275 esu įpratęs matyti 7 maršrute, tačiau šiandien jis dirba 5G.
16 maršrute didesnis netikėtumas yra ne 873, o 852.
19 maršrutu - 716, 839 (du trumpi).
55 maršrutu - 057.
74 maršrutu dirba tik vienas ilgas autobusas: 429, 935, 936, 794, 846, 789, 811.
116 maršrutu - 066.
1. Visi šitie rašynejimai jau pradeda panašėti į didžiausio plauko nesąmones.
873 tai ilgas heuliez, ilgame maršrute. Nieko neįprasto. http://fotobus.msk.ru/vehicle/82985/#n90209
2. 19 maršrutu jau gerą pusmetį dirba porą trumpų autobusų, tai susiję su 82 maršruto atidarymu.
1. Visi šitie rašynejimai jau pradeda panašėti į didžiausio plauko nesąmones.
873 tai ilgas heuliez, ilgame maršrute. Nieko neįprasto. http://fotobus.msk.ru/vehicle/82985/#n90209
2. 19 maršrutu jau gerą pusmetį dirba porą trumpų autobusų, tai susiję su 82 maršruto atidarymu.
Gerbiamasis, nesuprantu kodėl Jus nerimaujate. Kažkas nepatinka - parašykite asmeninę žinutę. Jeigu šitie pastebėjimai visada sulaukia aršios Jūsų kritikos, tada tikrai nesuprantu kas turėtų būti rašoma šioje temoje. Dar vienas niuansas - nepatinka tik Jums.
Mano filosofija tokia: jeigu autobusas ilgą laiko tarpą dirba viename maršrute, o vėliau pasirodo kitame - galima tai ir paminėti.
Pvz., 057 ištisas savaites dirbdavo 6G maršrute, o šiandien pasirodė 55. Nepriklausomai nuo to, kad ilgas autobusas dirba maršrute, kur dirba ilgi autobusai ir šis maršrutas aptarnaujamas 1 poskyrio (kaip ir 057, priklausantis pirmam poskyriui).
873 išvis nesu minėjęs, taip kad gadinate nervų ląsteles veltui.
19 maršrutu įprasta, kad dirba dvi ilgos TP ir viena trumpa. Šiandien pastebėjau, kad dvi trumpos mašinos (gal pakeitė sugedusį ilgą autobusą).
74 maršrutu galėtumėm pasivažinėti ir pats piko metu, nes matosi, kad nesate gerai susipažinęs su situacija. 6G visiškai ne prie ko, nes tie keleiviai, kurie važiuodavo link Stoties, taip ir važiuoja 74 maršrutu (o tokių pilnas ilgas autobusas). Tuo labiau, kad deklaruojama, jog 74 maršrutu turėtų dirbti 4 ilgos mašinos. Visgi jeigu buvo taip nustatyta, reiškia keleivių tikrai yra. Suprasčiau, jei dirbtų tik 3 ilgos mašinos, bet viena - ganėtinai nesąmoninga ir neatsižvelgiama į keleivių patogumą (be abejo, jeigu parkas turėtų tas dvi ilgas mašinas).
Dėl 116: manyčiau, kad tai, galbūt, net pirmas atvejis, kai šituo maršrutu dirba būtent VanHool markės autobusas, todėl nereikia sekti pasakos be galo apie "trumpas trumpam, ilgas ilgam".
Norėčiau kreiptis į Mettal: kokiu tikslu buvo sukurta ši tema ir kokia informacija turėtų būti joje aprašoma? Galbūt gerbiamasis Skaičiai yra teisus ir mano pastebėjimai tik trukdo šios temos vystymui ir atima jūsų visų laiką.
Mano pozicija buvo ir bus tokia: čia reikia rašyti tik neįprastus reikšmingus pastebėjimus, gedimus ar pan. Jeigu kas norės pažiūrėti kas kur dirba, tam yra realaus laiko sistema. O šiuo metu pastebiu tendenciją, kad rašoma viskas iš eilės, bet tikrai retų įdomių atvejų parašoma toli gražu ne visada. Ir tai liečia netik jus.
Norėčiau kreiptis į Mettal: kokiu tikslu buvo sukurta ši tema ir kokia informacija turėtų būti joje aprašoma? Galbūt gerbiamasis Skaičiai yra teisus ir mano pastebėjimai tik trukdo šios temos vystymui ir atima jūsų visų laiką.
Tema skirta būtent stebėjimui: įdomiems įvykiams ar kokioms nors specifinėms diskusijoms, kurios neįsipaišo į Vilniaus VT temą. O neįsipaišo todėl, kad tik kai kuriems forumo nariams yra suprantama, kuo tas ar anas yra įdomu.
Dėl šventos ramybės, pageidautina būtų iškart parašyti, kuo ypatingas tas ar anas punktas. Tai ypač galioja jūsų žinutėms, nes ne visur ir aš suprantu, kodėl buvo verta paminėti tą ar aną.
Kad ir tas pats 057 - ilgas autobusas iš 1 poskyrio dirba jam priklausančiame maršrute ir greičiausiai pagal šiam mėnesiui suplanuotą grafiką.
066 VanHool 116 maršrute pakeitė Noge Sprinter, bet toks autobusas čia yra ne naujiena. Užtat tai, kad 066 vakar dirbo 11, niekam nebuvo įdomu, nors šiame maršrute Van Hool nebedirbo tikrai ilgą laiką.
<..> 2. 19 maršrutu jau gerą pusmetį dirba porą trumpų autobusų, tai susiję su 82 maršruto atidarymu. <...>
Kad tą gerą pusmetį 19-am maršrute dirba tik vienas trumpas autobusas (3 grafiku). 1 (žemagrindis) ir 2 (paprastas vėlyvasis) aptarnaujami ilgų mašinų. Kaip ir minėjau, 839, dirbęs 2-u grafiku, pakeitė dirbusią 215-ą Karosą. Kaip ir prieš + 2 savaites dirbo dvi trumpos mašinos - 753 ir dar kažkuri
Kas čia neįprasto dėl a16? Matomai bus arba pertrauktas, arba pakeitęs vieną iš trumpų - 848 (?) arba 852
Iš tikrųjų 873 dirba pamaininiu A16 grafiku. Šis autobusas nėra neįprastas šiame maršrute tais mėnesiais, kai jį aptarnauja 1 poskyris (šiuo metu būtent taip ir yra). Beje, šiuo autobusu dirba vairuotojas, kuris mėgsta gerai paspausti akceleratoriaus pedalą. Pamenu, kartą, kai lapkričio mėnesį važiavau šiuo autobusu A12 maršrutu link Skaidiškių, važiuojant į Liepkalnio kalną jis, galima sakyti, stačiausioje įkalnės dalyje (pradedant nuo tos vietos, kur šalia kelio yra parduotuvė "IKI") aplenkė 82 maršrutu dirbusį Volvo 7700 (kuris važiavo tokiu greičiu, kaip įprastai autobusai į šį kalną važiuoja - apie 30 km/h), ir iki prieš sankryžą su Minsko pl./Žirnių g susidariusio nedidelio kamščio spėjo grįžti į pirmąją juosta, kuriuo ir A82 važiavo, pasiekęs apie 50 km/h greitį (buvo įsijungusį paskutinė (turbūt ketvirtoji) pavara, ko nesu regėjęs važiuojant triašiam autobusui į tokią įkalnę). Pažymėtina, jog 873 prieš įkalnę nebuvo įsibegėjęs, iki pradedant lenkimą jis važiavo paskui A82 tokiu pačiu (apie 30 km/h) greičiu. Nesitikėjau, jog Heuliez autobusai taip gerai "traukia"...
7 maršrutu dirba pirmo poskyrio autobusas 176.
8 maršrutu dirba antro poskyrio autobusas 501.
10 maršrutu dirba 3 antro poskyrio autobusai: 500, 846, 866.
8 maršrutu dirba antro poskyrio autobusas 501.
10 maršrutu dirba 3 antro poskyrio autobusai: 500, 846, 866.
500 yra be savininkų, todėl gali dirbti praktiškai bet kur. 846 yra 1 poskyrio, paprastai būna pertraukiamais grafikais.
O dėl 501 tai nusišnekėjot - jis 8 maršruto pertraukiamame grafike "sėdi" mažiausiai metus.
Comment