Šiandien dėl nerėgėtų kamščių A. Goštauto g. iki 19 val., 30-40 min. vėlavo 6, 40, 46 ir 73 maršrutų autobusai. Kitų maršrutų, einančių Goštauto gatve vėlavimai buvo mažesni.
Beje, gal kam žinoma, kodėl kai kurie 89 maršruto mikroautobusai pietauja ne A. Tumėno g., o kitoje A. Goštauto stotelės pusėje (kur įprastai stovi 4, 21 ir 22 maršrutų pikiniai autobusai)?
Vakar, t.y. gruodžio 15-tą, apie 17:15 ilgai ir nuobodžiai laukiau prie šviesoforo ties Čiurlionio ir Švitrigailos sankryža, o kai priartėjau prie sankryžos papuoliau į keblią situaciją, sankryža buvo beveik visiškai užblokauota. Pirmiausia "užsilenkė" vienas, o paskui antras troleibusas. Žmonių bandymas pastumti troleibusą nepavyko. Išvažiavau dešinėn, šaligatviu
Šiandien dėl nerėgėtų kamščių A. Goštauto g. iki 19 val., 30-40 min. vėlavo 6, 40, 46 ir 73 maršrutų autobusai. Kitų maršrutų, einančių Goštauto gatve vėlavimai buvo mažesni.
Šiandien irgi panašiai. O ir anksčiau pasitaikydavo.
Beje 73 autobusas šiandien 16:26 užsuko į Geležinio Vilko stot. ir joje net įlipo žmonių
Užvažiavo važiuodamas link Vilkpėdės, reikalo skųsti tikrai nematau. Vairuotojas pamiršo gal ir tiek. Ir vis tiek tas autobusas niekur nebūtų nuskubėjęs neužvažiavęs į tą stotelę, nes vis tiek Goštauto g. baisus kamštis.
Kažkoks įdomus dalykas yra viename iš dujinių autobusų (kaip visada, per kvailumą nepažiūrėjau garažinio numerio). Šiandien dirba 10 maršrutu. Virš priekinių durų įtaisyta kolonėlė, todėl garsinį pranešimą apie stotelę girdi ir lauke šalia autobuso esantys žmonės. Kokia to prasme?
Beje, autobusas nr. 652 pastaruoju metu dirba vien tik 10 maršrutu.
Kažkoks įdomus dalykas yra viename iš dujinių autobusų (kaip visada, per kvailumą nepažiūrėjau garažinio numerio). Šiandien dirba 10 maršrutu. Virš priekinių durų įtaisyta kolonėlė, todėl garsinį pranešimą apie stotelę girdi ir lauke šalia autobuso esantys žmonės. Kokia to prasme?
Beje, autobusas nr. 652 pastaruoju metu dirba vien tik 10 maršrutu.
1. nieko nuostabaus, jei stotelė girdima iš iš lauko ant visų autobusų yra tokios kolonėlės, kurios praneša apie stotelę.
2. atrodo penktadienį tas pats 652 dirbo 23 maršrutu.
ar 701 autobuse visam laikui bus įrengta vaizdo stebėjimo kamera?
p.s.: 1631 troleibusas jau su pilna kabina
Kažkoks įdomus dalykas yra viename iš dujinių autobusų (kaip visada, per kvailumą nepažiūrėjau garažinio numerio). Šiandien dirba 10 maršrutu. Virš priekinių durų įtaisyta kolonėlė, todėl garsinį pranešimą apie stotelę girdi ir lauke šalia autobuso esantys žmonės. Kokia to prasme?
Beje, autobusas nr. 652 pastaruoju metu dirba vien tik 10 maršrutu.
Girdėjau ir aš. Šiaip jei garsiai pasako kokia sekanti stotelė, tikrai patogu.
Girdėjau ir aš. Šiaip jei garsiai pasako kokia sekanti stotelė, tikrai patogu.
Žymiai naudingiau būtų pranešti apie atvažiavusį maršrutą, kaip tai padaryta visuose Solaris troleibusuose Kaune. Tačiau jau nebe visuose šis garsinis pranešimas veikia.
1. nieko nuostabaus, jei stotelė girdima iš iš lauko ant visų autobusų yra tokios kolonėlės, kurios praneša apie stotelę.
Na tikrai nėra tokių kolonėlių visuose autobusuose. Tas dujinis turbūt vienintelis toks. Čia Klaipėdoje, autobusui atvažiavus į stotelę, garsiai pranešamas maršruto numeris. Bet sistema sureguliuota negerai, numeris dažniausiai pranešamas jau uždarant duris.
Žymiai naudingiau būtų pranešti apie atvažiavusį maršrutą, kaip tai padaryta visuose Solaris troleibusuose Kaune. Tačiau jau nebe visuose šis garsinis pranešimas veikia.
Gerai būtų. Nors šiaip pilno maršruto pranešimas gal ir nelabai reikalingas (per ilgai užtrūks). Pakaktų pranešti maršruto numerį ir kryptį. Na o tas sekančios stotelės pranešimas patogus nebent tiems, kam tik vieną stotelę ir reikia pravažiuoti.
Gerai būtų. Nors šiaip pilno maršruto pranešimas gal ir nelabai reikalingas (per ilgai užtrūks). Pakaktų pranešti maršruto numerį ir kryptį. Na o tas sekančios stotelės pranešimas patogus nebent tiems, kam tik vieną stotelę ir reikia pravažiuoti.
1. Kodėl, tavo nuomone, negerai, jog troleibusai po truputį atgauna savo ankstesnes kabinas? patikėk, ne koks malonumas važiuot suspaustoj troleibuso kabinoj pas vairuotoją
2. Siūlyčiau grąžinti įrašą, kuris skelbia maršrutą [kaip kadaise Škodose pranešinėjo, kai nebuvo įdiegti "Mijola" kompiuteriai]
1. Kodėl, tavo nuomone, negerai, jog troleibusai po truputį atgauna savo ankstesnes kabinas? patikėk, ne koks malonumas važiuot suspaustoj troleibuso kabinoj pas vairuotoją
Kas svarbiau- keleivių patogumas ar patogus važinėjimasis kabinoje su vairuotoju, kas šiaip ir nėra labai legalu? Dabar galioja įlaipinimo pro visas duris tvarka, tai ir transporto priemonės turi atitikti tvarką. Galiausiai dabar autobusai ir troleibusai jau nebegaminami su visą priekį užimančiomis kabinomis, net ir Lenkijoje ar Baltarusijoje.
Comment