Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
- Mažesnės dujų kainos
- Dujose oktanų skaičius yra beveik 105, todėl jis yra saugesnis, nes mažesnė tikimybė detonacijai
- Tyliau dirba variklis
- Su dujų įranga autobusų variklių eksploatacinė trukmė yra didesnė
- Rečiau reikia keisti alyva autobusuose
- Ilgiau laikosi žvakės
- Varikliai gali dirbti kaip ir su dujomis taip ir su benzinų, t.y nereikia kažką labai ypatingo daryti norint pakeisti konstrukcijoje, kad TP butu varoma dujomis arba benzinu, dyzeliu.
Bet yra ir trūkumų:
- Daugiau svorio
- Dujos dega greičiau negu dyzelis
- Variklio galia sumažės, maždaug 7%
- Sunkiau užvesti variklį esant žemoms temperatūroms
- Kenčia autobuso aerodinamika
- Autobusų pildymas trunka ilgiau. Maždaug 20% balonuose reikia palikti neužpildytais.
- Galima lengvai nepastebėti, kad dujos baigėsi
- Daugiau elektronikos
Bet, kas liečia būtent tuos "Mercedes-Benz" autobusus, tai jie tikrai naudoja daug dujų, ir kad nuvažiuoti norma ~400 km, jiems dujų nepakanka. Na dujiniai autobusai 96 metų, nelabai patikimi iš viso, nes tada tik prasidėdavo dujinių autobusų era, tai visi modeliai gavosi neidealiausio patikimumo.
Jeigu kažką ne taip pasakiau, pataisykite.
Comment