apie 1568 girdėjau daug. Jisai buvo labai gerai tarnaujantis troleibusas, netgi puikus, bet tai jį priskųrė į rezervą ji rezerve ir damušė. Nemanau kad 1568 ir 1575 remontuos, jie nusibaigs dirbdami rezerve ir juos nurašys.
buvo laikas, kai šie troleibusai dirbo 17maršrute dažnai matydavau tame rajone, kai į būrelį važiuodavau
buvo laikas, kai šie troleibusai dirbo 17maršrute dažnai matydavau tame rajone, kai į būrelį važiuodavau
Įdomu kodėl apart 1504, 1505 ir 1506 kiti troleibusai rezerviniai stovi parke, galėtų bent jau kas antrą dieną po kitą rezervinį troleibusą duoti į žiedą. O žiemą manau reikėtų žieduose po 2 rezervinius troleibusus atvaryti kad ir prastokus, bet visgi geriau negu nieko. Atai suges koks troleibusas atvažiuos į žiedą o rezervinis troleibusas jau paimtas kito vairuotojaus. O vairuotojui prarandamos valandos darbo, nebent jiem moka už prastovą, bet vistiek geriau jau normaliai atidirbti.
Įdomu kodėl apart 1504, 1505 ir 1506 kiti troleibusai rezerviniai stovi parke, galėtų bent jau kas antrą dieną po kitą rezervinį troleibusą duoti į žiedą. O žiemą manau reikėtų žieduose po 2 rezervinius troleibusus atvaryti kad ir prastokus, bet visgi geriau negu nieko. Atai suges koks troleibusas atvažiuos į žiedą o rezervinis troleibusas jau paimtas kito vairuotojaus. O vairuotojui prarandamos valandos darbo, nebent jiem moka už prastovą, bet vistiek geriau jau normaliai atidirbti.
na, autobusų parko vairuotoja man sakė, jog už nutrauktą reisą [dėl gedimo] kažkiek % nuo algos minusuoja
legendos [pvz: 1575, 1568] stovi parke o ar šiems troleibusams bus atliekamas dalinis remontas?
Na jei jau pradėjome nurašinėti 1988m. gamybos troleibusus, vietoj to kad juos remontuotume, tai nevalia žengti žingsnio atgal ir remontuoti tokius kadrus kaip 1568 ar 1575. Nors, kita vertus, ką gali žinoti, troleibusų parkas mėgsta juodą humorą...
1577 jau senokai nedirba. Aš jo išardyto nemačiau. Perdažinėja? Užsikvatočiau iš juoko...
1568 būklė dabar labai prasta.
Rezervinių troleibusų sąrašiukas ne toks jau ir trumpas. Pas mane dabar susidaro apie 60 troleibusų.
Na jei jau pradėjome nurašinėti 1988m. gamybos troleibusus, vietoj to kad juos remontuotume, tai nevalia žengti žingsnio atgal ir remontuoti tokius kadrus kaip 1568 ar 1575. Nors, kita vertus, ką gali žinoti, troleibusų parkas mėgsta juodą humorą...
1577 jau senokai nedirba. Aš jo išardyto nemačiau. Perdažinėja? Užsikvatočiau iš juoko...
1568 būklė dabar labai prasta.
Rezervinių troleibusų sąrašiukas ne toks jau ir trumpas. Pas mane dabar susidaro apie 60 troleibusų.
32 ir 38 (čia 1 mašina 1 mėnesį, po to keičiasi) maršrutais važiuoja tie patys autobusai, nes čia gyventojai pasiskundė/pasiprašė taip. Kvaila, bet taip yra.
Dėl 41 (igonuorajant praeivio sapaliones ir, neva, "tikrąją realybę") - čia tiesiog žmonėms patinka dirbti tuo pačiu maršrutu ir tiek. 41 yra tik dvipamaininis, juo dirba 764 su 3 vairuotojų brigada. Visi vairuotojai ten pastovūs. Kiti vairuotojai kaip tik patenkinti, kad nereikia miegot už vairo šitame maršrute.
Kas dėl 15 - ties Bruknių stotele yra pensionas, iš kurio dienos metu važiuoja bobutės ir diedukai į parduotuves Antakalnyje, o ties Vaidilutės st. - reabilitacijos centras (kartą iki ten mačiau važiuojant žmogų vežimėlyje). Priežastis, įvardinta praeivio paaiškina ne žemagrindį autobusą (kur faktai?), o kodėl jis važiuoja nuo 6 iki beveik 22, kai ten nuo 17-18 val. keleivių praktiškai nėra.
Pirmajame parke #1577 nera.
#1421 siandien vel dirba 2 marsrutu.
#1640 kapitaliniame remonte.
negerą nuojautą turiu, kad #1577 bus nurašytas
#1421 greičiausiai pavaduoja kažkokį troleibusą, kuris greičiausiai yra kapitaliniame remonte [nors galiu ir klysti]
#1640 seniai jau reikėjo antro kapitalinio remonto [kaip anksčiau #1641]
#1641 po remonto neiskart buvo suverztas.
#1658 jau 3 savates dirba be galinio purvasargio. Tai tik dar vienas irodimas, kad #1658 vairuotojams yra nusispjaut ant ju masinos.
Gali buti, kad #1577 kapitaliniame remonte su kitais trimis troleibusais, bet tai mazai tiketinas dalykas.
Beje siandien sugedo #1703. Parke atrode gana geros bukles.
#1641 po remonto neiskart buvo suverztas.
#1658 jau 3 savates dirba be galinio purvasargio. Tai tik dar vienas irodimas, kad #1658 vairuotojams yra nusispjaut ant ju masinos.
gal purvasaugio? kas per daiktas purvasargis? jei jiems nusispjaut ant šio troleibuso, tai tegul jama prastesnį. o šį troleibusą tegul pasiima geresnė vairuotojų brigada.
edit: gal su troleibusų stebėjimais lendam į "Vilniaus troleibusų ir autobusų eismo stebėjimai"?
Su tais galiniais purvasargiais yra problema, gana dažnai nukrenta, nes jų praktiškai nėr kur pritvirtint - viskas iškirmiję. Ne vairuotojų reikalas juos pritaisyt. Tai nėra lengvas darbas - 1658 reiktų dienai palikti parke. Jeigu jis kitų problemų neturi, tik dėl purvasargio palikti parke kažkaip per menka. Net neabejoju, kai jis turės apžiūros arba remonto dieną, bus patvarkytas.
1618 prieš dalinį remontą daug metų dirbo 13-ame maršrute. Iškrito, kai ten atkėlė iš 17-o maršruto 1633 ir 1639. Toliau, kaip ir sakei. Labai realu, kad dabar grįš 1618 į 12-ą maršrutą.
1577 paskutinįsyk mačiau 2-ame parke, kur stovi visi atvaryti troleibusai iš 1-ojo. Daugiau nieko nežinau.
Comment