Šiandien ~9:20 stotyje buvo techninės pagalbos vilkikas, kuris lyg tai ratą taisė 197 Noge mikroautobusui, kuris dirbo 61 maršrutu. O iš rezervo atvažiavo raudonasis Citroen Jumper #931, kuris ir pakeitė sugedusįjį 197
Klausimas ar nepastoviai jis ten bus nuo šiol, išstūmęs kažkokį "chlamą"?
Jis po labai rimto remonto grįžo. Gali būti, kad 2-as maršrutas, tai tik bandomieji važiavimai. Nors sunku pasakyti, ar trečiame maršrute buvo tikrai reikalingas žemagrindis troleibusas.
Noriu paklausti: ar atidarius viaduką virš Žirnių gatvės, jau juo važiuoja 2 maršruto autobusai?
Tikrai ne - anot realaus laiko sistemos, vienas iš 2 maršruto autobusų dabar apsisauka Naujininkų viaduke. Be to, Tyzenhauzų stotelė link Oro uosto liko senoje vietoje, o nusukimas į Vikingų gatvę yra dar prieš ją.
Tikrai ne - anot realaus laiko sistemos, vienas iš 2 maršruto autobusų dabar apsisauka Naujininkų viaduke. Be to, Tyzenhauzų stotelė link Oro uosto liko senoje vietoje, o nusukimas į Vikingų gatvę yra dar prieš ją.
Autobusai, jau važiuoja per nauja viaduką ir Tyzenhauzų stotelė link Oro uosto čia ne prie ko, jokio nusukimo į dubliojančia gatvę niekas nedaro. Iš karto už naujo viaduko yra įvaža į jį.
Ketvirtadienį ir penktadienį (10, 11d.) 75 maršrute dirbo po 1 trumpą autobusą (kiti ilgi), Ketv. Mercedes Benz Citaro, o Penktd. nr. 652 ar 653 neatsimenu. O gal ir dienom maišau tas tą d. o tas kitą.
Ketvirtadienį ir penktadienį (10, 11d.) 75 maršrute dirbo po 1 trumpą autobusą (kiti ilgi), Ketv. Mercedes Benz Citaro, o Penktd. nr. 652 ar 653 neatsimenu. O gal ir dienom maišau tas tą d. o tas kitą.
Šie du paryškinti autobusai nepriklauso 2-ajam parkui (pastarasis 75 maršrutas būtet Justiniškių parkui ir priklauso). Tad matyt turėjai omeny 622 ir 623
75 maršrutu dažniausiai 2 ar net visi 3 pamaininiai autobusai darbo dienomis būna trumpi. Kas kita yra nepaaiškinamas mokęsčių mokėtojų pinigų švaistymas į 43, 75 ir ypač 54 su 73 leidžiant ilgus autobusus savaitgaliais.
O kaip galima paaiškinti, kad vieną rugsėjo savaitgalį į 61-ą maršrutą buvo paleistas standartinio ilgio autobusas? Ar tai irgi nėra mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas?
Karosas galima pastebėti 1G (kelios), 2G (kelios), 4G, 5G, 6G. Dėl 3G - nežinau.
Beje, 123 grįžo po avarijos su visureigiu (avariją padarė irgi 1G maršrute sankryžoje prie Pramogų arenos st.). Tikslios datos pasakyti negaliu, pamenu, kad rugsėjo pabaigoje ir ryte. Nežinau, ar buvo jau čia skelbta.
Karosas galima pastebėti 1G (kelios), 2G (kelios), 4G, 5G, 6G. Dėl 3G - nežinau.
Beje, 123 grįžo po avarijos su visureigiu (avariją padarė irgi 1G maršrute sankryžoje prie Pramogų arenos st.). Tikslios datos pasakyti negaliu, pamenu, kad rugsėjo pabaigoje ir ryte. Nežinau, ar buvo jau čia skelbta.
Aš pamenu, jog mačiau tokią avariją prieš pat šią sankryžą, važiuojant link Santariškių spalio 7 d. prieš 10 valandą. Karosos nr. nepamenu, avarija buvo nežymi (po tokios autobusas galėtų ir tęsti darbą), tad galbūt tai nėra ta pati avarija.
O A2 maršruto paleidimas esamais intervalais tai grynas įmonės "IKEA" pinigų švaistymas (jeigu ji iš tikrųjų moka už šį maršrutą) Nes, kiek matau, pastoviai pustuštis važinėja.
Comment