1. sugedusios "MB 0530 Cito" #027 durys, todel ileidzia/isleidzia pro prieki
2. 89marsrutu vaziavo 6keleiviai [iskaitant ir mane]. sakyciau, kaip siam marsrutui tiek keleiviu, tai pakankamai.
Antradienį pats mačiau ant šio autobuso durų užklijuotą užrašą "atsiprašome, durys neveikia".
O 6 keleiviai- čia šiaip labai mažai, bet pradžiai gal ir nieko.
Antradienį pats mačiau ant šio autobuso durų užklijuotą užrašą "atsiprašome, durys neveikia".
O 6 keleiviai- čia šiaip labai mažai, bet pradžiai gal ir nieko.
jeigu tai butu 88marsruto "Fiat ducato", tai tame marsrute butu normalus skaicius keleiviu [beveik visos sedimos vietos butu uzimtos]
aš pasakiau tai, ką mačiau. stovėjom kokias dvi minutes. taip pat yra ir 44maršrute.
Nu tai kol susitvarko, kol atsisveikina, o atvažiuoja į stotelę tada porą minučių anksčiau. 44 keičiasi centre, nes kai kuriems vairuotojams yra žymiai patogiau namo važiuoti iš centro, o ne iš N. Vilnios. Vargu ar būdavo tokių atvejų, kai 4A vairuotojai keisdavosi Mickūnuose, kur jiems yra nurodyta pagal grafiką.
Sveiki, jau ne pirmą kart pastebiu, jog 42 maršruto autobusas stengdamasis laikytis lėto grafiko, stotelėse stovi 3-4 min. Ir važiuoja maksimum 40 km/h greičiu. Gal kas žino ar toks tvarkaraštis sudarytas dėl degalų taupymo, ar dėl dar kažkokių nežinomų priežasčių?
Sveiki, jau ne pirmą kart pastebiu, jog 42 maršruto autobusas stengdamasis laikytis lėto grafiko, stotelėse stovi 3-4 min. Ir važiuoja maksimum 40 km/h greičiu. Gal kas žino ar toks tvarkaraštis sudarytas dėl degalų taupymo, ar dėl dar kažkokių nežinomų priežasčių?
Greičiau dėl „nežinomų priežasčių“, nes nuo Salininkų iki Pagirių reikia lėkti kaip akis išdegus. Panašiai yra su 78, tik ten reikia vilktis visą kelią 20 km/h greičiu.
Gėlių stotelėje kažkodėl stovi Draugystės stotelės ženklas.
99% esu tikras, kad įvyko dėl to, jog Rudaminoj, Vilniaus r. irgi yra Gėlių st. o tie, kurie keitė ženklą, neįsigilino, kad Rudaminoj Gėlių stotelė turi būti pakeista į Draugystės st.
Pilaitis - Yra likę du Ikarus autobusai, vienas trumpas, stovi parke kažkur garažuose užkonservuotas, garažinis numeris 607, ir ilgas numeris 382, stovi patvoryje, lauke.
O štai ir Ikarus 280 numeris 382, stovi dar Vilniaus autobusų parke ir marinuojasi patvoryje, manau jis bus atiduotas į muziejų kaip eksponatas.
Comment