Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Norėčiau pasiteirauti, kokiu tikslu šiuos tris autobusus perdarė į dyzelius? Gal dėl to, kad neapsimoka jiems kurt dujų kolonėlės?
    Taip, autobusai dabar naudoja dyzelį. Taip, jau kažkada minėjau, kad privatininkams neapsimoka dujiniai autobusai. Nors dujiniai autobusai turi privalumus:
    • Mažesnės dujų kainos
    • Dujose oktanų skaičius yra beveik 105, todėl jis yra saugesnis, nes mažesnė tikimybė detonacijai
    • Tyliau dirba variklis
    • Su dujų įranga autobusų variklių eksploatacinė trukmė yra didesnė
    • Rečiau reikia keisti alyva autobusuose
    • Ilgiau laikosi žvakės
    • Varikliai gali dirbti kaip ir su dujomis taip ir su benzinų, t.y nereikia kažką labai ypatingo daryti norint pakeisti konstrukcijoje, kad TP butu varoma dujomis arba benzinu, dyzeliu.


    Bet yra ir trūkumų:
    • Daugiau svorio
    • Dujos dega greičiau negu dyzelis
    • Variklio galia sumažės, maždaug 7%
    • Sunkiau užvesti variklį esant žemoms temperatūroms
    • Kenčia autobuso aerodinamika
    • Autobusų pildymas trunka ilgiau. Maždaug 20% balonuose reikia palikti neužpildytais.
    • Galima lengvai nepastebėti, kad dujos baigėsi
    • Daugiau elektronikos


    Bet, kas liečia būtent tuos "Mercedes-Benz" autobusus, tai jie tikrai naudoja daug dujų, ir kad nuvažiuoti norma ~400 km, jiems dujų nepakanka. Na dujiniai autobusai 96 metų, nelabai patikimi iš viso, nes tada tik prasidėdavo dujinių autobusų era, tai visi modeliai gavosi neidealiausio patikimumo.

    Jeigu kažką ne taip pasakiau, pataisykite.
    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.10.21, 17:41.
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
      Taip, autobusai dabar naudoja dyzelį. Taip, jau kažkada minėjau, kad privatininkams neapsimoka dujiniai autobusai. Nors dujiniai autobusai turi privalumus:
      • Mažesnės dujų kainos
      • Dujose oktanų skaičius yra beveik 105, todėl jis yra saugesnis, nes mažesnė tikimybė detonacijai
      • Tyliau dirba variklis
      • Su dujų įranga autobusų variklių eksploatacinė trukmė yra didesnė
      • Rečiau reikia keisti alyva autobusuose
      • Ilgiau laikosi žvakės
      • Varikliai gali dirbti kaip ir su dujomis taip ir su benzinų, t.y nereikia kažką labai ypatingo daryti norint pakeisti konstrukcijoje, kad TP butu varoma dujomis arba benzinu, dyzeliu.


      Bet yra ir trūkumų:
      • Daugiau svorio
      • Dujos dega greičiau negu dyzelis
      • Variklio galia sumažės, maždaug 7%
      • Sunkiau užvesti variklį esant žemoms temperatūroms
      • Kenčia autobuso aerodinamika
      • Autobusų pildymas trunka ilgiau. Maždaug 20% balonuose reikia palikti neužpildytais.
      • Galima lengvai nepastebėti, kad dujos baigėsi
      • Daugiau elektronikos


      Bet, kas liečia būtent tuos "Mercedes-Benz" autobusus, tai jie tikrai naudoja daug dujų, ir kad nuvažiuoti norma ~400 km, jiems dujų nepakanka. Na dujiniai autobusai 96 metų, nelabai patikimi iš viso, nes tada tik prasidėdavo dujinių autobusų era, tai visi modeliai gavosi neidealiausio patikimumo.

      Jeigu kažką ne taip pasakiau, pataisykite.
      Papildymas:
      Kalbant apie pačius variklius, tai tarnavimo trukmė tikrai nėra ilgesnė, nes variklis dirba aukštoje temperatūroje. Dujų degimo temperatūra didesnė, todėl ir dalys (stūmokliai, stūmoklių žiedai, variklio riebokšliai ir kt. dalys) dėvisi greičiau.
      Tas pats galioja ir žvakėms. Didesnė tikimybė, kad jos nedirbs gerai. Taip pat padidėja laidų kiekis, kur dyzeliniuose varikliuose yra mechaninė dalis.

      Prie trūkumų dar reiktų pridėti, kad eksploatacija gerokai brangesnė (bijau pameluoti gal apie 10-15% dalys brangesnės). Taip pat techninis aptarnavimas vykdomas dažniau. Vykdant aptarnavimą reikia turėti papildomų žinių/literatūros, kompiuterių, specialistų ir t.t. kas mažoms įmonėms yra labai dideli papildomi kaštai. Nereikia pamiršti, kad balionų patikra taip pat nėra labai pigi ir atrodo kad pas mus dar nėra įmonių kuriuos tuo užsiimtų.
      www.autobusas.4l.lt +
      www.facebook.com/Autobusas4l

      Comment


        Parašė Lincas Rodyti pranešimą
        Papildymas:
        Kalbant apie pačius variklius, tai tarnavimo trukmė tikrai nėra ilgesnė, nes variklis dirba aukštoje temperatūroje. Dujų degimo temperatūra didesnė, todėl ir dalys (stūmokliai, stūmoklių žiedai, variklio riebokšliai ir kt. dalys) dėvisi greičiau.
        Tas pats galioja ir žvakėms. Didesnė tikimybė, kad jos nedirbs gerai. Taip pat padidėja laidų kiekis, kur dyzeliniuose varikliuose yra mechaninė dalis.

        Prie trūkumų dar reiktų pridėti, kad eksploatacija gerokai brangesnė (bijau pameluoti gal apie 10-15% dalys brangesnės). Taip pat techninis aptarnavimas vykdomas dažniau. Vykdant aptarnavimą reikia turėti papildomų žinių/literatūros, kompiuterių, specialistų ir t.t. kas mažoms įmonėms yra labai dideli papildomi kaštai. Nereikia pamiršti, kad balionų patikra taip pat nėra labai pigi ir atrodo kad pas mus dar nėra įmonių kuriuos tuo užsiimtų.
        Jo, aptarnavimas yra labai svarbus aspektas, ypač privatininkai tai neturi tokios galimybės suteikti tinkamą aptarnavimą dujinėms autobusams. O nuo aptarnavimo proporcingai priklauso dujų sąnaudos. Tarkim VVT tokie pat autobusai Mercedes-Benz O405N2U turi skirtingas kuro sąnaudos, tarkim 856 mašina, laisvai gali pravažiuoti 400 km su veikiančiu šildymu žiemos metu, kitu autobusų kuro sąnaudos didesnės.
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Dalys pagrinde tokos pat kaip ir dyzelio, bet kai kalba eina apie koki dujini mazgeli ar detalyte tai jo kaina kartais net ir parko vadovams kvapa uzgniauzia, o privatininkai gal ir ama praranda. O kas labiauia nervina kad pirkt gali tik is vieno saltinio nes niekas to paprasciausiai nesiulo, ir jokios garantijos, kartais net ir 1000 euru kainuojantis menkniekis ypac ziemos salygom tarnauja gan trumpai. arba kad dedant kokia nauja detale reik atnaujint ir kitas nes jei toliau kas nevisai tvarkoj, tai ta naujove pribaigia. Nu ir dar aisku, vairuotoju nuomone. Kaip mes cia su "bomba" ant stogo vazinesim.

          Comment


            Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
            Dalys pagrinde tokos pat kaip ir dyzelio, bet kai kalba eina apie koki dujini mazgeli ar detalyte tai jo kaina kartais net ir parko vadovams kvapa uzgniauzia, o privatininkai gal ir ama praranda. O kas labiauia nervina kad pirkt gali tik is vieno saltinio nes niekas to paprasciausiai nesiulo, ir jokios garantijos, kartais net ir 1000 euru kainuojantis menkniekis ypac ziemos salygom tarnauja gan trumpai. arba kad dedant kokia nauja detale reik atnaujint ir kitas nes jei toliau kas nevisai tvarkoj, tai ta naujove pribaigia. Nu ir dar aisku, vairuotoju nuomone. Kaip mes cia su "bomba" ant stogo vazinesim.
            Nebent kiti agregatai, nes variklis tai benzininis. Taip, reduktoriai, kompiuteriai ir kt. sistemos dalys tikrai nėra pigios. Žodžiu, kiek tos naudos iš dujinių autobusų neaišku.
            O kalbant apie "bombą", tai kažkaip per tiek metų pasaulyje negirdėjom kad būtų kas rimto atsitikę.
            www.autobusas.4l.lt +
            www.facebook.com/Autobusas4l

            Comment


              1701 ir 1680 šiandien važiuoja 19 maršrutu, 1637- 5-u.

              Comment


                Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
                1701 ir 1680 šiandien važiuoja 19 maršrutu, 1637- 5-u.
                545 ant 26.

                Comment


                  Parašė FRT Rodyti pranešimą
                  545 ant 26.
                  Gali būti, kad ateityje 1637 liks be šeimininkų, nes ekipažas stažuojasi Solaris troleibusų vairavimui.

                  Comment


                    Šiandien apie 13h ties stotele Tuskulėnų rimties parkas mačiau važiuojantį vieną iš Amber troleibusų 3 maršrutu. Troleibusas su keleiviais judėjo Šilo tilto link.

                    Gal kas žinote, kokios priežastys? Gal buvo klūčių Antakalnio gatvės pradžioje, todėl troleibusai turėjo judėti per Žirmūnų ir Šilo tiltus?
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                      Šiandien apie 13h ties stotele Tuskulėnų rimties parkas mačiau važiuojantį vieną iš Amber troleibusų 3 maršrutu. Troleibusas su keleiviais judėjo Šilo tilto link.

                      Gal kas žinote, kokios priežastys? Gal buvo klūčių Antakalnio gatvės pradžioje, todėl troleibusai turėjo judėti per Žirmūnų ir Šilo tiltus?
                      Panasiu laiku vaziavau, tik i kita puse antakalnio gatve. Prie antakalnio gimnazijos esancioje pesciuju perejoje viena masina i IKI kiemo suko i kaire ir susidure su vaziuojancia antakalnio gatve link petro ir povilo ziedo. Kai pravaziavau, stovejo apie 5 troleibusai, bet formavosi didesnis kamstis.

                      Comment


                        http://www.15min.lt/gallery/show/vil...-moteris-31833

                        Comment


                          Man teko dalyvauti panašiame incidente Lazdynuose. Ten moteris užkišo iš 2 juostos į kiemą ir pasišalino. Bet ją pavyko rasti ir nubausti.

                          Comment


                            aš tai turiu tokį pastebėjimą - klausimą: prie žaliojo tilto esanti švieslentė pastoviai rodo A48 važiuojantį maršrutu šeškinė - oro uostas. Vietoj 48 atvažiuoja A2 kas čia per FAIL?

                            Comment


                              Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                              aš tai turiu tokį pastebėjimą - klausimą: prie žaliojo tilto esanti švieslentė pastoviai rodo A48 važiuojantį maršrutu šeškinė - oro uostas. Vietoj 48 atvažiuoja A2 kas čia per FAIL?
                              Gali būti junginys 48+2. 2 piko metu važiuoja ilgi, o 48 trumpi. Todėl ir rodo 1 maršruta (tai yra 48). Kodėl nepersijungia tvarkaraščiai bbz.

                              Comment


                                Siandien patyriau "malonuma" prasivaziuot 63 marsruto autobusu. Keleivius vairuotojas isleido gerokai pries islaipinimo aikstele Karveliskese. Pries tai vaziavusiam 63 marsruto autobusui teko kone 10min prastovet, kol visi keleiviai sulips. Tai nenoredamas vaziuoti pergrustam autobuse nutariau eiti pesciom iki Papiskiu stoteles. Ir tuo metu, kol ejau, pravaziavo tik trys autobusai (700, 888 uzsilaikes Vaivadiskiu stoteleje ir 512). Paskui kaip perkunas is giedro dangaus i Pajautos stotele atvaziavo 6 autobusai vienu metu, po kokios minutes - ir septintas, kurie visi - pergrusti.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Laisves st link Savanorių pr dėl avarijos sustojo trulkų eismas. (apie 11.40)
                                  Paskutinis taisė FRT; 2012.11.02, 23:34.

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Siandien patyriau "malonuma" prasivaziuot 63 marsruto autobusu. Keleivius vairuotojas isleido gerokai pries islaipinimo aikstele Karveliskese. Pries tai vaziavusiam 63 marsruto autobusui teko kone 10min prastovet, kol visi keleiviai sulips. Tai nenoredamas vaziuoti pergrustam autobuse nutariau eiti pesciom iki Papiskiu stoteles. Ir tuo metu, kol ejau, pravaziavo tik trys autobusai (700, 888 uzsilaikes Vaivadiskiu stoteleje ir 512). Paskui kaip perkunas is giedro dangaus i Pajautos stotele atvaziavo 6 autobusai vienu metu, po kokios minutes - ir septintas, kurie visi - pergrusti.
                                    O per radiją ragino važiuoti visuomeniniu transportu.
                                    Ten bėda tame, kad Karveliškėse nėra normalios stovėjimo aikštelės. Tai, kas ja buvo, virto turgeliu. Gal savivaldybė galėtų įrengti bent laikiną aikštelę, jeigu ten dar yra valstybinės žemės. Nes vakar šimtai automobilių važiavo ratu tik dėl to, kad nebuvo kur prisiparkuoti.

                                    Comment


                                      Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                      Laisves pr link Savanorių pr dėl avarijos sustojo trulkų eismas. (apie 11.40)
                                      Laisvės prospektas ilgas ir platus. Reiktų duot patikslinimą, kurioj vietoj ta avarija įvyko.

                                      Pats ją sugebėjau kažkaip stebuklingai pražiopsoti, bet sprendžiant iš to, kad kažkur tuo metu gerą pusvalandį (jeigu nedaugiau) Asanavičiūtės gatve nevažiavo nei vienas troleibusas, o Atminties st. susirinkusi minia jau priminė vakarykštį vaizdelį Sietyno stotelėj, reik manyt, kad ji buvo kažkur ties Karoliniškėmis.

                                      Dalį Asanvičiūtės gatvės troleibusų eidamas link Spaudos rūmų sutikau važiuojančius nuo Troleibusų parko, kur jie, matyt, buvo nukreipti apsisukti (avarijos pėdsakai tuo metu, kai juos sutikau, jau buvo seniai spėję ataušti).

                                      Comment


                                        Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                        Laisvės prospektas ilgas ir platus. Reiktų duot patikslinimą, kurioj vietoj ta avarija įvyko.

                                        Pats ją sugebėjau kažkaip stebuklingai pražiopsoti, bet sprendžiant iš to, kad kažkur tuo metu gerą pusvalandį (jeigu nedaugiau) Asanavičiūtės gatve nevažiavo nei vienas troleibusas, o Atminties st. susirinkusi minia jau priminė vakarykštį vaizdelį Sietyno stotelėj, reik manyt, kad ji buvo kažkur ties Karoliniškėmis.

                                        Dalį Asanvičiūtės gatvės troleibusų eidamas link Spaudos rūmų sutikau važiuojančius nuo Troleibusų parko, kur jie, matyt, buvo nukreipti apsisukti (avarijos pėdsakai tuo metu, kai juos sutikau, jau buvo seniai spėję ataušti).
                                        Pataisiau. Pats ivykis buvo kazkur 11.30, nes pats pirmas po avarijos stovėjo 11 trulikas(kuris Laisvės st. turėjo būti 11.29).

                                        Comment


                                          Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                          Pataisiau. Pats ivykis buvo kazkur 11.30, nes pats pirmas po avarijos stovėjo 11 trulikas(kuris Laisvės st. turėjo būti 11.29).
                                          Reiškia tikrai turėjom ilgesnį nei pusvalandis transporto štilį (bent jau Asanavičiūtės gatvėj). Tokiu atveju jau buvo kaip ir galima vienam reisui paleisti į liniją 2471.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X