Viskas paprasta - kam remontuoti sugedusius autobusus, kai atėjo 19 naujų. Juk tada galima kelias dienas pasėdėti prie kompo ir žaisti kortų žaidimus.
Juk čia akivaizdžiai matosi - kuo daugiau autobusų parkas gauna naujų autobusų ar jų atsilaisvina perdavus maršrutus privatininkams, tuo sunkiau surasti ką nors, ką galima išleisti į maršrutus. O juk nė vieno autobuso nenurašė.
5 maršrutu dirba vien tik Solariai: 959, 963, 962 ir 964.
17 maršrutu dirba "Naujosios Vilnios autobusas" 757.
21 maršrutą aptarnauja "jaunimas": 961, 948 ir 949.
27 maršrutu, atrodo, pirmąkart dirba Solaris - 958.
28 maršrute "Ridvijai" talkina 028 (asmeniškai nesu matęs dar 028 šiame maršrute, galbūt ir klystu).
46 maršrute tokia pati situacija, kaip ir 21 maršrute: 942, 965, 967, 946, 941, 945 ir 960.
87 maršrute pasirodė 807.
Pastebėjau, jog su T7 maršruto tvarkaraščiu panaši situacija, kaip ir su T2: internete rodo, jog darbo dienomis važiuoja 3 žemagrindžiai troleibusai, o Stoties stotelėje - jog 5. Įdomiausia, kad visi jie važiuoja vienas paskui kitą arba beveik vienas paskui kitą, tik vairuotojų pietų metu yra kitaip (čia pagal abu tvarkaraščių variantus taip gaunasi). Tai liečia ir T2 tvarkaraščius. Įdomu, kodėl žemagrindžiai, taip sakant, sustumiami į vieną krūvą?
17 maršrutu dirba "Naujosios Vilnios autobusas" 757.
ssnaiperis minėjo, kad 757 autobuso ekipažas bus gavęs 955. Taigi, jis, turbūt, jau nebe "Naujosios Vilnios autobusas".
O 955-ąjį beveik drąsiai galima tokiu pavadinti (matyt, Vilnietizz buvo teisus), nes nuo 2014.01.31, kai pradėjo važinėti, jis tik dvi arba tris dienas dirbo ne 18-ame maršrute (2014.02.01 – 10-ame, 2014.02.08 neužfiksvau, šiandien dirba 36-ame).
Kad nepanašu. 757 kaip dirbdavo 14, 67 maršrutais, taip ir dirba. 955 galėjo gauti kažkas, kas pastoviai "sėdėjo" 18 maršrute, t.y. kokių 497, 499 brigados.
757 ekipažas toks pat kaip ir buvo, jie Solario kol kas negavo, Jūsų informacija klaidinga. 955 tiesiog dažnai tada dirbo 18 maršrutu, todėl susidarė klaidinga nuomonė.
Ką tik pastebėjau realaus laiko sistemoje, jog 550 Mercedesas stovi Verkių parke. Reiškia jis jau kažkuris laikas kaip yra grąžintas iš 2TP Viršuliškėse
Ryto stot. 49 842 jau stovi kuris laikas su įjungtu avariniu, išlaipinti visi (5) keleiviai, matyt sugedo?
Jei tai būtų paskutinis reisas,ar būtų atsiunčiamas kitas autobusas pabaigti maršrutą? Ar keleiviai būtų palikti ant "ledo" ?
Ryto stot. 49 842 jau stovi kuris laikas su įjungtu avariniu, išlaipinti visi (5) keleiviai, matyt sugedo?
Jei tai būtų paskutinis reisas,ar būtų atsiunčiamas kitas autobusas pabaigti maršrutą? Ar keleiviai būtų palikti ant "ledo" ?
Rezerviniai autobusai važiuoja tik nuo pradinės (galinės) stotelės, o ne nuo tos stotelės, kur sugedo ankstesnis autobusas. Jei tai būtų paskutinis reisas rezervinio autobuso nebūtų.
Čia jau labiau filosofinis klausimas, nes viskas priklauso nuo maršruto ir nuo dispečerių.
Vakarietiškai mąstant, rezervas atvažiuoti turėtų, bet konkrečiai šiuo atveju jo tektų laukti ilgokai. Tarkim pačiu paskutiniu 77 maršruto Ateities g. - Riešė reisu (kitą dieną jis buvo pakeistas 112 rajoniniu), kaip tyčia sugedo autobusas. Pakaitinis autobusas, nors ir vėluodamas 15-20 min., atvažiavo.
autobusas36, rezerviniai neretai darbą pradeda nuo ten, kur yra patogiau vairuotojui, t.y. nereikės vytis grafiko. Esu matęs, kaip 46 pradeda darbą apsisukęs Pašilaičių žiede, o 24 - nuo Pakalniškių st., apsisukęs tarp Pakalniškių ir Baldų stotelių.
Čia jau labiau filosofinis klausimas, nes viskas priklauso nuo maršruto ir nuo dispečerių.
Vakarietiškai mąstant, rezervas atvažiuoti turėtų, bet konkrečiai šiuo atveju jo tektų laukti ilgokai. Tarkim pačiu paskutiniu 77 maršruto Ateities g. - Riešė reisu (kitą dieną jis buvo pakeistas 112 rajoniniu), kaip tyčia sugedo autobusas. Pakaitinis autobusas, nors ir vėluodamas 15-20 min., atvažiavo.
autobusas36, rezerviniai neretai darbą pradeda nuo ten, kur yra patogiau vairuotojui, t.y. nereikės vytis grafiko. Esu matęs, kaip 46 pradeda darbą apsisukęs Pašilaičių žiede, o 24 - nuo Pakalniškių st., apsisukęs tarp Pakalniškių ir Baldų stotelių.
Už tat keleiviams yra nepatogu laukti autobuso visą valandą šaltyje ir prastame ore. Turėtų važiuoti nuo ten kur sugedo ankstesnis autobusas ypač tuose mikrorajonuoe, kur nėra jokių kitų maršrutų. Ne pirmą kartą teko nesulaukti nei prieš paskutinio nei paskutinio autobuso iš darbo ir jo nepakeitė joks kitas autobusas iš rezervo tiesiog buvo nutrautkas maršrutas st. ožkiniai arba Birelių žiedas ir į priešpaskutinius ir į paskutinius autobusų reisus rezervinių autobusų nesiunčia.
Už tat keleiviams yra nepatogu laukti autobuso visą valandą šaltyje ir prastame ore. Turėtų važiuoti nuo ten kur sugedo ankstesnis autobusas ypač tuose mikrorajonuoe, kur nėra jokių kitų maršrutų. Ne pirmą kartą teko nesulaukti nei prieš paskutinio nei paskutinio autobuso iš darbo ir jo nepakeitė joks kitas autobusas iš rezervo tiesiog buvo nutrautkas maršrutas st. ožkiniai arba Birelių žiedas ir į priešpaskutinius ir į paskutinius autobusų reisus rezervinių autobusų nesiunčia.
Aš nesuprantu ir tos taisyklės iškarto visus išlaipinti, pvz vakar lijo, buvo vakaras ir išvarė visus keleivius iš autobuso, kad jie lietuje lauktu kito autobuso, nors tas sugedęs autobusas stovėjo ir laukė tech. pagalbos iki puse 12. Tai kodėl neleisti keleiviam viduje šiltai pasedėti ir palaukti, kol atvažiuos sekantis?
Comment