Ne kiekvienas nori važiuoti su persėdimais, o šiaip 54 grafikas visai normalus - nereikia nei vilktis, nei lėkti. 54 maršrutu ilgų autobusų pilnai pakanka, o trumpi vakare išvis pustuščiai.
Ne kiekvienas nori važiuoti su persėdimais, o šiaip 54 grafikas visai normalus - nereikia nei vilktis, nei lėkti. 54 maršrutu ilgų autobusų pilnai pakanka, o trumpi vakare išvis pustuščiai.
na, vakar iš Pilaitės išvažiavau 20:11 nuo Tolminkiemio st. ir per 35min atvažiavau į stotį jeigu išvažiuočiau 54autobusu iš Tolminkiemio st. 20:23, tai stotyje būsiu 20:58 [prieš dvi minutes bus išvažiavęs reikiamas autobusas]. jei nespėčiau, tektų laukt sekančio autobuso, kuris bus po pusvalandžio. šiaip galėtų 54autobusas į stotį iš Tolminkiemio st. važiuot 20:18
Ne kiekvienas nori važiuoti su persėdimais, o šiaip 54 grafikas visai normalus - nereikia nei vilktis, nei lėkti. 54 maršrutu ilgų autobusų pilnai pakanka, o trumpi vakare išvis pustuščiai.
Ta problema kad ryte ir vakare važiuoja ilgi aut.,o diena kai didžiausias keleivių srautas trumpi aut. Tuo nekarta teko isitikinti.
Piko metu yra didžiausiais srautas ir todėl važiuoja ilgi. Dieną ir keleivių ir autobusų mažiau, tačiau autobuso užpildymas didesnis. Todėl tau taip ir atrodo.
2011-08-19 d., 18:35 val., pro St. Mokykla (Žaliųjų ežerų g.), link miesto pravažiavo su avariniais signalais ir be keleivių 2 grafiku dirbęs 410 36.
Įdomu, kas pakeitė 410 2 grafiku. Ir apie 18:37 val., ties St. Mokykla (Žaliųjų ežerų g.), link miesto pravažiavo TECHNINĖ PAGALBA (VAP'O). 410 jau sugenda nepirmą kartą.
2011-08-19 d., 18:35 val., pro St. Mokykla (Žaliųjų ežerų g.), link miesto pravažiavo su avariniais signalais ir be keleivių 2 grafiku dirbęs 410 36.
Įdomu, kas pakeitė 410 2 grafiku. Ir apie 18:37 val., ties St. Mokykla (Žaliųjų ežerų g.), link miesto pravažiavo TECHNINĖ PAGALBA (VAP'O). 410 jau sugenda nepirmą kartą.
Ko čia stebėtis? Technika juk ne ilgaamžė, viskas po truputi genda, gadinasi, sulūžta. Nieko čia nuostabaus.
man įdomu sužinoti, kodėl troleibuse #2548 nėra išimti trafaretai? kiek žinau, tai jie turi būti atiduoti dispečerei po darbo linijoj
Nenuemė todėl kad greičiausiai grįš atgal į liniją ir į savo 8-ajį maršrutą, o šeip 548 ir dirba tik 8 maršrutu. O trafaretų jie vakare nenša į trafaretine, nes rytoj vėl į ta patį maršrutą reikės išvažiuoti, užtat trafaretus jie ir palieka.
Nenuemė todėl kad greičiausiai grįš atgal į liniją ir į savo 8-ajį maršrutą, o šeip 548 ir dirba tik 8 maršrutu. O trafaretų jie vakare nenša į trafaretine, nes rytoj vėl į ta patį maršrutą reikės išvažiuoti, užtat trafaretus jie ir palieka.
bet kol nebuvo 8maršruto, 2483, 2548 ir 2626 dirbo 7maršrute
Comment