Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Noriu paklausti, kas per autobusas buvo 098? Kodėl jį nurašė? Apie jį informacijos irgi mažai.
    Tai buvo midi klasės autobusas, tačiau jį nurašė todėl, kad tuo metu nebuvo daug jam skirtų maršrutų. Dabar jis tikrai pasitarnautų, bet tada nebuvo reikalingas.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Mettal dar vasarį įkelė naujo keturdurio dvigubo MB nuotrauką 2-ajame parke. Kur jis dingo? Fotobuse apie tai ne žodžio.
      Šitas
      http://fotobus.msk.ru/vehicle/657597/#n765125

      Comment


        Taigi, jei gerai supratau, jis ''pasisvečiavo'' šalia 2-ojo parko tvoros, o vėliau nuvyko pas Meteorit Turą į Visaginą? Keista...
        P.S. Kitoks_Brolis, ačiū. Gaila, jog nurašė, palyginus jaunas buvo...

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Taigi, jei gerai supratau, jis ''pasisvečiavo'' šalia 2-ojo parko tvoros, o vėliau nuvyko pas Meteorit Turą į Visaginą? Keista...
          Ne šalia tvoros, o pačiame parke. Jam ten kažkokį remontą atliko. Bet tikrai - keista.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Siandien ryte Vilniaus oro uoste maciau dirbanti Berkhof valst. Nr. EON 229, buves garazinis VVT 179, tai galima daryt isvada, kad i gatves pa kol kas jis nebeisvaziuos.

            Comment


              Airike maciau du buve VVT baltieji autobusai. Viduj dar kabo iskabos apie parduodamus bilietus

              Comment


                169 ir 179.

                Comment


                  2014-04-23 d. 881 iš rezervo dirba 36 nuo 8:45 val.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    2014-04-23 d. 881 iš rezervo dirba 36 nuo 8:45 val.
                    Kad sistema 36-am marsrute rodo 799, 907, 837, 794 /\
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Peizazas
                      Lenkams nebereikia Berkhof'ų tai dalį atidavė Vilniui (Pats mačiau tuos kurių VVT neturėjo) ir dalį išnuomojo VVT.
                      Čia kurie tokie Berkhofai, kurių VVT neturėjo?

                      Beje, VVT perka 10 ilgų dyzelinių autobusų. Sprendžiant iš http://www.vilniausviesasistransport...elbti-pirkimai paskelbtos informacijos, per tas 12 dienų, kada galima teikti siūlymus, bus nupirkti tie patys Berkhofai.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Keleiviai nepatenkinti Berkhofais, tačiau VVT juos vis tiek perka, nice. Nejaugi rinkoje nėra kitų naudotų ilgų autobusų.

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Kad sistema 36-am marsrute rodo 799, 907, 837, 794 /\
                          Tai jau pataisė sugedusį autobusą ir 881 grįžo į parką.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Keleiviai nepatenkinti Berkhofais, tačiau VVT juos vis tiek perka, nice. Nejaugi rinkoje nėra kitų naudotų ilgų autobusų.
                            Kuom keleiviai nepatenkinti Berkhofais? Šie autobusai yra žemagrindžiai ir turi būti keleiviams patogūs.

                            Comment


                              Parašė denisas Rodyti pranešimą
                              Kuom keleiviai nepatenkinti Berkhofais? Šie autobusai yra žemagrindžiai ir turi būti keleiviams patogūs.
                              Transporto priemonės patogumas skaičiuojamas ne vien dėl to ar ji yra žemagrindė ar ne. Interjeras, eksterjeras, patogios sėdynės, sėdynių kiekis, patogios erdvės stovintiems keleiviams, turėklų kiekis ir jų patogumas, pakabos minkštumas, garso izoliacija ir t.t.
                              Berkhof autobusai statistiškam keleiviui gražūs tik eksterjeru. Tačiau visi kiti niuansai varo keleivius iš proto ypač GRA maršrutuose. Netikite, įlipkite į autobusą ir paklausinėkite keleivių, padarykite apklausą ir pasidalinkite rezultatais.

                              Comment


                                Šiandien 970 34.
                                Kada išleis visus likusius ispaniškus autobusus į gatves?

                                Comment


                                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                  Transporto priemonės patogumas skaičiuojamas ne vien dėl to ar ji yra žemagrindė ar ne. Interjeras, eksterjeras, patogios sėdynės, sėdynių kiekis, patogios erdvės stovintiems keleiviams, turėklų kiekis ir jų patogumas, pakabos minkštumas, garso izoliacija ir t.t.
                                  Berkhof autobusai statistiškam keleiviui gražūs tik eksterjeru. Tačiau visi kiti niuansai varo keleivius iš proto ypač GRA maršrutuose. Netikite, įlipkite į autobusą ir paklausinėkite keleivių, padarykite apklausą ir pasidalinkite rezultatais.
                                  Man kaip tik labai patogus pasirode, gal tik sedimu vietu mazai, bet uztat patogus praejimai, talpaus autobuso ispudi daro.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Man kaip tik labai patogus pasirode, gal tik sedimu vietu mazai, bet uztat patogus praejimai, talpaus autobuso ispudi daro.
                                    Kauno Berkhof Europa skiriasi nuo Vilniaus Berkhof Jonckheer-G, ir, kaip nekeista, Kauno autobusai patogesni.
                                    Lyginant su Kauno trumpais Berkhof Jonckheer, Kauno autobusų salono išplanavimas irgi patogesnis. Jau nekalbu apie sėdynių kokybę. Na o turėklų kiekis mažas ir ten, ir ten.
                                    Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2014.04.23, 16:56.

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Kauno Berkhof Europa skiriasi nuo Vilniaus Berkhof Jonckheer-G, ir, kaip nekeista, Kauno autobusai patogesni.
                                      Lyginant su Kauno trumpais Berkhof Jonckheer, Kauno autobusų salono išplanavimas irgi patogesnis. Jau nekalbu apie sėdynių kokybę. Na o turėklų kiekis mažas ir ten, ir ten.
                                      As kalbėjau apie vilnietiskus

                                      Comment


                                        Aš kai pirmakart važiavau Berkhofu, tai nepatiko kad labai mažai sėdimų vietų ir variklio agregatai salone. Gal dar interjeras. Bet patiko, jog turėklai ''anti-slidūs''.

                                        Comment


                                          Pagal realaus laiko sistemą šiandien 115-am maršrute dirbo Citroen Jumper #930
                                          53-am #597, #870
                                          24-am piko metu dirbo #771
                                          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2014.04.23, 20:49. Priežastis: Papildymas
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X