Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iki šiol troleibusų smulkūs gedimai būdavo pataisomi vietoje ir troleibusai važiuodavo toliau - dabar gi jie iškart tempiami į parką - turbūt taip daroma, kad dar daugiau būtų prastovų?
    Už Vilnių be tramvajų!

    Comment


      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
      Iki šiol troleibusų smulkūs gedimai būdavo pataisomi vietoje ir troleibusai važiuodavo toliau - dabar gi jie iškart tempiami į parką - turbūt taip daroma, kad dar daugiau būtų prastovų?
      Reik paklausti Mergaitės, ir ji pasakys, kad čia KLANO darbas, nes KLANAS nori sugriauti didvyrišką laidabraukių mylėtojų pasipriešinimą prieš pedo-žydo-zuokofilus

      Comment


        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
        Reik paklausti Mergaitės, ir ji pasakys, kad čia KLANO darbas, nes KLANAS nori sugriauti didvyrišką laidabraukių mylėtojų pasipriešinimą prieš pedo-žydo-zuokofilus
        Ačiū už labai šmaikštų ir tikrai į temą atsakymą! Visada malonu tokius skaityti!
        Už Vilnių be tramvajų!

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Dar, beje, 18 maršrutu irgi ilgas autobusas - nr. 545, žr. nuotrauką >>
          Jo grafikas tiems, kas nori pasivažinėti ir/ar nufotografuoti:
          Antakalnio žiede (atvyksta-išvyksta): 14:57-15:05, 16:32-52, 18:19-19:04 (pietūs), 20:31-37, 22:03-06 į parką.
          N. Vilnios žiede: 15:46-52, 17:33-38, 19:45-50, 21:18-23.
          Gal esate juo važiavęs? Įdomu kaip jis pasuka iš Dūmų gatvės į Šiaurės gatvę.

          Comment


            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
            Gal esate juo važiavęs? Įdomu kaip jis pasuka iš Dūmų gatvės į Šiaurės gatvę.
            Ne, nevažiavau. Seniau (kol dar nebuvo apjungtas su 47) 18-u pasitaikydavo ilgi Ikarusai kurie sugebėdavo apsisukti Kalno g., todėl problemų ten pasukti tikrai neturėtų būti.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              22 maršrute iš įdomybių dirba 776 ir 887.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Žirnių st. link Stoties susidūriau su tokia situacija, kad grafike A12 maršrutas parašytas "Rudamina - Stotis".
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  22 maršrute iš įdomybių dirba 776 ir 887.
                  Dar Karosa yra

                  Comment


                    Sios dienos naujienos tokios:
                    54 visos ilgos masinos, zemagrindziu dirba 7700A N743
                    4G ilgos masinos tik Mersedesai, volvu nera
                    2G bent 3 ilgos masinos - ne volvos
                    1G pastebetas 507, 6G dar kazkoks Mersedesas
                    Viskas grizta i savo vietas, vis daugiau volvu dirba iprastose marsrutose, tokiuose, kaip 46.73.53 ir t.t.

                    Comment


                      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                      Viskas grizta i savo vietas, vis daugiau volvu dirba iprastose marsrutose, tokiuose, kaip 46.73.53 ir t.t.
                      Reikėjo gi, kad pirmomis dienomis blizgėtų šiaip labai aiškus signalas, kad kai reikės sutankinti tvarkaraščius, pritrūks blizgių ir gražių transporto priemonių.
                      beje mano pojūčiai sako, kad visi blizgūs autobusai buvo specialiai prieš liepos 1 d. išvalyti, nes buvo neįprastas švarumas ir kvapnumas Tikiuosi šito neužleis dalyko...
                      Be to pastebiu, kad grafikų laikymasis pradeda gerokai šlubuoti, pvz. pikta, kai einu į tolimą stotelę dėl greitojo, o jis neatvažiuoja laiku + piliečiai ir toliau noriai moka 3,5 Lt už bilietą iš vairuotojo, kas visoje maršruto trasoje galbūt atima kokias 3 min. vakar ištestavau, ar galima nuo ateities st. iki savanorių pr. st. atvažiuoti 2G per 23 min (dar apie 8 val. vakaro), tai atsakymas vienareikšmiškas, kad ne, ir užtrukau 30 min bei pakeliui mano autobusas aplenkė kitą neblizgantį 2G autobusą
                      Ką visu tuo noriu pasakyti, tai, nors ir vasaros atostogos Vilniaus miesto savivaldybei bei susisiekimo paslaugoms, tačiau teks srėbti daug košės rugsėjo mėn, jei dabar nepasiruoš; o Zuokas, manau, praras daug politinių dividendų, kurių davė ši pertvarka, tarp jų galbūt net mano, nors aš jį linkęs palaikyti ir toliau
                      Ką galiu pasiūlyti daryti, kad laikytųsi grafiko (nekeičiant trasos įveikimo laiko):
                      1) nepardavinėti bilietų greituosiuose maršrutuose, he he, paprasta kaip bet galėtų būti ir kokie nors automatiniai bilietų pardavimo ar dar geriau kortelių pardavimo ir pildymo terminalai (čia 2050 metų strateginis tikslas )
                      2) premijuoti greitųjų maršrutų vairuotojus, kurie laikosi tvarkaraščio. Ir gerai permijuoti, kad apsimokėtų skristi per raudoną signalą
                      3) toliau galvoti apie A juostų plėtrą, ypač tokią, kur laikinai galima pavogti juostą iš automobilių, bet galvoti, kaip tą juostą ateityje bus vėl galima grąžinti automobiliams. Kažkaip šitoje vietoje pasibaigė progresas su liepos 1 d., ane?
                      4) numatyti normalų kasmetinį parko atnaujinimą, kad būtų daugiau blizgių autobusų
                      5) pridedu dar gi: šviesoforinėse sankryžose pirmenybė greitiesiems maršrutams; nes pvz vakar prie spaudos rūmų sankryžos autobusas kukavo mažiausiai 2 min, nors ir vėlavo...
                      Paskutinis taisė Rijikas; 2013.07.05, 14:41.

                      Comment


                        Rasyk visa tai Zuokui ant sienos FB.

                        Comment


                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                          Be to pastebiu, kad grafikų laikymasis pradeda gerokai šlubuoti, pvz. pikta, kai einu į tolimą stotelę dėl greitojo, o jis neatvažiuoja laiku + piliečiai ir toliau noriai moka 3,5 Lt už bilietą iš vairuotojo, kas visoje maršruto trasoje galbūt atima kokias 3 min
                          Vairuotojai nesutiks, nes jie gauna labai neblogus pinigus už bilietų pardavinėjimą.

                          2) premijuoti greitųjų maršrutų vairuotojus, kurie laikosi tvarkaraščio. Ir gerai permijuoti, kad apsimokėtų skristi per raudoną signalą
                          Čia verta susimąstyti, nes teko pastebėti, kad vairuotojams likus porą metrų iki šviesoforo žalio signalo, jie pradeda stabdyti, o kai pradeda mirksėti žalia šviesa – jau stabdo prie sankryžos, nors laisvai galėjo ją pravažiuoti (ir taip daro kiekvienas vairuotojas). Visgi tas iki šiol lėtas važiavimas vairuotojams neišėjo į gerą, nes jie tiesiog arba bijo, arba atprato nuo greito važiavimo. Į GRA maršrutus reikėtų siųsti „Kolegitos“ vairuotojus – va, tie tikrai tilps į duotą laiką.

                          4) numatyti normalų kasmetinį parko atnaujinimą, kad būtų daugiau blizgių autobusų
                          Zuokas teigia, kad tai būtų įmanoma po šios reformas, žiūrėsim kaip bus, tikrai nemalonu važinėti Saffle ir Carrus autobusais.


                          5) pridedu dar gi: šviesoforinėse sankryžose pirmenybė greitiesiems maršrutams; nes pvz vakar prie spaudos rūmų sankryžos autobusas kukavo mažiausiai 2 min, nors ir vėlavo...
                          Tai labai geras sprendimas, tačiau jis tinka ir paprastiems maršrutams. Reikia išnaudoti visas menkiausias galimybes, norint padaryti tikrai greitąjį VT.

                          Comment


                            2G dirba 478, 546, 869

                            5g- 547, 50- 749.
                            Paskutinis taisė Mettal; 2013.07.05, 18:39. Priežastis: Apjungti 2 pranešimai

                            Comment


                              Nuo šiandienos ne nauji autobusai greituosiuose maršrutuose- jau nebe staigmena.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Svajonius
                                5g- 547, 50- 749.
                                Aš mačiau tą 50 maršrutu dirbantį autobusą (gar. nr. 749) Naujakiemio st. (link Bajorų). Pažiūrėk mano įkeltą nuotrauką temoje "Vilniaus autobusų fotogalerija".

                                Comment


                                  Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                  2G bent 3 ilgos masinos - ne volvos
                                  Santariškėse stovėjo ne visi pertraukiami autobusai, tačiau visi 4 ten buvę - ne Volvo (Mercedes-Benz, Heuliez).
                                  Ko gero "naujausias" maršrutas šiandien buvo 3G, kuriuo visi pertraukiami buvo tik trumpi Volvo ir 1 MAN.

                                  Kas dėl pasiūlymo nepardavinėti bilietų - tai labai didelis minusas vairuotojams. Jie iš to prisiduria nemažą sumą prie atlyginimo. Ypatingai gerai "biznis" eina 1G maršrutu. Gal geriau kokius konduktorius įvesti (tik nuo 9 iki 19 val.)? (Čia irgi iš 2050 m. strateginio plano )
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    Reikėjo gi, kad pirmomis dienomis blizgėtų šiaip labai aiškus signalas, kad kai reikės sutankinti tvarkaraščius, pritrūks blizgių ir gražių transporto priemonių.
                                    beje mano pojūčiai sako, kad visi blizgūs autobusai buvo specialiai prieš liepos 1 d. išvalyti, nes buvo neįprastas švarumas ir kvapnumas Tikiuosi šito neužleis dalyko...
                                    Be to pastebiu, kad grafikų laikymasis pradeda gerokai šlubuoti, pvz. pikta, kai einu į tolimą stotelę dėl greitojo, o jis neatvažiuoja laiku + piliečiai ir toliau noriai moka 3,5 Lt už bilietą iš vairuotojo, kas visoje maršruto trasoje galbūt atima kokias 3 min. vakar ištestavau, ar galima nuo ateities st. iki savanorių pr. st. atvažiuoti 2G per 23 min (dar apie 8 val. vakaro), tai atsakymas vienareikšmiškas, kad ne, ir užtrukau 30 min bei pakeliui mano autobusas aplenkė kitą neblizgantį 2G autobusą
                                    Ką visu tuo noriu pasakyti, tai, nors ir vasaros atostogos Vilniaus miesto savivaldybei bei susisiekimo paslaugoms, tačiau teks srėbti daug košės rugsėjo mėn, jei dabar nepasiruoš; o Zuokas, manau, praras daug politinių dividendų, kurių davė ši pertvarka, tarp jų galbūt net mano, nors aš jį linkęs palaikyti ir toliau
                                    Ką galiu pasiūlyti daryti, kad laikytųsi grafiko (nekeičiant trasos įveikimo laiko):
                                    1) nepardavinėti bilietų greituosiuose maršrutuose, he he, paprasta kaip bet galėtų būti ir kokie nors automatiniai bilietų pardavimo ar dar geriau kortelių pardavimo ir pildymo terminalai (čia 2050 metų strateginis tikslas )
                                    2) premijuoti greitųjų maršrutų vairuotojus, kurie laikosi tvarkaraščio. Ir gerai permijuoti, kad apsimokėtų skristi per raudoną signalą
                                    3) toliau galvoti apie A juostų plėtrą, ypač tokią, kur laikinai galima pavogti juostą iš automobilių, bet galvoti, kaip tą juostą ateityje bus vėl galima grąžinti automobiliams. Kažkaip šitoje vietoje pasibaigė progresas su liepos 1 d., ane?
                                    4) numatyti normalų kasmetinį parko atnaujinimą, kad būtų daugiau blizgių autobusų
                                    5) pridedu dar gi: šviesoforinėse sankryžose pirmenybė greitiesiems maršrutams; nes pvz vakar prie spaudos rūmų sankryžos autobusas kukavo mažiausiai 2 min, nors ir vėlavo...
                                    O kas taip daro įtaką, kad žmonės taip perka bilietus autobusuose?

                                    Comment


                                      Šiandien 6G mačiau 276, 277, 499, 509, 715. Labiausiai nustebino vieno Neoplano vairuotojo elgesys - važiuoja į parką, tačiau tik gale užrašyta AP. 115 maršrute dirba 925

                                      Comment


                                        Teko stebet toki vaizda. I Kudirkos st. atvaziuoja tuščias autobusas, ir stovi gal 10min, kol sulips visi norintieji. i pašilaičiu puse važiavo pilninteliai autobusai. Idomu, kiek kokiam maršrutui buvo išleista autobusu? Ir beje, visi buvo ilgi. Nemačiau ne vieno trumpo

                                        Comment


                                          Parašė Špionas Rodyti pranešimą
                                          Teko stebet toki vaizda. I Kudirkos st. atvaziuoja tuščias autobusas, ir stovi gal 10min, kol sulips visi norintieji. i pašilaičiu puse važiavo pilninteliai autobusai. Idomu, kiek kokiam maršrutui buvo išleista autobusu? Ir beje, visi buvo ilgi. Nemačiau ne vieno trumpo
                                          Taip, naktiniai autobusai šiąnakt tikrai įdomiai atrodė Trumpų ir man neteko matyt (nors, ir ne su visais maršrutais prasilenkiau).

                                          Reisų, turbūt, buvo daugiau, nei įprasta (tiesa, nesidomėjau naktiniais jau "šimtą metų" )?. Autobusų kiekis (pagal "nulinius" reisus):
                                          101N – 6, 102N – 4, 103N – 6, 104N – 4, 105N – 5.

                                          Tvarkaraščiai dar rodomi. Galima skaičiuot ir analizuot

                                          Comment

                                          Working...
                                          X