Aš tokio dalyko tikrai nepamenu. Vosyliukams ir Rykantams teks ilgai pamindžioti Trakų rajono savivaldybės slenksčius, mat pastarieji moka tik griauti viešąjį transportą, o ne jį kurti.
Rykantuose be traukiniu yra 4 poros per diena 203 Elektrenai - Vilnius, 2 poros Kaunas - Vilnius per Jonava, ir 1 pora Vilnius - Raseiniai. Bet kiek girdejau traukinys uz autobusa brangesnis.
Rykantuose be traukiniu yra 4 poros per diena 203 Elektrenai - Vilnius, 2 poros Kaunas - Vilnius per Jonava, ir 1 pora Vilnius - Raseiniai. Bet kiek girdejau traukinys uz autobusa brangesnis.
Nu nepasakyčiau, kad brangesnis traukinys už autobusą.. Sakyčiau kaip tik traukinys ppigesnis..
Šiandien pastebėjau, kad Volvo 7700A (742) važiuoja dar nespėjus užsiverti durims, kaip kad Karosose. Gal aš nepastabus, bet man atrodo anksčiau šituose autobusuose taip nebuvo. O vis tik gal dėl greitųjų maršrutų išmontavo kažkokius ribotuvus?
Šiandien pastebėjau, kad Volvo 7700A (742) važiuoja dar nespėjus užsiverti durims, kaip kad Karosose. Gal aš nepastabus, bet man atrodo anksčiau šituose autobusuose taip nebuvo. O vis tik gal dėl greitųjų maršrutų išmontavo kažkokius ribotuvus?
Taip dažnai daro daugelis Volvo 7700 (A) vairuotojų ir jau gana seniai. Ir pradeda važiuot pypsint durų signalui.
O vis tik gal dėl greitųjų maršrutų išmontavo kažkokius ribotuvus?
Ne, viskas yra gerokai paprasčiau. Vairuotojas išjungė stotelių stabdį, todėl galima važiuoti su atidarytomis durimis. Tiesa, pypsėjimo tai neatjungia.
Šiaip nuo tų jungiklių jau seniai praktiškai visuose autobusuose plombos yra nuplėštos.
2013-06-20: 55A maršrutu dirbo Volvo 7700 № 795. Beje vakar vakare mačiau 36 maršrute karosą, nr. neatsimenu, bet autobusas buvo visas pilnas, sėdimos vietos visos užimtos, ir stovinčių žmonių begalė, išviso gal tam autobuse buvo apie maždaug bandau spėt ~ 48-58 žmonių. Aš nesuprantu, kam tuo 34 maršrutu leidžia ilgus autobusus, o ten tikrai geriau būtų trumpi, o dabar tų ilgų reikia ant populiaresnių maršrutų pvz.: 55A 26 kasdien bent po 1 trumpą važiuoja. IR dar dėl 36, tai jau galėtų jam neleist karosų, o leist žemagrindžius, ypač kai tokie orai (virš +30) visi plūsta į ežerą su 36-u...
2013-06-20: 55A maršrutu dirbo Volvo 7700 № 795. Beje vakar vakare mačiau 36 maršrute karosą, nr. neatsimenu, bet autobusas buvo visas pilnas, sėdimos vietos visos užimtos, ir stovinčių žmonių begalė, išviso gal tam autobuse buvo apie maždaug bandau spėt ~ 48-58 žmonių. Aš nesuprantu, kam tuo 34 maršrutu leidžia ilgus autobusus, o ten tikrai geriau būtų trumpi, o dabar tų ilgų reikia ant populiaresnių maršrutų pvz.: 55A 26 kasdien bent po 1 trumpą važiuoja. IR dar dėl 36, tai jau galėtų jam neleist karosų, o leist žemagrindžius, ypač kai tokie orai (virš +30) visi plūsta į ežerą su 36-u...
36 vakar dirbo Karosa be rots 381, vakar iš viso dirbo tris karosos ir dvi į Pagubę važiavo ir viena iki Naujanerių.
Karosos yra pakankamai talpios, nes jose ne tiek daug sėdimų vietų - kaip tik tinkamiausi autobusai.
Dar kartą pakartosiu tai, ką vakar rašiau kitoje temoje: jau 5 mėnesiai, kai katastrofiškai trūksta ilgų autobusų.
Šiandien kai kurie 43 maršruto keleiviai turės "džiaugsmo" važiuoti namo su trumpa Volvo nr. 791.
Dar vakar mačiau ir 799 apklijuotas.36 maršrute trumpas 720. Na jeigu tau čia parašiau 2 VT stebėjimus tai ir parašysiu 3-ečią - Vakar taippat neįprastas dalykas, 26 maršrutu 277 Neoplanas.
Pagal tvarkaraštį žiūrint, tai ne visur žemagrindžiai važiuos. Taip išeina, kad važiuos ir seni autobusai kai kur? Nes nauji tai berods visi žemagrindžiai ar ne? Čia pagal geltoną žymėjimą sprendžiu.
Pagal tvarkaraštį žiūrint, tai ne visur žemagrindžiai važiuos. Taip išeina, kad važiuos ir seni autobusai kai kur? Nes nauji tai berods visi žemagrindžiai ar ne? Čia pagal geltoną žymėjimą sprendžiu.
Važinės ir žymiai daugiau žemagrindžių. Tiesiog tais reisais, kur nurodyta, kad važiuos žemagrindis, privalo važiuoti būtent žemagrindis. Gali ir visi tą dieną dirbti vien žemagrindžiai.
Comment