Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
    Šiandien pastebėjau, kad stotyje ,toje stotelėje kur nuo stoties važiuoja 13, 31, 34 ir 74 autobusai, ekrane, kur rodomio artimiausi autobusai, rodomi 19 maršruto išvykimai.
    Čia dar nieko. Daug blogiau, kai Europos Aikštės stotelėje rodomi 18-o troleibuso išvykimai...

    Comment


      Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
      Čia dar nieko. Daug blogiau, kai Europos Aikštės stotelėje rodomi 18-o troleibuso išvykimai...
      T.y. 8 Tai jau įsisenėjusi problema.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        T.y. 8 Tai jau įsisenėjusi problema.
        8 troleibusas ir turi važiuoti pro Europos aikštę.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
          8 troleibusas ir turi važiuoti pro Europos aikštę.
          O švieslentėj vietoj 8-o rašo 18. Būk atidesnis skaitydamas.

          O Žaliajame tilte rodo 76. Gal painioja su 56, nes kryptis Fabijoniškės. Ten "76" teko matyti bent 3 kartus, tad problema irgi nevienkartinė.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            O Žaliajame tilte rodo 76. Gal painioja su 56, nes kryptis Fabijoniškės. Ten "76" teko matyti bent 3 kartus, tad problema irgi nevienkartinė.
            Ir vėl grįžtam prie to paties - tas 76 yra 10 maršrutas. Visi sujungtinių grafikų autobusai/troleibusai švieslentėse ir realaus laiko sistemoje rodomi tik kaip tų maršrutų, kuriais pradėjo darbą. Visi tokie grafikai (tik darbo dienomis; pirmas numeris yra pradinis maršrutas, skliaustuose transporto priemonių skaičius):
            Autobusai - 3+54(2), 18+5(3), 23+54(1), 32+73(2), 35A+76(1), 40+6(3), 48+2(3), 49+24(2), 50+17(1), 74+14(1). Troleibusai - 18A+4+11(1), 18+18A(1), 18+7(1), 18+8(1).
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Perdažytas MB 0405G #532 autobusas.

              Beje, MAN NL232 CNG #876 rugpjūčio 31 dirbo 43 bei rugsėjo 3 dieną dirbo 53 maršrute. Dar įspūdingesnis vaizdas - Heuliez GX217 #910 šiandien mačiau 19 maršrute. Parkui turbūt sunkūs laikai atėjo, kad į rezervą išleido trumpą autobusą, kuriame dirba ilgi?
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Šiandien į darbo pabaigą Karoliniškių st. (Pašilaičių kryptimi) užsidegė Škoda 15Tr 2600. Gaisro, atrodo, būta nemažo. Kiek spėjau pamatyti važiuodamas pro šalį apsvilo priekis, aprūko priekinis stiklas. Troleibusas prieš 10-15min. nutemptas į parką. Kol kas nei delfi.lt, nei 15min.lt normalios informacijos nepateikė. Iš visų Škoda 15Tr Vilniuje 2600 buvo kapitaliai remontuotas seniausiai. Be to, du mėnesius stovėjo parke dėl vasaros rėžimo. Škoda 15Tr markė Europoje dega ne taip jau ir retai.

                Comment


                  Jo, kažkaip 15Tr mėgsta leistį ugnį. Tas pats penktas... O stipriai padego?? Kada?

                  Comment


                    http://www.balsas.lt/naujiena/618137...oleibusas-foto

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Jo, kažkaip 15Tr mėgsta leistį ugnį. Tas pats penktas... O stipriai padego?? Kada?
                      http://www.delfi.lt/news/daily/crime...9&rsslink=true

                      Comment


                        Karoliniškėse degė troleibusas

                        http://www.15min.lt/gallery/show/kar...leibusas-28076

                        Comment


                          „Žmonės pradėjo bėgti ir norėjo išsilaisvinti, bet troleibusas nestojo ir riedėjo toliau. Vairuotojas atvėrė vienas duris per vidurį. Žmonės šoko iš važiuojančio troleibuso..."
                          Tikrai nepavydėtina situacija... Velniai rautų, gal laikas neremontuoti troleibusus kapitaliai kai jų ekspluatavimo laikas pasibaigia, o tiesiog pirkti naujus? Laikas protingai skirstyti pinigus, o negalvoti apie mistinį tramvajų Vilniuje, mokėti milijonus už neveikiančią bilietų sistemą. Kol jie svarstys savo tramvajų idėjas, tol vilniečiai turi važinėti tokiais "superiniais" autobusais kaip Saffle (atsiprašau Saffle gerbėjų), troleibusais, kurie bet kokią akimirką gali užsidegti.

                          Iš karto atsiprašau už šį emocionalų pranešimą ir griežtą savo poziciją.

                          Comment


                            Nėra už ką pirkti naujų. Nežinau tiksliai, bet turbūt jie dar nebaigė išsimokėti už Solarius, nors jų eksplotacijos terminas jau įpusėjo.

                            Šito gaisro priežastis greičiausiai kaip tik yra remonto nedavimas. 2600 buvo vienas pirmųjų visam Vilniuje kapitaliai suremontuotų troleibusų maždaug prieš 9-10 metų. Nuo to laiko jokio didelio remonto neturėjo. Ir bendrai, vertinant šiandieninėj perspektyvoj, tas "kapitalinis" remontas buvo tiesiog pasikrapštymas, kai kurių vietų netgi pagadinimas. Taigi nieko kito tikėtis ir nereikėjo. Galiu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.

                            Reikia pažymėti, kad 15Tr degė net ir visiškai nauji.

                            Gerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai. Užsidegė dėkingoj vietoj, Karoliniškėse, kur netoli yra gaisrinės punktas. Būtų užsidegęs prie Parodų rūmų, ar Pašilaičiuose - būtų nelikę pusės troleibuso. Greičiausiai bus remontuojamas. Ir šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.

                            Comment


                              Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                              Gerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai.
                              Taip, niekas nenukentėjo fiziškai, bet morališkai tai tikrai nukentėjo. Aš pvz. negalėčiau iššokti iš važiuojančio degančio troleibuso ir ramiai eiti savo reikalais. Nemanau, kad daug kas taip galėtų. Jei viską palikti kaip dabar, tai kito sėkmingo karto galima ir nesulaukti, gali pasibaigti žymiai blogiau.

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Taip, niekas nenukentėjo fiziškai, bet morališkai tai tikrai nukentėjo. Aš pvz. negalėčiau iššokti iš važiuojančio degančio troleibuso ir ramiai eiti savo reikalais. Nemanau, kad daug kas taip galėtų. Jei viską palikti kaip dabar, tai kito sėkmingo karto galima ir nesulaukti, gali pasibaigti žymiai blogiau.
                                Šiandien teko šokti iš važiuojančio degančio troleibuso, rytoj teks sprukti nuo lūžtančio griūvančio medžio, o poryt vis tiek įdribsi į gilią tamsią smegduobę Antakalnio gatvėje. Sveikas atvykęs į realybę

                                Tokios moralinės nesėkmės yra neišvengiama kasdienybė. Ir nauji troleibusai čia nepadės. Nebus galimybės užsidegti, bus galimybė atsitrenkti į taksofono būdelę ir t.t...

                                VVT žymiai mieliau pirktų naujus troleibusus, negu kištų pinigus į senus grabus. Deja, kol kas tai neįmanoma. Kas kaltas? Neefektyvus lėšų paskirstymas, nepagrįstos VVT grietinėlės premijos, blaškymasis, bendros transporto koncepcijos nebuvimas ir t.t. Galima vardinti ir vardinti.
                                Paskutinis taisė rufas...tr; 2012.09.05, 00:04.

                                Comment


                                  Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                  Ir šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.
                                  Manai 2600 laukia toks pat remontas, koks buvo ir 2603?

                                  Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                  Galiu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.
                                  Mielai laukiam tavo sudaryto sąrašo, kurie gali pakartoti vakarykštį incidentą

                                  Beje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?
                                  Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.09.05, 15:54.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Manai 2600 laukia toks pat remontas, koks buvo ir 2603?
                                    Kaip suprantu degė vairuotojo kabina, bet dūmai ėjo per visą saloną. Taigi vienaip ar kitaip greičiausiai teks atnaujinti visą saloną. Jeigu jau apsispręs remontuoti, tai remontą tikrai reikėtų daryti gerą ir ilgalaikį.

                                    Aišku, lieka galimybė, kad gali būti nurašytas. Pati markė 15Tr Vilniuje yra mažiau pageidautina, o jeigu dar sumelė iš draudimo ateis nedidelė, tai gali ir nepasirašyti. Arba pastatys į remonto eilę, kur bestovėdamas supus...

                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Beje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?
                                    Kas ten užsiliepsnojo velniai žino. Gal tikrai Zuoko bilietų skaitytuvai
                                    Anot miglotų liudininkų pasakojimų, troleibusas ėmė trūkčioti, po to per visą nuėjo srovė. Galėjo įvykti jungimas, iššauti saugikliai ir sistema atsijungė. Faktas, jog kažkurioj vietoj troleibusas jau buvo perdegęs, bet vis dar dalyvavo grandinėje, buvo pajungtas ant laidų. Taigi galėjo būti kas tik nori. Net ir žmogiškas faktorius - iš šoko vairuotojas pasimetė, supainiojo pedalus ir t.t.

                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Mielai laukiam tavo sudaryto sąrašo, kurie gali pakartoti vakarykštį incidentą
                                    Aišku, tikroji gaisro priežastis turbūt dar neaiški. Bet aš linkęs manyti, kad čia kalčiausi senatvė ir nusidėvėjimas. Vis dėlto užsidegė seniai remontuotas ir ypatingo dėmesio nesusilaukęs troleibusas. Vertinant tokiu požiūriu verta pastebėti ir kitus troleibusus, pvz:

                                    2406 (Paskutinis kapitalinis 2003/2004)
                                    1411 (2002?)
                                    1417 (2003?)
                                    2428 (2003?)
                                    1431 (2004)
                                    1446 (2005)
                                    1449 (2003?)
                                    2450 (2003/2004)
                                    1455 (2004)
                                    1456 (2003?)
                                    2464 (2003/2004)
                                    2470 (2003?)
                                    2471 (2004?)
                                    1491 (2004?)
                                    1493 (2003)
                                    1505 (2002?)
                                    1508 (2004?)
                                    1514 (2002/2003)
                                    2524 (2004)
                                    1530 (2003?)
                                    2539 (2005)
                                    2541 (2003)
                                    1552 (2004?)
                                    1555 (2003?)
                                    1568 (2004?)
                                    1572 (2004)
                                    1575 (2002?)
                                    2582 (2003/2004)
                                    2602 (2004) (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)

                                    Aišku, užsidegti gali kiekvienas, net ir tik ką išvažiavęs po remonto (ypač! )

                                    Comment


                                      Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                      Vertinant tokiu požiūriu verta pastebėti ir kitus troleibusus, pvz: <...> (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)
                                      2406, 1449, 1572, 2602 - jau tikrai dirbantys. Gal galima būtų patikslinimą gauti, kurie iš jų konkrečiai "nerasti"?

                                      P.S. 1449 buvo paskutinis su Škoda 9Tr apvaliais priekiniais žibintais. Iki dabar.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Gana idomus sarašiukas, rufai. Domėjausi parke kokios #2600 degimo priežastys. Man buvo paaiškinta, kad gaisras isiliepsnojo troleibuso saugiklių skyriuje. Saugikliai neatlaikė įtampos kaitos ir nuo susidevėjimo užsiliepsnojo. Manau šis įvykis tik į naudą, nes troleibuso tikrai nenurašys dėl saugiklių skyriaus sudegimo bei salono aprukimo. O dėl 09.01 galiu pavardinti:
                                        #1565 pagaliau peradažytas.
                                        #1449 pakeistas vadinamas kapotas. Jau su standartinemis Škoda 14Tr modelio lempomis.
                                        #1437 perdažytas galas.
                                        #2569 taip pat pagaliau perdažė ir sumontavo naujus žibintus galinėje troleibuso dalyje.
                                        Vietoje #1110 troleibuso kuriam atliekamas kapitalinis remontas dirba buvęs rezervinis #1117.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          2406, 1449, 1572, 2602 - jau tikrai dirbantys. Gal galima būtų patikslinimą gauti, kurie iš jų konkrečiai "nerasti"?
                                          Na, aš dar nemačiau šių: 1411, 2428, 1431, 1446, 1456, 1508, 1530, 1555, 2582, bet nelabai jų ir ieškojau, todėl panikos nekeliu. Tiesiog norėjau apsidrausti, kad su kai kuriais tame sąraše troleibusais, galbūt jau yra kažkas daroma/padaryta.

                                          1449 "remontas" nesiskaito. Čia ne remontas, o desperatiškas bandymas sušvelninti situaciją. Bendra troleibuso būklė prasta. Turėtų nurašyt, bet neturi kuo pakeist.

                                          Mane labiau domina šių troleibusų dingimas: 2466, 2475, 1542. Ar jie visi remontuojami?

                                          Taip pat domina 2523 likimas. rvr, atrodo, tu ten turi kanalų 2-ame parke. Gal galėtum pasiaiškinti jo likimą? Kada nurašytas, kodėl neremontuotas ir t.t. ? Norisi pagaliau padėti tašką jo istorijoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X