Šiandien (2013.07.01) A52 maršrute dirbo ilgas Mercedes-Benz O405G autobusas (jei neklystu 518)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąNe rytoj, o po kokio menesio, gal pusmecio. LIetuva gi ES pirmininkauja nuo siandien.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąŠiandien (2013.07.01) A52 maršrute dirbo ilgas Mercedes-Benz O405G autobusas (jei neklystu 518)
Įdomu, kaip jis ten Tarandės gatvelėse išsukinėjo.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO, geras!
Įdomu, kaip jis ten Tarandės gatvelėse išsukinėjo.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Apie 17-18h Ukmergės g. į Fabijoniškes mačiau penkis vieną po kito visiškai sausakimšus 3G. Panašu, kad maršrutas nesusitvarko su piko srautais, labai reiktų ilgų autobusų.
Į miesto pusę važiavo taip pat daug žmonių, nors į autobusą tilpo.
Panašų susigrūdimą mačiau tik 4G į Pilaitės pusę nuo Europos.
6G pasirodė tušti, bet jam skirta ilgų autobusų.
Ir kažin ar yra reikalas 5 maršrutu leisti ilgus, kai nebevažiuojama į Antakalnį?
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąApie 17-18h Ukmergės g. į Fabijoniškes mačiau penkis vieną po kito visiškai sausakimšus 3G. Panašu, kad maršrutas nesusitvarko su piko srautais, labai reiktų ilgų autobusų.
Į miesto pusę važiavo taip pat daug žmonių, nors į autobusą tilpo.
Panašų susigrūdimą mačiau tik 4G į Pilaitės pusę nuo Europos.
6G pasirodė tušti, bet jam skirta ilgų autobusų.
Ir kažin ar yra reikalas 5 maršrutu leisti ilgus, kai nebevažiuojama į Antakalnį?
Comment
-
Panašu, kad šiandien viskas apsivertė - staiga ėmė trūkti trumpų autobusų, todėl ilgi autobusai paleisti ten, kur jų paprastai nebūna.
Kad ir ilgos Karosos 3 (po ilgos pertraukos. ), 23 ir 50 (ganėtinai reti atvejai) bei MB O405G 52 (pirmas toks atvejis? Gaila, kad taip anksti pradingo - būtų įdomu pamatyti jį Tarandėje). Dar, beje, trumpi autobusai galėtų važiuoti 42, nes dabar tai ten oro vežiojimas. Tik va nelabai yra iš kur jų imti, nebent iš 57, kur mikroautobusas ar midibusas bus kur kas efektyvesnis.
P.S. Pilaiti, 3 maršrutu prieš sujungiant su 54 jau daugiau nei metus važiavo tik trumpi.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąApie 17-18h Ukmergės g. į Fabijoniškes mačiau penkis vieną po kito visiškai sausakimšus 3G. Panašu, kad maršrutas nesusitvarko su piko srautais, labai reiktų ilgų autobusų.
Į miesto pusę važiavo taip pat daug žmonių, nors į autobusą tilpo.
Panašų susigrūdimą mačiau tik 4G į Pilaitės pusę nuo Europos.
6G pasirodė tušti, bet jam skirta ilgų autobusų.
Ir kažin ar yra reikalas 5 maršrutu leisti ilgus, kai nebevažiuojama į Antakalnį?
Galbūt iš tiesų dalis 53 maršruto keleivių dėl greitesnės kelionės pasirinko 3G maršrutą.
Kas dėl 5- dabar jame tikrai pakaktų ir trumpų autobusų.
MB O405G 52 (pirmas toks atvejis? Gaila, kad taip anksti pradingo - būtų įdomu pamatyti jį Tarandėje).
http://s1.15cdn.lt/images/photos/616...11b539e120.jpgPaskutinis taisė Vilnietizz; 2013.07.02, 00:01.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąNieks nepastebėjo to, ką vakar mačiau aš - 50 maršrutu dirbo ilga Karosa nr. 144.
Parašė Mettal Rodyti pranešimą<..> ilgi autobusai paleisti ten, kur jų paprastai nebūna. <..> ir 50 (ganėtinai reti atvejai) <..>
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGalima sakyti, jog visi trumpi išgraibstyti Gra'šnikais, todėl parkas ir siunčia ilgas mašinas.
Comment
-
Parašė Svajonius Rodyti pranešimąManau, jog 1G tikrai nepakenktų ilgi autobusai, kad ir ne piko metu.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąČia tik laiko klausimas, manau. Ilgieji reikalingesni kituose maršrutuose, ypač GRA.
Comment
-
Šita reforma man patiko. Dar mažai laiko praėjo, tačiau aš jau pasiryžęs duoti šansą maršrutams ir kol kas (bent jau vasarą) Vilniaus ribose nesinaudosiu nuosava mašina. Pažiūrėsiu ar laimėsiu laiko ir kokybės atžvilgiu. Man pačiam dažniausiai teks naudotis greitaisiais maršrutais, todėl manau, kad būtent kokybė bus užtikrinta (dėl ypač dažno kursavimo jie nevažinėja sausakimši + greitai veža). Tikiuosi mano pėdomis paseks ir kiti automobilininkai.
Comment
Comment