Be šių MB Citaro dar apie 19 val. atvarytas vienas MB O405G Castrosua. Beje, 2 parke kaunietišku stiliumi stovi net 39 "konservai" iš 1 ir 2 parko Škodų 14Tr. Kaunietiškas stilius - pakelti "ragai", kad spyruoklės nebūtų visą laiką įtemptos.
Be šių MB Citaro dar apie 19 val. atvarytas vienas MB O405G Castrosua. Beje, 2 parke kaunietišku stiliumi stovi net 39 "konservai" iš 1 ir 2 parko Škodų 14Tr. Kaunietiškas stilius - pakelti "ragai", kad spyruoklės nebūtų visą laiką įtemptos.
545-as Justiniškėse stovės.
Jeigu jau 39 "konservai" iš pirmo ir antro parko stovi "kaunietiškai" pakėlę ragus, reiškia, kad jie ir bus siunčiami į Kauną (reik taip manyt)
Į Skaidiškes darbo dieną tikrai per mažai laiko buvo duota.. Galėjo vietoj 33min padaryti 36min.. Analogiškai ir į Stoties pusę. Pats esu važiavęs šiuo maršrutu ir puikiai žinau visą situaciją..
Turiu įrodymą, jog 33 minutės tikrai nėra per mažai trasos įveikimui. Šiandien, naudodamasis eismo realiu laiku žemėlapiu pastebėjau, jog kryptimi Stotis - Skaidiškės važiavęs autobusas, kuris Skaidiškių žiede turėjo būti 11:38, atvyko 11:36, o autobusas, važiavęs į Stotį ir turėjęs ten atvykti 11:46, atvyko 11:43 (t.y. vietoj pagal naują tvarkaraštį skiriamų 33 minučių užteko 30). Beje, tarpinėse stotelėse pastarasis autobusas kartais vėlavo.
Taigi, paneigiu mitą, kurį kažkur esi minėjęs (o gal tai minėjo kas nors kitas), jog darbo dienomis iš Stoties į Skaidiškes vėluojama visais reisais.
Kas su 788 autobusu?
Maciau siandien apie 09:30 si autobusą su švieslentėje degusiu 49 maršrutu, ir vaziavo be keleivių nesustodamas per Karoliniškes, vėliau užsukęs už Mados (kaip 7nr vaziuoja) kažkurtai nuvažiavo, ir įtartinai "nusėdęs" autobuso galas, vos zemęs neliete..... ?
Kas su 788 autobusu?
Maciau siandien apie 09:30 si autobusą su švieslentėje degusiu 49 maršrutu, ir vaziavo be keleivių nesustodamas per Karoliniškes, vėliau užsukęs už Mados (kaip 7nr vaziuoja) kažkurtai nuvažiavo, ir įtartinai "nusėdęs" autobuso galas, vos zemęs neliete..... ?
Gali būt kažkas su važiuokle nutikę..
718 taip pat įtartinai buvo viena puse pakrypęs.
Šiandien Stotyje, kažkur 16:30, į 1675-ą troleibusą įsirėžė lengvasis automobilis (maždaug prie 1, 2 ir 4-o autobusų stotelės, kur įlaipina keleivius). 2685, bandęs pravažiuoti tą troleibusą, pametė ūsą. Bandė uždėti, bet nesėkmingai. Tai sustabdė troleibusų eismą maždaug valandai.. Pora troleibusų apsisuko Gėlių - sodų sankryžoje, kur yra atsarginė linija.
Galiausiai atvažiavo dvi techninės pagalbos mašinos, tai abu troleibusus nutempė nuo važiuojamosios dalies. 2685 tęsė kelionę, o 1675 stovėjo prie "Maximos", kur mikrobai stovėdavo
Apie vieną kazusą. Į 68-ą maršrutas kartais siunčiami vairuotojai nežinantis maršruto.
Prieš porą saviačių, man važiuojant nuo pervažos iki Grigiškių, vairotojas klausė keleivių, kur Kilimų stotelė. O šią savaitę, kai žmona važiavo namo iš Panerių, tai klausė kur sukti į Grigiškes.
Apie vieną kazusą. Į 68-ą maršrutas kartais siunčiami vairuotojai nežinantis maršruto.
Prieš porą saviačių, man važiuojant nuo pervažos iki Grigiškių, vairotojas klausė keleivių, kur Kilimų stotelė. O šią savaitę, kai žmona važiavo namo iš Panerių, tai klausė kur sukti į Grigiškes.
Žmogus galbūt pirmą kartą šiose vietovėse. Geriau pasiklausti žmonių, nei pasiklysti be galimybės apsisukti . Visų profesijų atstovai kartais prašo pagalbos, tai yra normalu.
Žmogus galbūt pirmą kartą šiose vietovėse. Geriau pasiklausti žmonių, nei pasiklysti be galimybės apsisukti . Visų profesijų atstovai kartais prašo pagalbos, tai yra normalu.
Tai tikrai nėra normalu. Parodo VVT neprofesionalumą. Čia labai tinka posakis "dėjau ant Jūsų, mieli klientai, bet pinigus mums vis tiek sumokėkit". Parodyk tokią situaciją kur nors Europoje.
Žmogus galbūt pirmą kartą šiose vietovėse. Geriau pasiklausti žmonių, nei pasiklysti be galimybės apsisukti . Visų profesijų atstovai kartais prašo pagalbos, tai yra normalu.
O jeigu keleivių nebūtų tuo metu, ar būtų tik ne vietiniai? Kur vairuotojas nugrybautų?
O jeigu keleivių nebūtų tuo metu, ar būtų tik ne vietiniai? Kur vairuotojas nugrybautų?
Yra masė priemonių, kuriomis galima pasinaudoti ieškant kelio. Nepamirškite, jog šis maršrutas yra naujas, todėl naturalu, jog kolkas ne visi žino kur važiuoti. Juolab, čia ne miesto centras. Būkite supratingi, galų gale.
Yra masė priemonių, kuriomis galima pasinaudoti ieškant kelio. Nepamirškite, jog šis maršrutas yra naujas, todėl naturalu, jog kolkas ne visi žino kur važiuoti. Juolab, čia ne miesto centras. Būkite supratingi, galų gale.
Maršrutas jau nėra naujas, praėjo 35 dienos. Su tokia logika, tu ir chirurgui pasakyk "Nieko tokio, kad amputavai man koją netyčia, aš supratingas". Gal laikas susipažinti su rinkos taisyklėmis? Klientas moka už paslaugą ir tikisi sulaukti gero ir kokybiško aptarnavimo. Kiek galima būti supratingiems VVT atžvilgiu: važinėjam grabais; vasarą pirtyje, turbūt, šalčiau; važinėjam lėtai; dėl TP stokos važinėjam kaip silkės statinėje; vairuotojai pamiršta arba nežino kur kelias ir t.t. Vis dar mažas supratingumas VVT atžvilgiu? Suprasčiau, jei paslauga būtų nemokama, bet taip nėra. Ir nereikia jau taip ginti VVT ir užsimerkiant nematyti jos klaidų.
Comment