol permeta ir kita stotele privažiuoja. Na bent mano akimis, nemaža dalis senų dujiniu yra didesni lavonai nei karosos, tik, kad atrodo gražiau.
Gegužės 11 dieną nuo 9 valandos iki 15:30 a88 nevažiavo Gedimino prospektu (st. Lukiškių aikštė, st. Mažasis teatras), o važiavo Pamėnkalnio gatve. Aš nepastebėjau, kad būtų kur nors pranešta (apart SĮSP tinklalapio ir stotelių), o Jus?
Gegužės 11 dieną nuo 9 valandos iki 15:30 a88 nevažiavo Gedimino prospektu (st. Lukiškių aikštė, st. Mažasis teatras), o važiavo Pamėnkalnio gatve. Aš nepastebėjau, kad būtų kur nors pranešta (apart SĮSP tinklalapio ir stotelių), o Jus?
P.S. Išvažiuokite pagaliau į Vilnių ir nustebsite - stotelėse informacija skelbiama.
Nu kad šiuo atveju jis teisus. Pasikeitus Lukiškių maršrutų trasoms, skelbimai buvo pakabinti tik Lukiškių žiede, Kražių st. ir Konstitucijos pr. Žaliojo tilto kryptimi. Joks sveiko proto žmogus nelauks specialiai 60 maršruto (vienintelio, kuriam galioja minėti skelbimai) Konstitucijos prospekte centro kryptimi. O kad priešinga kryptimi nevažiuos net 3 maršrutai - jokios informacijos: nei Operos ir baleto teatro st., nei Žaliajame tilte. Rezultatas paprastas - iš 43/52/56 Kražių st. išlipa visi likę (jei tokių išvis būna) keleiviai ir toliau autobusas važiuoja išvis tuščias arba su pora keleivių, kurie šiaip tai laukė 40 ar 73. Dabar 56 savaitgaliais išvis galėtų nevažiuoti - keleivių praktiškai nėra.
Comment