Deja, visi dujinukai, kurie gali važiuoti, jau važiavo ir nebuvo kuo jų pakeisti. 078 yra 079 analogas, tik jo dažymo schema skiriasi (tokių yra 3: 078, 079 ir 087).
jei neklystu tai 087 nurase, mat vairuotuoja teko paskutiniu metu sutikti dujiniu vaziuojant. O autobusai is konferencijos tai pasaka, kad toki pavairuoti
jei neklystu tai 087 nurase, mat vairuotuoja teko paskutiniu metu sutikti dujiniu vaziuojant. O autobusai is konferencijos tai pasaka, kad toki pavairuoti
Na aš tai labai atsargiai žiūriu į "nurašymus", mat jau 2 kartus jie nepasitvirtino. Pirmas kartas - 029, nors jis vėl stovi "mirtininkų zonoje" prie Karosų, MAN NL202 ir Van Hool. Antrasis - 159 (ar kitas) Citaro. Man sakė, kad jį neva nurašė dėl to, kad taisyti kažkokią detalę labai brangu. Gal tiesiog sugedo ir pastatė jį į patvorį kaip kai kuriuos dujinius (pvz. MANai NG232 CNG, Carrus City nr. 862) ir Volvo 7700 nr. 784.
27-u maršrutu dažnai važinėja išskirtiniai autobusai. Kol nesudegė, jame dažnai dirbdavo Repstad/DAF nr. 075, dabar - 857, 087 .
Na aš tai labai atsargiai žiūriu į "nurašymus", mat jau 2 kartus jie nepasitvirtino. Pirmas kartas - 029, nors jis vėl stovi "mirtininkų zonoje" prie Karosų, MAN NL202 ir Van Hool. Antrasis - 159 (ar kitas) Citaro. Man sakė, kad jį neva nurašė dėl to, kad taisyti kažkokią detalę labai brangu. Gal tiesiog sugedo ir pastatė jį į patvorį kaip kai kuriuos dujinius (pvz. MANai NG232 CNG, Carrus City nr. 862) ir Volvo 7700 nr. 784.
27-u maršrutu dažnai važinėja išskirtiniai autobusai. Kol nesudegė, jame dažnai dirbdavo Repstad/DAF nr. 075, dabar - 857, 087 .
Jo del 087 tai tikari per anksti as ji nurasiau Vietoi DAF 075 zmogus dirba su 078.
Kažkur 2006 m. laikotarpyje tarp vasario ir liepos mėnesio. Nes nuotraukose matyti, kad 2006 m. vasarį jis dar neperdažytas, o liepą - jau perdažytas. Taip, jis yra iš Čekijos, Zlino miesto.
visi troleibusai iš serijos 1101-2136 yra atvežti iš Čekijos tik iš skirtingų miestų.
1101-1107 iš Ostravos,
1108-1123 ir 2128,1132 iš Zlino,
1116,1117 iš Marianske Lazne,
1124-2127 iš Opavos,
2129-1131 ir 1133-2136 iš Pardubicės.
Plius dar 1401,1431 iš Hradec Kralove bei (1568-2584) 1994-95m nupirkti iš Prešovo(SK) ir Pilzeno(CZ).
Dar yra buvę viena kita dešimtis 9Tr iš Talino.
Kaip supratau, čia kalba eina apie padėvėtus troleibusus. O ar Vilnius/Kaunas niekada nepirko naujų troleibusų, tiesiai 'iš gamyklos', nebūtinai čekiškų?
Kaip supratau, čia kalba eina apie padėvėtus troleibusus. O ar Vilnius/Kaunas niekada nepirko naujų troleibusų, tiesiai 'iš gamyklos', nebūtinai čekiškų?
Keistas klausimas... Visi Vilniaus ir Kauno troleibusai savo laiku ir buvo gauti "tiesiai iš gamyklos" Net ir Kauno Jelcz Nr. 353, surinktas pačiame troleibusų parke
Išimtys:
Vilniuje - rufas...tr išvardinti;
Kaune - 330-335, atkeliavę 1994 metais iš to paties Pilzeno bei 354-363, gauti 2002-2003 iš Talino.
Dar buvo keli egzemplioriai vakarietiškos "labdaros" - du Gräf & Stift su priekaba - 133 ir 156 Vilniuje ir iš autobuso perdarytas VanHool - 346 Kaune. Rodo, galerijoje buvo ir jų nuotraukos.
Visi Vilniaus ir Kauno troleibusai savo laiku ir buvo gauti "tiesiai iš gamyklos"
Na džiugu, kad ne viskas Lietuvoje padėvėta perkama
Beje, kiek ieškojau, neradau naujo Škoda troleibuso 'gamyklinės' kainos. Žinoma, kiekvieno modelio kaina kažkiek skiriasi, tačiau nepavyko rasti jokios net orientacinės kainos. Gal yra žinančių?
Ką pavyko rasti, tai troleibusų technines charakteristikas ir šalių sąrašą, kur važinėja Škoda troleibusai. Keista, bet paminėta Latvija, o Lietuvos tame sąraše nėra Tarp tokių egzotiškesnių šalių radau Meksiką, Braziliją, Olandiją, Austriją, Turkiją, Kiniją, Taivaną, Tailandą, Korėją, Indiją http://www.skodaholding.biz/?module=...ad&fileId=1682
bei (1568-2584) 1994-95m nupirkti iš Prešovo(SK) ir Pilzeno(CZ).
Su tais Prešovo troleibusais dar neaišku, ar jie tikrai iš ten, nes su jais yra daug neatitikimų - nesutampa gamyklinis ir borto numeriai, anot skirtingų šaltinių kai kurie troleibusai buvo nurašyti, o ne parduoti arba parduoti į Ukrainą/Rusiją.
Na džiugu, kad ne viskas Lietuvoje padėvėta perkama
Beje, kiek ieškojau, neradau naujo Škoda troleibuso 'gamyklinės' kainos. Žinoma, kiekvieno modelio kaina kažkiek skiriasi, tačiau nepavyko rasti jokios net orientacinės kainos. Gal yra žinančių?
Ką pavyko rasti, tai troleibusų technines charakteristikas ir šalių sąrašą, kur važinėja Škoda troleibusai. Keista, bet paminėta Latvija, o Lietuvos tame sąraše nėra Tarp tokių egzotiškesnių šalių radau Meksiką, Braziliją, Olandiją, Austriją, Turkiją, Kiniją, Taivaną, Tailandą, Korėją, Indiją http://www.skodaholding.biz/?module=...ad&fileId=1682
Tarybų Sąjunga padėvėto šlamšto iš užsienio nepirko. Visos importinės prekės būdavo tik naujos.
Tokios technikos kainos niekas viešai neskelbia. Tai ne lengvasis automobilis. Kaina priklauso nuo perkamos technikos kiekio, papildomų opcijų ir pan. Tiesa, rusiškame internete galima surasti naujų rusiškų autobusų kainas. Bet irgi ne gamintojo puslapyje, o dilerių puslapiuose.
Tokios technikos kainos niekas viešai neskelbia. Tai ne lengvasis automobilis. Kaina priklauso nuo perkamos technikos kiekio, papildomų opcijų ir pan. Tiesa, rusiškame internete galima surasti naujų rusiškų autobusų kainas. Bet irgi ne gamintojo puslapyje, o dilerių puslapiuose.
Cha, o vat prisiminiau ir radau. Aišku, kainos apytikslės, gal net su 'otkatais', tačiau bent jau yra į ką orientuotis
[B][SIZE="3"]21 milijono litų reikėtų vien pirmajai 8,1 kilometro linijai įrengti. Jos atšakai iki Gegužių žiedo — 5 milijonų litų. Dar kainuotų ir linija iki „Busturo“ depo — per 4 milijonus litų.
Iš viso reikėtų 11 troleibusų, vidutinė vieno troleibuso kaina — 1,3 milijono litų. Per metus troleibusų transporto eksploatavimas kainuotų per vieną milijoną litų.
Na džiugu, kad ne viskas Lietuvoje padėvėta perkama
Beje, kiek ieškojau, neradau naujo Škoda troleibuso 'gamyklinės' kainos. Žinoma, kiekvieno modelio kaina kažkiek skiriasi, tačiau nepavyko rasti jokios net orientacinės kainos. Gal yra žinančių?
Ką pavyko rasti, tai troleibusų technines charakteristikas ir šalių sąrašą, kur važinėja Škoda troleibusai. Keista, bet paminėta Latvija, o Lietuvos tame sąraše nėra
Tai reik pranešt. Gėda tinklapio prižiūrėtojams, nežinantiems, jog Lietuvoje pagrinde Škodos važinėja. Vikipedijoje tas pats; Čekų kalba daug straipsnių apie įvairius troleibusų modelius, rašoma, kur važinėja. Apie kitas šalis informacijos daug, tačiau apie Lietuvą paminėta tiesiog kad Škoda 14Tr važinėja Vilniuje ir Kaune.
Nesutampa duomenys dėl 1577. Anot vieno šaltinio tai yra 14Tr07, 1985 metų, ex Prešov 64. Tačiau komentare prie nuotraukos parašyta, kad čia yra 14Tr01 ir net laidos metai nustatyti - 1983. Patikrinus Regitroje - tikrai 1983. Panašiai yra ir su 1575.
P.S. domėtis tais laikais dar ir kaip galėjo. Pukiausi pavyzdžiai - Aare Olanderis bei šiame forume VT registracijos numerių temoje labai aktyviai besireiškiantys AutoLiet, Vakaris ir aRa .
Kas atsitiko su 6-iais troleibusais kurie kurie is 1-ojo parko stovi 2-ajame parke?
Tiksliai nežinau, bet prisimenu kaip anksčiau kažkurie troleibusai iš pirmojo parko buvo nuvaryti į antrąjį, dėl e. bilieto sistemos įdiegimo. Gal ir dabar čia kažkas panašaus vyksta
Comment