Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą2G mačiau du ilgus su priekabom. Volvo ir kažkoks senesnis naudotas baltas su raudonom juostelėm (ar tik ne Neoplan). Abiem kryptim panašiu laiku ~10.20val. ties Gerosios Vilties sustojimais.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr ne 432? Jei taip, tai senas MAN.
Šaltinis: http://fotobus.msk.ru/search.php?cid...ypub=1&order=3Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąJep, šitas, kažko panašus į Neoplan pasirodė
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa va, atėmė etatinį 31 maršruto autobusą.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimą54 ir 48 bent po 1 ilga yra pamainoj.
Saulėtekyje (o paskui - Antakalnyje) 2 vyriškiai (nežinau, ar iš VVT ar iš SĮSP) tikrino visų iš eilės atvykusių į žiedą autobusų ir troleibusų e-bilieto komposterių veikimą.
Dar, beje, 18 maršrutu irgi ilgas autobusas - nr. 545, žr. nuotrauką >>
Jo grafikas tiems, kas nori pasivažinėti ir/ar nufotografuoti:
Antakalnio žiede (atvyksta-išvyksta): 14:57-15:05, 16:32-52, 18:19-19:04 (pietūs), 20:31-37, 22:03-06 į parką.
N. Vilnios žiede: 15:46-52, 17:33-38, 19:45-50, 21:18-23.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąIki šiol troleibusų smulkūs gedimai būdavo pataisomi vietoje ir troleibusai važiuodavo toliau - dabar gi jie iškart tempiami į parką - turbūt taip daroma, kad dar daugiau būtų prastovų?
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąReik paklausti Mergaitės, ir ji pasakys, kad čia KLANO darbas, nes KLANAS nori sugriauti didvyrišką laidabraukių mylėtojų pasipriešinimą prieš pedo-žydo-zuokofilusUž Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDar, beje, 18 maršrutu irgi ilgas autobusas - nr. 545, žr. nuotrauką >>
Jo grafikas tiems, kas nori pasivažinėti ir/ar nufotografuoti:
Antakalnio žiede (atvyksta-išvyksta): 14:57-15:05, 16:32-52, 18:19-19:04 (pietūs), 20:31-37, 22:03-06 į parką.
N. Vilnios žiede: 15:46-52, 17:33-38, 19:45-50, 21:18-23.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGal esate juo važiavęs? Įdomu kaip jis pasuka iš Dūmų gatvės į Šiaurės gatvę.
Comment
-
22 maršrute iš įdomybių dirba 776 ir 887.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą22 maršrute iš įdomybių dirba 776 ir 887.
Comment
-
Sios dienos naujienos tokios:
54 visos ilgos masinos, zemagrindziu dirba 7700A N743
4G ilgos masinos tik Mersedesai, volvu nera
2G bent 3 ilgos masinos - ne volvos
1G pastebetas 507, 6G dar kazkoks Mersedesas
Viskas grizta i savo vietas, vis daugiau volvu dirba iprastose marsrutose, tokiuose, kaip 46.73.53 ir t.t.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąViskas grizta i savo vietas, vis daugiau volvu dirba iprastose marsrutose, tokiuose, kaip 46.73.53 ir t.t.
beje mano pojūčiai sako, kad visi blizgūs autobusai buvo specialiai prieš liepos 1 d. išvalyti, nes buvo neįprastas švarumas ir kvapnumas Tikiuosi šito neužleis dalyko...
Be to pastebiu, kad grafikų laikymasis pradeda gerokai šlubuoti, pvz. pikta, kai einu į tolimą stotelę dėl greitojo, o jis neatvažiuoja laiku + piliečiai ir toliau noriai moka 3,5 Lt už bilietą iš vairuotojo, kas visoje maršruto trasoje galbūt atima kokias 3 min. vakar ištestavau, ar galima nuo ateities st. iki savanorių pr. st. atvažiuoti 2G per 23 min (dar apie 8 val. vakaro), tai atsakymas vienareikšmiškas, kad ne, ir užtrukau 30 min bei pakeliui mano autobusas aplenkė kitą neblizgantį 2G autobusą
Ką visu tuo noriu pasakyti, tai, nors ir vasaros atostogos Vilniaus miesto savivaldybei bei susisiekimo paslaugoms, tačiau teks srėbti daug košės rugsėjo mėn, jei dabar nepasiruoš; o Zuokas, manau, praras daug politinių dividendų, kurių davė ši pertvarka, tarp jų galbūt net mano, nors aš jį linkęs palaikyti ir toliau
Ką galiu pasiūlyti daryti, kad laikytųsi grafiko (nekeičiant trasos įveikimo laiko):
1) nepardavinėti bilietų greituosiuose maršrutuose, he he, paprasta kaip bet galėtų būti ir kokie nors automatiniai bilietų pardavimo ar dar geriau kortelių pardavimo ir pildymo terminalai (čia 2050 metų strateginis tikslas )
2) premijuoti greitųjų maršrutų vairuotojus, kurie laikosi tvarkaraščio. Ir gerai permijuoti, kad apsimokėtų skristi per raudoną signalą
3) toliau galvoti apie A juostų plėtrą, ypač tokią, kur laikinai galima pavogti juostą iš automobilių, bet galvoti, kaip tą juostą ateityje bus vėl galima grąžinti automobiliams. Kažkaip šitoje vietoje pasibaigė progresas su liepos 1 d., ane?
4) numatyti normalų kasmetinį parko atnaujinimą, kad būtų daugiau blizgių autobusų
5) pridedu dar gi: šviesoforinėse sankryžose pirmenybė greitiesiems maršrutams; nes pvz vakar prie spaudos rūmų sankryžos autobusas kukavo mažiausiai 2 min, nors ir vėlavo...Paskutinis taisė Rijikas; 2013.07.05, 14:41.
Comment
Comment