Parašė FRT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTaigi daug kur tokia pati situacija - piko metu pvz. iš miegamųjų rajonų autobusai važiuoja sausakimši (pvz. 74), važiuoja kas 10-12 minučių, bet iš Stoties į NV natūralu, kad ryte važiuos gal 10 žmonių. Taip yra visur, todėl niekaip tuščių autobusų neišvengsi.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKasryt reikia 7:38 važiuot į mokyklą, esančią Salininkuose tai iš vis būna kažkur 10-15 keleivių, nors autobusas važiuoja 20-25min intervalu
Rytinio piko metu visi autobusai būna pilni/sausakimši. Kad ir 24, kuriuo man tenka dažnai važiuoti - ryte nuo Šeškinės poliklinikos būna tiek žmonių prisigrūda, kad Ukmergės st. ir Šeškinėje jau vos telpa kiti. Tačiau tai nereiškia, kad reikia kelti paniką, kurią kasmet kelia Žalieji ežerai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaip, EFS282 jau gan seniai yra perdarytas į dyzelinį.
Comment
-
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNorėčiau pasiteirauti, kokiu tikslu šiuos tris autobusus perdarė į dyzelius? Gal dėl to, kad neapsimoka jiems kurt dujų kolonėlės?- Mažesnės dujų kainos
- Dujose oktanų skaičius yra beveik 105, todėl jis yra saugesnis, nes mažesnė tikimybė detonacijai
- Tyliau dirba variklis
- Su dujų įranga autobusų variklių eksploatacinė trukmė yra didesnė
- Rečiau reikia keisti alyva autobusuose
- Ilgiau laikosi žvakės
- Varikliai gali dirbti kaip ir su dujomis taip ir su benzinų, t.y nereikia kažką labai ypatingo daryti norint pakeisti konstrukcijoje, kad TP butu varoma dujomis arba benzinu, dyzeliu.
Bet yra ir trūkumų:- Daugiau svorio
- Dujos dega greičiau negu dyzelis
- Variklio galia sumažės, maždaug 7%
- Sunkiau užvesti variklį esant žemoms temperatūroms
- Kenčia autobuso aerodinamika
- Autobusų pildymas trunka ilgiau. Maždaug 20% balonuose reikia palikti neužpildytais.
- Galima lengvai nepastebėti, kad dujos baigėsi
- Daugiau elektronikos
Bet, kas liečia būtent tuos "Mercedes-Benz" autobusus, tai jie tikrai naudoja daug dujų, ir kad nuvažiuoti norma ~400 km, jiems dujų nepakanka. Na dujiniai autobusai 96 metų, nelabai patikimi iš viso, nes tada tik prasidėdavo dujinių autobusų era, tai visi modeliai gavosi neidealiausio patikimumo.
Jeigu kažką ne taip pasakiau, pataisykite.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.10.21, 17:41.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąTaip, autobusai dabar naudoja dyzelį. Taip, jau kažkada minėjau, kad privatininkams neapsimoka dujiniai autobusai. Nors dujiniai autobusai turi privalumus:- Mažesnės dujų kainos
- Dujose oktanų skaičius yra beveik 105, todėl jis yra saugesnis, nes mažesnė tikimybė detonacijai
- Tyliau dirba variklis
- Su dujų įranga autobusų variklių eksploatacinė trukmė yra didesnė
- Rečiau reikia keisti alyva autobusuose
- Ilgiau laikosi žvakės
- Varikliai gali dirbti kaip ir su dujomis taip ir su benzinų, t.y nereikia kažką labai ypatingo daryti norint pakeisti konstrukcijoje, kad TP butu varoma dujomis arba benzinu, dyzeliu.
Bet yra ir trūkumų:- Daugiau svorio
- Dujos dega greičiau negu dyzelis
- Variklio galia sumažės, maždaug 7%
- Sunkiau užvesti variklį esant žemoms temperatūroms
- Kenčia autobuso aerodinamika
- Autobusų pildymas trunka ilgiau. Maždaug 20% balonuose reikia palikti neužpildytais.
- Galima lengvai nepastebėti, kad dujos baigėsi
- Daugiau elektronikos
Bet, kas liečia būtent tuos "Mercedes-Benz" autobusus, tai jie tikrai naudoja daug dujų, ir kad nuvažiuoti norma ~400 km, jiems dujų nepakanka. Na dujiniai autobusai 96 metų, nelabai patikimi iš viso, nes tada tik prasidėdavo dujinių autobusų era, tai visi modeliai gavosi neidealiausio patikimumo.
Jeigu kažką ne taip pasakiau, pataisykite.
Kalbant apie pačius variklius, tai tarnavimo trukmė tikrai nėra ilgesnė, nes variklis dirba aukštoje temperatūroje. Dujų degimo temperatūra didesnė, todėl ir dalys (stūmokliai, stūmoklių žiedai, variklio riebokšliai ir kt. dalys) dėvisi greičiau.
Tas pats galioja ir žvakėms. Didesnė tikimybė, kad jos nedirbs gerai. Taip pat padidėja laidų kiekis, kur dyzeliniuose varikliuose yra mechaninė dalis.
Prie trūkumų dar reiktų pridėti, kad eksploatacija gerokai brangesnė (bijau pameluoti gal apie 10-15% dalys brangesnės). Taip pat techninis aptarnavimas vykdomas dažniau. Vykdant aptarnavimą reikia turėti papildomų žinių/literatūros, kompiuterių, specialistų ir t.t. kas mažoms įmonėms yra labai dideli papildomi kaštai. Nereikia pamiršti, kad balionų patikra taip pat nėra labai pigi ir atrodo kad pas mus dar nėra įmonių kuriuos tuo užsiimtų.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąPapildymas:
Kalbant apie pačius variklius, tai tarnavimo trukmė tikrai nėra ilgesnė, nes variklis dirba aukštoje temperatūroje. Dujų degimo temperatūra didesnė, todėl ir dalys (stūmokliai, stūmoklių žiedai, variklio riebokšliai ir kt. dalys) dėvisi greičiau.
Tas pats galioja ir žvakėms. Didesnė tikimybė, kad jos nedirbs gerai. Taip pat padidėja laidų kiekis, kur dyzeliniuose varikliuose yra mechaninė dalis.
Prie trūkumų dar reiktų pridėti, kad eksploatacija gerokai brangesnė (bijau pameluoti gal apie 10-15% dalys brangesnės). Taip pat techninis aptarnavimas vykdomas dažniau. Vykdant aptarnavimą reikia turėti papildomų žinių/literatūros, kompiuterių, specialistų ir t.t. kas mažoms įmonėms yra labai dideli papildomi kaštai. Nereikia pamiršti, kad balionų patikra taip pat nėra labai pigi ir atrodo kad pas mus dar nėra įmonių kuriuos tuo užsiimtų.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Dalys pagrinde tokos pat kaip ir dyzelio, bet kai kalba eina apie koki dujini mazgeli ar detalyte tai jo kaina kartais net ir parko vadovams kvapa uzgniauzia, o privatininkai gal ir ama praranda. O kas labiauia nervina kad pirkt gali tik is vieno saltinio nes niekas to paprasciausiai nesiulo, ir jokios garantijos, kartais net ir 1000 euru kainuojantis menkniekis ypac ziemos salygom tarnauja gan trumpai. arba kad dedant kokia nauja detale reik atnaujint ir kitas nes jei toliau kas nevisai tvarkoj, tai ta naujove pribaigia. Nu ir dar aisku, vairuotoju nuomone. Kaip mes cia su "bomba" ant stogo vazinesim.
Comment
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąDalys pagrinde tokos pat kaip ir dyzelio, bet kai kalba eina apie koki dujini mazgeli ar detalyte tai jo kaina kartais net ir parko vadovams kvapa uzgniauzia, o privatininkai gal ir ama praranda. O kas labiauia nervina kad pirkt gali tik is vieno saltinio nes niekas to paprasciausiai nesiulo, ir jokios garantijos, kartais net ir 1000 euru kainuojantis menkniekis ypac ziemos salygom tarnauja gan trumpai. arba kad dedant kokia nauja detale reik atnaujint ir kitas nes jei toliau kas nevisai tvarkoj, tai ta naujove pribaigia. Nu ir dar aisku, vairuotoju nuomone. Kaip mes cia su "bomba" ant stogo vazinesim.
O kalbant apie "bombą", tai kažkaip per tiek metų pasaulyje negirdėjom kad būtų kas rimto atsitikę.
Comment
-
Parašė Svajonius Rodyti pranešimą1701 ir 1680 šiandien važiuoja 19 maršrutu, 1637- 5-u.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimą545 ant 26.
Comment
-
Šiandien apie 13h ties stotele Tuskulėnų rimties parkas mačiau važiuojantį vieną iš Amber troleibusų 3 maršrutu. Troleibusas su keleiviais judėjo Šilo tilto link.
Gal kas žinote, kokios priežastys? Gal buvo klūčių Antakalnio gatvės pradžioje, todėl troleibusai turėjo judėti per Žirmūnų ir Šilo tiltus?دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠiandien apie 13h ties stotele Tuskulėnų rimties parkas mačiau važiuojantį vieną iš Amber troleibusų 3 maršrutu. Troleibusas su keleiviais judėjo Šilo tilto link.
Gal kas žinote, kokios priežastys? Gal buvo klūčių Antakalnio gatvės pradžioje, todėl troleibusai turėjo judėti per Žirmūnų ir Šilo tiltus?
Comment
Comment