Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Todėl, kad autobusai irgi bandyti tokie, kurių neplanavo niekas pirkti. Iš to yra naudos tiek gamintojui, tiek miestui - vieni nemokamai gauna įdomų žaisliuką, kiti - sulaukia atsiliepimų apie naujos technikos eksploataciją skirtingomis sąlygomis.

    O troleibusai nauji bus - procesai jau juda.
    Kažin bus perkami soliariai ar kažkas labiau egzotiško?

    Comment


      Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

      Kažin bus perkami soliariai ar kažkas labiau egzotiško?
      Pirks tuos, kurie laimės viešąjį pirkimą, nes norint pirkti troleibusus turės skelbti viešojo pirkimo konkursą be jo nupirkti negalės.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

        Todėl, kad autobusai irgi bandyti tokie, kurių neplanavo niekas pirkti. Iš to yra naudos tiek gamintojui, tiek miestui - vieni nemokamai gauna įdomų žaisliuką, kiti - sulaukia atsiliepimų apie naujos technikos eksploataciją skirtingomis sąlygomis.

        O troleibusai nauji bus - procesai jau juda.
        Ok, argumentas geras. Tikiuosi jūs teisus dėl troleibusų, bet kiek jų bus? Bent škodas pakeisim?

        Comment


          Labai aukštai užkėlėt kartelę su "bent Škodas pakeisim". Tikrai ne tiek, bet užtektinai, kad kokio trečdalio neliktų.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Na matot, čia mūsų nuomonės skiriasi. Mano manymu Škodų pakeitimas turėjo įvykti jau prieš dešimt metų tai kartelė yra labai žemai.

            Beje, gal žinote kokia dalis iš jų bus ilgieji?

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Labai aukštai užkėlėt kartelę su "bent Škodas pakeisim". Tikrai ne tiek, bet užtektinai, kad kokio trečdalio neliktų.
              Beje, gal žinote kokia dalis iš jų bus ilgieji?
              Prie MedinisStrazdas pridėsiu: ir ar bus su autonomine eiga?
              Paskutinis taisė taccido; 2021.12.08, 16:52.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Turėjo, šito nenuginčysi, bet yra kaip yra. Dabar, kai pagaliau VVT gavo bent kažkokią valdžios paramą, jau yra žingsnis geresnių pokyčių link. Visi troleibusai bus su autonomine eiga, tačiau apie talpą informacijos neturiu. Gali būti, kad tai nėra galutinai nuspręsta, nes techninių specifikacijų ir konkursų dokumentacijos dar nėra.

                Papildymas: ką tik paskelbė oficialiai - ten yra visos detalės https://judu.lt/vilniaus-viesasis-tr...s-troleibusai/
                Paskutinis taisė Mettal; 2021.12.08, 17:03.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Prie sklandesnių ir greitesnių kelionių prisidės ir nauji kontaktinių tinklų iešmai, kuriuos populiariausiuose troleibusų maršrutuose ketinama pakeisti artimiausiais metais. Atnaujinti iešmai leis sklandžiau įveikti sankryžas, kuriose susikerta troleibusų linijos. Tai reiškia, kad prieš įvažiuojant į sankryžą, troleibusas taip žymiai nemažins greičio, kaip yra iki šiol, o tai padės pagreitinti keliones.
                  Jei jie čia turi omenyje ir kryžmes tai čia labai geros žinios.

                  Netolimoje ateityje planuojama atnaujinti ir autobusų parką, numatant 70 naujų autobusų. Svarstomi Vilnių tenkinantys technologiniai sprendimai, aiškinamasi koks tinkamiausias elektros įkrovimo būdas tiktų viešajam transportui
                  Iš to kai čia šneka ar čia ne elektrobusai planuojami?

                  Comment


                    Panašu, kad kartojasi Transrevio istorija su tam tikrų maršrutų reisų nuiminėjimu dienos eigoje, tik šį kartą tai vyksta su VVT. Reisai apkarpyti T2, T6, T12, T17, A40, 1G, 2G, 5G maršrutuose. Žinoma, ir vėl jokios informacijos keleiviams nepateikta.

                    Comment


                      Parašė dtb Rodyti pranešimą
                      Panašu, kad kartojasi Transrevio istorija su tam tikrų maršrutų reisų nuiminėjimu dienos eigoje, tik šį kartą tai vyksta su VVT. Reisai apkarpyti T2, T6, T12, T17, A40, 1G, 2G, 5G maršrutuose. Žinoma, ir vėl jokios informacijos keleiviams nepateikta.
                      Vilniaus viešasis transportas savo facebook paskyroje pranešė, jog dėl padidėjusio peršalimo tarp vairuotojų, retinami tam tikrų maršrutų reisai.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Gal kas nors pastebėjote, jog į 5G maršrutą poilsio dienomis grįžo ilgi (triašiai) autobusai. Kažkodėl pandemijos laikotarpiu šis greitasis maršrutas buvo vienintelis, į kurį buvo nuspręsta siųsti trumpus autobusus. Negi buvo tikimasi, jog ir žmonių atitinkamai mažiau važiuos? Kaip tik tie trumpi prisigrūsdavo pakankamai.

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Gal kas nors pastebėjote, jog į 5G maršrutą poilsio dienomis grįžo ilgi (triašiai) autobusai. Kažkodėl pandemijos laikotarpiu šis greitasis maršrutas buvo vienintelis, į kurį buvo nuspręsta siųsti trumpus autobusus. Negi buvo tikimasi, jog ir žmonių atitinkamai mažiau važiuos? Kaip tik tie trumpi prisigrūsdavo pakankamai.
                          5G važiuoja pro daug mokyklų bei į universitetus Saulėtekyje, kurie, savaime suprantama, šventinėmis dienomis nedirba. Vieninteliai realesni traukos taškai ties maršruto trasa tuomet būna Akropolis ir Ozas, į kuriuos srautas savaitgaliais irgi netoks didelis, kad reikėtų triašių autobusų

                          Comment


                            Šiandien vienas iš Amberių dirba T6.

                            Comment


                              Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą

                              5G važiuoja pro daug mokyklų bei į universitetus Saulėtekyje, kurie, savaime suprantama, šventinėmis dienomis nedirba. Vieninteliai realesni traukos taškai ties maršruto trasa tuomet būna Akropolis ir Ozas, į kuriuos srautas savaitgaliais irgi netoks didelis, kad reikėtų triašių autobusų
                              Filosofija viskas tvarkoje, bet kodėl tada trumpi autobusai būna sausakimši?

                              Comment


                                Kauno g. nuvirtus kranui ant visos važiuojamosios dalies, prasidėjo vairuotojų išrandingumas kaip eismo įvykio vietą apvažiuoti.
                                Ekrano kopija 15:09

                                Click image for larger version  Name:	Kauno g. eismo įvykis.PNG Views:	1 Size:	644,2 kB ID:	1963670

                                Comment


                                  Šiandien pasiektas rekordas 115 maršrute, net 6 vidutinio dydžio (12m) autobusai.

                                  Comment


                                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                    Šiandien pasiektas rekordas 115 maršrute, net 6 vidutinio dydžio (12m) autobusai.
                                    O tarp kokių stotelių važiuoja 115 maršruto autobusai?

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                      O tarp kokių stotelių važiuoja 115 maršruto autobusai?
                                      Nuo Antakalnio iki Naujosios Vilnios, per Mileišiškių, Viršupio, Rokantiškių, Uosių sodus, kuriuose daug siaurių vietų. Paprasčiau atsidaryt maršruto žemėlapį

                                      Comment


                                        Šiandien Amberis 1720 dirba T2 maršrute

                                        Comment


                                          Įdomus klausimas žinantiems. Gal kas žinote ar VVT autobuso garaž. nr. 988 pirmas ekipažas dar dirba su šita mašina, ar gavo jau kitą, naujesnę. Kažkodėl 988 kurį laiką nesimato to vairuotojo kuris beveik visuomet būna su kepure su snapeliu, kur papūstom lūpom iškėlęs galva žiūri į veidrodžius ir klausosi senų gerų muzikos kūrinių beje-labai kiek žinau mėgsta "tiuniguoti" autobusus. Pirma jo mašiną dar apie 1996-1997m. pamenu Ikarus 280, garaž. nr. 2367, valstyb. nr. ZVM 583. Labai būdavo "išgrąžinta", visad iš atidarytos kabinos stipriai kvepėdavo oro gaiviklių aromatas, dažniausia grodavo "Junior" muzika. Vairuotoją pamenu nuolat rankos pirštais "grojantį" per pavarų svirties medinę rankeną, visad su kepure su snapeliu ant kelėnų užsimetus rankšluostį būtų įdomu sužinoti su kokia mašina jis dirba. Ačiū.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X