Tada viskas suprantama: VVT neturi techniškai tvarkingų autobusų (tik nauji MAN ir, galbūt, Volvo), neturi pinigų net remontui, VMS neturi tiek pinigų, kad galėtų skirti juo bent jau visų autobusų remontui. Tada logiška: VVT gauna naujus Solaris bei Castrosua, nurašo visą neveikiantį chlamą (virš 100 autobusų), VMS skelbia konkursus privatininkams. Išvada: mokėti privatininkams yra pigiau finansiškai, negu pirkti ar net tiesiog remontuoti senus autobusus.
Taip. Privatininkai patys sau perka autobusus ir patys juos remontuoja. O kad jie gali eiti į minusą - čia jau jų problema. Savivaldybė su jais pagal sutartis pilnai atsiskaito.
Pala, jeigu savivaldybė su dabartiniais privatininkais pilnai atsiskaito, tai kaip tuomet su buvusiais privatininkais (Kolegita bei Centvaliu)? Su jais irgi laiku būdavo atsiskaityta, ar nenoriai buvo atsiskaitoma?
2013-11-22 d. sugedo MB Cito dirbęs 65 važiuojant iš Birelių link Ožkinių prieš (sankryžoje Krakiškių g., Žaliųjų ežerų g.). Liko dirbti tik vienas 807.
Neįvyko šie 65 reisai iš Balsių mokyklos 17:22 val., link Ožkinių, ir 18:00 val., link Pagubės, Birelių. Greičiausiai neįvyks reisas link Ožkinių ir 18:47 val., nes į 65 neatsiuntė jokio rezervinio autobuso.
2013-11-25 d. 8:30 val., St. Balsių mokykla sugedo 188 dirbęs 65 maršrutu. Ir šuo metu jis stovi stotelėje Balsių mokykla.
1 grafiku 65-me maršrute dirba 895
65 iš rezervo dirba 821
Paskutinis taisė Naujaneriai; 2013.11.25, 09:25.
Priežastis: pridėtas rezervinis.
Šiandien iškritęs sniegas, manau daug kur sukėlė didesnes spūstis nei įprasta, greitieji autobusai vėlavo. Įdomu, kas bus žiemą, kai pvz.: naktį pridrebia daug sniego ir per rytinį piką vėlavimas maršrutų chaotiškas ypač G maršrutuose nes keliai snieguoti visi, štai (na šiek tiek nukrįpstu nuo temos atleiskit) >> http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=63369024 savaitgalį sniego užvertimas, o jei kokį penktadienį pridrėbtų tai ir būtų tikras chaosas keliuose Vilniaus
Karosa 444, 55 maršrutas. Sugedo Ryto st. 20:30. Kaip supratau sugedo vairo mechanizmas, nes visas galas autobuso pradėjo lipti ant šaligatvio. O vairuotojas kažka žiurėjo prie galinių ratų. Buvau kaip tik stotelėjė, bet neturėjau telefono.
Įtarčiau, jog lūžo rėmo lankstas, liaudyje vadinamas "maniežas". Kadangi karosa varoma III tiltu, todėl priekabą užmetinėjo ant šaligatvio. Nedažnai pasitaikanti bėda, ir dažniausiai taip nutinka, kai nėra padoraus tepimo taško lankstui tepti.
Įtarčiau, jog lūžo rėmo lankstas, liaudyje vadinamas "maniežas". Kadangi karosa varoma III tiltu, todėl priekabą užmetinėjo ant šaligatvio. Nedažnai pasitaikanti bėda, ir dažniausiai taip nutinka, kai nėra padoraus tepimo taško lankstui tepti.
Galbūt, nes priekis sau, galas sau. Tech pagalba dabar irgi palindus po galiniu tiltu kažką žiūri.
Comment